pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Laurea ja Metropolia tekee molemmat valintakoeyhteistyötä, joten ei toinen voi julkaista tuloksia jos toinen ei ole valmis. Huomenna eivät julkaise sote-tuloksia, ainakaan suosituimpien alojen (kuten sairaanhoitaja ja sosionomi).
Milloin tulee Tampereen tulokset journalistiikasta? (Veikkauksia)
Varmaan perjantaina tuli tieto että pääsin opiskelemaan Jyväskylän yliopistoon.:) Eilen kirjauduin Opintopolkuun ja huomasin asian.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Hei helppiä!
Mulla on ensimmäisenä vaihtoehtona vaikeapääsyinen ala, jonka tulokset tulevat luultavasti vasta 1.7 ja toisena taas toinen ala, vaikeapääsyinen sekin. En ole saanut kummastakaan alasta mitään tietoa vielä. Saanko 2. vaihtoehdosta tiedon vasta, kun 1. alan tulokset ovat tulleet....?
Onko kukaan saanut Turun bilsasta tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut Turun bilsasta tuloksia?
Sain perjantaina ja oon 1. varasijalla
Vierailija kirjoitti:
Varmaan perjantaina tuli tieto että pääsin opiskelemaan Jyväskylän yliopistoon.:) Eilen kirjauduin Opintopolkuun ja huomasin asian.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Kummasti sulla vaihtelee koko ajan nuo päivät, että koska kävit Opintopolussa katsomassa ja huomasit, että sait opiskelupaikan. Tähän mennessä olet saanut sen tiedon ainakin torstaina, perjantaina ja lauantaina. Kerrotko huomenna saaneesi sen taas eilen = sunnuntaina?
Vierailija kirjoitti:
Hei helppiä!
Mulla on ensimmäisenä vaihtoehtona vaikeapääsyinen ala, jonka tulokset tulevat luultavasti vasta 1.7 ja toisena taas toinen ala, vaikeapääsyinen sekin. En ole saanut kummastakaan alasta mitään tietoa vielä. Saanko 2. vaihtoehdosta tiedon vasta, kun 1. alan tulokset ovat tulleet....?
2. vaihtoehdon tulokset voi saada jo ennen kuin 1. vaihtoehdon tulokset tulee. Ne ei siis ole mitenkään riippuvaisia keskenään.
Tiedättekö, en yhtään jaksaisi mitään välivuotta! Tuntuu niin masentavalta, että näin E:n paperit kirjoittaneena kiinnostavan opiskelupaikan saaminen on niin vaikeaa. Haluaisin vain päästä elämässä eteenpäin, mutta enpäs voi. Kaipa sitä täytyy ensi vuonna vaikka Ruotsiin hakea.... Todella paljon tuli luettua pääsykokeisiin, mutta ei varmasti tule riittämään sisällepääsyyn enkä jaksa odotella näitä helvetin tuloksia.
Joensuun hallintotieteisiin päästy !!
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, en yhtään jaksaisi mitään välivuotta! Tuntuu niin masentavalta, että näin E:n paperit kirjoittaneena kiinnostavan opiskelupaikan saaminen on niin vaikeaa. Haluaisin vain päästä elämässä eteenpäin, mutta enpäs voi. Kaipa sitä täytyy ensi vuonna vaikka Ruotsiin hakea.... Todella paljon tuli luettua pääsykokeisiin, mutta ei varmasti tule riittämään sisällepääsyyn enkä jaksa odotella näitä helvetin tuloksia.
Ruotsi on hyvä vaihtoehto, suosittelen Upsalaa. Ihana kaupunki, ja hyvillä suomalaisilla papereilla on helppo päästä opiskelemaan haluamaansa alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei helppiä!
2. vaihtoehdon tulokset voi saada jo ennen kuin 1. vaihtoehdon tulokset tulee. Ne ei siis ole mitenkään riippuvaisia keskenään.
On riippuvaisia! Toki jotkut pistetiedot tms. saa tietää, jos yliopisto/amk lähettää ne sähköpostitse, mutta Opintopolussa näet lopullisen tuloksen vasta sitten, kun kaikki tulokset on selvillä! Tämä siis ainakin siinä tapauksessa, jos pääset johonkin kohteista. Eli jos pisteesi riittävät 2. vaihtoehtoon, sitä ei kerrota ennen kuin tiedetään, miten 1. vaihtoehdon kanssa käy (koska montaa paikkaa ei tarjota). Sen sijaan jos et pääse alempiin kohteisiin, ne voidaan Opintopolussa julkaista ennen kuin kaikki tulokset on tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Piinaviikko alkaa...
Mä veikkaan että huomenna tulee tulokset
Tiedättekö, onko Helsingin yliopiston luokanopettaja-tuloksia jo tullut? Entä Hesan erityispedagogiikkaa?
Mä uskon että Laurean tulokset valmistuu ma-ke välillä ja metropolian tulokset tulee pe 1.7. Laurea yleensä aina vähän aiemmin valmiina (?)