pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Kyamkin sairaanhoitajatuloksia ootellaan. Ensihoidon koulutusohjelmaan oli tullut jo tieto jollekkin..
Täällä kans! Mitä mieltä olit valintakokeesta? Jännittää tulokset niin paljon 😂
Vierailija kirjoitti:
Tampereen hallintotiedettä odotellaan
Nro 228 siis kyselee 😊
Vierailija kirjoitti:
Joensuun hallintotieteisiin päästy !!
Täällä piinaava varasijaodotus. Pitäisi olla hyvät mahdollisuudet päästä, mutta.. :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän Tampere vielä näy kellään??
Ei näy mulla ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ääh valinta kesken. Ehdinkin jo toivoa jotain
Itse en viitsi edes mennä katsomaan ja pettymään. :D Odotan että tänne, demiin tai suomi24 tulee viestiä että joku saanut tietoa, sitten vasta menen paniikissa tarkistamaan opintopolusta tilanteen. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh valinta kesken. Ehdinkin jo toivoa jotain
Itse en viitsi edes mennä katsomaan ja pettymään. :D Odotan että tänne, demiin tai suomi24 tulee viestiä että joku saanut tietoa, sitten vasta menen paniikissa tarkistamaan opintopolusta tilanteen. :'D
Pitäis varmaan itekki. Haluisin kyl olla se eka just joka sen tiedon tänne kommais XD
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans! Mitä mieltä olit valintakokeesta? Jännittää tulokset niin paljon 😂
Siinä oli välillä vähän monitulkintaisia kysymyksiä, mutta ihan ok.
Suomi24:n mukaan Joensuun oikeestaan tipahdellut tuloksia tässä aamupvällä
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:n mukaan Joensuun oikeestaan tipahdellut tuloksia tässä aamupvällä
Oikiksesta
Mun ei todellakaan pitänyt jännittää mitään...:D mut nyt tää keskustelu on saanut mut hyppimään seinille. Ai hitto, tulis jo!! Harmi et itsekin hain isoihin yliopistoihin jotka varmaan viimeiseen saakka pimittää....ääää
Äääääääähh herätänkö koko kämpän ja käyn ettii pankkitunnukset vai annanko olla vaan ja katon myöhemmin lejdjucfkcnvjcfk
Ok odotan metropoliaan tuloksia tuskin tulee nyyh