Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi

Vierailija
11.06.2016 |

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Kommentit (281)

Vierailija
241/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet minua eivät kyllä pidä lainkaan kauniina tai edes etäisesti viehättävänä.

Laajenna haku ulkomaille; esim. britteihin. Siellä keskivertoa vähemmän viehättävillekin on kysyntää.

https://www.google.fi/search?q=brits+drunk&client=firefox-b&source=lnms…

Vierailija
242/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vielä koulussa -- Monet ihmiset kehuu mun ulkonäköä ja ihmettelee kun mulla ei ole poikkista. Vaikka omistais kauniin naaman, ei auta jos omistaa näin surkeen luonteen.

Ne haluaa pitää hauskaa ja peli"pojat" eivät yleensä iske kunnollisiin tyttöihin, kun eivät halua sitoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 237. Meikeillä (ja liimalla) saa paljon aikaiseksi:

Vierailija
244/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt on huomattavan ruma, niin sen kanssa täytyy oppia elämään aivan samoin kuin muiden vastaavien todella suurien poikkeavuuksien kanssa. Itse tiedän yhden oikeasti ruman naisen, jonka kasvot ovat epämiellyttävät katsoa ja jopa vammautuneen näköiset.

On harmi, etteivät kaikki voi olla tavallisen näköisiä (tai huippukauniita), mutta ihmisiltä löytyy kaikenlaisia poikkeavuuksia, ja rumuus on yksi niistä. Lyhytkasvuisuus tai vaikka sairaalloinen ylipaino voisivat olla ulkonäön saralta muita vastaavia, henkisistä ominaisuuksista vaikka jos olisi todella tylsä luonne.

Ja jos ikinä saan tyttäriä, aion kehua paljon enemmän heidän luonteenpiirteitään kuin ulkonäöllisiä seikkoja, jottei heidän itsetuntonsa perustuisi ulkonäölle.

Ruman naisen elämä on varmasti monilla osa-alueilla vaikeampaa kuin tavallisen näköisen, mutta ulkonäkö ei ole este hyvälle elämälle.

Vierailija
245/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on ihan paskaa, että itsetuntoa ei muka voi kehittää. Jos noin väittää, ei ole yrittänytkään. Ja itsetunto nyt vaan EI RIIPU ulkoisesta palautteesta. On paljon hyväitsetuntoisia ihmisiä, jotka ovat kohdanneet aivan järkyttävää paskaa elämässään. Itsetunto nimenomaan tarkoittaa sitä, että kestää hyvin myös sitä paskaa palautetta ja hylkäämisiäkin. Hopi hopi terapiaan siitä! Fakta on, että miehet nyt eivät vaan halua jotain huonoitsetuntoista ruikuttajaa. Jo se, että joku itkee tällaisessa ketjussa on itseään toteuttava profetia siitä, että hänen on vaikea saada miestä jos ei ole kaunis.

Tosiasiat eivät muutu miksikään vaikka huutaen jankkaisit "omia faktojasi". Ihmisen itsetunto muotoutuu aika ratkaisevasti lapsuuden/nuoruuden aikana. Jos olet pottunokkainen, paksureisinen  lyhyenläntä, joka on koko siihenastisen elämänsä aikana saanut kuulla kritiikkiä omilta vanhemmiltaan, sisaruksiltaan, koulukavereiltaan ja  niitä kommentteja, että ei susta saa kaunista tekemälläkään, tai ei toi meidän likka tosiaan mikään missi ole jne. niin kyllä pitää olla sisältä aika terästä, että kaikesta huolimatta jaksaa ajatella jotenkin positiivisesti. Niin ja miehet kiertää kaukaa, kun tyrkyllä on niitä varsajalkaisia, nättejä eloveenatyttöjä.  Tasan vaan ei käy nallekarkit! Toiset saavat vauvasta asti sitä vahvistusta, kuinka he ovat niin lutusia ja ihania. Jos ei ole aivan epärealistista niin  hyvässä lykyssä uskovat siihen kouluun mennessä jo itsekin. Niin se saadaan se "hyvä ja terve" itsetunto. Eikä tämä ole mitään valittamista, vaan totean vain asiantilan.

Vierailija
246/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jo ihmettelin otsikkoa mutta sitten kävikin ilmi, että "tehdä mitään" = saada miestä.

No sepä se on juu elämän tarkoitus.

Vierailija
247/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omakohtaisia kokemuksia rumana naisena tai ainakin moni on sanonut minua rumaksi, jopa apinaksi on haukuttu. Mutta miesten halukkuuteen tutustua minuun tuo rumuus ei ole vaikuttanut. Olisin voinut mennä naimisiin vähintäänkin kuuden miehen kanssa. Olen torjunut niin monta komeaa älykästä miestä, että kaikkia en edes muista. Eräskin tohtori jäi puhelimeen itkemään, kun kerroin, ettei meistä tule paria. Hän oli jo suunnitellut meille tulevaisuutta pitkälle eteenpäin.

