Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaulatatuoinnit naisilla yleistyneet, miksi pitää pilata ulkonäkönsä?

Vierailija
11.06.2016 |

ja ei, minulla ei ole mitään tatuointia vastaan jos se on selässä, vatsassa, olkapäässä tms.

mutta KAULASSA .x ja tarkoitan nyt isoa kuvaa kaulan etuosassa, en mitään pientä ja siroa korvan alla..

nämä ovat viime aikoina yleistyneet ihan järkyttävästi, enkä ymmärrä miksi ! :O

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella.

Vierailija
2/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heidän mielestään kaulatatuoinnit on kauniita eivätkä he omasta mielestään pilaa ulkonäköään, eikä heidän ulkonäkönsä kuulu muille. Pääasia, että itse tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerän näköistä ja sulkee työmarkkinoilla ovia. Mutta ihan miten vaan.

Vierailija
4/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo näin kerran ehkä viisikymppisen naisen jolla oli  värikäs tatuointi kurkun päällä ja siinä tatuoinnin yläpuolella taas heilui helttapussi.. ! oli muutes semmoinen näky ettei varmaan ikinä häviä verkkokalvolta!!!!

Vierailija
5/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi, mutta mulle on kyllä ihan se ja sama kuka niitä ottaa ja miksi. Ei tietääkseni ole minulta pois.

Vierailija
6/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa olla hullu vapaammin.

Vierailija
7/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne eivät ole rumia kaikkien mielestä. Eikö yllättävää, etteivät muut elä ja näytä juuri siltä kuin sinä haluat?

Vierailija
8/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heidän mielestään kaulatatuoinnit on kauniita eivätkä he omasta mielestään pilaa ulkonäköään, eikä heidän ulkonäkönsä kuulu muille. Pääasia, että itse tykkäävät.

Näinhän se on mutta meidän muiden mielestä ne on kyllä rumia. Joku silmä tatuoituna kaulakuoppaan tai tribaali kiertämässä olkapäästä kaulaan. Näitä olen nähnyt.

Toinen karmiva asia on naamatatskat. Tähdet ohimolla näyttää söpöltä kaksikymppisen pinkin tukan kanssa, muuten ei.

Vierailija
9/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on mutta meidän muiden mielestä ne on kyllä rumia. Joku silmä tatuoituna kaulakuoppaan tai tribaali kiertämässä olkapäästä kaulaan. Näitä olen nähnyt.

Toinen karmiva asia on naamatatskat. Tähdet ohimolla näyttää söpöltä kaksikymppisen pinkin tukan kanssa, muuten ei.

Siis kaksikymppisellä pinkin tukan kanssa. :)

Vierailija
10/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

instassa on muuten joku nuori, kaunis nainen jolla on on tatuoitu naamakin ja on muuten surullinen sekä järkyttävä näky :( vanhoissa kuvissa niin kaunis, nyt täynnä mustaa suttua varpaista kulmakarvoihin ! 

en ymmärrä.

Vierailija
11/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehellä olla?

Vierailija
12/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl sit ymmärrä yhtäään miks joku haluaa värjätä hiukset kuparinpunasiks. Enkä sitä miks joku haluaa käyttää hameita. Jotkut käyttää sinisiä piilolinssejäkin. Ei vaan ymmärrä. Miks v*tussa? Miksei voi olla niinku mä ja tehä asiat niinku mä teen? Ottakaa musta mallia, mä oon mallikansalainen.

Vierailija
13/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

instassa on muuten joku nuori, kaunis nainen jolla on on tatuoitu naamakin ja on muuten surullinen sekä järkyttävä näky :( vanhoissa kuvissa niin kaunis, nyt täynnä mustaa suttua varpaista kulmakarvoihin ! 

en ymmärrä.

Miksi kenenkään pitäisi tehdä valintoja sillä perusteella mikä miellyttää sinua?

Vierailija
14/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"meidän muiden"? Montako persoonaa sinulla on?

Vierailija
15/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeitä kaulatatskat kellä vaan. ei mitään makua kantajalla. mutta jo se omaa silmää miellyttää niin mikäs siinä.

Vierailija
16/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"meidän muiden"? Montako persoonaa sinulla on?

Normit eivät ole subjektiivisia.

Vierailija
17/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että WT muijat erottaa jo kaukaa.

Vierailija
18/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäks niit saa kattoo säälien koska tatuointien kanssa on sellainen "sääntö" että kaulaan otetaan vasta kun muuhun kroppaan ei enää mahdu.

Vierailija
19/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli millin mittaiset hiukset miehillä yleistyneet! Miksi pilata oma ulkonäkönsä? Yli millin mittaiset karvat vaikka kainalossa eivät haittaisi mutta miksi noin näkyvällä paikalla kuin päässä... Oi miksi?!

Vierailija
20/76 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli millin mittaiset hiukset miehillä yleistyneet! Miksi pilata oma ulkonäkönsä? Yli millin mittaiset karvat vaikka kainalossa eivät haittaisi mutta miksi noin näkyvällä paikalla kuin päässä... Oi miksi?!

Et taida olla niitä älykkäimpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi