Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää ihmiset, jotka eivät koskaan käy bilettämässä

Vierailija
06.06.2016 |

Kuitenkin haluaisitte, muttette uskalla koska teidät on kasvatettu vanhempien lellikeiksi. Voi teitä, ottakaa nyt joskus ilo irti elämästä, ette te siihen kuole!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin hauskaa ole. Ehkä sitten jos olisi seuraa

Vierailija
2/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se "kovaa" on bilettää siinä teini-iässä ja nuorena aikuisena, mutta enemmän kyllä säälittää ne, joille biletys jää päälle vielä 30 ikävuoden jälkeenkin.

Ja vielä enemmän säälittää ne ihmiset, jotka säälii muita siitä, että ei "biletä tarpeeksi". Kertoo enemmän sinun ajatusmaailman rajallisuudesta kuin mistään muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jossain vaiheessa. Ei ollut minun lajini, koska en pidä humalaisista ihmisistä ja alkoholi on mielestäni todella, TODELLA pahaa.

Vierailija
4/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää ihmiset, ketkä käy bilettämässä.

Vierailija
5/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lässähtänyt provo.

Vierailija
6/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin, mutta kun ei ole kavereita ja yksin en halua lähteä bilettämään. Se vasta surullista olisi. 

Vierailija
7/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo bilettämiset tuli nähtyä nuorempana. En saanut niistä irti mitään silloinkaan, ennemmin luen, sivistän itseäni, ulkoilen luonnossa, harrastan ja tapaan kavereitani. Yhden illan baarikustannuksilla saa jo hyvät vaelluskengät tai monta uutta kirjaa.

Vierailija
8/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää ihmiset, joiden mielestä kaikkien tulisi pitää mielekkäänä maksamista siitä, että pääsee heilumaan kuin päättömät kanat paskan musiikin tahdissa. 

Vierailija
9/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasvattaa vähän ap niin alat ymmärtää asioita eri tavalla.

Vierailija
10/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suutuitte aloituksesta? En tarkoittanut pahalla, enkä tarkoita että kaikkien tarvitsisi tyyliin joka viikonloppu käydä jossain, puhuin niistä jotka eivät uskalla lähteä koskaan minnekään juhlimaan.

ap

Vierailija
11/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en osaa tanssia, tiedän että tuo yökerhojen teinien toiminta on kaukana kunnon tanssimisesta. myös räkäkänniset ihmiset ärsyttää ja karaokebaareissa ei pysty useasti puhumaan. festareitten tarjonta köyhää. mökkeilemään/ulkomaille lähden porukalla ilomielin

Vierailija
12/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tarpeekseni biletyksestä nuorena. Tuli oltua paljon viihteellä ja ajattelin etten koskaan muutu tylsäksi. Mä rakastin kovaa bailaamista. Nyt lähestyn kolmeakymppiä ja mua ei saa koskaan yökerhoon. Pubissa saatan joskus käydä yhillä ja se jää yhteen. Ei vaan kiinnosta. En ymmärrä edes mikä siinä bilettämisessä oli joskus niin hienoa ja jännää, että sitä piti harrastaa aina, kun mahdollista eli vähintään ke, pe ja la iltoina. Nyt on kiva olla miehen ja lapsen kanssa kotona. Harvoin käytetään alkoholia kotona.

Vierailija
13/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka en osaa tanssia, tiedän että tuo yökerhojen teinien toiminta on kaukana kunnon tanssimisesta. myös räkäkänniset ihmiset ärsyttää ja karaokebaareissa ei pysty useasti puhumaan. festareitten tarjonta köyhää. mökkeilemään/ulkomaille lähden porukalla ilomielin

niin ja ahdistaa paikat missä en voi olla oma itseni vaan pitää jatkuvasti varoa ja muistaa etiketti.

hienot ravintolat ja pukukoodit ovat hirvittäviä

Vierailija
14/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Parikymppisenä tuli kyllä käytyä baarissa lähes joka viikonloppu. Olen nyt kolmevitosena kasvanut sen yli jos bilettämisellä tarkoitetaan baarielämää. Mieluummin olen kotosalla tai ystävien luona viettämässä iltaa. Saunotaan, syödään, pelaillaan lautapelejä, juodaan viiniä, olutta tms kuka mitäkin. Joskus menee aamuun saakka jos on tosi kivaa :D En kaipaa sääliäsi pätkääkään :) Pidän elämästäni juuri nyt.

Vierailija
15/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele bilettäminen, koska ensimmäisenä tuosta sanasta tulee vaan mieleen teinien kotibileet, jossa ryypätään, itketään, kaatuillaan ja oksennetaan. Enemmän säälittävä jos joku aikuinen tällaista harrastaa.

Vierailija
16/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos tuon viestin yritit välittää, niin epäonnistuit totaalisesti. Jätähän biletys vähemmälle ja opettele kielellistä ilmaisua.

Vierailija
17/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei vain kiinnosta. Koeta pärjätä tämän tiedon kanssa.

Vierailija
18/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tanssimisesta, joten varsinaisissa yökerhoissa en käy koskaan. Lempibändien keikoilla ja joskus terasseilla kyllä, mutta se joka viikonloppuinen pakollinen baarikierros alkaa jo tympimään. Mieluummin olen kavereiden kanssa jonkun kotona tai näin kesäisin vaikka puistoissa. Ja kyllä juotua tulee edelleen, baareissa on vain oikeasti tylsää, en oikeastaan tiedä miksi sinne piti edes mennä "illan huipennukseksi", kun etkoilla on kivempaa.

Vierailija
19/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän bilettäminen ja ryyppääminen ole enää moneen vuoteen ollut in. Nykyään sitä tuppaa harrastamaan enää tämä ns. wt-porukka.

Vierailija
20/69 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suutuitte aloituksesta? En tarkoittanut pahalla, enkä tarkoita että kaikkien tarvitsisi tyyliin joka viikonloppu käydä jossain, puhuin niistä jotka eivät uskalla lähteä koskaan minnekään juhlimaan.

ap

Aika harvalla se on uskalluksesta kiinni. En kyllä tunne ketään, joka haluaisi mennä, muttei uskalla. Mitä uskaltamista siinä edes on? Jos uskaltaa kauppaan mennä niin uskaltaa baariinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme