Helsinkiläiset, missä Helsingin kaupunginosassa asuisitte tai haluisitte asua jos raha ei olisi este?
Mä haluisin asua ehdottomasti Ullanlinnassa, Eirassa tai Eiranrannassa/Munkkisaaressa.
Jotenkin se fiilis ja elämä siellä on vaan niin erilaista kuin Ruoholahdessa missä asun nyt. Onneksi on lyhyt matka kävellä Eiranrantaan kahviloihin tai Korkeavuorenkadulle ihailemaan kauppojen ikkunoita. Ihan kuin eri maailmasta.
Kommentit (124)
Jos raha ei olisi este, muuttaisin Kööpenhaminaan.
Asun Itä-Pasilassa. Jos raha ei olisi este, niin tietenkin asuisin arvokkaammilla alueilla, mutta toisaalta Itä-Pasilasta on niin järjettömän hyvät yhteydet kaikkialle ja palvelut tämän maan parhaat. Voi olla, että en välttis muuttaisi minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Asun Itä-Pasilassa. Jos raha ei olisi este, niin tietenkin asuisin arvokkaammilla alueilla, mutta toisaalta Itä-Pasilasta on niin järjettömän hyvät yhteydet kaikkialle ja palvelut tämän maan parhaat. Voi olla, että en välttis muuttaisi minnekään.
Öppöppöp. Ei ole cittaria!
Kuusisaari, Kulosaari. Molemmissa omakotitalo merenrannassa.
En oikein tiedä. Nuorempana haaveilin asuvani Töölössä lähellä merenrantaa, mutta nykyään en varmaan muuttaisi koska siellä ei ole riittävästi palveluja lähellä mun makuun. Täytyy miettiä.
Olen asunut Eirassa, ei ollut elämä yhtään erilaista ja fiilis merituulen lyödessä räntää naamaan oli ihan sama kuin muuallakin.
Jos olisin rikas, ei varmaan tarvitsisi miettiä tyämatkoja tai muuta triviaalia. En siis ehkä valitsisi asua Helsingissä. Kallahdenniemi jostain syystä tulee ekana mieleen. Tai Munkkiniemikin menettelee.
Itse asiassa haluaisin muuttaa täältä Töölöstä maalle.
Jos olisin rikas, en haluaisi asua Suomessa päivääkään.