Olen kiva nainen, vartaloni on kyllä aivan unelma. Minulla on myös hyvä yleissivistys plus koulusivistys. Olen siis ehkä mielenkiintoista seuraa. En siis usko pätkääkään sitä, ettei ruma nainen löytäisi timanttia miehekseen. 

Vierailija
248/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakohtaisia kokemuksia rumana naisena tai ainakin moni on sanonut minua rumaksi, jopa apinaksi on haukuttu. Mutta miesten halukkuuteen tutustua minuun tuo rumuus ei ole vaikuttanut. Olisin voinut mennä naimisiin vähintäänkin kuuden miehen kanssa. Olen torjunut niin monta komeaa älykästä miestä, että kaikkia en edes muista. Eräskin tohtori jäi puhelimeen itkemään, kun kerroin, ettei meistä tule paria. Hän oli jo suunnitellut meille tulevaisuutta pitkälle eteenpäin.

Olen kiva nainen, vartaloni on kyllä aivan unelma. Minulla on myös hyvä yleissivistys plus koulusivistys. Olen siis ehkä mielenkiintoista seuraa. En siis usko pätkääkään sitä, ettei ruma nainen löytäisi timanttia miehekseen

^ Minun vartaloani on ylistettyja miehet ovat sanoneet miten mahtava persoona olen. Ongelmana on ollut se että kasvoni eivät miellytä. Miehen kavereille minun näköistä naista ei koskaan kehtaisi esitellä kuulemma. Eivät ne mielenkiintoiset keskustelut, yhdessä vietetty aika ja hyvä seksi auta kun mies ei kehtaa esiintyä kodin seinien ulkopuolella tämän näköisen naisen seurassa.Yksikin mies vaati, että tilasimme noutoruokaa kun myös yhdessä syömään meneminen oli hänelle vastenmielistä. Silti halusi nähdä ja olla seurassani - kaikilta salassa.

Vierailija
249/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jaa. Enpä nyt tiedä.

Sanotaanko näin; olen kaunis, laiha, hyvässä kunnossa, oikein mukava ihminen, hyvä huumori (nämä ovat sellaisia asioita joita minulle toitoteen jatkuvasti). Olen käynyt yliopiston, minulla on hyvä työpaikka ja raha-asiat kunnossa. MUTTA olen saanut osani kyllä vastoinkäymisistä. Mitään en ole saanut sormia napauttamalla, ja monesti ulkonäköni on ollut HAITTA kuin hyöty. Saan, varsinkin naisilta, hyvin paljon paskaa, ja kateutta.. Yritän kompensoida opiskelulla ja työllä ulkonäköäni, ettei minua pidetä vain tyhmänä blondina. Mitä en ole. Eli en ainakaan sanoisi ulkonäön olevan niin suuri hyöty tässä elämässä. Toki jos ihan sysiruma.. Mutta plääh.

Vierailija
250/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakohtaisia kokemuksia rumana naisena tai ainakin moni on sanonut minua rumaksi, jopa apinaksi on haukuttu. 

Ovatko naiset vai miehet haukkuneet, vai kenties molemmat? Haukkumiselle on monenlaisia perusteita. En usko, että olet aidosti ruma, koska olet noin suosittu laatumiesten keskuudessa.

Vierailija
251/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kauniit naiset ovat eläneet lyhyen, ongelmia täynnä olevan elämän esim. Marilyn Monroe, Armi Aavikko, Jean Seberg, Eddie Sedgwick, Romy Schneider.

Vierailija
252/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin olen pärjännyt vaikka kaukana olen kauniista.

Oma elämä vaan ei pyöri ulkonäön tai miesten ympärillä, parempaa ja mielenkiintoisempaakin tekemistä on kun istua peilin edessä ja voivotella.

Vierailija
253/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakohtaisia kokemuksia rumana naisena tai ainakin moni on sanonut minua rumaksi, jopa apinaksi on haukuttu. 

Ovatko naiset vai miehet haukkuneet, vai kenties molemmat? Haukkumiselle on monenlaisia perusteita. En usko, että olet aidosti ruma, koska olet noin suosittu laatumiesten keskuudessa.

Tiedän kyllä, että ulkonäköä voi arvostella monin motiivein. Naiset ovat pääsääntöisesti tosiaan arvostelleet. Ehkä minun tapaukseni on hieman monimutkainen. Ehkä olen sennäköinen, että toiset tykkää, toiset ei. Halusin kirjoittaa oman kokemukseni kannustukseksi naisille, jotka eivät ole kauniita. Se kun ei ratkaise missään tapauksessa. 

Vierailija
254/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista miten tavalliselta näyttävät naiset voivat määritellä sen miten suuri merkitys naisen rumuudella on. Väärin: vain oikeasti ruma nainen voi tietää mikä merkitys ja vaikutus omalla rumuudella on ollut omassa elämässä.

Vierailija
255/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista miten tavalliselta näyttävät naiset voivat määritellä sen miten suuri merkitys naisen rumuudella on. Väärin: vain oikeasti ruma nainen voi tietää mikä merkitys ja vaikutus omalla rumuudella on ollut omassa elämässä.

Mua aina ihmetyttää kun mediassa / tv:ssä puhutaan ulkonäöstä niin siellä on joku missi / malli kertomassa häneen kohdistetuista ulkonäköpaineista ja ulkonäöstä yleensä. Miksei koskaan haastatella ketään oikeasti ulkonäkönsä vuoksi elämässä kärsinyttä ihmistä tai vähemmän kaunista.

Vierailija
256/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö...joopa joo. Kaikkihan nuo parisuhteissa olevat naiset näyttää ihan huippukauniilta ;D. Samoin kaikki poliitikot, ministerit, näyttelijät, kirjailijat, taiteilijat, tiedenaiset ja ihan tavalliset työssäkäyvät naiset ja äidit tietysti myös. Kaikki huippukauniita. Ja kuule kyllä nainenkin saa rahalla miehiä, ihan selvä juttu, mutta kuka on niin onneton, että haluaa rahalla "rakkautta", kun ei sitä kuitenkaan saa? Voit saada rahalla rinnallesi ihmisen, mutta hänen sydämensä on toisaalla, joten se on pelkkää itsepetosta.

Höpöhöpö.

Suomen tämän hetken kuumin kirjailija, jonka teoksista aletaan vääntää elokuvaa oikein Hollywoodissa asti, on kaikkea muuta kuin kaunis (eikä ole hoikkakaan) ja silti pärjää oikein mainiosti!

Kyllä se substanssi silti ratkaisee, ei pärstäkerroin.

Vierailija
257/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään formulakuskin ex-vaimo on hyvin persoonallisen näköinen, kaukana kaunottaresta. Onnistui kuitenkin miljonäärin kanssa avioitumaan.

Vierailija
258/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää kun mediassa / tv:ssä puhutaan ulkonäöstä niin siellä on joku missi / malli kertomassa häneen kohdistetuista ulkonäköpaineista ja ulkonäöstä yleensä. Miksei koskaan haastatella ketään oikeasti ulkonäkönsä vuoksi elämässä kärsinyttä ihmistä tai vähemmän kaunista.

Niinpä. Ruma nainen on tabu. En osaa nimetä yhtäkään julkisuudessa ollutta/olevaa naista, joka olisi yhtä ruma mitä minä. Oksasen tai Halosen mainitseminen aiheuttaa ahdistuksen kun pidän heitäkin tavallisen näköisinä naisina - en tippaakaan rumina.

Vierailija
259/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö...joopa joo. Kaikkihan nuo parisuhteissa olevat naiset näyttää ihan huippukauniilta ;D. Samoin kaikki poliitikot, ministerit, näyttelijät, kirjailijat, taiteilijat, tiedenaiset ja ihan tavalliset työssäkäyvät naiset ja äidit tietysti myös. Kaikki huippukauniita. Ja kuule kyllä nainenkin saa rahalla miehiä, ihan selvä juttu, mutta kuka on niin onneton, että haluaa rahalla "rakkautta", kun ei sitä kuitenkaan saa? Voit saada rahalla rinnallesi ihmisen, mutta hänen sydämensä on toisaalla, joten se on pelkkää itsepetosta.

Höpöhöpö.

Suomen tämän hetken kuumin kirjailija, jonka teoksista aletaan vääntää elokuvaa oikein Hollywoodissa asti, on kaikkea muuta kuin kaunis (eikä ole hoikkakaan) ja silti pärjää oikein mainiosti!

Kyllä se substanssi silti ratkaisee, ei pärstäkerroin.

Et taida ymmärtää sarkasmia? Tai muutenkaan lukemaasi?

Vierailija
260/281 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ruma nainen on tabu. En osaa nimetä yhtäkään julkisuudessa ollutta/olevaa naista, joka olisi yhtä ruma mitä minä. Oksasen tai Halosen mainitseminen aiheuttaa ahdistuksen kun pidän heitäkin tavallisen näköisinä naisina - en tippaakaan rumina.

Rumuus on ehdottomasti tabu. Ainoastaan puhutaan juuri kauneudesta sekä toiseen kehon ulkonäköön liittyvästä eli painosta. Koulussakin tai miksei työpaikoillakin kiusataan ulkonäköön liittyvistä asioista, jos ei sanota suoraan niin eristetään tarkoituksellisesti eikä puhuta ko. henkilön kanssa.

Ja toisaalta koko ajan kauneusleikkaukset lisääntyvät ja yhteiskunta pinnallistuu kun esim. deittailustakin on tullut hyvin pinnallista nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän