Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olen jumala tehnyt että pilasit koko aamuni?

Vierailija
07.06.2016 |

Olin herännyt, käynyt suihkussa ja lähtenyt töihin - ei yhtään jumalaa pilkkaavaa ajatusta päässä - ja sitten alkoi puhelimet piristä ja kaikki mni pieleen. Mikä sinä jumala kuvittelet olevasi? Miksi et näytä hyvää esimerkkiä vaan pikkumaisesti loukkaanut mistä hyvänsä ja hups! taas kuoli miljoona.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on vapaa tahto. Jos Jumala auttaisi aina jokaista, olisiko silloin vapaata tahtoa?

Vierailija
2/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun jumalasi ainoa tehtävä jättää sinut rauhaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on vapaa tahto. Jos Jumala auttaisi aina jokaista, olisiko silloin vapaata tahtoa?

Se on silti jumalan syy. Ei vapaata tahtoa: ei tuskaa ja kärsimystä.

Vierailija
4/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajien mukaan paholainen hallitsee maailmaa juuri nyt. Jumala ei aiheuta kärsimyksiä sinulle, vaan paholainen. Jumala tahtoo pelastaa sinut. Ei auta muu kuin odottaa maailman loppua.

En itse oikein usko mihinkään, mutta mielestäni tuossa on vähän järkeä.

Vierailija
5/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin herännyt, käynyt suihkussa ja lähtenyt töihin - ei yhtään jumalaa pilkkaavaa ajatusta päässä - ja sitten alkoi puhelimet piristä ja kaikki mni pieleen. Mikä sinä jumala kuvittelet olevasi? Miksi et näytä hyvää esimerkkiä vaan pikkumaisesti loukkaanut mistä hyvänsä ja hups! taas kuoli miljoona.

Jumalako sulle soitti?

Vierailija
6/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kysyä ihan samaa, että Jumalako sulle alkoi soitella?

Vierailija
7/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän pahaa minä sit olen tehnyt kun saan vaan kärsiä ja kaikki menee pieleen vuos toisensa jälkeen?

Lapsi sairas, pomo kiusaa, oma ahdistushäiriö, äidin parantumaton syöpä, talousongelmat jne jne. Kaikkea tätä kärsitty 1-6 vuotta ja jatkuu.

Kysynpä vaan.

Vierailija
8/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän pahaa minä sit olen tehnyt kun saan vaan kärsiä ja kaikki menee pieleen vuos toisensa jälkeen?

Lapsi sairas, pomo kiusaa, oma ahdistushäiriö, äidin parantumaton syöpä, talousongelmat jne jne. Kaikkea tätä kärsitty 1-6 vuotta ja jatkuu.

Kysynpä vaan.

Otan osaa. Jumalan syytä silti. Koskaan en ole saanut mitään Jumalalta, vaikka kaikkeni olen antanut. Aina. Juamala voisi tehdä tästä lopun pelkällä ajatuksella sormennapsautuksesta.

Vierailija
9/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi alkaa pikkuhiljaa soitella. Sulleko se sitten soittelee kaikki päivät?

Vierailija
10/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalan rakkautta ansaita tekemällä jotakin!

Vierailija
11/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovan todistajien mukaan paholainen hallitsee maailmaa juuri nyt. Jumala ei aiheuta kärsimyksiä sinulle, vaan paholainen. Jumala tahtoo pelastaa sinut. Ei auta muu kuin odottaa maailman loppua.

En itse oikein usko mihinkään, mutta mielestäni tuossa on vähän järkeä.

Yhtä paljon järkeä kuin siinä, että vanhemmat väittävät rakastavansa lapsiaan, mutta samalla ottavat lastenvahdiksi Jammu-sedän. Lapsille vaan toteavat, että kyllä se maailmanloppu sieltä joskus tulee, eli ei teidän sentään ikuisesti tartte Jammun mielitekojen kohteena olla. Ja halutaan toki teidän siltä pelastaa, mutta ei just nyt. Onhan teillä sentään vapaa tahto, eli voitte valita huutamisen ja raapimisen välillä.

Vierailija
12/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi alkaa pikkuhiljaa soitella. Sulleko se sitten soittelee kaikki päivät?

Meillä on langaton yhteys.

Vierailija
13/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit Jumalan pienellä. Siinä syy.

Vierailija
14/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit Jumalan pienellä. Siinä syy.

Saa jumalan kirjoittaa pienellä. Se vain tarkoittaa hitusen eri asiaa, geneeristä jumalaa, jossa ei ole täsmennetty, että kyse olisi Kristinuskon jumalasta, johon monesti viitataan Jumalana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä