Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ole alfojen perään mutta... ?

Vierailija
07.06.2016 |

Naiset ihannoivat miehisiä ja voimakkaita panomiehiä, menestyviä ja kovapalkkaisia pomoja, pitkiä ja vahvoja miehiä, isokaluisia miehiä. Jos yläasteelta lähtien naiset/tytöt antaa kovaäänisimpien Jonnejen panna, kun herkemmät pojat eivät saa hyväksyntää.
Mutta silti alfamiesteoria on vain miesten omassa päässä? Vika ei koskaan ole naisissa?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä näiden katkerien vuodatusten pointtia. Yksikään nainen ei näiden seurauksena kiinnosti teistä yhtään sen enempää kuin ennenkään, päinvastoin. Ainoa keino kaikilla ihmisillä, myös miestä löytämättömillä naisilla, on yrittää enemmän. On nähtävä helvetisti vaivaa tekemällä itsestään kiinnostavamman ja etsittävä itselleen oikea kohderyhmä. Hukkaatte elämänne möykkäämällä että maailma täytyy muuttua kun ainoa millä on vaikutusta on se että itse yritätte muuttua.

Ei näiden asioiden pohtiminen sulje esittämiäsi asioita pois. Vai luuletko, että fiksun pään miesasiamies alkaa ekatreffeilla innoissaan kertomaan kuinka naisten pillunjakopolitiikka pitäisi ulkoistaa naisen huoltajalle ja kuinka kaikki naiset ovat pahoja? Osa varmaan alkaakin, mutta ei kaikki.

Olen ihan varma siitä että jos kaveri jauhaa täällä kaikki päivät naisten pirullisuudesta ja lietsoo itseään hysteriaan, niin se ei voi olla vaikuttamatta käytökseen mahdollisilla treffeillä. Se on väistämätöntä että se luotaantyöntävä asenne ja vainoharha puskee läpi.

Vierailija
22/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät usko tasoteoriaan mutta samalla etsivät "tasokasta miestä".

Täähän se on. Osa menee lehteen asti valittamaan asiasta. Mutta av-mami tämänkin asian tietää paremmin :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä näiden katkerien vuodatusten pointtia. Yksikään nainen ei näiden seurauksena kiinnosti teistä yhtään sen enempää kuin ennenkään, päinvastoin. Ainoa keino kaikilla ihmisillä, myös miestä löytämättömillä naisilla, on yrittää enemmän. On nähtävä helvetisti vaivaa tekemällä itsestään kiinnostavamman ja etsittävä itselleen oikea kohderyhmä. Hukkaatte elämänne möykkäämällä että maailma täytyy muuttua kun ainoa millä on vaikutusta on se että itse yritätte muuttua.

Ei näiden asioiden pohtiminen sulje esittämiäsi asioita pois. Vai luuletko, että fiksun pään miesasiamies alkaa ekatreffeilla innoissaan kertomaan kuinka naisten pillunjakopolitiikka pitäisi ulkoistaa naisen huoltajalle ja kuinka kaikki naiset ovat pahoja? Osa varmaan alkaakin, mutta ei kaikki.

Just näin.

Kiltti ja fiksu mies saa huonosti pillua jos on rehellinen ja rauhallinen oma itsensä, mutta kun elvistelee ja kovistelee niin saa paljon helpommin.

"pakko on narsisti kun oli niin seesteinen ja kiltin oloinen"

"semmonen rauhallinen vässykkä se oli, tuskin edes kova sängyssä"

Vierailija
24/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden aloitusten pointti edes on? Minä voin kertoa seurustelleeni ainoastaan kilttien ja mukavien miesten kanssa enkä haaveile mistään rikollisista. Mieheni eivät ole kenties objektiivisella asteikolla järin komeita, mutta koska olen rakastanut heitä, he ovat olleen minun mielestä komeita. Katsomalla ihmisiä, joita tapaa joka päivä, voi huomata, että sekä naisilla että miehillä on mitä eri näköisempiä kumppaneita. Ilmeisestikään oikeassa elämässä ja pariutumisessa "tasot" eivät merkitse kaikkea.

Se, että haaveilen jostain julkimosta ei tarkoita sitä, että hyväksyisin kumppanikseni ainoastaan sen tietyn julkimon tai hänen identtisen kaksoisveljensä. Haaveilu on hauskaa ja haaveilen paljon muistakin asioista kuin julkimoista. Tämä on totta sekä miehille että naisille.

On myöskin turha väittää, ettei jonkinlaisia tasoja olisi olemassa. On hyvin epätodennäköistä, että rantojen Rane saisi kumppanikseen huippumallin. Mutta sekä Rane että huippumalli ovat hyvin ääripään esimerkkejä. Rane ja huippumalli tuskin koskaan kohtaisivat samoissa ympyröissä ja on vaikea kuvitella, että heillä olisi mitään yhteistä. Oikeat parisuhteet muodostuvat hieman kestävimmille arvoille kuin panisin.

Vierailija
25/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät usko tasoteoriaan mutta samalla etsivät "tasokasta miestä".

Täähän se on. Osa menee lehteen asti valittamaan asiasta. Mutta av-mami tämänkin asian tietää paremmin :D 

Tasokas ei tarkoita naiselle samaa asiaa kuin ulimiehelle jonka päiväunien kohde alfamies on. Tasokas mies voi esim. olla mies jolla on elämänhallinta kunnossa, joka on riittävän hyvännäköinen muttei mikään mr. Finland, joka on ihan oikeasti kiltti eikä kuvittele olevansa sillä perusteella ettei raiskaa tai hakkaa, tykkää lapsista, on jotain empatiakykyä ja sosiaalisia taitoja.

Vierailija
26/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma siitä että jos kaveri jauhaa täällä kaikki päivät naisten pirullisuudesta ja lietsoo itseään hysteriaan, niin se ei voi olla vaikuttamatta käytökseen mahdollisilla treffeillä. Se on väistämätöntä että se luotaantyöntävä asenne ja vainoharha puskee läpi.

Ei tässä mistään hysteriasta ole kyse. Itse ainakin kieliposkella kirjottelen näitä, vaikka itse juttuun uskonkin ja keksin mahdollisimman kärjistettyjä juttuja. Esim tuo "naisen pillunjakopolitiikka pitäisikin ulkoistaa ulkopuoliselle huoltajalle" jne nauratti vaikka oli jonkun toisen miesasiamiehen keksimä. 

Elämään kuuluu onneksi muutakin kuin naisten pahuuden pohtiminen av-palstalla :) 

Vierailija
27/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niin todellisuudesta vieraantuneita juttuja. Kaikki tuntemani kunnolliset kiltit aikuiset miehet ovat vakituisessa parisuhteessa. Vain syrjäytyneet, mielenterveysongelmaiset ym jäävät yksin, eivät oikeasti hyvät miehet.

Vierailija
28/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mistään hysteriasta ole kyse. Itse ainakin kieliposkella kirjottelen näitä, vaikka itse juttuun uskonkin ja keksin mahdollisimman kärjistettyjä juttuja. Esim tuo "naisen pillunjakopolitiikka pitäisikin ulkoistaa ulkopuoliselle huoltajalle" jne nauratti vaikka oli jonkun toisen miesasiamiehen keksimä. 

Elämään kuuluu onneksi muutakin kuin naisten pahuuden pohtiminen av-palstalla :) 

Niin uskot mihin juttuun? Siihen että nainen yrittää sellaista miestä joka kiinnostaa ja kiihottaa häntä? Nou shit, Einstein. Nyt voit sitten loppuelämäsi joko huutaa vuorta tulemaan Muhammedin luo tai mennä itse vuoren luo. Lue, tehdä itsestäsi yhdelle naiselle tarpeeksi kiinnostava ja kiihottava.

Vierailija
29/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niin todellisuudesta vieraantuneita juttuja. Kaikki tuntemani kunnolliset kiltit aikuiset miehet ovat vakituisessa parisuhteessa. Vain syrjäytyneet, mielenterveysongelmaiset ym jäävät yksin, eivät oikeasti hyvät miehet.

Oletko naisista samaa mieltä, syrjäytyneet ja MT-ongelmaiset ovat "huonoja naisia"?

Vierailija
30/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko naisista samaa mieltä, syrjäytyneet ja MT-ongelmaiset ovat "huonoja naisia"?

Parisuhteen näkökulmasta kyllä. Toki mielenterveysongelmia voidaan hoitaa, sekä miehillä, että naisilla, jolloin ne parhaimmillaan eivät estä perhe-elämää. Mutta hoitamattomina kyllä. Samoin hallitsematon päihteidenkäyttö. Ihmisarvo on kaikilla sama, mutta parisuhteeseen kyllä lähdetään ihmisen kanssa, jolla on elämä hallinnassa.

Vierailija
31/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin uskot mihin juttuun? Siihen että nainen yrittää sellaista miestä joka kiinnostaa ja kiihottaa häntä? Nou shit, Einstein. Nyt voit sitten loppuelämäsi joko huutaa vuorta tulemaan Muhammedin luo tai mennä itse vuoren luo. Lue, tehdä itsestäsi yhdelle naiselle tarpeeksi kiinnostava ja kiihottava.

Uskon siis ma-teoriaan ja naisten hypergamiaan. Naisten hypergamia nyt on lähinnä miesten vika, kun ylemmän tason miehet kelpuuttavat (lähinnä seksiseuraksi) niitä keskitason naisia. Se menee sitten näillä tavistiinoilla hattuun ja luulevat olevansa kovakin tasoisia. Jos ne ylemmän tason miehet deittailisivat pelkästään ylemmän tason naisia, niin keskitaso saisi olla keskenään. Mutta alphamiehen sukupuolivietti on niin vahva ja keskitason nainen haluaa antautua alphalle(uikuttaen) että tätä vääristymää tapahtuu.

Vierailija
32/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse taas tunnen vaikka kuinka paljon miespuolisia "kunnollisia" sinkkuja. Heitä yhdistää hillitty nuoruus, korkeakoulutus, vähäinen alkoholinkäyttö jne ja ujo suhtautuminen ihmisiin. Pärjäävät työssään ja muualla elämässään loistavasti, eivät siis ole mitenkään sosiaalisesti varsinaisesti vammaisia, mutta naisia ei löydy. Varmaan heille sopivia fiksuja naisia on vaikka kuinka paljon, mutta kumpikin osapuoli on niin estoinen ettei uskalla lähestyä toisiaan. 

Sen sijaan jokainen mt-tapaus, juoppo jne hyppii parisuhteesta toiseen. Ei nii paskaa miestä, että ei löytyisi naista kainalosta. Myönnettäköön tosin ettei se naisten taso aina kovin kova ole.

Vierailija
33/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on rahan perään. Mikään muu miehesssä ei naista kiinnosta paljon kuin miehen varallisuus ja tulojen tasaisuus. Sitä on toki turha odottaa, että monikaaan nainen asiaa myöntää, vaan tekosyitä oman ahneuden peittelemiseksi on tusinoittain ja nitä keksitään koko ajan lisää.

Vierailija
34/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pakko myöntää et tän perusteella en sit vissii ookkaan nainen alun alkujaankaan. Ja kyllä omilta yläaste ajoilta muistan, että oli se tietty "naistyyppi" joka nimenomaan pyöri kaikkien jonnejen ja koulun "pahisten" kanssa, mutta tähän porukkaan ei todellakaan kaikki kuulu.

Itse aloin seurustella kahdeksannella, enkä todellakaan luokittele miestäni egoistiseksi, johtajatyypiksi tai alfaksi ylipäätään. Ihan tavallinen mies, ei mikään "paha poika". Ihan tavallinen tallaaja kuten minäkin.

Samassa parisuhteessa 10 vuotta N 24

Vierailija
35/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin estoinen ettei uskalla lähestyä naista niin sille asialle voi tehdä jotain. Ja se tekeminen ei ole sitä että anonyymina huutaa naisten foorumilla (!!) että alfojen ei saa naida tavisten kanssa.

Vierailija
36/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin estoinen ettei uskalla lähestyä naista niin sille asialle voi tehdä jotain. Ja se tekeminen ei ole sitä että anonyymina huutaa naisten foorumilla (!!) että alfojen ei saa naida tavisten kanssa.

Ei voi tehdä. Edes parisuhdekelpoiset miehet eivät lähesty suomessa naisia julkisilla paikoilla. Kuvittele siihen joku assburger tason ukko opetteleen naisten lähestymistä... Yökerhot taas ovat panoalphojen maailma jossa tuolla ukolla ei ole mitään saumoja. Nettideitit taas ovat komeanaamaisten kirjoittelijapoikien universumi.

Itseasiassa en edes tajua miten suomessa ylipäätään pariudutaan opiskeluajan jälkeen. Jos työpaikka ja harrastukset ovat sellaisia, että niissä ei sinkkuja vastakkaisen sukupuolen edustajia liiku. Noh sinkkunahan nuo toiselle kierrokselle joutuneet kaverit ovatkin... eka vakavampi suhde siis solmittu yliopistolla ja kun se loppui niin eipä sitä uutta enää mistään löydy. 

Vierailija
37/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen miehen on turha haaveilla naisesta. Näin se vaan menee.

Vierailija
38/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen miehen on turha haaveilla naisesta. Näin se vaan menee.

Näin tavallisena (joskin poikamiehenä "vähän enemmän kaataneena"), perheellistyneenä jeppenä voin kertoa, ettei edes kandee haaveilla tällaisesta elämästä. Ilmankin tulee toimeen ja paljon paremmin...

Vierailija
39/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskot, pyydän: annetaan lassukoiden keskustella ihan keskenään tässä ketjussa. Seurataan sivusta kuinka he ihan itse lietsovat taas itsensä raivoon omilla mielikuvitusjutuillaan. Ei kommentoida, ei selitellä, ei puolustella valintojamme. Antaa heidän sekoilla ihan rauhassa ;-)

Näin hienosti esitetään se, että naisilla on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia eikä vika ole koskaan naisissa :)

Tuo on sama kuin kertoisi entiselle läskillä päin naamaa että oli hyi vittu tasoa aiemmin mutta nyt voisi kyllä panna. Imarteleva ja houkuttava ehdotus, eikö?

Vierailija
40/100 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät tee asialle mitään vaikka ulkona on tuhansittain huviä normimiehiä? Nussituttavat itseään aloitteita tekevillä jonneilla ja tästä vetävät johtopäätöksen, että hiljaisemmat miehet ovat vässyköitä.