Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jessica itse esittelee puolisonsa - kuva lemmenlomalta

Vierailija
06.06.2016 |

Ja jopa hymyilee kuvassa. Voi sitä tyttöä! 😳

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Missi-Jessica-esittelee-kohutun-paho…

Kommentit (52)

Vierailija
2/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävä pariskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussiunaa.

Vierailija
4/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Jessica voi näyttää NOIN paljon Einiltä? Olen mä ennenkin nähnyt kaksoisolentoja mutta nuo ovat jo niin identtiset ettei meinaa erottaa kumpi on kumpi.

Vierailija
5/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja videota...jälleen rakkaastaan...

https://www.instagram.com/p/BGUKMwdFhPT/

Vierailija
6/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen mysteerikohde, toi on Tallink Spa-hotelli, oikeeta glamour-elämää :D 

Vierailija
7/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon suhteen ainoa toivo on että mies pääsee niistä hormoneista eroon. Jos ei pääse niin väkivaltaa on luvassa jatkossakin.

Vierailija
8/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon suhteen ainoa toivo on että mies pääsee niistä hormoneista eroon. Jos ei pääse niin väkivaltaa on luvassa jatkossakin.

Meinaatteko te urpot että se johtuu hormoneista? Terve ihminen ei tule väkivaltaiseksi hormoneista.

Vierailija
9/52 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko te urpot että se johtuu hormoneista? Terve ihminen ei tule väkivaltaiseksi hormoneista.

Sinä et sitten paljon tiedä asiasta kun tuollaista väität.

Vierailija
10/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä tyttö... Toivottavasti tajuaa paeta tuota munatonta hormonivuorta karkuun, ennenkä on liian myöhäistä 😿

11/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei kyllä voi enää muuta sanoa, kuin että helvetin tyhmä nainen ja helvetin selkärangaton poika.

Vierailija
12/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen Jessican kruununsa menettämistä tiennyt, että Miss Helsinki on valtakunnallisesti merkittävä asema, verrattavissa johonkin maajoukkue-urheilijaan tai Euroviisuedustajaan. Taas oppii uutta: paikallisen vaikutusvaltansa menettäneestä Jessicasta on ollut runsaasti juttua (valtakunnallisissa) ip -lehdissä ja täällä palstallakin. Olemmeko me helsinkiläiset naiset nyt vailla edustajaa maailman turuilla ja toreilla?  

Kai alkuperäinen Miss Nurmo on saanut säilyttää kruununsa? 

Vierailija
13/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sittenkin olla äärettömän onnellinen kakkaa hierovan miehensä kanssa. Ei tarvitse kenenkään sääliäja apuja. Mikäpä siinä sitten, onnea ja menestystä valitsemalleen tielle.

Vierailija
14/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaako Toni Vauva-palstaa tuossa videolla? Tavaa tekstejä kirjain kirjaimelta.

Vierailija
15/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Missi-Jessica-esittelee-kohutun-paho…

Voi tätä tyttöparkaa kun hymykin on yksi tuskan irvistys. Tuossa ylemmässä kuvassa kun peittää suun tai silmät viimeistään huomaa miten ihmisen hymyn osat on tuskaisen panikoivat silmät ja hymyä muistuttamaan aseteltu suu. TERAPIAA!!

Vierailija
16/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Jessica voi näyttää NOIN paljon Einiltä? Olen mä ennenkin nähnyt kaksoisolentoja mutta nuo ovat jo niin identtiset ettei meinaa erottaa kumpi on kumpi.

Einillä hymy on aito, tällä typyllä ei.

Vierailija
17/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanut kuvan, en ehtinyt näkemään.

Vierailija
18/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaako Toni Vauva-palstaa tuossa videolla? Tavaa tekstejä kirjain kirjaimelta.

Onhan se kuitenkin hienoa että Toni osaa lukea.

Vierailija
19/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rohkean urhon näköinen tuossa kuvassa. Sus siunatkoon!

Vierailija
20/52 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähteminen välttämättä ole ollenkaan niin yksinkertaista... Itse olen aikanaan (valitettavasti) sotkeutunut mukaan "pahojen poikien" kuvioihin, kun tuollaiset korstot ja heidän elämäntapana kiehtoi. Se oli helvettiä, suoraan sanottuna. Rahaa oli kyllä, ehkä tavallista parempaa elämää sen myötä, mutta mitään muuta ei sitten ollutkaan. Naiset eivät olleet tervetulleita kerhojen bileisiin, siis omat naiset, vaan aina siellä oli vieraita muijia. Silti miehet olivat äärettömän mustasukkaisia, minulla ei saanut edes miespuolisia ystäviä olla.. Kun tämä herra lähti vankilaan, tekemisiäni kytättiin jatkuvasti ja kaikesta raportoitiin miehelle vankilaan. Ja kyllä tehtiin selväksi,että ero ei todellakaan tule kysymykseenkään. Suhteessa pärjäsi, jos oli nöyrä ja aina samaa mieltä.

Pois pääsin kun kerhoon tuli isoja sisäisiä riitoja, muutin pois paikkakunnalta ja vaihdoin nimeä. Ex mieheni kavereineen istunee edelleen, oli saanut uuden tuomion 2013.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan