Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1347)

Vierailija
1241/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset itse Virosta kun käynyt siellä eripuolilla lukuisia kertoja. Eivät ole ystävällisiä asiakaspalvelussa, kaupoissa. Ikäänkuin negatiivinen asia että asiakas jotain ostaa tai käyttää palvelua. Neuvosto-meininki jäänyt päälle.

Vierailija
1242/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottajan Unikulma :D

Todella ylimielisen ja limaisen oloinen miespalvelijalla ei ollut oikein asiakaspalvelusilmää. Teki tarkoituksensa heti selväksi, että tämä uniergonomiamittaus on vain teollista tarkoitusta varten ja sitä, että ovat brändillä markkinoineet sitä väärin :D

Veikkaanpa, että miesmyyjää ei kiinnostanut kuin rahat ja mitä mulle kuuluu, mutta voin olla varma, että kos sängyn tästä firmasta ostan, saa tämä myyjä vain katsella kun vien jalkani ja rahani muualle. Ehkei hänen tarkoitusperänsä ollut paha, mutta en välttämättä olis näin suoralla kädellä motiiviani kertonut. Olisin kuunnellut sen kauniin myyntipuheen ja itseni nuoleskelun sekä heidän sänkynsä ultimaalisen kehumisen ja uniergonomian tärkeydestä saarnaamisen, ehkä olisin langennut.

Ehkä tämäkin on vain minun mielipiteeni tästä asiasta. Ei tämä nyt kauhein kokemus ollut mutta ikävä maku jäi firmasta, tästä myyjästä suuhun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi myyjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet minne Tokmannille tahansa niin aina on kusipäät myyjät.

Hakaniemen Tokmannilla on yksi todella vastenmielinen ja ilkeä eukko myyjänä.

Nauttii varsinkin pienten koulutyttöjen kiusaamisesta kassalla😔

Narsisti ilmeisesti.

Tällän palstalla nykyisin kutsutaan kaikkia epämiellyttäviä ihmisiä narsisteiksi. On olemassa muitakin ilkeitä ihmisiä kuin narsistit.

Vierailija
1244/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa maksamassa pientä ostostani. Hinta oli n. 3€. Avasin lompakkoni ja aloin kaivella seteleitä. Annoin kassalle kympin. Kassahenkilö kurkki kaula pitkällä lompakkooni ja sanoi että olisi tuolla viitonenkin millä voisin maksaa. Mitä se hänelle kuuluu millä maksan kunhan maksan. Viitosen seteliä säästin lapselle viikkorahaksi.

Vierailija
1245/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin kirjoitti liian utelevista taksikuskeista. Sama kokemus täällä. Olin joutunut yöllä ambulanssilla Meilahden sairaalaan sairaskohtauksen vuoksi. Aamulla lähetettiin kotiin kun kohtaus oli ohi ja olo alkoi helpottaa. Hiukset sekaisin, naama turvonnut, collegehousut talvikenkien kanssa, etc. kävelin sairaalan edustan taksijonoon. En olisi mitenkään pystynyt menemään julkisilla kotiin siinä kunnossa. Siis taksikuski on ajanut siihen sairaalan eteen ja alkaa utelemaan heti kun matka alkaa "olitko tapaamassa jotain tuttua?" -siis mitä ihmettä? Kuka alkaa utelemaan miksi lähtee sairaalasta? En olisi edes jaksanut puhua kun oli niin rankka yö takana. Sopersin sitten jotain siitä että oli sairaskohtaus yöllä ja sitten kuski onneksi vaikeni. Itsepähän kysyi.

Vierailija
1246/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni taas, Nokia. Menin sovittamaan talvikenkiä nastoilla, mukanani vain pieni käsilaukku, jojon mahtui vain lompakko, luuri oli taskussani. Vartija tuli kyttäämään viereeni tarkasti, kun sovitin kahta eri mallia, luuliko kenties, että ne isot saappaat olisivat mahtuneet pikkuiseen käsilaukkuuni tai taskuun? Ärsyttävää luulla kaikkia asiakkaita varkaiksi!

Vierailija
1247/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa maksamassa pientä ostostani. Hinta oli n. 3€. Avasin lompakkoni ja aloin kaivella seteleitä. Annoin kassalle kympin. Kassahenkilö kurkki kaula pitkällä lompakkooni ja sanoi että olisi tuolla viitonenkin millä voisin maksaa. Mitä se hänelle kuuluu millä maksan kunhan maksan. Viitosen seteliä säästin lapselle viikkorahaksi.

Ja tämäkö on huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksesi? Oletpa helpolla päässyt!

Vierailija
1248/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkö on huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksesi? Oletpa helpolla päässyt!

Niin olenkin!

Vierailija
1249/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi myyjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet minne Tokmannille tahansa niin aina on kusipäät myyjät.

Hakaniemen Tokmannilla on yksi todella vastenmielinen ja ilkeä eukko myyjänä.

Nauttii varsinkin pienten koulutyttöjen kiusaamisesta kassalla😔

Narsisti ilmeisesti.

Hyvin mahdollista.

Tämä räkkärimarketin Ankeinen on kateellinen elämäniloisille lapsille, joilla vielä kaikki mahdollisuudet avoinna elämässään.

Vierailija
1250/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo kirjoitti:

Samat kokemukset itse Virosta kun käynyt siellä eripuolilla lukuisia kertoja. Eivät ole ystävällisiä asiakaspalvelussa, kaupoissa. Ikäänkuin negatiivinen asia että asiakas jotain ostaa tai käyttää palvelua. Neuvosto-meininki jäänyt päälle.

Juuri näin. Työhaastattelu, asiakaspalvelutilanne, ihan kollegiaalinen kohtaaminen, mikä vaan, jos huomaat ettei sitä deetä osata sanoa, niin aina soittaa kelloja, että ahaa - tästä syystä tylyä kohtelua.

En haluaisi olla "rasistinen" asian suhteen, mutta on tästä jo ainakin 30 vuotta kokemusta ja asia toistuu vaan aina. Ja vain naispuolisten eestiläisten kanssa.

Vierailija
1251/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olenkin!

Aika outoa väittää tuota törkeäksi palveluksi. Saisitkohan slaagin jos kohtaisit oikeasti huonoa palvelua.

Vierailija
1252/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vuosia sitten H&M:ssä etsimässä sopivia, leggingstyyppisiä housuja. Kuikuilin aikani myyjiä, jotka käänsivät katseensa pois. Hivenen ylipainoisena (ja nyt ette takerru tähän asiaan, kiitos) oli haastavaa löytää sopivaa vaatetta (koska lähes aina ylipainoisten vaatteet joko yltää vyötäröstä kainaloihin tai lahkeissa on 20cm ylimääräistä). Kiersin varmaan tunnin ja tuskailin kahden vaihtoehdon välillä. Lopulta yksi myyjistä tuli mulkoilun jälkeen tiuskaisemaan:"Niin oliks sulla jotain?"

Olisi pitänyt kävellä ulos mutta päädyin ostamaan suhteellisen sopivat farkkuleggingsit. Enkä mennyt siihen liikkeeseen sittemmin.

Miksi et avannut suutasi? "hei anteeksi, hei myyjä.." jne. H&M on itsepalvelumyymälä, siellä ei ole samanlaista palvelua kuin vaikka Vilassa.

Vierailija
1253/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mikä on maailman homoin nimi?

- P ut1n 😄

Vierailija
1254/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus parikymppisenä pankissa ja nuori virkailijanainen alkoi udella, miten mulla on tilillä niin paljon rahaa "onko sun isovanhemmat säästäny sulle?" Ei.. ei ku oon periny mun isän, vastasin. Kyllä meni virkailija todella noloksi ja pyysi anteeksi. No jep, olisin kyllä mieluummin pitänyt mun isän kuin hänen rahansa. Kävi sääliksi tuo virkailija kun hän oli muuten niin mukava ja häpesi selvästi.

Vierailija
1255/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsuomalinen rengasliike, muutamassa kaupungissa toimii. ehkä.?

Kävin vuosia ko. liikekohteessa. Joka kevät ja talvi. Ihmettelin, kun pestyissä/alla olleissa renkaissa, alkaa 

keskiöt kadota.  Mersun vanne. Kotona säilöön laitellessani..huomasin. Siellä töissä jätkä, joka ilmeisesti möi /keräsi niitä, ja ajoi itse nissan micralla!!

P.S Annoin palautetta, liikkeen johtoportaaseen,  ja yllätyin kun minulle oli varattuna 8 renkaan keskiöt, tosin 4 niistä ei korvaa alkuperäisiä.

Näin sitä ois voinut pitää asian ominaan. Puristellut nyrkkiä taskussa!! Olen itsekin asiakaspalvelija, ja tiedän,.. palvelu ei parannu jos ei palautetta.

Tässä tapauksessa, itse "piäjohtaja" otti asiakseen /omakseen , ja palautti näin asiakkaan luottamuksen. HIENOA!

Vierailija
1256/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset palvelee miehiä paremmin. Jutustelevat mukavia. Naiset ei saa samanlaista palvelua.

Vierailija
1257/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin apteekkiin kun lääkärissä oli todettu eturauhastulehdus ja oireena oli virtsankarkailu. Kysyin

farmaseutilta tiskillä että onko teillä aikuisten virtsankarkailusuojia, myyjä "huusi" collekalleen

tuotko tänne niitä aikuisten miesten vaippoja asiakkaalle näytille. Kyllä nolotti kun kaikki katsoi,

että tuokin 35 mies kulkee vaipoissa. Seuraavat ostinkin sitten netistä anonyymisti.

Vinkkinä sanoisin että soita terveyskeskuksen hoitajalle ja kerro että tarvit suojia. Saat ne maksuttomasti kotiin tuotuna.

Missään tapauksessa ei kannata ostaa apteekista. Marketissa hinta on paljon halvempi.

Oikeana vinkkinä sanoisin et ÄLÄ soita, yhteiskunta maksaa sulle 3 vaippaa vrk jos kärsit vaikeasta inkontinenssistä ja tilan pitää olla pysyvä. Tuosta siis pitää olla lääkärin päätös. Meidän välillä vaan vähän lirahtelee pitää maksaa vaipat ihan itse ja alkuperäinen on tehnyt fiksusti kun on tilannut ne netistä (tulee usein halvemmaksi).

Vierailija
1258/1347 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarketin sushibaari. Sen oli määrä aueta kello 11 mutta kun tulin paikalle klo 11.20 niin tyhjä tiski ja  kaksi tyyppiä vaan pilkkoi siellä  rauhassa susheja sekä muutenkin hääräili jotain. Ajattelin että kohta ne varmaan avaavat ja kävin hakemassa kissanruokaa, jugurttia ym kiertelin kun palasin tiskille kello oli 11.40 ja sama  verkkainen pilkkominen vaan jatkui, tyypit vilkaisivat minua ja käänsivät katseen pois.  En jaksanut jäädä päivystämään  enkä ruveta ontuvalla englannilla kyselemään millloin sushit mahdetaan saada tiskiin, vaan  poistuin kassalle.

Miksi sun olisi pitänyt englantia alkaa vääntää? Kyllä Suomessa pitää saada palvelua suomen kielellä.

Vierailija
1259/1347 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattuu tätä aivan liikaa, että tätä voisi enää pitää sattumana.

Eli siis ruokakauppojen kassat yrittävät varastaa rahaa jättämällä punalapun lyömättä koneeseen.

Kun tätä sattuu joka viikko....jatkuvasti...

Tänään viimeksi K-kaupassa kassa jätti lyömättä punalapun koneeseen. Luin kuitin läpi ja huomautin asiasta.

Kassan vastaus:" Näin sen punalapun kyllä mutta kone ei ottanut sitä".

Siis että?...okei. Joo-o.

Ei se kone ota punalappua automaattisesti, se täytyy näpätä näppäimellä koneeseen että "alennus".

Sinä vain jälleen jätit sen näppäämättä koneeseen, vaikka omienkin sanojesi mukaan siis näit lapun.

Kun tätä sattuu aivan jatkuvasti...

Vierailija
1260/1347 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Nanso liikkeessä todella huonoa palvelua. Yleensä kukaan ei tervehdi, kuten ei edelliskerrallakaan. Huhuilin myyjää isossa liikkeessä no ei näkynyt. Kun menin sovituskoppiin niin myyjä tuli tyhjentämään viereistä koppia. Sovittamani housut olivat pienet ja kysyin että voikoa hakea kokoa isommat ja sanoi että voi. Jatkoi silti vaatteitten laittoa.. vei niitä paikalleen kaikessa rauhassa. Sitten hävisi takahuoneeseen ja oli poissa varmaan 2-4 minuuttia . Tuli sitten ja katsoi siitä kohdasta missä housuja oli ja tuli sitten luokseni. Itse en voisi myyjänä/as.palvelussa koskaan toimia näin.. aivan uskomatonta käytöstä, seurasin monttu auki sovituskopin ovelta tätä. Ei pahoittelua eikä mitään että anteeksi kun jouduit odottamaan.