Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kettuuntunut naapurien tupakointiin

Vierailija
07.06.2016 |

Rivitalon terasilla. Ikkunaa en makkarissa voi pitää ollenkaan auki kun savu haisee. Kohta räjähdän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonpa esiin toisenlaisen mielipiteen. Mua ei oikeesti haittaa, että rivitalonaapurimme polttelee pihalla. Haju tulee kyllä sisällekin, mutta häviää onneksi aika nopeasti. Ja meillä astmaatikkoja kotona, joten voitais hyvinkin vetää herne nenään. On ollut tietoinen päätös multa, etten aio hermostua asiasta. Jos kyseinen polttelija omilla tekemisillään rupeais muulla tavalla lietsomaan riitaa, ärsyyntyisin myös tupakasta. Nyt kun polttelija on muuten ollut asiallisesti, en hermostu tupakoinnista.

Vierailija
22/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee taas hermot tommoisiin turhasta valittaviin naapureihin. Minä poltan tupakkaa omassa pihassa jos haluan.

Sä poltat omalla vastuullas. Meidän ukko potkaisi kiertopotkulla nuorilta tupakat pois suusta kun polttelivat meidän pihan edesssä ja räkivät. Siinä lensi sätkät aika nätisti maahan näpäkän takakiertopotkun tahdissa. Saattaisi auttaa sinuunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä valittajista on soittanut naapurin ovikelloa ja yrittänyt jutella asiasta silleen asiallisesti? Kuinka moni on yrittänyt keksiä naapurin kanssa jotain kompromissiratkaisua?

Mulle naapuri huusi tupakasta. Ehdotin, että josko siirtyisin purkkaan, mutta illalla kävisin sovitusti vaikka tasan klo 22 polttamassa iltaröökin, se on sellainen tapa josta on vaikea luopua. Naapuri karjui pää punaisena "olihan se arvattavissa, että te tervakeuhkot ette välitä muusta kuin itsestänne, haista ****!!!!"

Noh, en siirtynyt purkkaan, kun ei näköjään ole mitään väliä ja naapurin takia en polttamista kokonaan aio lopettaa vaikka typerä tapa onkin.

Keksitty juttu, kukaan normaali ihminen ei reagoi noin. Eikä ketjupolttaja varmasti tee mitään kompromisseja eikä varsinkaan ehdota siirtyvänsä purkkaan.

Tupakoija on aina ketjupolttaja ja savuttomat on aina normaaleja.

Just.

Vierailija
24/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kohtahan se laki astuu voimaan:) Ei teidän savuttomien tarvitse kauaa enää kärsiä.

Eikö se ollut jotenkin niin että taloyhtiö voi kieltää tupakoimisen jos haluaa? Itse asun asumisoikeus asunnossa enkä todellakaan usko, että tähän tilaisuuteen tullaan tarttumaan. Silloinhan pitäisi rakentaa joku tupakkapaikka ja siihenkin menisi monta sataa euroa.

Mikä tupakkapaikka pitäisi rakentaa? Onhan ulkona vaikka kuinka paljon tilaa haista pahalle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan