Seksipalveluiden hinnat ovat Suomessa erittäin korkeat.
Olen erittäin tarkka rahankäyttäjä enkä koskaan tuhlaa penniäkään; jopa ruokakaupassa käydessäni menen suurimpaan supermarkettiin löytääkseni edullisimmat tuotteet kilohintaan. Fyysisen kuntoni vuoksi tiedän hyvin, että minulla voi joskus olla vaikeuksia seksin kanssa, kuten erektiohäiriöitä ja ennenaikaista siemensyöksyä. En kuitenkaan ole varma, koenko erektiohäiriöitä uusien naisten kanssa, koska olen keski-ikäinen ja minulla on ollut vain ex-vaimoni naisena. Jopa seksikkäiden seksityöntekijöiden kanssa saatan siemensyöksyä hyvin nopeasti.
Olen juuri päättänyt yli 15 vuotta kestäneen avioliiton ja etsin paikallisia seksipalveluita tyydyttämään seksuaalisia tarpeitani. Kaikissa vaihtoehdoissa on kuitenkin puolen tunnin minimiveloitus. Olen ottanut yhteyttä muutamiin naisiin, joiden kanssa tunsin oloni mukavaksi, ja kerroin heille, että saatan tarvita vain 10 minuuttia, ehkä jopa 5. Voisivatko he veloittaa minuutilta tai ainakin minimiveloitus olisi 10 minuuttia? Puoli tuntia on minulle liikaa!
Yksi seksityöntekijöistä ilmoitti kohteliaasti, ettei hänen englantinsa ollut tarpeeksi hyvä palvelemaan minua (osasin kirjoittaa suomeksi käännösohjelmistolla, mutta suullinen viestintä rajoittui englanniksi). Yksi heistä luki viestini, mutta ei vastannut; minusta tuntui, että hän oli estänyt minut.
Rehellisesti sanottuna mielestäni seksipalveluiden hinnoittelu Suomessa on erittäin joustamatonta ja palveluasenne vaihtelee suuresti, mikä on erittäin epäystävällistä minun tilanteessani olevia ihmisiä kohtaan.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Eikö jotkut palveluntarjoajat tarjoa jopa 15 minuutin aikoja? Valitse sellainen. Huomioi, ettei se nainen voi bookata kuutta 10 minuutin asiakasta tunnissa ja pitää rappukäytävässä jonoa. Sen pitää käydä suihkussa ja muuta.
Kyllä.
Linkola ei tainnut olla kovin väärässä siinä, että pitäisi yhteiskunnan varoilla palkata prostituutit terveyskeskuksiin. Tämä sopisi sosialisteille, jotka eivät halua privaatteja yrittäjiä. Samalla miehet saisivat tarvitsemansa helpotuksen.
Missään maailman kolkassa ei taida olla aikuisopistoa, jossa voisi opiskella tälle alalle?
Kun ei ole koulutusta, ei tule alalle työntekijöitä ja siksi hinnat pysyy korkeana.
Aivan oikein, tämä ei tunnu siltä kuin ostaisi perunoita, laskettuna kilojen tai minuuttien mukaan.
Ryhdy myymään seksipalveluita. Saat seksiä niin paljon kuin miehet jaksavat tökkiä sinua. Saat mahtavasti lisätuloja palvelemisesta. Nautit joka hetkestä, jonka saat palvella, ja näytät sen myös seksipalveluita käyttäville asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Missään maailman kolkassa ei taida olla aikuisopistoa, jossa voisi opiskella tälle alalle?
Kun ei ole koulutusta, ei tule alalle työntekijöitä ja siksi hinnat pysyy korkeana.
Missään ei opetettu sua säästämään?
Vierailija kirjoitti:
Onko kymmenen minuutin vähimmäisveloitus 20e sulle kohtuullinen?
siinä ja siinä jos on parikymppisestä kyse. Vanhemmat 5--10e koska parasta ennen päivä on mennyt jo ja ilta ale 60%
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä. Ukraina lienee kuuluisin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tarjontaa niin se pitää hinnat ylhäällä.
Jos alalle tulisi tuhansia uusia työntekijöitä,
hinnat tulisi alas.
Pian tuleekin. Uusi sukupolvi aloittaa OF, Tinder, SeksiSuomi, Treffit ..
siirtyy siitä palveluntarjoajiksi.
Luonnollisia ihmissuhteita, rakkaudesta puhumattakaan, ei ole.
Kilpailua tulee olemaan. Tarjouksia joskus kuin päivittäisruokakaupoissa.
ALE maanantaista torstaihin. Alkuviikon tarjous: suihinotto ilman kumia 10e. Rajoitettu määrä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä. Ukraina lienee kuuluisin.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksaa todella kaunis 14v tyttö vaikka 3 tunniksi, rajoituksettomaan käyttöön?
Sun vapauden noin viideksi vuodeksi. Tai kuka keksiikään ostaa alaikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos veloittaisit minuutilta, kuinka paljon minuutilta pitäisit kohtuullisena hintana?
😳😳😳😳😳🤑🤑🤑🤑🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tarjontaa niin se pitää hinnat ylhäällä.
Jos alalle tulisi tuhansia uusia työntekijöitä,
hinnat tulisi alas.
Pian tuleekin. Uusi sukupolvi aloittaa OF, Tinder, SeksiSuomi, Treffit ..
siirtyy siitä palveluntarjoajiksi.
Luonnollisia ihmissuhteita, rakkaudesta puhumattakaan, ei ole.
Kilpailua tulee olemaan. Tarjouksia joskus kuin päivittäisruokakaupoissa.
ALE maanantaista torstaihin. Alkuviikon tarjous: suihinotto ilman kumia 10e. Rajoitettu määrä aikoja.
Miksi olet niin huolissasi siitä mitä ihmiset kehollaan tekevät? Et voi päättää asiasta etkä vaikuttaa siihen mitenkään.
Jos seksiä ei voi ostaa AP:n kautta, onko mahdollista, että naiset raiskataan?
Mikä on ilokaunottaren (nuori, hoikka, ilman tatuointeja, vaaleaihoinen) kohtuullinen kuukausiansio, kun hän työskentelee vain 7,5 h ja vain arkisin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ilokaunottaren (nuori, hoikka, ilman tatuointeja, vaaleaihoinen) kohtuullinen kuukausiansio, kun hän työskentelee vain 7,5 h ja vain arkisin?
Tietäisiköhän tyttäresi?
Vierailija kirjoitti:
Neljä palvelukertaa per arkipäivä, kukin hinnaltaan 200€/kpl, tuottaa 16800 euroa verovapaata tuloa, vaikuttaa epäreilulta, mutta silti on miehiä jotka tuon maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä palvelukertaa per arkipäivä, kukin hinnaltaan 200€/kpl, tuottaa 16800 euroa verovapaata tuloa, vaikuttaa epäreilulta, mutta silti on miehiä jotka tuon maksaa.
Jos ilokaunotar työskentelee tuota tahtia vaikka 10 vuotta (15-25v) niin tienistiä kertyy yli 2 miljoonaa euroa.
Nojaa. Kulttuuriero myös kyseessä. Suomalainen nainen varmaan pyytää sen minkä 150€ tai 200€ mutta se on sitten siinä. Monissa muissa maissa puuhaan kuuluu se että rahaa ruvetaan kesken kaiken vonkaamaan lisää ja sillä perushinnalla saat vaan tympääntyneen minimipalvelun
Tämä voi todellakin suodattaa pois joitakin heikkoluonteisia miehiä.