Onko 27v neitsyt nainen huono asia
Ajatteleeko miehet outona ? Mitä mies tuumii ensimmäisenä. Jos kerron? Jättääkö? Pidetäänkö neitsyitä outoina?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä juttu, olet puhdas nainen. Jos tapailisimme, kemiat natsaisivat ja päätyisimme sänkyyn olisi kunnia viedä neitsyytesi. Ei mitään hävettävää, päinvastoin.
Älähän nyt. Sitten hän menettäisi ilmeisen kallisarvoisena pitämänsä omaisuuden eikä olisi enää "puhdas", sinun termiäsi käyttääkseni.
Naisen neitsyyttä muka arvostavissa miehissä on se hassua, että se nimenomainen juttu halutaan tuhota. Once in a lifetime korkkaus siinä viehättää, ei se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää neitsyyttään varjelevat ja sitä suurena asiana pitävät naiset niitä, joilla ei ole mitään muuta annettavaa?
Eli naisia, joilla ei ole sivistystä, älyä, lempeyttä, mukavaa luonnetta, huumoria tai edes ulkonäköä, joten sitten laitetaan suhteettoman suuri painoarvo neitsyydelle, kun ei muutakaan ole?Surullista.
Joku on jakanut persettään jo 12v lähtien.
Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa nro 14 kovin sinisilmäinen, kun luulet, että kaikille 10 vuotta täyttäneille tullaan jatkuvasti tarjoilemaan seksiä. Ei tulla, ei todellakaan. Ehkä näin tapahtuu pissiksille ja muille löyhämoraalisille, mutta ei kyllä muille. Ei ole meikäläisen koskaan tarvinnut potkiskella typerimpiä etemmäs, sillä niitä potkittavia ei ole tullut vastaan, ei juuri varteen otettaviakaan. Mutta harvoinpa se rumuus vetää mehiläisiä puoleensa. Tosin onnistuin pääsemään neitsyydestäni parikymppisenä!
Eikö kyse ollut siitä, että halutessaan nainen saa kapulaa? Haluaminen on toinen juttu kuin se, että ilman halun osoittamista tultaisiin keppiä tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää neitsyyttään varjelevat ja sitä suurena asiana pitävät naiset niitä, joilla ei ole mitään muuta annettavaa?
Eli naisia, joilla ei ole sivistystä, älyä, lempeyttä, mukavaa luonnetta, huumoria tai edes ulkonäköä, joten sitten laitetaan suhteettoman suuri painoarvo neitsyydelle, kun ei muutakaan ole?Surullista.
En ole "jakanut persettä" ikinä, tosin "neitsyys" meni jo alle 10-vuotiaana aikuisen miehen tunkeutessa väkivalloin sisääni.
Onneksi olen saanut aikuisiällä hyviä ja eheyttäviä seksikokemuksia, enkä tuhlaa elämääni itseinhossa rypien tai määritä itseäni seksihistoriani perusteella.
Minä ihmisenä kaikkine ominaisuuksineni olen ihana, ei ole tarvetta arvottaa itseäni tai muita seksielämän perusteella.
Ällöttää kaltaisesi julmat, suorastaan pahat ihmiset joiden sanavarastoon kuuluu tuollaista tekstiä mitä viestiisi suolsit.
Ei jätä
Ei ole huono asia
Harvinaista se kyllä on mutta vain positiivisesti
Toivottavasti löydät sen sinulle oikean jonka kanssa ensikerta olisi ikimuistoinen.
Vietetään ikimuistoinen juhannus yhdessä ;)
T.Mies32
Vierailija kirjoitti:
Onko 27v neitsyt nainen huono asia?
Ei ole! :) Toki jos olet neitsyt vastoin tahtoasi, niin voit miettiä keskenäsi tai jonkun luotettavan ihmisen kanssa, että mistä on kyse - mutta minkäänlainen "vika" ei neitsyys ole tuossakaan iässä.Muistathan, että tällä hetkellä media ja viihdeteollisuus lähestulkoon syöttävät ajattelua, jossa seksi ja rakkaus/sitoutunut ihmissuhde on irrotettu toisistaan. Mielestäni monen meistä olisi hyvä pikemminkin huolestua siitä, että seksi on kulttuurissamme karkeimmillaan kertakäyttötavaraa, ja samalla myös se toinen ihminen on kuin kertakäyttökamaa. Tällaiseen verrattuna aikuisen ihmisen itse valitun neitsyyden voisi nähdä terveenä vastakulttuurina! Hyvä ap, sinä olet ARVOKAS ja RAKAS ihminen omana itsenäsi :) kuten tämä rohkaiseva ja koskettavakin pieni video kuvailee, suosittelen lämpimästi http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri.Ja huvittavinta on, että tuntuvat tosiaan pitävän sitä "hotteinpana" ominaisuutenaan. Juuri neitsyyttään korostavat itse asiassa tekevät seksistä numeron.
Tietosanakirja suoraa puhetta kirjoitti:
Ei jätä
Ei ole huono asia
Toivottavasti löydät sen sinulle oikean jonka kanssa ensikerta olisi ikimuistoinen.
Ei ole huono, muttei myöskään hyvä. Ihan turhia nämä neitsyyttä positiiviseksi kutsuvat kommentit. Joku toinen voi kokea huonommuutta siitä, että ei ole neitsyt, eikä sekään ole järkevää, joten unohdetaanpa neitsyydet ja neitsyyden menetykset ja aletaan sen sijaan puhua siitä, että jokaiselle on se oma eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
! Hyvä ap, sinä olet ARVOKAS ja RAKAS ihminen omana itsenäsi :)
JOKAINEN on arvokas ja rakas ihminen omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei jätä
Ei ole huono asia
Toivottavasti löydät sen sinulle oikean jonka kanssa ensikerta olisi ikimuistoinen.Ei ole huono, muttei myöskään hyvä. Ihan turhia nämä neitsyyttä positiiviseksi kutsuvat kommentit. Joku toinen voi kokea huonommuutta siitä, että ei ole neitsyt, eikä sekään ole järkevää, joten unohdetaanpa neitsyydet ja neitsyyden menetykset ja aletaan sen sijaan puhua siitä, että jokaiselle on se oma eka kerta.
Kyllä se on miesten mielestä hyvä juttu. Ja enpä usko, että ap:n ikäiseltäkään monenkaan mielestä vielä mitenkään kummallista. Joten miksi yrittää jankkaamalla saada kumottua fakta, että kun se vain on miesten mielestä hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jätä
Ei ole huono asia
Toivottavasti löydät sen sinulle oikean jonka kanssa ensikerta olisi ikimuistoinen.Ei ole huono, muttei myöskään hyvä. Ihan turhia nämä neitsyyttä positiiviseksi kutsuvat kommentit. Joku toinen voi kokea huonommuutta siitä, että ei ole neitsyt, eikä sekään ole järkevää, joten unohdetaanpa neitsyydet ja neitsyyden menetykset ja aletaan sen sijaan puhua siitä, että jokaiselle on se oma eka kerta.
Kyllä se on miesten mielestä hyvä juttu. Ja enpä usko, että ap:n ikäiseltäkään monenkaan mielestä vielä mitenkään kummallista. Joten miksi yrittää jankkaamalla saada kumottua fakta, että kun se vain on miesten mielestä hyvä juttu.
Riippuu miehestä. Voi olla, että suurimman osan mielestä onkin hyvä juttu, mutta paljon on myös niitä miehiä joita asia ei kiinnosta tai jopa tykkäävät enempi kokeneemmista (eivät jaksa alkaa opettamaan toista ja olla varovaisia edeten kuin teininä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti huono asia, mutta ei hyväkään.
Neitsyys lähempänä kolmeakymppiä ei ole enää mikään siisti juttu, sillä NUORI ja neitsyt on se juttu.
Kolmikymppinen neitsyt ei ole edes ajatuksena kiihottava.
Naisilta(kin) odotetaan iän myötä kokeneisuutta, eli neitsyt vanhapiika ei mikään hieno juttu valitettavasti ole.27-vuotias ei ole vielä mikään vanhapiika ja sehän on ap:n oma asia, ei siitä tarvii kertoa kenellekään. Tuskinpa 27-vuotiaalta enää miehet kyseleekään onko neitsyt vai ei, ja jos seksikumppanien määrää satutaan muuten kysymään niin voihan sitä vastata jotenkin sillä tavalla, ettei suoraan valehtelekaan. Ja jos haluaa varmistua, ettei neitsyyttä muutenkaan huomata, niin voihan sen immenkalvon rikkoa jollain 'muulla tavalla'..... :D Ja aivan kuin tuo edes olisi mikään ongelma! Itse haluaisin olla vielä neitsyt ja olen jopa joskus miettinyt, että valehtelisin olevani jos tuleva kumppani kysyisi. Eikä olisi edes mitenkään paksu vale, mutta en siis tosiaankaan aio toteuttaa, joskus vain huvikseen leikkinyt ajatuksella. Kyllä noista neitsyyden morkkaajista huomaa mikä niillä on syynä siihen, älä ap ota itseesi.
Ehkä hieman toinen ääripää, jos pitäisi alkaa valehtelemaan että on neitsyt. Täysin normaalia, että 27-vuotiaana (?) henkilö on harrastanut seksiä. Toki on myös normaalia ettei ole harrastanut,jos se henkilölle itselleen on ok. 27-vuotiiaana neitsyt ei ole mitenkään kauheaa mutta valitettavan monesti se ainakin ajatuksen tasolla yhdistetään ehkä muihin "ongelmiin" elämässä.
Niin sinä ja ehkä jotkut muut sun kaltaiset yhdistää, älä siis yleistä. Minä taas uskon, että on yleisempää yhdistää erityisen vilkas seksielämä niihin muihin "ongelmiin" elämässä.
Vilkas seksielämä on taas toinen ääripää. En tarkoittanut "ongelmilla" mitään suuria ongelmia. Lähinnä, jos ap on tänne päättänyt aloituksen tehdä niin selkeästi häntä asia vaivaa, eikä hän ole minkään vakaumuksen takia kenties neitsyt. Eli ns. vasten tahtoa on kokematon. Kyllä mielestäni siinä kohtaa on ihan aiheellista tutkiskella,että "mikä on mennyt vikaan." Siis siinä mielessä,että onko kenties tapaillut vääränlaisia miehiä, eikö ole riittävästi tapaillut, onko kenties vaikea päästää miestä lähellä tms. Kyllä itse ainakin pysähtyisim miettimään näitä, ei se silti tarkoita että neitsyydessä olisi mitään hävettää mutta ihan itsensä vuoksi. En ymmärrä miksi pitäisi hyssytellä ja asian ihmetteleminen on jotenkin väärin. Mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeampaa on miestä läytää niin jollei itse kyseenalaista omia toimintatapoja niin voi ehkä olla hieman vaikeaa jatkossakin läytää sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jätä
Ei ole huono asia
Riippuu miehestä. Voi olla, että suurimman osan mielestä onkin hyvä juttu, mutta paljon on myös niitä miehiä joita asia ei kiinnosta tai jopa tykkäävät enempi kokeneemmista (eivät jaksa alkaa opettamaan toista ja olla varovaisia edeten kuin teininä).
Toivottavasti riippuu. Vanhemmilta miehiltä (35+) olisi aika kyseenalaista pitää neitsyyttä erityisen hyvänä juttuna.
Neitsyistä kirjoitetaan kuinka heitä kunnioitetaan ja arvostetaan. Eikö siinä samalla sitten haukuta ihmisiä, jotka ovat harrastaneet seksiä. Ikään kuin 27-vuotias joka on harrastanut seksiä olisi jotenkin vähemmän kunnioitettava tai vähemmän arvokas.
Kuulostaa joltain muslimikultuurilta, jossa naisen pitää todistaa neitsyytensä mennessään naimisiin.
"Onko nää neitsyyttään varjelevat ja sitä suurena asiana pitävät naiset niitä, joilla ei ole mitään muuta annettavaa? Eli naisia, joilla ei ole sivistystä, älyä, lempeyttä, mukavaa luonnetta, huumoria tai edes ulkonäköä, joten sitten laitetaan suhteettoman suuri painoarvo neitsyydelle, kun ei muutakaan ole?
Surullista." - En usko, että ovat. Enemmän luulen neitsyyden kuten itsellä poikuus säilyi melkeinpä vahingossa. edustajia näkynyt ja oman aikansa otti myös koulun käynti, johon uppouduin melko nörttimäisellä intensitettillä. Voinkin erinomaisen hyvin kuvitella, että jos olisin nuori nainen pienellä paikkakunnalla, jonka omasta ikäluokassa on melko vähän poikia, niin neitsyyteni olisi säilynyt verraten pitään. Kotiseutuni ammattikoulupojat ei kiinnostaisi yhtään ja oman lukioluokan pojat no joo ei niistä sen enempää. Harrastukset mitä oli nekin sellaisia, ettei niissä paljoa potenttiaalisia poikia näy. Ja samanlainen intensiteetti koulunkäyntiin kuin minulla. Täysillä, että pian pääsee kotinurkilta pois. - Välivuiodeks olisini päätynyt jonnekin, jossa viettää lähinnä aikaa vain isäntäperheen parissa Palaisi hetkeksi kotiin vanhempien luo. Pakerran pääsykoeissa ja päätyen vieraaseen yliopistokaupunkiin, jossa harrastukset jatkuvat melkosamoina kuin ennen.
Opiskelupaikkana sellainen paikka, jossa naisia kahdeksan kymmenestä. Mitkään opiskelijahipat ei ihan hirvesäti nappaa. Yksi-kaks huomaa olevansa 26 -28 stressaa gradun kanssa. Kokien paniikkia kun miettiii, että mihin pääsisit töihin.
Joululomalla törmää vanhaan lukioikäiseen kaveriisi joka sanoo: Sä et ole yhtään muuttunut. Et tiedä mitä sanoa. Yhdessä törmäätte yhteiseen yläasteaikaiseen kaveriin, joka kysyy mitä kuuluu? Ennen kuin ehdit vastata yläasteikäinen kaverisi kertoo teille, että on ostamassa lapsille (Nico 5 ja Jessica 4) Joululahjoja.
Näytät hämmästyneeltä, joten hän jatkaa onko teillä lapsia. Vastaat nopeasti, että ei kiitos ei ole.
.Hän sanoo: Sä et ole sitten yhtään muuttunu. Et sano mitään.
Kotiin tultuasi huomaat ajattelevasi, että niin opiskelu ei ole kai onneksi muuttanu sinua ihmisenä ja saatoit olla omaitsesi vanhoihin kavereihin törmätessäsi.
Illalla mietit, että pitäisikö hakea toinen opiskelupaikka. Tai millaista olisi ollut, jos olis jäänyt Nn lailla vanhalle kotipaikkakunnalle. Asusinko puisessa rinatmamiestalossa niinkuin Nn lapsineen. Osaisko hän edes kuvitella millaista sinulla on ollut viime vuodet.
Sitten havahdut, että sinulla ei oikeastaan ole koskaan ollut "oikeaa" poika ystävää. Ja jos nyt kohtaisi sellaisen, niin hänestä täytyisi puhua mies ystävänä, ettei vaikuttaisi teiniltä (Olihan Nn:in puhunut äijästä, joka kuullosti vähän ilmaisuna vieraalta sinun suuhusi )
Se ettei sinulla ole mies ystävää ei haittaa sinua, mutta vaikuttaa, että Läheisillesi se tuntuu vaivaavan; erityisesti äitiä ja isää.
Onneksi kukaan vanhoista koulukavereista ei kysynyt mitään poikakavereista. Mitä ne sillä tarkoitti, että en ole muuttunut? - Näkivätkö he lävitseni? Senkin että olen neitsyt? - Tai mitä ne vihjailivat, että kotikylällä olisi paljon samanikäisiä nuorimiehiä vailla heilaa. - Kuvittelevatko he täältä voisi saada töitä? - Eivät muutenkaan tunnu ymmärtävän, että yliopistosta valmistunut voisi joutua olemaan työtön tahtomattaan.
Minua vähän ihmetyttää tuo 'oikean ihmisen' odottaminen. Juu, ei sitä tietenkään tarvitse neitsyyttään asiakseen ensimmäiselle vastaantulijalle tarjota, mutta kai nyt ihminen jonkun oikean on tavannut jos on ollut sukukypsä 15 vuoden ajan? Ehkä en ole erityisen nirso, mutta tapaan kyllä aika mukavia ja sopivia miehiä säännöllisin väliajoin ja varmaan jos en olisi parisuhteessa, harrastaisin niiden kanssa seksiäkin. Mutta juu, kukin tyylillään.
Mistä sen 'oikean' edes tunnistaa jos ei sen kanssa mene sänkyynkään? Kyllä minusta ainakin tuntuisi jotenkin erikoiselta päättää, että joku on minulle oikea parisuhteeseen, vaikken tietäisi edes millaista seksi hänen kanssaan on.
"Mistä sen 'oikean' edes tunnistaa jos ei sen kanssa mene sänkyynkään? Kyllä minusta ainakin tuntuisi jotenkin erikoiselta päättää, että joku on minulle oikea parisuhteeseen, vaikken tietäisi edes millaista seksi hänen kanssaan on." - Eihän nuo ole toisaan pois sulkevia. - Luulen, että moni haluaa ajatella sen oikealta vaikuttavan kohdattuaan, tuon kanssa haluan parisuhteesen ja, että haluan harrastaa hänen kanssaan seksiä; myös ennen mahd. papin aamenta . Itsekin ajattelin näin aikanaan kohdatessani minusta oikeaslta vaikuttaneen naisen. - Ajattelin ja kuvittelin, haaveilin ja uneksin, että menisin hänen kanssaan haluaisin harrastaa seksiä... Naisella oli myös samoja tunteita minua kohtaan, mutta kohtalo puuttui peliin, eikä meistä kumpikaan osannut ajaa tilannetta näin intiimiin kanssakäymiseen. - Nainen odotti minun toimivan ja minä kai pelkäsin tai "varmistelin" liian paljon. En halunnut olla se poika tai mies, joka haluaa naiselta heti seksiä, tutustuatta häneen "tarpeeksi" ensin. Vieläkin olen kai sitten hieman hitaasti syttyvää sorttia, kun en koe, että minun pitäsi päästä potenttialiselta vaikuttavan elämänkumppanin kanssa heti harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko miehet outona ? Mitä mies tuumii ensimmäisenä. Jos kerron? Jättääkö? Pidetäänkö neitsyitä outoina?
Yli 25-vuotiaita varmasti yleisestikin oudoksutaan. En silti usko, että kovinkaan moni mies tuosta suuremmin välittää.