Naiset eivät ole alfojen perään mutta... ?
Naiset ihannoivat miehisiä ja voimakkaita panomiehiä, menestyviä ja kovapalkkaisia pomoja, pitkiä ja vahvoja miehiä, isokaluisia miehiä. Jos yläasteelta lähtien naiset/tytöt antaa kovaäänisimpien Jonnejen panna, kun herkemmät pojat eivät saa hyväksyntää.
Mutta silti alfamiesteoria on vain miesten omassa päässä? Vika ei koskaan ole naisissa?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt kaikkein karuimpiakin naisia. Pubiruusuja jne.
Keltään en ole saanut pillua.
Sama.
Mieltä ylentävää kun akka ottaa mieluummin omassa oksennuksessaan makaavan, 24/7 kännissä olevan työkyvyttömyyseläkeläisen kuin minut. No, se kertonee jotakin minusta :/
En vaan keksi mikä on niin pahasti vialla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus, voima, menestyminen ja miehekkyys ovat POSITIIVISIA ASIOITA. Kukaan nainen koko maailmassa ei varmasti väitä että nuo olisivat negatiivisia. On maailman luonnollisin asia, että heteronainen kiinnostuu miehekkäästä miehestä. Makuja on monia eivätkä kaikki naiset noita ominaisuuksia vaadi, mutta kukaan ei ole väittänyt että naiset pitäisivät POSITIIVISIA miehen ominaisuuksia negatiivisina.
Vastaavasti miehet kiinnostuvat naisessa kauneudesta, nuoruudesta, kimmoisuudesta ja viattomuudesta. Mutta se ei ole OK vaan sovinistista sikailua. Miehen pitäisi välttää biologiaa, naisen ei pidä!
Lisään vielä, että nuohan ovat kaikki positiivisia asioita, eivät negatiivisia. Miksi miehille ei olisi hyväksyttyä pitää niistä?
Ei se faktaa muuta vaikka venynyt ja rietas luuska ulisee kuinka on sikaa kun miehet tykkää nuorista naisista.
No selvisihän se, sinä olet teinin perään. Paljonko sinulla on ikää? Teinin kuuluu seurustella teinin kanssa, nelikymppisen kannattaa myös katsella ikäisiään naisia.
On se vaan jännä, kun miehet tässä ulisee, kun eivät saa naisia. Naisina he kuitenkin pitävät hädintuskin täysi-ikäistä vaikka itse ovat tanakassa keski-iässä. Vaikeahan se on kumppania löytää, kun vaatimukset on niin tiukat.
Jos et näe sanoja, älä keksi niitä. Edes ahdistuksessasi.
Näytä ihmeessä missä kirjoitin teineistä tai ole hiljaa ja lopeta turha sheimaaminen.
Kas tässä: Vastaavasti miehet kiinnostuvat naisessa kauneudesta, nuoruudesta, kimmoisuudesta ja viattomuudesta. Ei se faktaa muuta vaikka venynyt ja rietas luuska ulisee kuinka on sikaa kun miehet tykkää nuorista naisista.
Turha yrittää, että kirjoitit tässä kolmekymppisistä.
Lol lol, oletko tyhmä vai esitätkö?
Mitä mahtuu teinin ja 30-v väliin? Eikö mitään?
Vinkin annan, että aika paljon tiukkaa lihaa ja paljon vuosia. Puuttuu vain 30+ ikäisten kateus.
Teini on vielä 19-vuotiaskin ja 25-vuotiaskin on minusta nuori. Kyse on nyt siitä, miten vanha sinä itse olet. Uskallatko sanoa?
Ja ei, en ole kenellekään kateellinen. Muistan vaan ajan, kun isäni ikäiset miehet yritti saada seksiä.
19-v teini? Eiköhän jokainen ole siinä vaiheessa vapaa päättämään kenen kanssa on ja mitä tekee.
25-vuotias on kyllä nuori, se tässä onkin pointti että se on hyvä ja haluttu ikä miesten mielestä. Kerro ihmeessä miksi miesten pitäisi haluta vanhoja naisia, mutta naisten ei tarvitse haluta lyhyitä, köyhiä ja epämiehekkäitä miehiä?
Jos sinä vuodesta toiseen haluat vain nuoria naisia, niin et huomaa, että sinä vanhenet vuosi vuodelta, mutta edelleen haluat tietyn ikäisiä naisia. Nuorta haluat 30-, 40- ja vielä 50-vuotiaana. Huomaatko missä mättää?
Minä olen miehelleni maailman paras nainen vaikka olen pyylevä ja keski-ikäinen. Olin 18-vuotias, kun rupesimme seurustelemaan. Olen muuttunut melkoisesti ajan myötä, mutta niin on miehenikin. Naurettava ajatuskin, että hän nyt haikailisi omia lapsia nuorempien naisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt kaikkein karuimpiakin naisia. Pubiruusuja jne.
Keltään en ole saanut pillua.
Sama.
Mieltä ylentävää kun akka ottaa mieluummin omassa oksennuksessaan makaavan, 24/7 kännissä olevan työkyvyttömyyseläkeläisen kuin minut. No, se kertonee jotakin minusta :/
En vaan keksi mikä on niin pahasti vialla!
Et ole jännämies.
Vierailija kirjoitti:
Vikana on yhä edelleen se, että te haluatte pillua, ette naista.
Kyllä se ongelma on ollut tähän asti ihan 100% sitä, että nainen haluaa miehestä ennen kaikkea rahaa ja materiaalia, ei itse miestä.
Saan valita kahdesta miehestä.
Toinen heistä on mukava ja viehättävä eikä kirjoita Vauva-palstalle uliuliuu-uhritekstejä.
Toinen miehistä on mukava ja viehättävä ja inisee jatkuvasti Vauva-palstalla alfa-, beta- tai jännämiehistä.
Mietitäänpä, kummasta miehestä olen kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellisesti kirjoitetaan, niin onhan tämä homma muuttunut aika kovaksi. Jos kuvittelen vaikka isäni nuorentuvan yhtäkkiä 30v ja yrittävän löytää puolison nykypäivänä, niin aika hiljaista pitelisi. Eihän se osaa edes kirjoittaa kunnolla ja koulutkin on pääosin kiertokoulua väärään suuntaan käytynä. Mutta niin vain on aikoinaan onnistunut vaimon löytämään, rakentamaan omakotitalot, kesämökit jne ja hommamaan lapsia. Silloin riitti että oli tervepäinen ja vartaloinen, mukava juttumies ja plussaa jos kova tekemään töitä. Jostain tanssilavalta löytyi iloinen ja positiivinen nainen ja näistä liitoista pääosa meistäkin on tänne eksynyt. Mihin asti nämä ominaisuudet riittävät tänäpäivänä kun omaa puolisio katsellaan?
Ei kiertokoulun käynyt, hädin tuskin kirjoitustaitoinen pärjää missään nykyään. Jos sillä isälläsi olisivat hampaat mädäntyneet suuhun 2-kympisenä ja riisitauti olisi vetänyt jalat kieroon, tuskin olisi äidillesi kelvannut. Mutta isoäidillesi sellainen mies olisi ollut ihan OK, kunhan tukkimetsässä pärjää. Ei maailma ole kovaksi muuttunut, vain erilaiseksi.
Paitsi, että peruskoulun suorittanut siivooja tai keittäjänainen on ihan validi kumppaniehdokas miehille koska on ihminen. Sen sijaan vastaavan koulutuksen, uran ja rahatilanteen omaava mies on vain saastaa koska ei kykene nostamaan naisen elintasoa.
Juuri näin. Naisten mukaan raha yhdentekevää eikä kiinnosta lainkaan, mutta miehelle silti ehdoton vaatimus on se, että jakaa porvarille persettä rahan takia ja tietenkin koko ajan yrittää päästä paremmille tienesteille. Mutta eihän rashasta tässä ole kyse, ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ongelma on ollut tähän asti ihan 100% sitä, että nainen haluaa miehestä ennen kaikkea rahaa ja materiaalia, ei itse miestä.
Tarkoittanet sinun tuntemasi naiset.
Olen pahoillani, että äitisi halusi isäsi vain isäsi rahan ja materian vuoksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellisesti kirjoitetaan, niin onhan tämä homma muuttunut aika kovaksi. Jos kuvittelen vaikka isäni nuorentuvan yhtäkkiä 30v ja yrittävän löytää puolison nykypäivänä, niin aika hiljaista pitelisi. Eihän se osaa edes kirjoittaa kunnolla ja koulutkin on pääosin kiertokoulua väärään suuntaan käytynä. Mutta niin vain on aikoinaan onnistunut vaimon löytämään, rakentamaan omakotitalot, kesämökit jne ja hommamaan lapsia. Silloin riitti että oli tervepäinen ja vartaloinen, mukava juttumies ja plussaa jos kova tekemään töitä. Jostain tanssilavalta löytyi iloinen ja positiivinen nainen ja näistä liitoista pääosa meistäkin on tänne eksynyt. Mihin asti nämä ominaisuudet riittävät tänäpäivänä kun omaa puolisio katsellaan?
Ei kiertokoulun käynyt, hädin tuskin kirjoitustaitoinen pärjää missään nykyään. Jos sillä isälläsi olisivat hampaat mädäntyneet suuhun 2-kympisenä ja riisitauti olisi vetänyt jalat kieroon, tuskin olisi äidillesi kelvannut. Mutta isoäidillesi sellainen mies olisi ollut ihan OK, kunhan tukkimetsässä pärjää. Ei maailma ole kovaksi muuttunut, vain erilaiseksi.
Paitsi, että peruskoulun suorittanut siivooja tai keittäjänainen on ihan validi kumppaniehdokas miehille koska on ihminen. Sen sijaan vastaavan koulutuksen, uran ja rahatilanteen omaava mies on vain saastaa koska ei kykene nostamaan naisen elintasoa.
Juuri näin. Naisten mukaan raha yhdentekevää eikä kiinnosta lainkaan, mutta miehelle silti ehdoton vaatimus on se, että jakaa porvarille persettä rahan takia ja tietenkin koko ajan yrittää päästä paremmille tienesteille. Mutta eihän rashasta tässä ole kyse, ei tietenkään.
"jakaa porvarille persettä rahan takia"
Kiitos ei, etsin heteromiestä.
Vierailija kirjoitti:
Toisella heistä on varallisuutta ja tasaiset tulot ja toinen ei suostu menemään töihin tienaamaan rahaa edes mun käskystä
Tässä se sensuroimaton versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että äitisi halusi isäsi vain isäsi rahan ja materian vuoksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, mammat ovat oppineet mukanokkeluuden. No, kai senkin oppii kun sitä palstalla ensin kymmenen vuotta harjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella heistä on varallisuutta ja tasaiset tulot ja toinen ei suostu menemään töihin tienaamaan rahaa edes mun käskystä
Tässä se sensuroimaton versio.
Elämäntapatyötön, joka maksattaa menonsa muiden tekemällä työllä, on näköjään jälleen täällä.
Millaisessa perheessä sinä olet kasvanut?
Luin joskus, että Lahdessa on kolmannen sukupolven työttömiä. Ehkä sinulla on vastaava perhetausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, mammat ovat oppineet mukanokkeluuden. No, kai senkin oppii kun sitä palstalla ensin kymmenen vuotta harjoittelee.
Mamma-kommentti on yhtä nolo kuin käytöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa perheessä sinä olet kasvanut?
Luin joskus, että Lahdessa on kolmannen sukupolven työttömiä. Ehkä sinulla on vastaava perhetausta.
Toinen raksapena, toinen laitoshuoltaja. Mutta paskoja vanhempia nuo ilman muuta olivat kun eivät opettaneet sitä miehen tärkeintä velvollisuutta eli mennä töihin tienamaan naiselle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mamma-kommentti on yhtä nolo kuin käytöksesi.
Mä en mammana paljon korteilla argumentoisi kun omana argumenttina on itsekeksitty lassukka-kortti, joka käy sitä sitten olkinukeksi ihan kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihannoivat miehisiä ja voimakkaita panomiehiä, menestyviä ja kovapalkkaisia pomoja, pitkiä ja vahvoja miehiä, isokaluisia miehiä. Jos yläasteelta lähtien naiset/tytöt antaa kovaäänisimpien Jonnejen panna, kun herkemmät pojat eivät saa hyväksyntää.
Mutta silti alfamiesteoria on vain miesten omassa päässä? Vika ei koskaan ole naisissa?
Herkkämiehet joutavat vaikka kaivoon, ei ole käyttöä varmaan kenenkään sellaisia limaisia nuljakkeita.
Itsenäni kanssa harmittaa kuin ihmiset luulevat homoksi vaikka ikisinkku vain olen. Tosin 75% naisista ei minua liikuta mihinkään suuntaan. Tosin kammarissa voin käydä, mutta aamulla juosten pois.
Vierailija kirjoitti:
Tosin kammarissa voin käydä, mutta aamulla juosten pois.
Noin siinä joka tapauksessa käy jos sulla ei ole tarpeeksi varallisuutta ja tasaisia tuloja ylläpitämään naisen kiinnostusta.
Ei auta töissäkäynti.
Minä käyn töissä ja vielä ihan ok hommakin ikään nähden.
Oksennusmies vie kerta toisensa jälkeen voiton.
Kyllä näyttäisi olevan juurikin tästä kyse, saman huomion olen tehnyt ja siitä tuonne kirjoitinkin! Ei ehkä pelkästään ne överisti meikatut tietenkään kiinnosta enää vähän vanhempana ainakaan, vaan halutaan LUONNONKAUNIS nainen tajuamatta, että suurin osa naisista ei nyt vaan ole mitään virheettömiä.