pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
On kyllä harvinaisen ärsyttävä tää tulosten ripottelu. Ite oon "varasijalla" turun kasvatustieteisiin, mutta luulisi jonon liikkuvan vielä kun helsingin ja tampereen tulokset eivät ole vielä tulleet. Ei tässä nyt uskalla vielä juhlia vaikka läheltä liippaakin. Ennemmin ottaisin tiedon vastaan sit kerralla 1.7 ja olisin onnellisen tietämätön siihen asti, kun tälleen että pitää kytätä opintopolkua.
Vierailija kirjoitti:
onko kukaan saanut tänään enää ilta-aikaan sähköpostilla tai muutenkaan tietoa, vai ovatkohan kaikki jääneet jo juhannuslomalle? saisivat kyllä tehdä vähän kovemmin nyt hommia, huomennakin vielä ainakin aamupäivän :D
Sähköposteja on tullut iltaisin ja aamuyöllä jne. En tiedä miten opintopolku päivittyy.
Viime vuonna Metropolian sote-alan tulokset tulivat juurikin 1.7. Luulen, että tänäkin vuonna on samoin.
Helsingin yliopisto lähetti sähköpostia tänä aamuna. Siellä oli tarkempaa tietoa valintakokeesta, mutta ei vielä varmaa tietoa sisäänpääsystä.
Eihän siihen mene kun reilu viikko ja saatte tietää mihin pääsitte tai ette päässeet. Maltti on valttia.
Mä sain eilen illalla joskis 22 aikoihin sähköpostin, että opintopolussa olisi opiskelupaikka myönnettynä sosiaalityöhön. Kyseessä ei tosin ollut yhteishaku, vaan siirtohaku. Jyväskylän yliopisto kyseessä.
Kirjauduin tään opintopolkuun ekaa kertaa, tän keskustelun innoittamana...mulla on siis opiskelupaikka jo, mutta en ole ottanut kandin papereita ulos eli yhä ensikertalainen kai. Pakko myöntää, että aika rennolla kädellä luin ja menin pääsykokeeseen, en elättele toiveita pääsystä...Uef oli tullut hylätty koska ei osallistumista valintakokeeseen. Sama Turun amkissa, en mennyt ja tuloksena hylätty. Hain myös Helsinkiin ja Tampereelle sosiaalityöhön ja Hkiin myös viestintään mutten mennytkään minkään näistä kokeisiin. Kaikissa lukee silti, että valinta on kesken. Ainoa paikka jonne sekä hain että menin kokeisiin oli Tampereen yhteiskuntatutkimus, jonka kohdalla lukee myös "kesken". Tämä siis tiedoksi odottaville...että Hki ja Tre kumpikaan ei taida olla julkaissut tuloksiaan kuin muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Kirjauduin tään opintopolkuun ekaa kertaa, tän keskustelun innoittamana...mulla on siis opiskelupaikka jo, mutta en ole ottanut kandin papereita ulos eli yhä ensikertalainen kai. Pakko myöntää, että aika rennolla kädellä luin ja menin pääsykokeeseen, en elättele toiveita pääsystä...Uef oli tullut hylätty koska ei osallistumista valintakokeeseen. Sama Turun amkissa, en mennyt ja tuloksena hylätty. Hain myös Helsinkiin ja Tampereelle sosiaalityöhön ja Hkiin myös viestintään mutten mennytkään minkään näistä kokeisiin. Kaikissa lukee silti, että valinta on kesken. Ainoa paikka jonne sekä hain että menin kokeisiin oli Tampereen yhteiskuntatutkimus, jonka kohdalla lukee myös "kesken". Tämä siis tiedoksi odottaville...että Hki ja Tre kumpikaan ei taida olla julkaissut tuloksiaan kuin muutamia.
Sehän riippuu myös siitä, milloin olet ottanut nyk opiskelupaikan vastaan. 2014 tai sen jälkeen vastaanotettu opiskelupaikka vesittää myös ensikertalaisuuden vaikkei olisikaan valmistunut.
Kukaan saanut Tampereelta tuloksiaaaa???
Tuleeko tuloksia nyt viikonloppuna?
No ei taatusti tule. :D aikaisintaan maanantaina jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
onko kukaan saanut tänään enää ilta-aikaan sähköpostilla tai muutenkaan tietoa, vai ovatkohan kaikki jääneet jo juhannuslomalle? saisivat kyllä tehdä vähän kovemmin nyt hommia, huomennakin vielä ainakin aamupäivän :D
Tuskin kukaan niitä tuloksia tahallaan panttaa. Esimerkiksi HY:ssä valintoja aiemmin ollut hoitamassa määräaikaista lisätyövoimaa. Yt-prosessien takia määräaikaisia ei ole saatu palkata, vaan jo entisestään vähentynyt väki raataa niska limassa, jotta edes akuuteimmat asiat - valmistumiset ja valinnat - saadaan hoidettua. Työpäivät venyvät monilla 10-12-tuntisiksi. Eivätköhän kaikki ole ansainneet juhannusaaton verran arkivapaata.
Ens viikolla on monella onnen päivä ja monella surun päivä . Onhan siinä kuuteen eri paikkaan mihin voi päästä.
Ei enää montaa päivää. :D Itse tarkistan opintopolun seuraavaksi keskiviikkona josko tulokset ois valmiit silloin.
Mä sain jo tiedon opiskelupaikasta. Helsingin yliopisto.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain jo tiedon opiskelupaikasta. Helsingin yliopisto.
milloin?
Mulla on vahva tunne siitä että huomenna maanantaina 27.6 tulee pk-seudun sote-alojen tulokset. :)