Ahdistaa jo etukäteen tuleva vierailu.
Menossa juhliin ihmisen luo, jota en välittäisi tavata. Olen ottanut etäisyyttä, kun voin joka tapaamisen/keskustelun jälkeen pahoin. Aina kun päässäni soi väheksyvä puhe, se on tämän ihmisen ääni.
Nyt tulossa kuitenkin juhlat ja pelottaa etukäteen millä mielellä sieltä tulen. Tekisi mieleni piiloutua. Miten selviytyä juhlista?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Se on hieman surkuhupaisaa, kuinka tässäkin ketjussa samoin käyttäytyvät samaistuvat juuri tuohon ivaajaan ja huonosti käyttäytyvään alkamalla sättiä ap:ta, jossa se vika ei siis todellakaan ole. Kyllä näkee, että kovat arvot on vallalla tässä maassa. Pitäisi olla joku kiusaaja ja hakkaaja pärjätäkseen? Eikö ole sellaista vaihtoehtoa, että tuo huonosti käyttäytyvä oppisi käyttäytymään oikein?
Ap:lle neuvo: Älä puhu mitään sille loukkaajalle. Ignooraat ihan kokonaan. Jos hän silti haukkuu ja ivailee, et vastaa, etkä lähde mukaan. Kyllä kaikki normaalijärjellä varustetut huomaa, kenellä siinä kuviossa ei ole asiat kohdallaan.
Äitihullun jaarituksia on niin paljon täältä luettu. Sama itsekäs minä minä näkyy jo heti ekasta viestistä.
Vastaukset on sen mukaisia ja ihan ok.
Aina kannattaa vähän katsoa peiliin eikä käyttää koko ikäänsä turhaan voivotteluun ja itsekkyyteen. Äiti ei ole mitään erikoista tehnyt ja edelleen kelpaa hoitamaan äitihullun lapsia. Siihen hän ei itse kykene
Kiitos tästä vastauksesta. Ihmettelen itsekin millaisia kommentteja on tullut. Tätä ketjua ei ole tarvetta enää jatkaa, kiitos.
Ap