Onko 27v neitsyt nainen huono asia
Ajatteleeko miehet outona ? Mitä mies tuumii ensimmäisenä. Jos kerron? Jättääkö? Pidetäänkö neitsyitä outoina?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan moraaliasi.
Se, että on neitsyt 27-vuotiaana, ei kyllä kerro mitään kyseisen ihmisen moraalista.
Mun mielestä 27 vuotias neitsyt nainen aina parempi kuin 27 vuotias ei-neitsyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se kertoo uteliaisuuden puutteesta tai pelosta elämää kohtaan.
En näe siinä mitään kunnioitettavaa. Jos murtuneen sydämen takia on mennyt lukkoon, se on sitten oma tarinansa. Syynsähän kaikella on.
Mutta ei se kehun aihe ole.
Tämä. Neitsyys on myytti. Myytin takana vain se, ettei ole koskaan rakastellut kenenkään kanssa. Surullista tietyn iän jälkeen.
Niin. Tää vaan taitaa olla neitsytressukoiden selkääntaputteluketju. Useimpien mielestä ootte ressukoita.
En tiedä onko jo todettu, kun en kaikkia viestejä lukenut.
Miehellä huono asia.
Naisella hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 27 vuotias neitsyt nainen aina parempi kuin 27 vuotias ei-neitsyt nainen.
Ok. Sen kautta kannattaakin määritellä koko ihminen. Etenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe siinä mitään kunnioitettavaa. Jos murtuneen sydämen takia on mennyt lukkoon, se on sitten oma tarinansa. Syynsähän kaikella on.
Tämä. Neitsyys on myytti. Myytin takana vain se, ettei ole koskaan rakastellut kenenkään kanssa. Surullista tietyn iän jälkeen.
Ootteko te jotenkin kateellisia ap:lle? Mä en ole neitsyt, mutta ei mulla ole silti tarvetta lytätä neitsyitä. Ehkä siksi, että en ole mikään neitsyyden vastakohtakaan eli puhkipoljettu jokapojan polkuauto. Entä te?
Se on aivan neutraali ellei sitten positiivinen asia. Ei ihminen tarvitse mahdollisimman suurta määrää seksikokemuksia. Seksissä on kyse aivan muusta kuin temppujen osaamisesta. Kaiken lisäksi ihminen, jolla on vain vähän seksikokemuksia, on luultavasti säilyttänyt tietyn herkkyyden. Itse arvostaisin varmaan tuossa vaiheessa neitsyyttäni niin paljon, etten olisi valmis siitä ihan joka pojan kanssa luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Normaali" ihminen? Viimeistään parikymppisenä? Tajuatko ollenkaan miten ahdasmielinen näkemys tuo saattaapi olla...? T. Normaali 33v. neitsyt
En tajua, mutta jokainen elää tavallaan, ei käy kateeksi. :)
Mitä et tajua? Että jollekkin seksi ei oo niin suuri juttu, että pitäis mahd. nopeesti päästä eroon neitsyydestä? Tai että toiset haluaa odottaa oikeaa ihmistä? Tai mitä jos joku ei vaan koskaan halua harrastaa seksiä?
Se on ihan ok. Kulin tyylillään, kunhan seuraa omaa tunnettaan.
Silti reppanoita. Tässähän kysyttiin mutua.
Minä menetin neitsyyteni just 27-vuotiaana, olen siis nainen. Siihen oli monta syytä, että pysyin neitsyenä noin kauan, olisin kyllä halunnut seksiä jo aiemmin. Mutta toisaalta en halunnut menettää neitsyyttäni minkään yhden illan jutun kanssa. Olen seurustellut kaksi kertaa, eka suhde päättyi ennen seksiä, olin siihen aikaan vielä aika nuori, niin edettiin aika hitaasti. Nykyinen seurustelukumppanini on se, jolle menetin neitsyyteni. Ei harmita enää, että olin "vanha" neitsyt, olen nyt onnellisesti suhteessa, enkä haikaile minkään yksittäisten panojen perään.
Jos joku kertoisi 27-vuotiaana olevansa neitsut niin vastaisin varmasti:"aha." Seksuaalisuus tai seksin harrastaminen on jokaisen ykstyisasia, enkä oikein ymmärrä mitä kunnioitettavaa on harrastaa seksiä tai olla neitsyt. Toki henkilöllä itsellään voi olla periaatteita tai vakaumuksia. Mutta kieltämättä silti ajattelen mielessäni, että eikö henkilö kenties ikinä ole päätynyt vastakkaisen sukupuolen kanssa läheisiin tunnelmiin, vaikka täällä ihmiset sanovat ettei se herätä minkäänlaisia tuntemuksia mutta 3-kymppinen neitsyt ei ole kuitenkaan varmaan ihan tavallista. Itselläni on 28-vuotias kaveri, joka ei ole ikinä harrastanut miehen kanssa baarisuutelua enempää mutta hän onkin kärsinyt koko aikuisiänsä mielenterveyshäiriöistä. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan moraaliasi.
