Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
141/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko UEF:n yhteiskunta- ja kauppatieteiden tiedekunnasta valmistunu mitään tuloksia?? Tietääkö kukaan?

Vierailija
142/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tulokset opintopolussa 30.6. 23:59?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkis lääkis lääkis.

Viides kerta, aina jäänyt 2,5-1,5 raakapistettä.

Pitäiskö jo luovuttaa??

Vierailija
144/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treen Yliopiston Terveystieteen laitoksen tulokset tullu tänään..

Vierailija
145/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, olin ihan varma että tänään saisin tietää pääsikö opiskelemaan vai ei. :(

Vierailija
146/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotiede Tre kirjoitti:

Treen Yliopiston Terveystieteen laitoksen tulokset tullu tänään..

Oi apua! Tulispa ne omatkin treen tulokset vielä tänään!!

Vierailija
147/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksei yliopistot ja opintopolku voisi sopia kaikki, että tulokset ilmoitetaan kaikille x. päivänä klo x, ei olisi tällaista "aaargghhh enkö mä päässy kun on kesken?!? jos ne jotka pääsee on saaneet merkinnän??"

Sehän on sovittu, ja se on 1.7. :D Eikö ole kivaa että jotkut ilmoittaa kuitenkin aiemmin jos saavat tulokset valmiiksi?

Vierailija
148/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkis lääkis lääkis.

Viides kerta, aina jäänyt 2,5-1,5 raakapistettä.

Pitäiskö jo luovuttaa??

Jos on jotain mitä tehdä sillä aikaa niin älä luovuta. Minäkin haen nyt kolmatta vuotta sosiaalityöhön ja en todellakaan luovuta ennen ku pääsen. Pari pistettä jäänyt itseltäkin puuttumaan. Vakituinen työ on joten mikäs tässä odotellessa milloin tärppää.

Vierailija
149/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia sote-kesken. En kestä!!!

Vierailija
150/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei yliopistot ja opintopolku voisi sopia kaikki, että tulokset ilmoitetaan kaikille x. päivänä klo x, ei olisi tällaista "aaargghhh enkö mä päässy kun on kesken?!? jos ne jotka pääsee on saaneet merkinnän??"

Sehän on sovittu, ja se on 1.7. :D Eikö ole kivaa että jotkut ilmoittaa kuitenkin aiemmin jos saavat tulokset valmiiksi?

No kun just ei ole kivaa, koska nythän on ihan sama, onko yhteistä sovittua DLia olemassa tuloksille vai ei, kun tieto tulee tipoittain.

Arkkitehtuurin tuloksia odotan, ja ilmeisesti viime vuonna oli tulokset ilmoitettu ilmoitettua päivämäärää myöhemmin... Josko tänä vuonna kompensoitaisiin ja tulokset tulisivat jo nyt? 😏

Vierailija
151/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku saa metropolian tai laurean sote-aloista tietoja niin kertokaa HETI!!!

Vierailija
152/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ne tulokset tulla vielä illallakin? Vai onko seuraava mahdollinen julkistus vasta juhannuksen jälkeen?

Vierailija
153/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa odotella.

Vierailija
154/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että pk-seudun amkit ja yliopistot saa tuloksensa valmiiksi vasta siinä 1.7 tienoilla :/

Toisaalta toivoa on, tulihan valintakoekutsutkin pk-seudulla jo reippaasti aiemmin kuin piti.

Vierailija
155/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ne tulokset tulla vielä illallakin? Vai onko seuraava mahdollinen julkistus vasta juhannuksen jälkeen?

Mäkin haluan tietää! Mihin aikaa päivästä olette saaneet tiedon? Olen tänään jo kahdesti katsonut. :D

Vierailija
156/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää pisteet aikasemmin ja siellä toimistolla sanottiin että näillä olet jo sisällä, mutta olen silti ihan hermoraunio. En usko ennen kuin näen virallisen ilmoituksen. Tulis jo!!

Vierailija
157/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Ois ollut kyllä varmasti korjaajillekin rennompaa jos kaikki tulokset ois vain suosiolla julkaistu ennen juhannusta 😭 Vielä elättelen toiveita...

Vierailija
158/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä. Minä opiskelin koko tutkintoni ulkomailla ja siellä julkaistiin kaikkien tulokset tasan samana päivänä samalla kellonlyömällä paikallisessa Opintopolussa. En ymmärrä mikä järki on näissä tipottain tulevissa tuloksissa.

Vierailija
159/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisen vaimo. kirjoitti:

Poika pääsi opiskelemaan amikseen LVI puolelle. Hyvä että tulee kouluja käytyä, jos vaikka tienaisi sitten enemmän kuin isänsä. Isä on kansa/kansalaiskoulun käynyt (toki lisäksi kursseja työelämässä). Tulot hieman köyhyysrajan yläpuolella, katsoin juuri hänen palkkalaskelmansa, kun oli jättänyt pöydälle. 7800.-/kk, brutto. Lisäksi saa  päivärahoja n. 250.-/kk netto. Työsuhdeauto arvo max. 40.000.- vapaasti valittavissa, uusi 2-3 vuoden välein. Olisi kannattanut opiskelu hänelläkin aikoinaan, ei tarvitsisi kituutella.

Tää oli ihan loistava väläys tässä ketjussa. Kiitoksia, sain voimia taas jatkaa. Vähän jäi kuitenkin kiinnostamaan, tienaako miehesi oikeasti noin paljon?

Vierailija
160/1328 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko UEF:n yhteiskunta- ja kauppatieteiden tiedekunnasta valmistunu mitään tuloksia?? Tietääkö kukaan?

Mulle oli tullut tulokset sieltä