Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 27v neitsyt nainen huono asia

Vierailija
04.06.2016 |

Ajatteleeko miehet outona ? Mitä mies tuumii ensimmäisenä. Jos kerron? Jättääkö? Pidetäänkö neitsyitä outoina?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin loppuun saakka seksiä ekan kerran 20 vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa ja olin mielestäni aika vanha silloin. Olin seurustellut aikaisemminkin ja viettänyt öitäkin edellisien seurustelukumppanieni luona, mutta seksi ei tuntunut heidän kanssaan oikealle, joten en päästänyt tilannetta niin pitkälle. Kertaakaan en seksiä jälkeenpäin katunut, päinvastoin se oli hauskaa, mielenkiintoista ja paljon enemmän kuin olin sen ajatellut olevan. Suhtauduin seksiin ja siihen liittyvään uteliaasti ja kokeilevasti. Siihen ikään mennessä olin tutustunut jo itseeni perinpohjin, nyt sain lisää mielenkiintoista materiaalia kun tutustuin mieheen ja miehen kautta itseeni.

Onko lähelle kolmekymppisellä enää tällaista uteliaisuutta? Alkaako hänellä jo biologinen kello tikittää niin lujaa, että mahdollista seksiä ajattelee vain lisääntymiskeinona ilman, että mukana on nuoruuden paloa ja teinimäistä huumoria? Onko kolmekymppinen neitsyt jo liian kalkkeutunut ja kaavoihinsa kangistunut periaatteidensa kanssa?

Vierailija
82/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän ihmetyttää tuo 'oikean ihmisen' odottaminen. Juu, ei sitä tietenkään tarvitse neitsyyttään asiakseen ensimmäiselle vastaantulijalle tarjota, mutta kai nyt ihminen jonkun oikean on tavannut jos on ollut sukukypsä 15 vuoden ajan? Ehkä en ole erityisen nirso, mutta tapaan kyllä aika mukavia ja sopivia miehiä säännöllisin väliajoin ja varmaan jos en olisi parisuhteessa, harrastaisin niiden kanssa seksiäkin. Mutta juu, kukin tyylillään.

Mistä sen 'oikean' edes tunnistaa jos ei sen kanssa mene sänkyynkään? Kyllä minusta ainakin tuntuisi jotenkin erikoiselta päättää, että joku on minulle oikea parisuhteeseen, vaikken tietäisi edes millaista seksi hänen kanssaan  on.

Ei, eivät kaikki todellakaan tapaa sitä oikeaa, ei edes ookoota. Olen 30+ enkä ole kertaakaan sanonut miehelle ei, silti en ole sänkyyn päässyt. Eli aika varma merkki siitä että mies ei ole sopiva kumppani, kun hän ei halua sinuun edes koskea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko lähelle kolmekymppisellä enää tällaista uteliaisuutta? Alkaako hänellä jo biologinen kello tikittää niin lujaa, että mahdollista seksiä ajattelee vain lisääntymiskeinona ilman, että mukana on nuoruuden paloa ja teinimäistä huumoria? Onko kolmekymppinen neitsyt jo liian kalkkeutunut ja kaavoihinsa kangistunut periaatteidensa kanssa?"

- En osaa vastata, mutta en tiedä mitä pitäisi ajatella siitä, kun mustelee opikselija poikein / nuorten miesten juttuja  sauna-illassa. - Olimme jotain 23-30 vuoden välillä. - puheista päätellen aika monille saunojista seksi oli synonyymi sanalle yhdyntä. - Voi tietysti olla, että sitä lähestyttiin puheissa että itse kukin tai ainakin kuvitteli suorittavansa yhdynnän niin, että siihen liittyi "nuoruuden paloa" ja "intohimoa" mutta kovin monella -ei nyt sentään kaikilla-  seksi naisen kanssa kuvattiin  kovin sanoisinko vähintäänkin yksioikoiselta, hätäiseltä ja pikaiselta toimenpiteeltä. - Kärjistäen tekisi mieleni käyttää sanoa jyystämiseltä, tai poraamiselta. He ei vätvarmasti antaneet -ainakaan puheissaan- paljoa  arvoa mm. sellaisille asioille, kuin halu saada myös toinen nauttimaan yhteisestä intiimistä hetkestä. Mahdollinen esileikki olisi varmasti merkinnyt samaa kuin typerää laappimista ja suuseksi ällöä liman jakamista tai jotain muuta vastenmielistä jokatapauksessa, 

Yksinkertiaisten ukson että seksualisuus voi ajan myötä kehittyä ja parantua. - Mutta varmasti toisinaan myös kangistua ja muuttua kaavamiaseksi, ellei kumpikin ole vuorollaan aktiivinen. Ihan normaalia on sekin, että on aktiivisempia ja sitten taas passiivisempiakin kausia. - Samoin se on nuorempana, vaikkakin eri syistä. - On harha luulo, että jokainen terve nuori mies tai nainen olisi aina valmis seksiin "Sen" oikean kanssa, eikä tuota haluttomuutta tarvitse minusta sen kummemmin perustella.       

Vierailija
84/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi neitsyydestä on tehty niin iso juttu. Mitä se muka mittaa? Ihmiset on erilaisia, parisuhteet, ja elämät on erilaisia, osalle seksi kuuluu elämään hyvin nuoresta ja osalla vasta reilusti aikuisiällä kun kumppani on löytynyt.

Vierailija
85/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kertoisi 27-vuotiaana olevansa neitsut niin vastaisin varmasti:"aha." Seksuaalisuus tai seksin harrastaminen on jokaisen ykstyisasia, enkä oikein ymmärrä mitä kunnioitettavaa on harrastaa seksiä tai olla neitsyt. Toki henkilöllä itsellään voi olla periaatteita tai vakaumuksia. Mutta kieltämättä silti ajattelen mielessäni, että eikö henkilö kenties ikinä ole päätynyt vastakkaisen sukupuolen kanssa läheisiin tunnelmiin, vaikka täällä ihmiset sanovat ettei se herätä minkäänlaisia tuntemuksia mutta 3-kymppinen neitsyt ei ole kuitenkaan varmaan ihan tavallista. Itselläni on 28-vuotias kaveri, joka ei ole ikinä harrastanut miehen kanssa baarisuutelua enempää mutta hän onkin kärsinyt koko aikuisiänsä mielenterveyshäiriöistä. :/

Juuri näin. Ja siksi 27-vuotias neitsyt on surullinen asia, koska siitä voi päätellä jotain. Tieteenkin on yksilöitä, joilla on ihan eri syitä, ja heidän onkin turha loukkaantua, koska itse tietävät paremmin.

Mistä olet noin katkera?

Vierailija
86/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neitsyydessä ole mitään pahaa, mutta onhan se hankalaa jos ei ole yhtään kokemusta parisuhteista. Siinä hommassa nimittäin harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
87/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei neitsyydessä ole mitään pahaa, mutta onhan se hankalaa jos ei ole yhtään kokemusta parisuhteista. Siinä hommassa nimittäin harjoitus tekee mestarin.

Senkö takia mitä useampi avioliitto on takana, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tulee ero uudesta?

Vierailija
88/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyistä kirjoitetaan kuinka heitä kunnioitetaan ja arvostetaan. Eikö siinä samalla sitten haukuta ihmisiä, jotka ovat harrastaneet seksiä. Ikään kuin 27-vuotias joka on harrastanut seksiä olisi jotenkin vähemmän kunnioitettava tai vähemmän arvokas.

Kuulostaa joltain muslimikultuurilta, jossa naisen pitää todistaa neitsyytensä mennessään naimisiin.

Ja jos joku kehuu vaaleapiirteisiä naisia sulokkaiksi, haukkuu tummat naiset, jos lääkäriä kehuu arvostettavaksi, haukkuu kaikki muut ammatit, ...

Vierailija
89/95 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle vanhoista neitsyistä oma neitsyys on pelkästään negatiivinen ja häpeällinen seikka, jota ei haluaisi kenellekään myöntää tai paljastaa. Muiden ihmisten suhtautuminen sitten taas vaihtelee. Lähes kaikki hämmästelevät asiaa ensikuulemalta, mutta tämän jälkeen reaktiot vaihtelevat säälistä hällä väliä -reaktioon.

Ei 27 ole siis liian vanha, kunhan et ole tehnyt asiasta itsellesi liian isoa kynnyskysymystä ja painolastia, kuten monet aikuiset neitsyet ovat.

Vierailija
90/95 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä että naiset alkaa heti kaakattaa, jos eivät istu joidenkin miesten ihanteeseen (kokematon). Säälittävää.

Vierailija
91/95 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai neitsyessä ole mitään erikoista kyllä se muna sulaa sinnekkin vaikka vähän vanhempana tosin pitää alkaa opettaa sitten seurustelukumppani joka on neitsyt kaikkeen siihen mihin sitä tarvitaan, eri asia oppiiko se nopeasti ja omaksuuko se toimenpiteet mitä sille luontaisesti kuuluu, kuinka nopeaan

Vierailija
92/95 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tinderissä, mutta kaksikymppinen neitsyt. On haluja ja seksuaalisuutta, mutta kanssaihmisiin niitä ei usein synny ilman joitakin muita tunteita ensin, ja kun syntyy, niin kyllä järki pistäisi "tosiaktille" stopin ennen kuin tekisin mitään aloitetta, ja käskisi pysyä mielikuvissa. Joskus neitsyyteni tulee jonkun matchin kanssa puheeksi, ja matchi alkaa ihmetellä, miksi olen niin "estynyt". Yleensä taka-ajatuksena siinä lienee joku mun negaaminen ja manipuloiminen, että pääsisi pukille mun kanssa. Jalo herra tarjoutuu tietenkin "vapauttamaan minut" tästä ahdasmielisyydestä, eli lähetyssaarnaajaa - kirjaimellisesti.

Noihin olen oppinut vastaamaan vain, että sä et taida tyyppi vain kestää sitä faktaa, että en halua sinua, vaikka monia muita miehiä haluan. Jätän moiset ihmiset omaan arvoonsa, koska heillä ei mitä ilmeisimmin ole kovin vahvaa kykyä asettua toisten asemaan. Normaali mies ei hauku naista siitä, että tämä ei kykene "riisumaan seksiltä kasvoja" eli ajattelemaan vain satunnaista penistä ja eläimellisiä vaistoja sen sijaan, että keräisi vähän jotakin inhimillisempiä tunteita kuin silmitöntä himoa. Normaali mies ymmärtää, että yksikään tapa ei ole ainut oikea.

Vierailija
93/95 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaali tai sitten aivan epänormaalia. Voisiko joku kertoa kaltaiselleni yksinkertaiselle miehelle, mistä erotatte ja huomaatte kuka nainen on neitsyt ja kuka ei. - Tai kenellä on poikuus tallella ja kenellä ei? - Itse en erota tätä mistään, saati, että erottaisin henkilön sukupuolisen suuntautumisen. Olen kysynyt tätä jonkun kerran aiemminkin, mutta toistaiseksi en ole saanut tyydyttävää saati hyvää vastausta. Toki minäkin saatan ja voin arvailla asiaa, mutta arvaamalla voin osua yhtä oikeaan kuin täysin väärään. 

Vierailija
94/95 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä 27 vuotias neitsyt nainen aina parempi kuin 27 vuotias ei-neitsyt nainen.

Tuohon paremmuus-arviointiin saattaisi, ainakin joidenkin mielissä, liittyä se onko se arvioita kohde aviossa vaiko ei.

Vierailija
95/95 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 27-vuotias ei ole vielä mikään vanhapiika ja sehän on ap:n oma asia, ei siitä tarvii kertoa kenellekään. Tuskinpa 27-vuotiaalta enää miehet kyseleekään onko neitsyt vai ei, ja jos seksikumppanien määrää satutaan muuten kysymään niin voihan sitä vastata jotenkin sillä tavalla, ettei suoraan valehtelekaan. Ja jos haluaa varmistua, ettei neitsyyttä muutenkaan huomata, niin voihan sen immenkalvon rikkoa jollain 'muulla tavalla'..... :D Ja aivan kuin tuo edes olisi mikään ongelma! Itse haluaisin olla vielä neitsyt ja olen jopa joskus miettinyt, että valehtelisin olevani jos tuleva kumppani kysyisi. Eikä olisi edes mitenkään paksu vale, mutta en siis tosiaankaan aio toteuttaa, joskus vain huvikseen leikkinyt ajatuksella. Kyllä noista neitsyyden morkkaajista huomaa mikä niillä on syynä siihen, älä ap ota itseesi.[/quote]

No olisihan se neitsyydestä valehteleminen kyllä aika paksu vale, ainakin jos väittäisi totuuden vastaisesti olevansa neitsyt. Tuollaisen valheen kenties paljastuessa, valehdeltu osapuoli kokee mitä todennäköisimmin tulleensa syvästi loukatuksi ja myöskin kadottanee suuren osan arvostuksestansa valehdellutta kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi