Jessica itse esittelee puolisonsa - kuva lemmenlomalta
Ja jopa hymyilee kuvassa. Voi sitä tyttöä! 😳
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Missi-Jessica-esittelee-kohutun-paho…
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Onko ton miehen parta ja viikset värjätty?
Tonin? On.
Missä yliopistossa ja mitä? Terveisin britti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa oli kyllä, ehkä tavallista parempaa elämää sen myötä, mutta mitään muuta ei sitten ollutkaan.
Paljonko sitä rahaa oikeasti oli edes parhaina aikoina? Eihän sitä voi edes käyttää kuin puolipiilossa käteisenä. Eli minkään muun kuin vaatteiden, asusteiden ja korujen ostaminen on vaikeaa.
Ei minun tarvinnut olla edes töissä, halusin kuitenkin. Oli auto,moottoripyörä, sisustukseen sain rahaa ja meillä pidettiin huolta että elektroniikka oli uusinta uutta. Tuhlasin sitä surutta myös itseeni eikä ulkomaanmatkoilla mietitty summia. Lähes kaikki raha oli laittomasti saatu. Mieheni oli "töissä" kaverinsa firmansa, paskat ollut siellä ikinä, jotenkin vaan raha sieltä kautta kiersi. Näillä koukutettiin minut mukaan. Olen tehnyt paljon palveluksia ja jälkeenpäin tajunnut että jos kiinni olisin jäänyt, pulassa olisin ollut.. Olen onnellinen että lähdin. Nykyään ei ole liiemmin rahaa,mutta kaikki on laillista ja olen aika onnellinen :)
Ei kukaan järkevä ihminen pysty nauttimaan rahasta joka on hankittu vankilariskin uhalla.
Minä nautin alkuun siitä että tuollainen mies oli kiinnostunut minusta - olin imarreltu. Eikä kiinnostanut vaikka muut varoittelivat ja koittivat puhua järkeä. Kai kapinoin jotain vastaan, en tiedä. Elämä ei koskaan ollut normaalia, mutta siihen taantui ja oppi sietämään. Eikä vaihtoehtoa oikeastaan edes ollut. En minä rahan alkuperää silloin miettinyt koska suljin silmäni kaikelta.
Sori, mutta mitä tarkoitat "tuollainen mies"? Ymmärtäisin, jos olisi lääkäri, lakimies, yritysjohtaja tai edes rokkitähti, huippu-urheilija tai poliitikko. Mutta imarreltu, että mopopoikaa kiinnostaa? Et varmaan osaa selittää mysteeriä edes itsellesi.
Uni of Lincoln. Joo. Shaibaa ha Rahman tuhlausta. Mistä edes tiedätte, että mies mopoilee? Luulin, että puhuimme Nakin kauniista, nuoresta tyttöystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Uni of lincoln, en tiedä mitä, Suomessa yritti kauppikseen ainakin muttei päässyt.
Täälläkin briteissä opiskelija, missä sä opiskelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uni of lincoln, en tiedä mitä, Suomessa yritti kauppikseen ainakin muttei päässyt.
Olen jo opiskelut hoitanut. Siinä koulussa jonka tunnetumpana lyhenteenä on kolme kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo opiskelut hoitanut. Siinä koulussa jonka tunnetumpana lyhenteenä on kolme kirjainta.
Oho, no sä et totisesti ainakaan tuhlannut rahojasi :D Itse yritin myös muttei ovet auenneet, suuntasin sitten skotteihin. Pakko kysyä, onko työllistyminen ollut helppoa kun on huippuyliopiston paperit taskussa?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noissa piireissä useammallakin kytköksiä moottoripyöräjengeihin?
Ainakin Katrie Daler (joka btw on itse seurustellut häntä hakanneen miehen kanssa) latasi muistaakseni viime kesänä kuvia instaan missä on kaverinsa häissä joissa sulhanen oli liivijengiläinen.
https://www.instagram.com/p/4ttk6so_fj/
joo such a beautiful weddingS vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, no sä et totisesti ainakaan tuhlannut rahojasi :D Itse yritin myös muttei ovet auenneet, suuntasin sitten skotteihin. Pakko kysyä, onko työllistyminen ollut helppoa kun on huippuyliopiston paperit taskussa?
Ei huono vaihtoehto sekään. On ollut helppoa, mutta koulun nimi auttaa vain pääsemään haastatteluihin muun hakijamassan ohi. Tuskin sen jälkeen ketään enää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Uni of Lincoln. Joo. Shaibaa ha Rahman tuhlausta. Mistä edes tiedätte, että mies mopoilee? Luulin, että puhuimme Nakin kauniista, nuoresta tyttöystävästä.
On aika tunnettu hahmo eräässä isoimmista kerhoista, jossa kaksi kirjainta. Myös kaikkien julkkisten kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tosi rohkean urhon näköinen tuossa kuvassa. Sus siunatkoon!
Näyttää ihan pyöveliltä tai muulta päänirrottajalta. Tai siis tuo poseerausasento on sama ja siihen vielä toi vaatetus.
Onko ton miehen parta ja viikset värjätty?