Mies - jos vaikka työpaikallasi huomaat naisen olevan ihastunut suhun
Ja nainen on ylipainonen, niin alkaako sua heti kuvottaa ja alatko vältellä naista? Kun itseä on just stressannut, että eräs työkaveri tajuaisi mun olevan ihastunut siihen kun oon huono peittää punastumiset yms. Mutta en vaan haluaisi, että jos se sen tajuaa, niin sitä alkaa heti kuvottamaan ja ahdistamaan. Muuta vikaa mun ulkonäössäni ei ole paitsi tuo ylipaino ja tiedän toisaalta sen olevan ainut ulkonäköseikka mikä on valtaosalle miehistä aivan massiivinen dealbreaker.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduttaisi itsesi tähden, niin ei tarvitse tällaisia miettiä?
Mä olen laihduttanut jo jonkin aikaa, mut eihän ne kilot missään yhdessä yössä tipu.
Ap
Eikös olekin naisilla helppoa. Miehillä on pääsääntöisesti yksi ulkonäköön liittyvä deal breaker. Ja jokainen nainen pystyy helposti välttämään sen. Miehillä samaa luksusta ei ole, ei varmaan laskin riitä siihen, kuinka paljon erilaisia ulkoisia deal breakereita naisilla on miehille.
Ei ällötä, mutta rippuu myös kuinka paljon sitä ylipainoa on.
Minua ei haittaa ylipaino ollenkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin naisilla helppoa. Miehillä on pääsääntöisesti yksi ulkonäköön liittyvä deal breaker. Ja jokainen nainen pystyy helposti välttämään sen. Miehillä samaa luksusta ei ole, ei varmaan laskin riitä siihen, kuinka paljon erilaisia ulkoisia deal breakereita naisilla on miehille.
No on noita muitakin, esim. ulkonevat häpyhuulet, suuret nännipihat ja tummuneet genitaalialueet.
Painolla ei ole väliä vaan peisettiydellä.
OLisi todella miellyttävä kuulla tyttökaverilta tai kollegalta moista. En ehkä olisi juuri heille sopiva henkilö, mutta voisin olla frendi.
Vierailija kirjoitti:
OLisi todella miellyttävä kuulla tyttökaverilta tai kollegalta moista. En ehkä olisi juuri heille sopiva henkilö, mutta voisin olla frendi.
Juu. Frendi, jolla on benefittejä. Vai pitäisikö sanoa benefittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on noita muitakin, esim. ulkonevat häpyhuulet, suuret nännipihat ja tummuneet genitaalialueet.
Jaa, mistäs olet tuollaista kuullut?
riippuu kuinka paljon. 10kiloa extraa ei haittaa yhtään mitään mutta siinä vaiheessa kuin nainen alkaa painamaan tuplat omaan painoon verrattuna niin juoksen karkuun.
Oot ilmeisesti aika nuori vielä kun et oo oppinu peittämään ihastusta? Tässä vanhempi nainen antaa vinkkejä: meikkivoidetta!! Se peittää punastumisen! Ja yritä dissosioida sen poitsun läsnäollessa ja vältellä katsekontakia niin eihän se silloin tajua. Ei miehet ihastumista helposti kyllä onneks huomaakkaa 😃 mutta varmuuden vuoks sitä meikkivoidetta!
N45
No ei se tietenkään ällötä, miksi ällöttäisi? Se että kehkeytyykö siitä ihastuksesta yhtään mitään, on sitten jo täysin eri juttu. Mulle kävi niin, että naispuoleinen kollega selvästi ihastui minuun. Olin jo aikaisemmin pistänyt merkille, että oikein nätti nainen kyseessä, mutta että on hieman liian pullukka omaan makuun. Ei siis ole varsinaisesti lihava, mutta ylipainoa nyt kuitenkin jonkin verran on. Kun huomasin että nainen on minuun ihastunut, niin toki sitä mietti vielä kerran tai kaksi uudelleen, että olisko tästä johonkin. Molemmat kun sinkkuja oltiin. Ja kun tämä ihastunut kollega sitten tietenkin toi itseään tykö milloin minkäkin asian tiimoilta, niin huomasin että on myös persoonaltaan tosi mukava. Eli siis mukava ja oikein nätti, mutta hieman ylipainoinen. Meillä oli vahvaa flirttiä siinä sitten kyllä molemmin puolin, käytiin yhdessä pari kertaa aftereillakin ja juttua riitti. Mutta kyllä se omalta kohdaltani valitettavasti siihen ylipainoon nyt sitten kariutui. Muistan kun kesällä tämä nainen tuli mekko päällä toimistolle ja hän jotenkin istui siinä toimistotuolilla niin, että aikas paksut reidet siinä näkyi ja sanon nyt aivan suoraan: tuntui siltä että en mä sängyssä hänestä ehkä kuitenkaan sitten innostuisi. Siinä kohtaa sitten vain järkeilin, että ehkä tätä flirttiä ei ole järkevämpää jatkaa tämän pidemmälle. Ja en todellakaan tarkoita nyt loukata ketään tai mulla ei ole mitään ylipainoisia vastaan. Mutta sellainenkin pointti on vain miehenä ajateltava, että miten se mahdollinen seksi sitten sujuisi jonkun katselemasi tyypin kanssa. Vaikka olisi miten nätti, sievä, mukava ja kiva, niin jos tulee tunne ettei kuitenkaan ehkä sänkyyn haluaisi, niin ei se sitten vaan kyllä juttu kanna.
Vierailija kirjoitti:
Oot ilmeisesti aika nuori vielä kun et oo oppinu peittämään ihastusta? Tässä vanhempi nainen antaa vinkkejä: meikkivoidetta!! Se peittää punastumisen! Ja yritä dissosioida sen poitsun läsnäollessa ja vältellä katsekontakia niin eihän se silloin tajua. Ei miehet ihastumista helposti kyllä onneks huomaakkaa 😃 mutta varmuuden vuoks sitä meikkivoidetta!
N45
Miksi tuota pitää peitellä? Pienen ihastumisen huomaaminen piristää päivää ja saa ainakin hyvälle tuulelle, ehkä jotain muutakin.
Lähinnä pelkäisin ahdistelusyytettä jos huomaisin jonkun naisen ihastuneen, ihan painosta riippumatta. Ja siitä syystä olisi parempi yrittää vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Minusta juuri nuo ominaisuudet on kauniita.
Eihän siinä mitään. Yleensä osta tusinan kondomeja. erivärisiä, että on helpompi pitää lukua mitkä ovat ketäkin varten. Ja jotkut tykkäävät jurmullisist, toiset sileistä tai hajustetuista.
Ei nyt varsinaisesti kuvita, mutta toivon ettei nainen ilmaisisi ihastustaan. Voisi olla vaivaannuttavaa.
Olen ollut tilanteessa, jossa naispuolinen, aika merkittävästi ylipainoinen kollegani oli ihastunut minuun.
Ei se minua kuvottanut tai ahdistunut, vaikka tunteet ei olleetkaan molemminpuolisia.
M38
Miksi et laihduttaisi itsesi tähden, niin ei tarvitse tällaisia miettiä?