Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan mun Samsung J5:ta!

Vierailija
04.06.2016 |

Miten näin halpa puhelin voi olla näin nopsa ja sulava!

Ainoo vaan, että puheluiden kuuluvuus on aika paska. Vastapuolen ääni kuuluu, kuin tyynyyn puhuis, vanhaan Lumiaan verrattuna.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä whatsappia ja kerro kavereillekin että käyttävät sitä. Silloin puhe ei kulje enää matkapuhelinverkossa vaan tietoliikennekaapeleita pitkin. Äänen laatu on nettipuheluissa ihan ylivoimainen verrattuna puhelinverkkoon...

Sitäpaitsi wa on ilmainen, eli tulee halvemmaksi kuin puhelinliittymän kulut.

Vierailija
2/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä meni ekasta puhelimesta näyttö pimeeksi alta viikon. Sai uuden tilalle, pudotti  sen ja näyttö paskaksi. Toi uus siis kerkis olemaan 3 päivää käytössä :(  Olis pitäny ostaa se suojalasi, no ehkä ensi kerralla :)

(ps. samalla tyttärellä jo viides näytön hajoaminen.) Tulevaisuuden ammattina vois olla puhelimien kestotestaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärellä meni ekasta puhelimesta näyttö pimeeksi alta viikon. Sai uuden tilalle, pudotti  sen ja näyttö paskaksi. Toi uus siis kerkis olemaan 3 päivää käytössä :(  Olis pitäny ostaa se suojalasi, no ehkä ensi kerralla :)

(ps. samalla tyttärellä jo viides näytön hajoaminen.) Tulevaisuuden ammattina vois olla puhelimien kestotestaaja.

Tyttärestäsi ei siis tule ainakaan maalivahtia.. =)

Vierailija
4/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, joka toimii kuin rasvattu — paitsi että puhelut kuuluvat huonosti. Eittämättä asiansa ajava kapula.

Vierailija
5/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Panzer glassin näytönsuojalasi on säästänyt multa varmaan useita satasia viimeisen vuoden aikana. Maksaa 30e mutta kun verrataan näytön uusimiseen niin halpa härpäke... Mun puhelimeen halvinkin näytön vaihto on 300e. Suosittelen lämpimästi kaikille tuota suojalasia. Ei mitään Kiinasta tilattuja tosin, ne ei kestä mitään.

Vierailija
6/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä taas vihaan. Aivan paska akku, kuluu nopeasti & latautuu hitaasti, tökkii koko ajan, näyttö jumiutuu. Täysin virheostos.

Vierailija
7/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Panzer glassin näytönsuojalasi on säästänyt multa varmaan useita satasia viimeisen vuoden aikana. Maksaa 30e mutta kun verrataan näytön uusimiseen niin halpa härpäke... Mun puhelimeen halvinkin näytön vaihto on 300e. Suosittelen lämpimästi kaikille tuota suojalasia. Ei mitään Kiinasta tilattuja tosin, ne ei kestä mitään.

No niinpä, mut mä pongasin ton lasin vasta jälkeenpäin. No tytär menee tuolla puhelimella vielä jonkin aikaa, ja seuraavaan puhelimeen tulee tuo suojalasi. 30€ on pieni hinta, jos näytön vaihto maksaa n. 150€.

Vierailija
8/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees minun ekaksi älypuhelimeksi :)

Vastapuolen kuuluvuudessa ei ole ollut mitään ongelmaa. Akku kuluu näissä tuntien 😔nettisurffailuissa

aika nopsaan ja latautuminen kestää. Minun puheluilla ilman netin käyttöä akku kestää pitkään. Näyttö puuroutuu ajoittain.

Tyylikäs ja hyvät äänet 😄 .. 😉 . 😃

Vierailija
9/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuon näytönsuojalasin käyttökokemukse/arvostelut ole kovin kummoisia olleet. Ihan saman asian ajaa ne kiinasta tilatut näytönsuojalasit. Tuosta saat vaan maksaa 30-50€. Samanlaisen saat suoraan kiinasta alle kympillä. Ja lopulta ne molemmat on tehty tasan samalla tehtaalla Kiinassa. Toinen on vaan pakattu Panzerin pakettiin, toinen ei.

Vierailija
10/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä, mut mä pongasin ton lasin vasta jälkeenpäin. No tytär menee tuolla puhelimella vielä jonkin aikaa, ja seuraavaan puhelimeen tulee tuo suojalasi. 30€ on pieni hinta, jos näytön vaihto maksaa n. 150€.

Ei noi suojat sitten ihan kaikelta pelasta. Mun tyttären puhelimessa oli lasinen näyttösuoja. Tippui ja näyttö hajosi. Lasit siinä oli kuitenkin ihan ehjiä (sekä näytönsuoja että näytön oma lasi), se näyttö siis rikkoutui sisältä. Näyttö piti vaihtaa ja se maksoi 160€, lisäksi hajosi etukamera (+20€). Kyllä se on ihan tuurista kiinni miten päin se puhelin tipahtaa ja millaiselle alustalle. Mikään näytönsuoja ei anna täyttä suojaa. Eli valmistaudu siihen, että voit edelleen joutua sen näytön vaihtamaan.

p.s. toi Panzer glass ei ole mitenkään erityisen hyvä näytönsuoja. Kallis se kylläkin on, mutta hintahan ei tuo mitään suojaa itse puhelimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä