Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaulatatuoinnit naisilla yleistyneet, miksi pitää pilata ulkonäkönsä?

Vierailija
11.06.2016 |

ja ei, minulla ei ole mitään tatuointia vastaan jos se on selässä, vatsassa, olkapäässä tms.

mutta KAULASSA .x ja tarkoitan nyt isoa kuvaa kaulan etuosassa, en mitään pientä ja siroa korvan alla..

nämä ovat viime aikoina yleistyneet ihan järkyttävästi, enkä ymmärrä miksi ! :O

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tatuointien riskeistä:

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=Article_WAR_DL6_Ar…

Ei siis fiksujen ihmisten hommaa todellakaan.

Tuossa artikkelissa sanotaan epiduraalista, josta oli ketjussa aiemmin puhetta. Epiduraalia ei suositella tatuoidun ihoalueen läpi. Myös magneettikuvauksessa voi tulla ongelmia.

Vierailija
62/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset tatuoinnit ovat yleistyneet. Olin toukokuun lämpiminä päivinä rannalla ja kuvattomana vähemmistössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset tatuoinnit ovat yleistyneet. Olin toukokuun lämpiminä päivinä rannalla ja kuvattomana vähemmistössä.

No, koitko olevasi rohkea ja persoonallinen, ja ilmentäväsi ihollasi persoonaasi, kuten tuo töherretty sopulilauma?

Vierailija
64/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, koitko olevasi rohkea ja persoonallinen, ja ilmentäväsi ihollasi persoonaasi, kuten tuo töherretty sopulilauma?

No en erityisemmin :D totesin vaan, verrattuna esim samalla rannalla oloon 20 vuotta sitten. Minä en pidä tatuoinneista, mutta ymmärrän, että muut voivat pitää. Se ei ole millään tavalla minulta pois enkä edes kuvittele, että tatuoidut sen enempää kuin tatuoimattomatkaan ovat jokin homogeeninen lauma.

Vierailija
65/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja otetaan lähinnä siksi että ap:ta vituttaisi.

Vierailija
66/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

törkeitä kaulatatskat kellä vaan. ei mitään makua kantajalla. mutta jo se omaa silmää miellyttää niin mikäs siinä.

Toinen on tatuoinnit sormissa ja ranteessa. Joillakin on koko käsi tatuoitu aivan täyteen mitä en ymmärrä. Ei ole järkevää tatuoida itseään niin että kuvia ei voi piilottaa vaatteilla tarpeen vaatiessa. Mutta onko rintojen tatuoiminen edes järkevää kun eikö rintojen iho veny mahdollisen raskauden aikana?

Vierailija
67/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kutittaa perzettäsi, koska..?

Vierailija
69/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sama, mitä kukin tekee, mutta pakostakin tulee sääliksi nuoret, jotka tatuointeja ottavat. Se mieli kun niin monesti ehtii elämän aikana muuttua. Ei ole välttämättä 10 v päästä sama musiikkimaku kuin nuorena, ei maistu enää lempiruoka niin kuin ennen ja ei välttämättä se tatuointi olekaan mielen mukainen myöhemmin. Ja jos ne koko ajan näkyvillä olevsan paikkaan laitetaan, kusessa ollaan.

Vierailija
70/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ihoa, jolta on tatuointia muka poistettu. Kamalan näköinen. Melkein kamalampi kuin se tatuointi. En ymmärrä, että pitää jotain niin peruuttamatonta tehdä, ja vielä tulehdus- tai yliherkkyysriskillä.

Vierailija
71/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tatuointien riskeistä:

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=Article_WAR_DL6_Ar…

Ei siis fiksujen ihmisten hommaa todellakaan.

Tuossa artikkelissa sanotaan epiduraalista, josta oli ketjussa aiemmin puhetta. Epiduraalia ei suositella tatuoidun ihoalueen läpi. Myös magneettikuvauksessa voi tulla ongelmia.

Molemmat onnistuvat ongelmitta, oli tatuointeja tai ei.

Vierailija
72/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että muija ottaisi tissiin jonkun tatuoinnin.

T.tissimies

Vierailija
73/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ottaisi, mutta mulle on kyllä ihan se ja sama kuka niitä ottaa ja miksi. Ei tietääkseni ole minulta pois.

Mutta jos he katuvat, niin syyttävät taatusti jotakuta muuta kuin itseään.

Vierailija
74/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katuvat kuitenkin jossain vaiheessa elämää, eikä kellekään toivoisi sellaista kohtaloa.

Vierailija
75/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään tykkää koko ajan näkyvillä olevista tatuoinneista, mutta en millään tavalla väheksy tai tuomitse ihmisiä joilla on tällaisia. Kunhan on miettinyt tarkkaan ennen kuin ottaa, kaikki hyvin. Varmasti jokaisella on tiedossa sen vaikuttavuus työnhaussa yms. joten itsepähän kantavat seurauksensa, ei se kuulu kenellekään muulle. Itselläni on yksi iso ja yksi pienempi tatuointi, helposti peitettävissä, mutta ne saa kivasti näkyviin jos haluaa :)

Vierailija
76/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katuvat kuitenkin jossain vaiheessa elämää, eikä kellekään toivoisi sellaista kohtaloa.

Et voi tietää katuvatko koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän