Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies! Voisitko seurustella taiteellisella alalla työskentelevän naisen kanssa?

Vierailija
11.06.2016 |

Esimerkiksi tanssijan, näyttelijän, muusikon, kuvataiteilijan, kirjailijan tms kanssa?

Jos et, niin mikset? Jos voisit, niin miksi?

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kulttuurivihamielinen persu, mikset perustaisi kokonaan omaa ketjua omalle agendallesi :)

Vierailija
142/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin jos se ei ole pölö matikan ja luonnontieteiden suhteen

Miksi oletat, että taiteellisella allalla oleva olisi jotenkin "pölö" mainitsemiesi asioiden suhteen? Itse valitsin matematiikan ja musiikin väliltä ja nyt tienaan leipäni siis musiikilla, keikkailemalla ja opettamalla.

Monet taidetyypit ovat niitä, jotka ottivat palikkamatikan ja senkin suorittivat rimaa hipoen ja keskittyivät taidepiiperrykseen. Tunnen näitä useita. Toki tunnen myös niitä, jotka ovat opiskelleet tekniikkaa/matikkaa ennen siirtymistään taiteelliselle alalle

Miksi taiteen tekeminen on mielestäsi "piiperrystä"? Ja kyllä varmasti löytyy muiltakin aloilta ihmisiä, jotka ovat suorittaneet lyhyen matematiikan rimaa hipoen, jopa poliitiikasta ja ministeritasolta löytyy sellaisia jotka keksivät lukuja "omasta päästään".

Niin, en kelpuuttaisikaan matemaattisesti rajoittunutta naista, vaikka olisi mikä ministeri

Miksi et?

Koska mikään ei ole niin seksikästä kuin nainen kalkulaattori kourassaan? Tai se kun nainen hokee matemaattisia kaavoja kesken aktin?

Uuh ooh derivoi mut nyt heti rajusti!

Integraalimato on paljon kiihottavampi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kulttuurivihamielinen persu, mikset perustaisi kokonaan omaa ketjua omalle agendallesi :)

En ole edelleenlään persesuomalainen, vaikka kuinka yrität mut persesuomalaiseksi leimata.

Vierailija
144/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä niin romanttista, jos mies lukisi mulle maolia iltalukemiseksi!

Vierailija
145/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taas mielenkiintoinen keskustelu pilattiin turhalla trollaamisella. Olisi ollut kiinnostavaa tietää varsinkin taiteilijamiesten näkemyksiä. No eipä tällä palstalla kyllä voikaan oikeasti keskustella oikein yhtään mistään.

Vierailija
146/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuhan ehdotti joskus vuosia sitten, että apurahajärjestelmä pitäisi lakkauttaa, koska kyllähän Aleksis Kivikin eli nälässä ja kurjuudessa.

Kurjuudestahan sitä taidetta vasta syntyykin. Persu ajattelee taiteilijan parasta tarjotessaan hänelle kurjuutta. Katsoppa vaika Kaurismäen elokuvia.

Sinkkumies

Vierailija
147/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, taas mielenkiintoinen keskustelu pilattiin turhalla trollaamisella. Olisi ollut kiinnostavaa tietää varsinkin taiteilijamiesten näkemyksiä. No eipä tällä palstalla kyllä voikaan oikeasti keskustella oikein yhtään mistään.

No jaa. Tämä on topikki vain todistaa, että naiset ovat joka tapauksessa yhtä ahneita miehen esineellistäjiä, ovat ne sitten oikeissa töissä tai "taitelijoita".

Vierailija
148/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellisella alalla työskentelevä nainen! voisin.

sinkkumies (Ei kuitenkaan nimimerkki Sinkkumies)

Miksikö? Oletan, että kysymykseen sisältyy, että nainen kiinnostaa minua muuten ihmisenä, mutta että tämä työ olisi kynnyskysymys. Pitäisin sitä itse merkkinä henkilöstä, jota odottaisin kiinnostavan kultturi ja jonka voisin odottavan olevan avoin monille uusille kokemuksille ja esim. matkustelulle. Tämä olisi plussaa.

Jos kuitenkin osoittautuu, että henkilöä kiinnostaa vain ja ainoastaan se yksi taiteen haara jota itse edustaa, voisi suhde päättyä lyhyeen.

Vierailija
149/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin valaisevia vastauksia täällä. 

Parempi se on taiteilijanaisen valita taiteilijamies, ei tarvitse kotona sitten kuunnella tuollaista sontaa... 

- N28, taiteellisella alalla

Mutta kuka sitten maksaisi laskut?

Vierailija
150/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin valaisevia vastauksia täällä. 

Parempi se on taiteilijanaisen valita taiteilijamies, ei tarvitse kotona sitten kuunnella tuollaista sontaa... 

- N28, taiteellisella alalla

Mutta kuka sitten maksaisi laskut?

Montako kertaa pitää ratakiskoa väännellä? Ammattitaiteilija tekee taidetta ammatikseen ja saa siitä rahaa. Laskut maksetaan sillä rahalla. Niinkuin muutkin ihmiset maksavat laskut palkkatuloillaan tai sitten tuilla tai kuka millä hyvänsä.

151/165 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä ammatikseen taiteellisesta ihmisestä tulee mieleen täysin varaton tuilla elävä loinen, joka maalailee jotain lahjatonta ryönää tai runoilee päivät pitkät. Ei jatkoon. Miten olisi joku oikea ammatti, ettei tarvitse elää muiden varoilla.

Vierailija
152/165 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nemesis kirjoitti:

Ensimmäisenä ammatikseen taiteellisesta ihmisestä tulee mieleen täysin varaton tuilla elävä loinen, joka maalailee jotain lahjatonta ryönää tai runoilee päivät pitkät. Ei jatkoon. Miten olisi joku oikea ammatti, ettei tarvitse elää muiden varoilla.

Miten niin taiteilija ei ole oikea ammatti?

Mieti nyt hyvän tähden millainen koko maailma olisi, jos kaikki musiikki, kuvataide, teatteri, kulttuuri, viihde, kirjallisuus, runous, esteettinen arkkitehtuuri, vaatesuunnittelu yms katoaisi maailmasta? Sinusta varmasti kalevalakin on roskaa, ja mitä vasten se juoppo Sibbe meni Finlandiankin säveltämään, ihan paska jätkä.

Tuohon muiden varoilla loisimiseen en jaksa edes kommentoida. Vähän enemmän yritäystä provoiluun sitten seuraavalla kerralla.

Vierailija
153/165 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
154/165 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
155/165 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi? En minä sen ammatin kanssa seurustele, vaan sen ihmisen.

Vierailija
156/165 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nemesis kirjoitti:

Miten niin taiteilija ei ole oikea ammatti?

Mieti nyt hyvän tähden millainen koko maailma olisi, jos kaikki musiikki, kuvataide, teatteri, kulttuuri, viihde, kirjallisuus, runous, esteettinen arkkitehtuuri, vaatesuunnittelu yms katoaisi maailmasta? Sinusta varmasti kalevalakin on roskaa, ja mitä vasten se juoppo Sibbe meni Finlandiankin säveltämään, ihan paska jätkä.

Tuohon muiden varoilla loisimiseen en jaksa edes kommentoida. Vähän enemmän yritäystä provoiluun sitten seuraavalla kerralla.

Muuten samaa mieltä, mutta minä kyllä suunnittelisin paremman näköisiä taloja kuin näiden neliötalot. Tekisivät edes jotain natsi saksan näköisiä neliöitä, jos niitä on pakko tehdä. Niissä oli yhdistetty yksityiskohtia ja jylhyyttä.

Sinkkumies

Vierailija
157/165 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfsdsfdf kirjoitti:

Tuntuu olevan hyvin erikoisia stereotypioita monilla.

Vierailija
158/165 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfsdsfdf kirjoitti:

Kyllä se ammatti hyvin paljon arkeenkin vaikuttaa.

Vierailija
159/165 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jopa mieluummin

Vierailija
160/165 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laittavat paljon tinderiin kitarakuvia tai kuvia jokun muun soittimen kanssa. Tekeekö naiset tätä paljonkin? Itse olen selannut tinderissä vain miesten profiileja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän