Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa jo etukäteen tuleva vierailu.

Vierailija
11.06.2016 |

Menossa juhliin ihmisen luo, jota en välittäisi tavata. Olen ottanut etäisyyttä, kun voin joka tapaamisen/keskustelun jälkeen pahoin. Aina kun päässäni soi väheksyvä puhe, se on tämän ihmisen ääni.
Nyt tulossa kuitenkin juhlat ja pelottaa etukäteen millä mielellä sieltä tulen. Tekisi mieleni piiloutua. Miten selviytyä juhlista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko mennä? Minä jättäisin väliin ja menisin vasta hautajaisiin.

Vierailija
2/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Miksi pitäisi? Sä päätät omasta elämästäsi ja tuohan on sama asia, kuin jos työntäisit puukkoa kylkiluihisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen paine mennä. Asia jo sovittu ja koko perhe menossa. Jos minä jään pois, ei muutkaan mene.

Ap

Vierailija
4/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa viime tingassa vetoat pahoinvointiin tms. Sehän on jopa totta...

Vierailija
5/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan raskasta olla tuollainen kynnysmatto. Voimia elämääsi, ap.

Vierailija
6/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon juhlat?keksi tekosyy ettei tarvitse mennä.Olen itsekkin kokenut monesti oloni vaivautuneeksi ns.itseä paremmassa seurassa.Olen iloinen ja puheliaskin mutta näiden tyyppienkaa en..Joten voi vain kuvitella sitä vaivautuneisuuden käsinkosketeltavaa tunnelmaa kun ei voi olla oma itsensä😥

Vierailija
7/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan pakko mennä niin pidä hajurako kyseiseen ihmiseen. Jos alkaa lässyttää paskaa niin älä jää kuuntelemaan vaan mene pokkana toiseen huoneeseen/parvelleelle/ulos ja juttele jonkun toisen vieraan kanssa. Pidä puolesi ja älä anna noin paljon valtaa jollekin paskapäälle omassa elämässäsi. Pärjäät kyllä olethan jo aikuinen ihminen!

Vierailija
8/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vähän enemmän tuosta ihmisestä, joks saa aina sinut kokemaan olosi huonoksi?

Ole menemättä kokonaan. Tai välttelet juhlissa juuri tätä henkilöä. Tai jos haluat/joudut pitämään tämä henkilön kuitenkin elämässäsi ja et halua vältellä, joku muutos täytyy ainakin sinussa tapahtua. Toista ei voi paljoa muuttaa. Omaa suhtautumistaan voi.

Itselläni on yksi tuollainen ihminen lähipiirissä. Hän saa lähes aina minulle pahan mielen. Ei tarvitse montaa lausetta hänen kanssaan vaihtaa, kun hän jo onnistuu loukkaamaan. En ole mikään mielensäpahoittaja-tyyppi, enkä tällaista koe muiden kanssa. Opettelen itselin vasta suhtautumista häneen.

Vierailija
9/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan pitää kasvattaa munat ja lakata alistumasta. Ole asiallinen mutta älä kuuntele loukkauksia tai turhaa arvostelua. Jos sinulle vittuillaan päin naamaa niin vittuile takaisin. Jos esim. tämä henkilö sanoo sinulle että näytätpä läskiltä tuossa mekossa niin sano että tuo väri saa sinut näyttämään ruumiilta ym ;)

Mutta annas nyt pari esimerkkiä mitä paskaa saat luultavasti niskaan juhlissa niin keksitään sulle porukalla vastaisku!

Vierailija
10/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität? Sen ihmisen käytös kertoo vain hänen sisäisestä paskuudestaan ja sinun käytöksesi ei sitä aiheuta. Tarkkaile häntä kuten jotain tutkittavana olevaa matelijaa.

Vierailija
11/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kossua, ja potti mukaan. Helpompi ignoorata kyseinen tapaus.

Vierailija
12/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin omasta elämästäni, tiettyjä sukujuhlia ei vaan voi alvariinsa vältellä.Lapsetkin kärsivät kun eivät tunne juuri sukulaisiaan.Mutta olen ajatellut asiaa sen verran että syy kaikkeen voi juuri olla tuo että on pitänyt etäisyyttä. Sitä alkaa pelkäämään tilanteita ja tekee suuren numeron kaikesta mitä ikinä tuleekin tapahtumaan. Monesti on myös niin ettei itse pidä henkilöstä ja kaikki mitä ks.henkilö sanoo ja tekee tai jättää sanomatta/tekemättä ei mielytä ja etsimällä etsii syitä miksei pidä hänestä ja miksen halua tavata tämän jälkeen.Yksinkertaisesti itsestä lähtee suhtautuminen kanssa ihmisiin.

Vierailija
13/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sussa mitään vikaa?? Painelet piiloon ja välttelet ihmisiä jos et tuu toimeen?hmm ...et taida tarvita kummostakaan kohtelua..ootko aatellut et provosoit olemuksellas toisia.

Vierailija
14/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potki toki maassa olevaa, tunnet varmaan itsesi voimakkaaksi nyt.

Ap

Vierailija
15/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko vähän enemmän tuosta ihmisestä, joks saa aina sinut kokemaan olosi huonoksi?

Ole menemättä kokonaan. Tai välttelet juhlissa juuri tätä henkilöä. Tai jos haluat/joudut pitämään tämä henkilön kuitenkin elämässäsi ja et halua vältellä, joku muutos täytyy ainakin sinussa tapahtua. Toista ei voi paljoa muuttaa. Omaa suhtautumistaan voi.

Itselläni on yksi tuollainen ihminen lähipiirissä. Hän saa lähes aina minulle pahan mielen. Ei tarvitse montaa lausetta hänen kanssaan vaihtaa, kun hän jo onnistuu loukkaamaan. En ole mikään mielensäpahoittaja-tyyppi, enkä tällaista koe muiden kanssa. Opettelen itselin vasta suhtautumista häneen.

Minun ei anneta puhua, keskeytetään ivalliseen sävyyn, esimerkiksi. Lapsuudessa olin paljon tekemisissä tämän ihmisen kanssa. Suhtautuminen minuun muuttui, kun tulin aikuiseksi ja aloin tehdä omia päätöksiä. Esimerkiksi opiskelupaikkani valinta aiheutti voimakkaan halveksivan reaktion ja siitä lähtien suhde on ollut vaikea. Pitkään yritin pitää sitä yllä, mutta miksi roikkua ihmisissä, jotka eivät sinua arvosta, joilta ei saa vastavuoroista ystävyyttä?

Ap

Vierailija
16/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu ei mitenkään pysty itseään kätkemään. Onko äidillä juhlat?

Vierailija
17/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun voimakkuuden tai voimattomuuden kokemukseni eivät liity millään tavalla sinuun. Sinä olet minulle täysin yhdentekevä ja niin olet melkein kaikille muillekin. Luulet varmaan, että osallistumisesi tai poisjääntisi vaikuttaa todella johonkin, mutta puolen vuoden kuluttua kukaan ei enää muista, olitko paikalla vai et. Niin kuin minäkään en muista ensi viikolla koskaan kirjoittaneeni sinulle tällaista kommenttia.

Koeta päästä itsestäsi yli, niin kuin amerikkalaiset sanovat.

Vierailija
18/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Marttyyrikin vielä.

Vierailija
19/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kaverit ovat aika usein ylimielisiä jopa kateellisia jos toisen elämä alkaa luistamaan ja nauttivat jos elämä potki i..(Ovat tunteneet joskus kauan sitten ja olettavat ettei kukaan muuttuisi matkan varrella , muistavat vanhat mokat )oikeastaan eivät ole välttämättä enää ees ystäviä..jotain menneisyyden havinaa, kannattaa miettiä ootko ns.kasvanu ulos suhteestAnne.

Vierailija
20/22 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieman surkuhupaisaa, kuinka tässäkin ketjussa samoin käyttäytyvät samaistuvat juuri tuohon ivaajaan ja huonosti käyttäytyvään alkamalla sättiä ap:ta, jossa se vika ei siis todellakaan ole. Kyllä näkee, että kovat arvot on vallalla tässä maassa. Pitäisi olla joku kiusaaja ja hakkaaja pärjätäkseen? Eikö ole sellaista vaihtoehtoa, että tuo huonosti käyttäytyvä oppisi käyttäytymään oikein?

Ap:lle neuvo: Älä puhu mitään sille loukkaajalle. Ignooraat ihan kokonaan. Jos hän silti haukkuu ja ivailee, et vastaa, etkä lähde mukaan. Kyllä kaikki normaalijärjellä varustetut huomaa, kenellä siinä kuviossa ei ole asiat kohdallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän