Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rippijuhliin laittaa vaalean mekon ja valkoiset puukengät?

Vierailija
13.06.2016 |

Ei huvittaisi ostaa mitään uutta, kun kyseessä ei kuitenkaan ole ihan lähisukulainen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Miksi ei?

Vierailija
2/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, kun vähän arkinen asuhan se olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea sopii hyvin rippijuhlaan

Vierailija
4/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puukenkiä!

Laita jotkut muut, tuon vaalean mekon kanssa käy väri kuin väri. Yritä saada kengillä ja laukulla vähän juhlavuutta asuusi. Onko sinulla mitään avokkaita?

Vierailija
5/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukengät vaan mukavuuden takia. Et sä niillä koko päivää pysty klopsottamaan... vai pystytkö?

Mä en ole tuota käsittänyt, että vain läheisten takia pukeudutaan. Juhla on juhla ja juhlakalua kunnioitetaan oli läheinen tai ei. Tai sitten jäädään pois.

Vierailija
6/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi.

Vierailija
7/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hollannikkaat juhliin? Vai minkälaisista puukengistä nyt puhutaan?

Vierailija
8/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukengät vaan mukavuuden takia. Et sä niillä koko päivää pysty klopsottamaan... vai pystytkö?

Mä en ole tuota käsittänyt, että vain läheisten takia pukeudutaan. Juhla on juhla ja juhlakalua kunnioitetaan oli läheinen tai ei. Tai sitten jäädään pois.

Kyllä varmasti pystyn olemaan. Tottahan se on, ettei ne nyt kauhean juhlavat ole, mutta mekon kanssa ovat kyllä mielestäni ihan kivat ja kesäiset.  Ei ole kyse siitä, että en halua kunniottaa. En vaan halua aina ostaa uutta vaatetta, jota sitten käyttää muutaman kerran. Ainakin, jos jotain sopivaa valmiina on, kun yhdistelee.

Vierailija
9/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi ja piste. Mekko varmaan ok, mutta puukengät ei. Ne jalassa klomssutellaan lähikauppaan ja pyykkitupaan.

Vierailija
10/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hollannikkaat juhliin? Vai minkälaisista puukengistä nyt puhutaan?

Ihan tavalliset puukengät siis, mutta toki siistit, kun lähes käyttämättömät ovat

Vierailija
11/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon nähnyt tosi hienoja puukenkiä, että jos on sellaiset niin mikä ettei. Rippijuhlat on perhejuhlat ja etiketti vapaampi. Kunhan et crocseja laita...

Vierailija
12/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauru puukengille

Vierailija
13/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonauru puukengille

Mikä niissä niin hauskaa on :o

Vierailija
14/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kanssa puukengistä ekana mielleyhtymänä hollannikkaat. :D Tai sellaiset valkoiset, kärjestä umpinaiset, kantapäästä avonaiset mökkikengät. En ihan ekaksi yhdistäisi juhla-asuun. 

Eikö sulla nyt mitään avokkaita ole? Tai edes siistejä balleriinoja.

Vierailija
15/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaaan ei katsele kenenkään kenkiä missään juhlissa ja jos katselee ja ahdistuu niin se on ihan ahdistujan oma moka.

Puukengät siis jalkaan ja menoksi.

Vierailija
16/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kanssa puukengistä ekana mielleyhtymänä hollannikkaat. :D Tai sellaiset valkoiset, kärjestä umpinaiset, kantapäästä avonaiset mökkikengät. En ihan ekaksi yhdistäisi juhla-asuun. 

Eikö sulla nyt mitään avokkaita ole? Tai edes siistejä balleriinoja.

Valkoiset hollannikkaat on enemmänkin Sairaanhoitajan asuun kuuluva juttu. Lisää vielä valkoiset sukkahousut, kaulakello ja  rintataskuun mainoskyniä...

Vierailija
17/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Swedish Hasbeensin kenkiä, mulla on kahdet ja moni ei edes puukengiksi tajua. Älkää olko niin ahdasmielisiä.

Vierailija
19/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan hollannikkaista ole puhunut. Puukenkiä on ollut jo useiden vuosien ajan upeita myynnissä. Esim. just em. Swedish Hasbeensilla, Caloulla jne.

Kauniit korolliset sandaalit vrt jotkut balleriinat, niin hakkaa Mennen tullen. Ja hintakin parisataa.

Vierailija
20/28 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme