Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kutsutte yövieraita, panostakaa nyt edes vähän aamiaiseen!

Vierailija
07.06.2016 |

Vaikka oma aamiaisenne koostuisikin kaurapuurosta, raejuustosta ja ruispaloista margariinilla ja kumijuustolla päällystettynä, tarjotkaa vieraillenne jotain muuta. Tai viekää ne vaikka hotelliin aamiaiselle, jos ette osaa hommata aamiaistarpeita.

Kommentit (231)

Vierailija
1/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten?

Vierailija
2/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa talon tavalla. Jos aamiainen ei kelpaa, seuraavalla kerralla sitten hoteliin, jookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuvailtu aamiainen oli varsin maukas ja asiallinen.

En odottaisi mitään buffetpöytää tai ostereita.

Normisetti ihan hyvä.

Vierailija
4/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun minä menen yökylään jonkin luo, olen säästänyt yhden tai useamman hotelliyön hinnan. Ja sen vuoksi AINA vien tullessani jotain, joko kunnon tuliaisia tai käyn tulomatkalla kaupassa ja tarjoudun kokkaamaan tms. En edes oleta meneväni täyshoitoon toisten ihmisten luo, enkä ole niin avuton ettenkö osaa itse hakea kaupasta ruokaa jota haluan syödä, ja joka maistuu muillekin.

Joten myös ap:n ongelma on ratkaistu sillä että kävelee kauppaan. Kasva aikuiseksi, osta kaupasta ihan omilla rahoillasi teille kaikille jotain hyvää syötävää.

Vierailija
5/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kelpais puuro, leipä ja raejuusto aamupalaksi vieraisilla. Päälle vielä kuppi kahvia niin kaikki on mallikkaasti :)

Vierailija
6/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos se vieras menisi ihan omatoimisesti hotelliin, eikä tuppautuisi muiden nurkkiin. Jos mä tosiaan jonkun kotiini kutsun, niin ostan kyllä tarjottavaa, mutta ei oo mun vastuulla, jos tarjottavat ei kelpaa. Ihme kitisiä olet ap.

Vierailija
7/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Hyvää ja tuoretta valkoista ja tummaa leipää, kunnon juustoa, makkaraa, leikkelettä. Jotain vihreää lisäksi. Kananmunia keitettynä tai munakkaana. Croissantteja (jos saa tuoreena), nutellaa tai marmeladia. Tuoremehua. Hyvää kahvia ja teetä.

Ei tarvitse olla tämän monimutkaisempaa.

ap.

Vierailija
8/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Hyvää ja tuoretta valkoista ja tummaa leipää, kunnon juustoa, makkaraa, leikkelettä. Jotain vihreää lisäksi. Kananmunia keitettynä tai munakkaana. Croissantteja (jos saa tuoreena), nutellaa tai marmeladia. Tuoremehua. Hyvää kahvia ja teetä.

ap.

Miksi sulle pitäisi järjestää hotelliaamiainen?

Vierailija
9/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

ap.

Yöks. Kamalan rasvaiset ja sokeriset eväät sulla ap.

Vierailija
10/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämään paska... Ota hotelli jos ei kelpaa!

Vierailija
11/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

ap.

Tuossa on jo aika monta turhaa ja/tai epäterveellistä ruoka-ainetta, joita en käytä muutenkaan. En ostaisi vieraillenikaan noista mitään muuta kuin kananmunia ja jotain vihreää kasvista.

Vierailija
12/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

ap.

Pointti sukulaisten tai kavereiden luona nukkumisessa on, ettei ole hotellissa. Olet toisen kotona ja saat kotiaamupalan.

Vierailija
13/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruispalat, ap:lle tiedoksi, on ainakin meidän ulkosuomalaisessa kodissa sellaista herkkua että hakkaa ainakin heikkolaatuiset croissantit (joita ne nyt Suomessa yleensä on) mennen tullen... Paahdetut ruispalat, oltermannia, aah. Maistuu muuten myös meidän ei-suomalaisille vieraille.

Vierailija
14/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä ap yllätä isäntäväkeäsi tuomalla aamiaistarvikkeita ja laittamalla aamiaisen?

Vierailija
15/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun minä menen yökylään jonkin luo, olen säästänyt yhden tai useamman hotelliyön hinnan. Ja sen vuoksi AINA vien tullessani jotain, joko kunnon tuliaisia tai käyn tulomatkalla kaupassa ja tarjoudun kokkaamaan tms. En edes oleta meneväni täyshoitoon toisten ihmisten luo, enkä ole niin avuton ettenkö osaa itse hakea kaupasta ruokaa jota haluan syödä, ja joka maistuu muillekin.

Joten myös ap:n ongelma on ratkaistu sillä että kävelee kauppaan. Kasva aikuiseksi, osta kaupasta ihan omilla rahoillasi teille kaikille jotain hyvää syötävää.

Täh? Minä en ainakaan odota vieraita tuovan mitään muuta kuin itsensä. Meiltä tulee tarjottavat ja yösija, koska olen kerran heidät kutsunutkin. Aivan älytöntä ajatella, että vieraan pitäisi aamulla ensi töiksensä lampsia kauppaan ostamaan tarjottavia.

Miksi kutsua ihmisiä, jos heidän tehtävänsä on ostella ruuat ja kokata kyläpaikassa? Pitääkö tuoda omat vuodevaatteetkin :DD?

Vierailija
16/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

ap.

No täähän nyt on provo tietenkin, mutta kommentoin silti.

Eli jos noista ei itse syö valkoista leipää, makkaraa, croissantteja, nutellaa eikä tuoremehua, niin annetaanko ne sitten vieraalle vielä mukaan, kun lähtee, vai heitetäänkö roskiin?

Ymmärsitkö vaatimustesi järjettömyyden??

Vierailija
17/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala on makuasia, niinpä vien yökylään mukanani sitä jogurttia mitä syön, sekä leikkeleitä ym.  Katetaan ne kaikki pöytään, niin talonväkin saa ottaa ja pitää loput, tai heittää roskiin, jos ei kelpaa.  Mutta jos en vie, niin sitten tyydyn tarjottaviin nurkumatta.

Vierailija
18/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

ap.

Ja miksi sinä et siis osaa itse käydä kaupassa ostamassa näitä jos ei kerran ole sen monimutkaisempaa?

Vierailija
19/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa aamulla täysjyvämuroja (makeuttamattomia, pelkästään 100% täysjyväviljaa) tai puuroa, raejuustoa, kreikkalaista jugurttia, hunajaa, kahvia, hedelmiä ja jotain vihreää. Ehkä tuurilla on paahtoleipää ja leikkelettä. En muuta ruokailutottumuksiani vieraiden vuoksi.

Vierailija
20/231 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruispalat, ap:lle tiedoksi, on ainakin meidän ulkosuomalaisessa kodissa sellaista herkkua että hakkaa ainakin heikkolaatuiset croissantit (joita ne nyt Suomessa yleensä on) mennen tullen... Paahdetut ruispalat, oltermannia, aah. Maistuu muuten myös meidän ei-suomalaisille vieraille.

Oiihhhh, ne suomivieraiden jälkeiset aamupalat: paahdettu ruispala oltermannilla ja kuppi kahvia. Ei ole parempaa! Vaikka 200 m päästä saisi croisanttia ja valkoista leipää ja marmeladia vaikka kuinka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä