Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi jostain pakottavasta syystä muuttaa etunimesi nyt heti,

Vierailija
13.06.2016 |

niin minkä nimen valitsisit? Vain ensimmäinen nimi, ei toista tai sukunimeä. Perustele myös valintasi. :-)

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina.

Se on toinen nimeni muutenkin ja mielestäni kaunis

Vierailija
42/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla Alba. Kuulostaa oudolta nimeltä ensin, mutta itselleni nimen symboliikka on tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tomi,koska tykkään nimestä

Vierailija
44/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.

Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".

Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

Vaikea kuvitella, miten kukaan voisi näyttää niin pahasti "toisennimiseltä", että jo ihmiset oikein ääneen sanovat että eivät olisi uskoneet. Yleensä nimi kuin nimi tarttuu ihmiseen jos se on syntymästä asti ollut. Mutta vaihda ihmeessä oma nimesi jos tilanne on oikeasti tuollainen. Olet varmaan aika erikoisen näköinen?

No minä nyt vaan näytän, nimeni ei sovi minulle yhtään ulkoisesti eikä luonteeltakaan.

Minun kohdallani nimi ei tarttunut, vaan mitä vanhemmaksi vartuin, sitä suurempi kontrasti nimen ja mun ihmisenä välille tuli.:D

Toinen nimenikin on sellainen mikä ei sovi minulle, eli sekään ei auta.

En mä ole mitenkään erikoisen näköinen (toki tuo riippuu aina kuka katsoo ja mihin vertaa), nimi vaan on epäsopiva kaikinpuolin.

Onko nimesi joku ylitsepursuavan feminiinen, johon et tavallaan sovi?

Minulla periaatteessa on tällainen tilanne, olen luonteeltani ja ulkoisestikin liian epäfeminiinen nimelleni. Lisäksi nimeni on suunnilleen joka toisella ikäiselläni. En kuitenkaan rupea vaihtamaan nimeäni, koska se tuntuisi tosi oudolta. En varmasti oppisi uutta nimeä ja tuntuisi hölmöltä pakottaa kaverit kutsumaan jollain ihan uudella nimellä vuosien tuntemisen jälkeen.

Vierailija
45/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia. Se kuulostaa lausuttuna niin hienolta ja miellän sen jotenkin tosi elegantiksi ja sulavaksi nimeksi :'D Olisi parempi kuin nykyinen nimeni.

Vierailija
46/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti Maija, ja olen aina tykännyt nimestäni tosi paljon. Se sopii niin lapselle kuin aikuiselle, on helppo kirjoittaa mutta ymmärretään myös ulkomailla, ei tunnu minkään ajan trendinimeltä, koska on tasaisesti tunnettu kaikissa ikäryhmissä. Eikä toisaalta ole ollut ikäluokassani niin yleinen, että olisi koskaan ollut toista samannimistä porukassa. En siis koskaan ole ajatellut nimenvaihtoa, ja oli tosi vaikea yrittää keksiä mieleistä nimeä, joka tuntuisi yhtä omalta. Lopulta tuli mieleen, että voisin olla Maikki - sehän olisi kuin hellittelymuoto nykyisestä.

Vierailija
47/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla Alba. Kuulostaa oudolta nimeltä ensin, mutta itselleni nimen symboliikka on tärkeä.

Alba on Skotlanti gaelin kielellä. Runrig - Alba:

Vierailija
48/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyko. Siinä on kunnon nimi.

T.Tyko

Vierailija
49/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin käyttöön kolmannen etunimen Marian, koska asun ulkomailla ja kaksi ensimmäistä ovat toivottomia täkäläisten ymmärrettäviksi. Maria on kv. kaunis nimi.

Vierailija
50/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt Mari-nimestä. Lyhyt ja tavallinen, mutta ei enää liian suosittu. Ja sopisi minulle, kun olen lyhyt ja tavallinen, enkä enää liian suosittu :)

Vierailija
51/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri ---> Laura

Vierailija
52/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista

Vierailija
53/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrid, kaunis ajaton nimi

Vierailija
54/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, se olisi ihanaa!

En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.

Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".

Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

Vaikea kuvitella, miten kukaan voisi näyttää niin pahasti "toisennimiseltä", että jo ihmiset oikein ääneen sanovat että eivät olisi uskoneet. Yleensä nimi kuin nimi tarttuu ihmiseen jos se on syntymästä asti ollut. Mutta vaihda ihmeessä oma nimesi jos tilanne on oikeasti tuollainen. Olet varmaan aika erikoisen näköinen?

No minä nyt vaan näytän, nimeni ei sovi minulle yhtään ulkoisesti eikä luonteeltakaan.

Minun kohdallani nimi ei tarttunut, vaan mitä vanhemmaksi vartuin, sitä suurempi kontrasti nimen ja mun ihmisenä välille tuli.:D

Toinen nimenikin on sellainen mikä ei sovi minulle, eli sekään ei auta.

En mä ole mitenkään erikoisen näköinen (toki tuo riippuu aina kuka katsoo ja mihin vertaa), nimi vaan on epäsopiva kaikinpuolin.

Onko nimesi joku ylitsepursuavan feminiinen, johon et tavallaan sovi?

Minulla periaatteessa on tällainen tilanne, olen luonteeltani ja ulkoisestikin liian epäfeminiinen nimelleni. Lisäksi nimeni on suunnilleen joka toisella ikäiselläni. En kuitenkaan rupea vaihtamaan nimeäni, koska se tuntuisi tosi oudolta. En varmasti oppisi uutta nimeä ja tuntuisi hölmöltä pakottaa kaverit kutsumaan jollain ihan uudella nimellä vuosien tuntemisen jälkeen.

Mun nimi on sellainen hajuton ja mauton, kiltin ja ujohkon suorittajatytön nimi.

Sellaisen, jolla on vaaleat laineet hiuksissa ja pyöreät, punaiset posket sekä äärimmäisen hillitty tyyli.

Mä olen kaikkea muuta kuin nuita ominaisuuksia, ulkoisestikin enemmän hallitsevan näköinen.

Kontrasti nimen ja habituksen välillä on ilmeisesti tosi suuri, koska tosiaan esim. pubissa uusiin ihmisiin tutustuessa on usein tullut kommenttia nimestäni, että mitä hittoa ai sä oot X-niminen, enpä ois kyllä arvannut ku et sä näytä yhtään.

Mä en ole mitenkään erikoinen eikä mun nimi ole erikoinen, mutta ei vaan sovita yhteen, ollaan täysin "eri tyylisiä".:D

Vierailija
55/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaankin Rita, niin on jotenkin nätti nimi .

Vierailija
56/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit.

Vierailija
57/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa

Vierailija
58/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna. Helppo, yksinkertainen ja universaali nimi.

Vierailija
59/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa

Olin just tulossa sanomaan saman!!

Vierailija
60/85 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka on helppo ääntää. Ettei aina tarttis toistaa. Olen Mirva. En ole koskaan ollut sinut nimeni kanssa. Voisin olla vaikka Minna. Ei mikään ihana nimi mutta helppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän