Didi on meidän mimmei
"Didi on meiän mimmei. Sä voit katsoo, muttet koskettaa. Kun astut meidän tilaan, kysyn, mitä sä just koit. Sori mut näis pöydis huitoo vaa minä ja mun broidit"
Voi muhammed mitä paskaa! Voiko paskemmaksi enää suomibiisin sanoitukset mennä? Kuka tällaista itsekeskeistä lässytystä jaksaa kuunnella.
Kommentit (8)
Suomalainen musiikki on nykyään NIIN täyttä p.skaa. Joskus sentään oli Leevi and the leavings, Kolmas Nainen, Eppu Normaali, jopa Yö. Jotain yritystä oli niiden sanoituksissa ja on edelleen siedettäviä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä paskemmaks:
"BFF on BFF BFF on BFF BFF on BFF Mut Heikki on mun bae BFF on BFF BFF on BFF BFF on BFF mut heikki on mun bae"
Paskahuusi laatua tämäkin.
Mimmit must flaidaa, seuraa ku hai laivaa Heikki on niin ihana haluun sen pikapikanaa frendit ei tuu ikin ymmärtää mut se saa mun sukat jalois pyörimään BFF on BFF BFF on BFF BFF on BFF Mut Heikki on mun bae.
Kaikki kunnia niille nykypäivän artisteille jotka eivät ole lähteneet tälle Cheekripulisyövän viitoittamalle tielle.
"feidasit Heikki beibi olit että morjes en oo ku muut teinit oon kolkytkolme Bae paras varoo suhteet sotkusi en kestä päivän valoo mä oon nocturni kuplaani pukeuduin aamullaku pusero kelasin sen poistuvan jos et tee siit numeroo omas mieles jörkka kallion stallion tefloneista harrison luulin et mul pallit on se kaikki oli vaan kuplaa ja mä tiesin että se poksahtaa enkä mä sua koskaan saanutkaan hubba bubba hubba bubba bubba ladidi ladidi ladidi da ladidi ladidi ladidi da ladidi ladidi ladidi da ladidi ladidi ladidi da"
Teflon Brothers Hubba Bubba. Voi morjens.
Se on nykyään muotia laulaa miten helvetin erinomainen ihminen on vailla muuta sisältöä. Nykyajan suomiräppärit on kuvottavinta mitä maa päällään kantaa.
Beibi sä oot doupein, sä toimit niinkiun cocaine. On muutki okay mut sä oot priimaa, sä vaa kuulut eri liigaan.
Oksensin suuhuni kun kuulin tän.
Jei, E-L-A, se on Rähinä!
Täällä housut roikkuu edelleen
Let's go!
Me vuosia luotiin muotii, duussit ja helyt tänne tuotiin
Valkoiset kengät on oltava ja housuja varten joutu lähtee Ruottii
Housut roikkuu, hoppipäät nyökkää
Housut roikkuu, pää nyökkää
Housut roikkuu, hoppipäät nyökkääHousut roikkuu, hoppipäät nyökkää
Housut roikkuu, pää nyökkää
- Cheekin ja Elastisen laatua
Voi mennä paskemmaks:
"BFF on BFF BFF on BFF BFF on BFF Mut Heikki on mun bae BFF on BFF BFF on BFF BFF on BFF mut heikki on mun bae"