Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
861/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ton jutun mukaan tulokset on nähtävissä huomenna vasta aamupäivällä...eli turhaa valvoa kahteentoista saakka tänään kuten aioin. 😅

Vierailija
862/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään tullut jo sähköpostiin tuloksia Hesan luokanopesta tai erityispedagogiikasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös sposti tulee aamupäivällä, ei jaksais opintosolmuun mennä

Vierailija
864/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Helsingistä erityispedasta, en käynyt kokeessa joten oli hylätty. Mutta siis tuli viesti tänään.

Vierailija
865/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut jo tiedon Itä-Suomen yliopistoista/Tampereen/Jyväskylän yliopistoista? En ole kuullut mitään joten oletan että tulee hylky kaikista...

Vierailija
866/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Helsingin luokanopesta on lähtenyt hylsyviestit - voiskohan hyväksytyt tulla jo tänään myös?! Kun niissä vissiin lähettäjänä ei ole Opintopolku, vaan HY:n hakijapalvelut...

Vierailija
867/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku laittanut tästä systeemistä vinkin iltalehteen? Nyt on Iltalehdessä uutinen tästä :D

Hahaa, minä laitoin (ja kerroin siitä tänne)

Joku oli soittanut tampereen yliopistoon ja oli sanottu, että jos opintopolku ei toimi huomenna niin tulokset voi tulla vasta maanantaina! Täälläkin oli siitä viestejä mutta luulin huijauksesi.

Vierailija
868/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pääseväni kirjoitti:

Onko joku saanut jo tiedon Itä-Suomen yliopistoista/Tampereen/Jyväskylän yliopistoista? En ole kuullut mitään joten oletan että tulee hylky kaikista...

Juu Jyväskylän yliopistosta tuli jo viime viikolla tulokset ainakin mulle.:) Pääsin toiselta varasijalta romaaniseen filologiaan.:)

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
869/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksennan.

Vierailija
870/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ma?! Sitten on ainakin valituksen aihetta jos eivät sovittuna päivänä tule.

Vierailija
871/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

---Kaikki tulokset maanantaina 4.7 aamupäivällä---

Vierailija
872/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei Opintopolkuun pääsiskää huomenna, niin ne tulokset tulee sähköpostiin/kirjeitse.

Vierailija
873/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku laittanut tästä systeemistä vinkin iltalehteen? Nyt on Iltalehdessä uutinen tästä :D

Joku oli soittanut tampereen yliopistoon ja oli sanottu, että jos opintopolku ei toimi huomenna niin tulokset voi tulla vasta maanantaina! Täälläkin oli siitä viestejä mutta luulin huijauksesi.

Älä nyt kehtaa.

Jos tuo on nyt totta, niin miten ne ajattelivat saada maanantaiksikaan näkyville? Viikonloppu välissä ja kaikkea.

Vierailija
874/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta nyt. Miksei ne vaan voi laittaa niitä sähköposteja niin kuin Helsinginkin yliopisto tekee?

Vierailija
875/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkien korkeakoulujen yhteishakuun kuuluvien hakukohteiden tulokset julkaistaan viimeistään 1.7.2016, jolloin jokaiselle hakijalle toimitetaan sähköisesti tai postitse valintojen tuloksesta kertova tuloskirje."

Rauhottukaa, kyllä ne tulokset tulee huomenna, vaikka Opintopolku ei toimiskaan!

Vierailija
876/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä Tampere ? Toivon että joku pelleilee. Ei se vaan ole mahdollista että näin iso asia venyisi ENTISESTÄÄN. Kyllä ne tulokset tule huomenna, pakko tulla kun se raja on asetettu. Nuo tyypit ei ole hoitamassa hakuja ekaa kertaa. Eivät tarkastajat eivätkö opintosolmun työntekijät. Kaikkeen tähän on varauduttu ja kaikki on ollut tiedossa. Ei voi olla mitään syytä, että tulokset tulisi vasta viikonlopun jälkeen.

Muistan kun pääsin nykyiseen kouluuni muutama vuosi sitten. Silloin tuloksia tuli vain keskiyön jälkeen. Vahdattiin niitä sitten joka yö kunnes lopulta tulivat. :) silloin eri aloille oli eri julkaisupäiviä. Minun tulokseni tulivat 27.6. (ilmoitettu päivä) ja kaverin muistaakseni 14.7. . Tietysti kurjaa että jotkut joutuivat odottamaan kauemmin, mutta ei tarvitse enää epätietoisuudessa, kun saapumispäivät on kuitenkin ilmoitettu. Toisin kuin nyt, kun kaikki tulokset tulee "viimeistään" yhtenä samana päivänä. Eli alasta riippuen milloin tahansa ja se on kyllä hermoja raastavaa. Tulispa ne jo yöllä, haluisin niin jo tietäääääää.

Vierailija
877/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tulipa typoja. ..elää epätietoisuudessa siis.

Vierailija
878/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa jännitykseltä edes nukuttua ensi yötä. Toivottavasti tulokset tulevat huomenna! Onko joku saanut Tampereen yliopistosta tietoa opiskelupaikasta? Jos on, niin mikä ala?

Vierailija
879/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tän odotuksen ja jännityksen ja tuskailun keskellä ilahduttaa miten ootte ottaneet käyttöön ton "opintosolmu" termin :) kerrankin keksin hyvän läpän

Vierailija
880/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa jännitykseltä edes nukuttua ensi yötä. Toivottavasti tulokset tulevat huomenna! Onko joku saanut Tampereen yliopistosta tietoa opiskelupaikasta? Jos on, niin mikä ala?

Sieltä oli tullut englannin kieli, muusta en tiedä. Mitään sähköposteja ei ole tullut, paitsi se kysely (kaikille hakeneille).

Huomenna selviää... 😱

Ketju on lukittu.