Prinsessaharhainen mies
Jotkut naiset pitävät normaalina, että nainen vaatii mieheltä jatkuvasti palvontaa ja palvelua. Tulee tarjota treffitarjoilut, ostaa koruja ja kukkia, kosia kuumailmapallossa, rakastella spontaanisti lukien naisen ajatukset, tehdä miesten kotityöt ja puolet naisen kotitöistä, maksaa perheen kulut, antaa hienoja huomenlahjoja vaikka itse saa lahjaksi vain vaimonsa alastonkuvia. Tällaista prinsessaharhaa pidetään joissain piireissä täysin luonnollisena ja oikeana.
Mietitäänpä, miten toimisi prinsessaharhainen mies.
Aloitan häistänne:
Kosisit miestäsi polvillaan hiekkarannalla, koska hän on 6 vuotta inissyt, että haluaa naimisiin. Koska kosinta ei ole tarpeeksi romanttinen, joudut yrittämään uudelleen. Palkattu viulisti riittää ja olette kihloissa.
Miehesi menisi sekaisin häistä, koska se on hänen erityinen päivänsä. Hän tuhlaisi 2000 euroa uuteen pukuun. Maksaisit 5000 hänen sormuksistaan, mutta itse saisit yhden 100 euron sormuksen. Senkin maksat itse.
Saisit huomenlahjaksi miehesi alastonkuvia - banaaniterttu peittäisi kriittiset paikat. Sinun tulee ihailla kuvia ja olla kiitollinen.
Häämatkalla saat seksiä vain, jos esität 30 minuutin vatsatanssin miehellesi. Muuten mies ei tunne itseään erityiseksi.
Kommentit (44)
Mies kouluttautuu huonosti palkatulle alalle ja tekee lyhyempää päivää kuin sinä, ja valittaa kun palkka on pienempi kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on lähtenyt hyvin käyntiin, mies antaa seksiä ja nainen käy tyytyväisenä töissä ja kaikki näyttää hyvältä. Naisesta alkaa tuntua, että perheenlisäystäkin saisi tulla. Mies lämpenee ajatukselle, tulee raskaaksi, lihoo 25 kiloa ja peittyy raskausarpiin, lisäksi hän kärsii pahoinvoinnista, selkäsäryistä, unettomuudesta jne kunnes synnyttää naiselle lapsen. Mies repeää synnytyksessä alapäästään niin, että entinen jäykkä ja komea siitin lerpahtaa epämuotoiseksi arpikudokseksi. Sitten mies imettää, valvoo, hoitaa lasta seuraavat 1,5 vuotta 24/7, ja puolipäiväisesti seuraavat 18 vuotta. Ei käy missään kodin ulkopuolella kuin pikaisesti ja käväisemällä, näkee ystäviä kerran puolessa vuodessa kun taas nainen luo uraa, seurustelee muiden dynaamisten aikuisten kanssa, yöpyy hotelleissa työmatkoillaan, joita voi miehen uhrautuvan asenteen vuoksi tehdä niin paljon kuin työnantaja pyytää ja naista huvittaa.
Mies uupuu kotona ja sairastuu masennukseen. Nainen ottaa töistä rakastajan ja valittaa, ettei kotona saa huomiota.
Tai sitten tuo menee niin, että mies haluaa lapsia ja saa naisenkin siihen taivuteltua. Pikkulapsiaikana mies torjuu aina naisen yritykset halailla tai viettää yhteistä aikaa selityksillä "olen väsynyt" tai "ei nyt". Miehen ollessa kotona hoitamassa lapsia hän kannustaa naistaan yrittämään parastaan ja venymään töissä, jotta tämä pääsisi uralla eteenpäin, koska lisärahallekin olisi käyttöä. Aikaa myöden nainen vähentääkin yrityksiä yhteiseen aikaan ja läheisyyteen ja upottaa itsensä töihin.
Pikkuhiljaa lapsetkin lähestyvät kouluikää ja nainenkin on saanut ylennyksen joka vaatii matkustamista ja yliöitä, mutta tuo kivasti rahaa. Sitten mies ilmoittaakin haluavansa vihdoin elää itsekin. Hän alkaa käydä säännöllisesti poikien illoissa ja kokeilee kaikenlaisia harrastuksia. Tämähän tarkoittaa sitä, että naisen tulee ottaa enemmän vastuuta lapsien harrastuksista. Sen miehen vaatimuksista vasta aloitetun omakotitalon nainen rakentaa loppuun lähinnä yömyöhään pakertamalla.
Sitten yksi kaunis päivä mies ilmoittaakin erosta, kun on rakastunut tulisesti poikien illasta löytämäänsä naiseen. Todellisuudessa heillä on ollut suhde jo pidempään. Syy koko kriisiin on kuulemma naisen, kun hän on niin etäinen eikä edes halua seksiä. Siksi tuon poikien illassa tavatun toisen naisen lähentelyt ja puristelut tuntuivat niin vastustamattomilta. Jos vaimo olisi tullut useammin ajoissa töistä kotiin ja edes joskus järjestänyt heille yhteistä aikaa, näin ei olisi käynyt.
No mä olen aina sanonut, että jos otat prinsessan, saat prinsessan.
Ja se mua jaksaa aina ihmetyttää, että tämä tulee miehille yllätyksenä.
IHan vinkkinä: meitä tavallisia naisia on pilvin pimein. Te ( jotka tästä asiasta valitatte) ette vaan meitä huoli, vaan pitää olla se kanamaisin "ihanan naisellinen" tyhjäpää, jonka rinnalla saa tuntea itsensä NIIIIIIIN miehekkääksi. Ja sitten tulla palstalle itkemään.
En ymmärrä kysymystä.