Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kuvottaa miehissä (deittipalstoilla)

Vierailija
06.06.2016 |

sellaiset vitun PEPSODENT-HYMYILIJÄT, siis yök oikeasti :D alkaa ihan vituttaa sellaiset yliteennäisen PIRTSAKAT hevosnaamahymyilijät. Lisäksi en. voi. sietää joidenkin tapaa kirjoittaa niin maan perusteellisen teennäistä ripulia esittelyyn, tyyliin: Oletko kaivannut jotain aivan erityistä???++ Tuntuuko siltä, että lämmin syli kelpaisi``??+++++ Tässä sinulle mahtava mies!!11!!11 Olen KORKEASTI KOULUTETTU!111 mukahauska ja 100% stereotyyppinen vittu INSINÖÖRI, rakastan MATKUSTELUA, VIINILASILLISTA TAKKATULEN LOIMUSSA, teatterielämyksiä ja kaikkea vitun siistiä KORKEATASOISTA kultturellipaskaa. Hyppää mukaan seikkailuun!!!!111 XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

siis voi vittu mikä myötähäpeä... toinen on ne edellistäkin teennäisemmät "elämysten hankkijat!111" jotka hyppivät benjihyppyjä ja sukeltelevat jossain mutavesissä ja sitten ollaan niin helvetin hienoja ihmisiä, kun elämä on täynnä UPEITA KOKEMUKSIA!!11!

Aina pitää olla jossain HARRASTAMASSA, MENOSSA, KOKEMASSA, NÄKEMÄSSÄ ja NAUTTIMASSA ELÄMÄSTÄ!!11 kameran kanssa tietysti ja sille ilmeillään kuin mikäkin vajaamielinen. sitten ne kuvat ängetään nettiin ja kerrotaan aivan liian henkilökohtaisesti UPEISTA ELÄMYKSISTÄ täysin ventovieraille ihmisille.

huoh. muutenkin vihaan tuollaisia helvetin NAUTTIJOITA, mitä vitun NAUTTIMISTA on elämisessä. hieronta tuo minulle nautintoa, kun jumittuneet lihakset rentoutuvat, ei joku vitun hengittäminen (eläminen.)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kyllästynyt noihin teennäisiin seuranhakuilmoituksiin. Tässä on malli, millaisia deitti-ilmoitusten pitäisi olla: http://3.bp.blogspot.com/-1j0tMIlff1w/Ux3RA63eOgI/AAAAAAAAAAY/hLw1z8Fv6…

Nämä on paljon parempia, ja varmasti lohkeaa!

Vierailija
22/35 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu rohkeasti vaan huolittelemattoman römpsän tai jortikan kuvalla ja ilman mitään teennäisyyksiä että ollaan jotakin mitä ei olla, eikä häiritse asialliset yhteydenotot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellaiset vitun PEPSODENT-HYMYILIJÄT, siis yök oikeasti :D alkaa ihan vituttaa sellaiset yliteennäisen PIRTSAKAT hevosnaamahymyilijät. Lisäksi en. voi. sietää joidenkin tapaa kirjoittaa niin maan perusteellisen teennäistä ripulia esittelyyn, tyyliin: Oletko kaivannut jotain aivan erityistä???++ Tuntuuko siltä, että lämmin syli kelpaisi``??+++++ Tässä sinulle mahtava mies!!11!!11 Olen KORKEASTI KOULUTETTU!111 mukahauska ja 100% stereotyyppinen vittu INSINÖÖRI, rakastan MATKUSTELUA, VIINILASILLISTA TAKKATULEN LOIMUSSA, teatterielämyksiä ja kaikkea vitun siistiä KORKEATASOISTA kultturellipaskaa. Hyppää mukaan seikkailuun!!!!111 XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

siis voi vittu mikä myötähäpeä... toinen on ne edellistäkin teennäisemmät "elämysten hankkijat!111" jotka hyppivät benjihyppyjä ja sukeltelevat jossain mutavesissä ja sitten ollaan niin helvetin hienoja ihmisiä, kun elämä on täynnä UPEITA KOKEMUKSIA!!11!

Aina pitää olla jossain HARRASTAMASSA, MENOSSA, KOKEMASSA, NÄKEMÄSSÄ ja NAUTTIMASSA ELÄMÄSTÄ!!11 kameran kanssa tietysti ja sille ilmeillään kuin mikäkin vajaamielinen. sitten ne kuvat ängetään nettiin ja kerrotaan aivan liian henkilökohtaisesti UPEISTA ELÄMYKSISTÄ täysin ventovieraille ihmisille.

huoh. muutenkin vihaan tuollaisia helvetin NAUTTIJOITA, mitä vitun NAUTTIMISTA on elämisessä. hieronta tuo minulle nautintoa, kun jumittuneet lihakset rentoutuvat, ei joku vitun hengittäminen (eläminen.)

Olipa harvinaisen ryytyneen ihmisen vuodatus. Heitäpä vielä voltti, niin ansaitset kymmenen pistettä ja papukaijamerkin.

Vierailija
24/35 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Onko toinen minun kaltainen ihminen todella olemassa? Haluan tutustua suhun, ap.

Tää on paras aloitus minkä olen tällä palstalla nähnyt.

Vierailija
25/35 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa yhtään vastausta naisilta jos kertoo käyvänsä töissä ja surffailevansa netissä iltaisin.

Usein naiset jotka sanovat vaikka harrastavansa retkeilyä ovat käyneet kerran isän kanssa metsässä jne.

kummatkin sukupuolet on yhtä surkeita. Kun ajatustenluku tulee mahdolliseksi kaikki haluavat olla sinkkuja.

No ei varmaan saa. En minäkään saa kun harrastan vain liikuntaa ja lukemista. Pitäisi olla kulttuuririentoja ja matkustelua... Olen minäkin reissannut, mutta en nyt sitä miksikään harrastukseksi laske. 

Vierailija
26/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, täällä yksi mummeli nauraa kayketakseen, on sulla hyvä ulosanti ja kultyyria sekin on. Jos olisi koskaan ollut tarve käydä deittipalstoilla, olisin kanssasi täysin samaa mieltä.

Minun nuoruudessani oli vain poste restante ilmoituksia lehdissä ja lyhyitä sellaisia: Dipl.ins.hal.kes.heil.:DDDDD

ei siinä paljoa esitelty itseään.

Vierailija
27/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava avaus! Hahhah! Kertoo paljon muutenkin tästä nykymaailmasta tuo kuvauksesi. Hirveetä jenkkilä-sontaa, jossa kaikki näyttelee jotain menestyjiä ja kilpailee kokemuksillaan. Valkoiset hampaat vilkkuen.

Vierailija
28/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta. Onko toinen minun kaltainen ihminen todella olemassa? Haluan tutustua suhun, ap.

Tää on paras aloitus minkä olen tällä palstalla nähnyt.

xd kyllä, meitä on kaksi. Ap

Ps. Joku ylempänä sanoi joidenkin naisten olevan samanlaisia, en epäile ollenkaan. Ei tämä sukupuoleen liitykään, minä vain en selaile naisten profiileja "siinä mielessä", joten en niistä kovin paljon tiedä. Joskus olen mieleni sisällä heittäytynyt miehen rooliin ja etsinyt jollain hakukriteereillä naisten profiileja, ihan vain mielenkiinnosta. En siis esitä kenellekään miestä xd

Vierailija
29/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava avaus! Hahhah! Kertoo paljon muutenkin tästä nykymaailmasta tuo kuvauksesi. Hirveetä jenkkilä-sontaa, jossa kaikki näyttelee jotain menestyjiä ja kilpailee kokemuksillaan. Valkoiset hampaat vilkkuen.

:'D Juurikin näin. Jostain syystä ne vilkkuhamapat ovat vuodesta toiseen siellä väläyttelemässä menestyjän hymyään. Nauraminen on mukavaa, mutta ei sitä korvasta toiseen venyvää hirnumiskuvaa tarvitse laittaa deittiprofiiliin. Ei tarvitse laittaa kuvaa ollenkaan, jos siltä tuntuu xd Kyllä usein tekstistäkin välittyy se oma ulkonäkö, uskokaa pois. Esim. Entisen naisen jossain kohtaa viestittelyä mainitsevat miehet ovat harvoin rumia. Testatkaa vaikka itse, niin huomaatte, että kuvaton ei ole synonyymi rumalle. Itse asiassa eräs eksäni oli kuvaton, samoin minä. Eksä on hyväryhtinen, pitkä ja aika komea mies, ei mikään vinkuheinä-petteri ;D

Vierailija
30/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hampaat eikä hamapat xd

Vierailija
31/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmiö ei koske ainoastaan deittipalstoja. Työpaikkaa hakiessa pitää olla näkyvillä sosiaalisessa mediassa; pitää olla blogia, Linkediniä ja vuorikiipeily/matkakuvia Facessa että pääsee edes haastatteluun vaikka itse työpaikka olisi jotain todella arkista myyntityötä.

Vierailija
32/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kulttuuri tulee latinan verbistä colere (viljellä). Ehkä tämä olisi riittävän maanläheinen, jotta sinäkin voisit sitä käyttää vittuuntumatta? Voit siis jatkossa viitata hengen viljelyyn, jos kulttuuri sanana ahdistaa.

Vierailija
33/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nuorekas 58v mies. Olen kropaltani urheilullinen ja liikun paljon. Harvakseltaan vain juon, enkä juuri polta tupakkia. Kiinnostaisiko sinua aloittaja tulla minua tapaamaan tänne Hämeenlinnaan asunnolleni? Voisin laittaa meille jotain hyvää ruokaa ja sitten voisimme jatkaa sen jälkeen iltaa vaikkapa erotiikan merkeissä.

Voi oksennus. Tämän takia kiinnostukseni miehiin on lopahtanut täydellisesti. Boring, not sexy...

Vierailija
34/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee liian vähävarainen ja liian vähän kouluttautunut pystyäkseen kilpailemaan noiden kanssa ja siksi katkera.

Vierailija
35/35 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lienee liian vähävarainen ja liian vähän kouluttautunut pystyäkseen kilpailemaan noiden kanssa ja siksi katkera.

En sentään xd en vain satu viehättymään näistä pepsodentti-vuorikiipeilijä-MENESTYJISTÄ. Tässä on parin MENESTYJÄN deittipalstakuvia: http://aijaa.com/mScIy3

http://aijaa.com/Ebyuxz

Tässä on kuva Menestyjä-Kallen upealta elämysmatkalta Thaimaasta, jonne päädyttiin hulvattomalla extempore päähänpistolla hulvattoman kaveriporukan kanssa vähän sen jälkeen, kun oltiin toivuttu Massachusetts-Vermont-Chicago-Arizona -tourilta, joka sekin oli hulvaton illallisporukan (viiniä, juustoja, kyllä te tiedätte) päähänpisto. Menestyjä-Kalle osoittaa tässä kuvassa erinomaista heittäytymistaitoaan, taitoa NAUTTIA elämästä ja elämyksistä, upeista matkakohteista ja hassuttelusta ihanien ystävien kanssa! http://aijaa.com/VF5LWA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi