Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jessica itse esittelee puolisonsa - kuva lemmenlomalta

Vierailija
06.06.2016 |

Ja jopa hymyilee kuvassa. Voi sitä tyttöä! 😳

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Missi-Jessica-esittelee-kohutun-paho…

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klikkaa linkkiä periaatteesta en halua tukea tämän pariskunnan edesottamuksia millään tavalla, lukemalla yhtäkään heistä kirjoitettua juttua. En tämän jälkeen myöskään kommentoi enempää heistä missään.

Vierailija
22/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa oli kyllä, ehkä tavallista parempaa elämää sen myötä, mutta mitään muuta ei sitten ollutkaan.

Paljonko sitä rahaa oikeasti oli edes parhaina aikoina? Eihän sitä voi edes käyttää kuin puolipiilossa käteisenä. Eli minkään muun kuin vaatteiden, asusteiden ja korujen ostaminen on vaikeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa oli kyllä, ehkä tavallista parempaa elämää sen myötä, mutta mitään muuta ei sitten ollutkaan.

Paljonko sitä rahaa oikeasti oli edes parhaina aikoina? Eihän sitä voi edes käyttää kuin puolipiilossa käteisenä. Eli minkään muun kuin vaatteiden, asusteiden ja korujen ostaminen on vaikeaa. 

Jos nyt katsoo jannajulian, jessican, ninacristalin tai tämän yhden prätkäpomo ksenun (on muuten tosi kaunis) instoja niin tosi vähän on mitään kallista materiaalia kenelläkään.

Vierailija
24/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt katsoo jannajulian, jessican, ninacristalin tai tämän yhden prätkäpomo ksenun (on muuten tosi kaunis) instoja niin tosi vähän on mitään kallista materiaalia kenelläkään.

Kuka on ksenu?

Vierailija
25/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään kuvaa Jessicasta ilman meikkiä?

Vierailija
26/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lähteminen välttämättä ole ollenkaan niin yksinkertaista... Itse olen aikanaan (valitettavasti) sotkeutunut mukaan "pahojen poikien" kuvioihin, kun tuollaiset korstot ja heidän elämäntapana kiehtoi. Se oli helvettiä, suoraan sanottuna. Rahaa oli kyllä, ehkä tavallista parempaa elämää sen myötä, mutta mitään muuta ei sitten ollutkaan. Naiset eivät olleet tervetulleita kerhojen bileisiin, siis omat naiset, vaan aina siellä oli vieraita muijia. Silti miehet olivat äärettömän mustasukkaisia, minulla ei saanut edes miespuolisia ystäviä olla.. Kun tämä herra lähti vankilaan, tekemisiäni kytättiin jatkuvasti ja kaikesta raportoitiin miehelle vankilaan. Ja kyllä tehtiin selväksi,että ero ei todellakaan tule kysymykseenkään. Suhteessa pärjäsi, jos oli nöyrä ja aina samaa mieltä.

Pois pääsin kun kerhoon tuli isoja sisäisiä riitoja, muutin pois paikkakunnalta ja vaihdoin nimeä. Ex mieheni kavereineen istunee edelleen, oli saanut uuden tuomion 2013.

Tsemppiä, onnittelut hyvästä päätöksestä ja siitä, että pääsit tuosta paskasta pois 👍

Vierailija
27/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään kuvaa Jessicasta ilman meikkiä?

Aika mitäänsanomaton

https://media1.giphy.com/media/4aNPLCnE1yl3O/200_s.gif

Vierailija
28/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvinnut olla edes töissä, halusin kuitenkin. Oli auto,moottoripyörä, sisustukseen sain rahaa ja meillä pidettiin huolta että elektroniikka oli uusinta uutta. Tuhlasin sitä surutta myös itseeni eikä ulkomaanmatkoilla mietitty summia. Lähes kaikki raha oli laittomasti saatu. Mieheni oli "töissä" kaverinsa firmansa, paskat ollut siellä ikinä, jotenkin vaan raha sieltä kautta kiersi. Näillä koukutettiin minut mukaan. Olen tehnyt paljon palveluksia ja jälkeenpäin tajunnut että jos kiinni olisin jäänyt, pulassa olisin ollut.. Olen onnellinen että lähdin. Nykyään ei ole liiemmin rahaa,mutta kaikki on laillista ja olen aika onnellinen :)

Vierailija
29/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvinnut olla edes töissä, halusin kuitenkin. Oli auto,moottoripyörä, sisustukseen sain rahaa ja meillä pidettiin huolta että elektroniikka oli uusinta uutta. Tuhlasin sitä surutta myös itseeni eikä ulkomaanmatkoilla mietitty summia. Lähes kaikki raha oli laittomasti saatu. Mieheni oli "töissä" kaverinsa firmansa, paskat ollut siellä ikinä, jotenkin vaan raha sieltä kautta kiersi. Näillä koukutettiin minut mukaan. Olen tehnyt paljon palveluksia ja jälkeenpäin tajunnut että jos kiinni olisin jäänyt, pulassa olisin ollut.. Olen onnellinen että lähdin. Nykyään ei ole liiemmin rahaa,mutta kaikki on laillista ja olen aika onnellinen :)

Ei kukaan järkevä ihminen pysty nauttimaan rahasta joka on hankittu vankilariskin uhalla. 

Vierailija
30/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi kksenu tekee tollasen läskin ja ruman jengipeten kanssa?!

Tyttö itse on kaunis ja opiskelee yliopistossa, poikaystävänä tollanen?

Mitä helvettiä?

Vierailija
31/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan järkevä ihminen pysty nauttimaan rahasta joka on hankittu vankilariskin uhalla. 

Minä nautin alkuun siitä että tuollainen mies oli kiinnostunut minusta - olin imarreltu. Eikä kiinnostanut vaikka muut varoittelivat ja koittivat puhua järkeä. Kai kapinoin jotain vastaan, en tiedä. Elämä ei koskaan ollut normaalia, mutta siihen taantui ja oppi sietämään. Eikä vaihtoehtoa oikeastaan edes ollut. En minä rahan alkuperää silloin miettinyt koska suljin silmäni kaikelta.

Vierailija
32/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Tätä on vaikea ymmärtää. Kympin tytön itsenäistymiskapinaa?

Vierailija
33/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hemmetti on ksenu?? laittakaa insta

Vierailija
34/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Kuka on ksenu?

Vierailija
35/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Jännämies

Vierailija
36/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Missi-Jessica-esittelee-kohutun-paho…

Tuo ei ole onnellisen ihmisen hymy.

Vierailija
37/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noissa piireissä useammallakin kytköksiä moottoripyöräjengeihin?

Ainakin Katrie Daler (joka btw on itse seurustellut häntä hakanneen miehen kanssa) latasi muistaakseni viime kesänä kuvia instaan missä on kaverinsa häissä joissa sulhanen oli liivijengiläinen.

Vierailija
38/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Oho, olipa ylläri, että kyseessä oli Ksenia. Olipa pettymys. Instagram on siis kksenu.

Kyseessä ei todellakaan ole mikään kympin tyttö. Yliopisto jossa opiskelee on sijalla 49 brittien yliopistovertailussa, eli ihan mickey mouse yliopisto. Noihin päästään helpolla sisään, jokaisen oman harkinnan varassa haluaako laittaa kalliita lukukausimaksuja sekundayliopistoihin. Joten toi yliopisto nyt on vähän kyseenalaisessa kontektissa tässä. 

Tosi nätti tyttö, äijä on yli kolmekymppinen möhkäle. Huhhuh. 

Vierailija
39/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi Kksenu missään kunnon yliopistossa opiskele.. :D kamoon, av-mammat luulisin teidänkin jo pystyvän päättelemään ettei tollanen missään yli-opistoissa oleile kuin korkeintaan kirjoilla maksu vastaan :'D

Vierailija
40/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi Kksenu missään kunnon yliopistossa opiskele.. :D kamoon, av-mammat luulisin teidänkin jo pystyvän päättelemään ettei tollanen missään yli-opistoissa oleile kuin korkeintaan kirjoilla maksu vastaan :'D

Arvottaisin ton kuitenkin korkeammalle kuin suomalaisen amk-tutkinnon. Harvemmin (tai koskaan) jengivaimot kokonaisuudeessaan noin laadukkaita on. Toi tyttö olis saalis missä vaan piireissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan