Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
901/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä viestit

Vierailija
902/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli valvoa klo 00 asti, vaikka tuskinpa tulokset tulevat tai koko opintoSOLMU aukeaa vielä silloin... Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1328 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli valvoa klo 00 asti, vaikka tuskinpa tulokset tulevat tai koko opintoSOLMU aukeaa vielä silloin... Huoh

Joo, ei luultavasti... Tossa viime sivulla linkatussa KSML:n jutussa sanotaan, että Opintosolmu aukeaa ehkä aamulla ja tulokset nähtävissä mahdollisesti iltapäivästä.:/ Ja Opetushallituksen tyypin sanoja, siis.

904/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumatti jäi pois ja päätin käydä vilasemassa opintosolmun. Nyt lukis, että opiskelijavalinta kesken, MUTTA 2 muussa hakutoiveessa lukee varasijat ja ekassa peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Tarkoittaako siis, etten päässyt? :o Sekavaa. Ehkä yritän takas pehkuihin ja tsekkaan aamulla onko muuttunut teksti.

Vierailija
905/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin Tampereelle opiskelemaan suomen kieltä! Oon niin onnellinen, en ois kestänyt taas yhtä välivuotta. Elämässä on ollut vaikeaa, mutta nyt mulla on luvassa mielekästä tekemistä jatkoon ja suunta elämälleni. En saa untakaan. Hymyilyttää ihan hurjasti. Toivottavasti teitä muitakin lykästää!

Vierailija
906/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasijalle jäin Turun oikikseen, nyyh. Ilmeisesti pisteen tai parin päähän.

Vierailija
907/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin Tampereelle sosiaalityöhön! Niin onnellinen ja helpottunut olo, työvuoro menee varmaan hölmösti hymyillessä :)

Vierailija
908/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun oikikseen päästy!! Jes!

Vierailija
909/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opiskelijavalinta kesken"

Mitä vittua! Tänään on 1.7.

Vierailija
910/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!! Opiskelupaikka vastaanotettu! Onneksi oli tilillä rahaa, en tiennytkään että tuon lukuvuosi-ilmoittautumisen yhteydessä pitää heti maksaa se maksu. Onneksi opintosolmu ei kuitenkaan pettänyt tänään! Tsemppiä kaikille hakeneille, jotka eivät ole vielä ehtineet kirjautumaan!

Vierailija
911/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tietoa kuinka todennäköistä on tässä vaiheessa vielä päästä opiskelemaan varasijalta 1? Onko tuo sellainen ettei osaa yhtään sanoa nyt vai onko todennäköistäkin?

Oon varasijalla 1 mun ensimmäiseen hakukohteeseen, kahteen paikkaan suoraan hylätty ja kolme paikkaa vielä kesken, mutta toi on ainoa johon oikeasti haluaisin ja tänään pitää ilmoittaa yhdelle taholle pääsenkö kouluun vai en eli en voi siihen asti venailla että varasijoilta ei voi enää päästä, koskakohan se oli, joskus ens kuussa tai 15. päivä tai jotain?

Plan B:tä suunnittelen siis, ja tänään on ilmoitettava sinne, oli tulokset täällä tai ei. Eli jos ei ole melko varnaa että pääsen, on mun tehtävä varasuunnitelmia koska ainoa mielekäs (siis melkein yhtä hyvä vaihtoehto kuin opiskelu eli mielelläni menisin) on ilmoitettava tänään.

Vierailija
912/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla mitään toivoo varasijalta 43 amk:hon? :(

Vierailija
913/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasijalle 10 jäin. Terveydenhoitajaks pyrin, mutta mitä varmemmin pitää hakea ensi haussa uudestaan, tuosta tuskin noustaan valittujen joukkoon.

Vierailija
914/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin oikis!!! Voisin itkee onnesta <3 :´DD

Vierailija
915/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes!! Opiskelupaikka vastaanotettu! Onneksi oli tilillä rahaa, en tiennytkään että tuon lukuvuosi-ilmoittautumisen yhteydessä pitää heti maksaa se maksu. Onneksi opintosolmu ei kuitenkaan pettänyt tänään! Tsemppiä kaikille hakeneille, jotka eivät ole vielä ehtineet kirjautumaan!

Minne hait, mikä maksu ?? :SS

Vierailija
916/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla tietoa kuinka todennäköistä on tässä vaiheessa vielä päästä opiskelemaan varasijalta 1? Onko tuo sellainen ettei osaa yhtään sanoa nyt vai onko todennäköistäkin?

Oon varasijalla 1 mun ensimmäiseen hakukohteeseen, kahteen paikkaan suoraan hylätty ja kolme paikkaa vielä kesken, mutta toi on ainoa johon oikeasti haluaisin ja tänään pitää ilmoittaa yhdelle taholle pääsenkö kouluun vai en eli en voi siihen asti venailla että varasijoilta ei voi enää päästä, koskakohan se oli, joskus ens kuussa tai 15. päivä tai jotain?

Plan B:tä suunnittelen siis, ja tänään on ilmoitettava sinne, oli tulokset täällä tai ei. Eli jos ei ole melko varnaa että pääsen, on mun tehtävä varasuunnitelmia koska ainoa mielekäs (siis melkein yhtä hyvä vaihtoehto kuin opiskelu eli mielelläni menisin) on ilmoitettava tänään.

Sori, unohdin sanoa, että yliopistossa humanistinen tiedekunta on siis kyseessä ja alalle haki noin 150 henkilöä ja noin 30 opiskelupaikkaa olisi jaossa. Jos joku sattuisi tietämään.

Ja onnea kaikille päässeille! Oon niin hermostunut etten muista puoliakaan mitä pitäisi viestiin kirjoittaa.

Vierailija
917/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin yliopistoon. Ajattelin ilmoittautua heti läsnäolevaksi että saan opiskelijatodistuksen mahdollisimman pian, jotta voin hakea sitten opintovapaata töistä. Mietin vain että se 103 euron maksu voi kirpaista varsinkin nuorempia opiskelijoita kun on vielä muutot sun muut järjesteltävänä.

Vierailija
918/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin yliopistoon. Ajattelin ilmoittautua heti läsnäolevaksi että saan opiskelijatodistuksen mahdollisimman pian, jotta voin hakea sitten opintovapaata töistä. Mietin vain että se 103 euron maksu voi kirpaista varsinkin nuorempia opiskelijoita kun on vielä muutot sun muut järjesteltävänä.

Onneksi lukuvuosi-ilmoittautumiseen taitaa olla aikaa elokuun loppuun asti :)

Vierailija
919/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes pääsin metropoliaan liiketalouden monimuotoon :) Mistähän näkisi pisteet?

Vierailija
920/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasija 74 :s

Ketju on lukittu.