Se, että on neitsyt 27-vuotiaana, ei kyllä kerro mitään kyseisen ihmisen moraalista.
Kyllä se saattaa kertoakin. Nimittäin jos ihminen asettaa seksin saannin, helpon nautinnon kaiken edelle, niin se on moraalisesti arveluttavaa. Neitsyt ei ole ainakaan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te jotenkin kateellisia ap:lle? Mä en ole neitsyt, mutta ei mulla ole silti tarvetta lytätä neitsyitä. Ehkä siksi, että en ole mikään neitsyyden vastakohtakaan eli puhkipoljettu jokapojan polkuauto. Entä te?
Tuo ei ole lyttäystä, se on 44-vuotiaan mielipide. Mielipidettähän ap kysyi; vai pelkästäänkö hänen mieleistään vahvistusta olisi pitänyt antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan moraaliasi.
Kyllä se saattaa kertoakin. Nimittäin jos ihminen asettaa seksin saannin, helpon nautinnon kaiken edelle, niin se on moraalisesti arveluttavaa. Neitsyt ei ole ainakaan sellainen.
Tai voi asettaa muttei ole eri syistä saanut seksikumppania. Neitsytkin voi katsos olla ikävä lupauksiaan pettävä ihminen.
Ja ihminen, jolla on seksikokemuksia, ei todellakaan välttämättä aseta seksin saantia ja helppoa nautintoa kaiken edellä. Niitä harmaan sävyjä on elämä täynnä, ja siksi on typerää tuijottaa yhtä ominaisuutta, joka on vain yhden kokemuksen puute.
Vierailija kirjoitti:
Minä menetin neitsyyteni just 27-vuotiaana, olen siis nainen. Siihen oli monta syytä, että pysyin neitsyenä noin kauan, olisin kyllä halunnut seksiä jo aiemmin. Mutta toisaalta en halunnut menettää neitsyyttäni minkään yhden illan jutun kanssa. Olen seurustellut kaksi kertaa, eka suhde päättyi ennen seksiä, olin siihen aikaan vielä aika nuori, niin edettiin aika hitaasti. Nykyinen seurustelukumppanini on se, jolle menetin neitsyyteni. Ei harmita enää, että olin "vanha" neitsyt, olen nyt onnellisesti suhteessa, enkä haikaile minkään yksittäisten panojen perään.
Pointti on, että menetit neitsyytesi. Sen sijaan ajatus 27-vuotias yhä neitsyestä säälittää, koska hän voi olla sitä jatkossakin.
En jotenkin ymmärrä tota, kun sanotaan että neitsyys "vanhemmalla" iällä on jotenkin kunnioitettavaa. Niin mistä tietää, vaikka tämä neitsyt olisi pelännyt niin paljon jätetyksi tulemista tai ylipäätään elämään heittäyttymistä, että on elellyt lähinnä itselleen, eikä ole uskaltanut rakastaa. Miksi tämä olisi kunnoitettavaa? Kun taas seksiä harrastanut on voinut elää täysillä, uskaltanut rakastaa ja päästää ihmisiä lähelleen silläkin uhalla, että sydän särkyy. Mielestäni edellä mainittu on paljon "kunnioitetumpaa."
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kertoisi 27-vuotiaana olevansa neitsut niin vastaisin varmasti:"aha." Seksuaalisuus tai seksin harrastaminen on jokaisen ykstyisasia, enkä oikein ymmärrä mitä kunnioitettavaa on harrastaa seksiä tai olla neitsyt. Toki henkilöllä itsellään voi olla periaatteita tai vakaumuksia. Mutta kieltämättä silti ajattelen mielessäni, että eikö henkilö kenties ikinä ole päätynyt vastakkaisen sukupuolen kanssa läheisiin tunnelmiin, vaikka täällä ihmiset sanovat ettei se herätä minkäänlaisia tuntemuksia mutta 3-kymppinen neitsyt ei ole kuitenkaan varmaan ihan tavallista. Itselläni on 28-vuotias kaveri, joka ei ole ikinä harrastanut miehen kanssa baarisuutelua enempää mutta hän onkin kärsinyt koko aikuisiänsä mielenterveyshäiriöistä. :/
Juuri näin. Ja siksi 27-vuotias neitsyt on surullinen asia, koska siitä voi päätellä jotain. Tieteenkin on yksilöitä, joilla on ihan eri syitä, ja heidän onkin turha loukkaantua, koska itse tietävät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä tota, kun sanotaan että neitsyys "vanhemmalla" iällä on jotenkin kunnioitettavaa. Niin mistä tietää, vaikka tämä neitsyt olisi pelännyt niin paljon jätetyksi tulemista tai ylipäätään elämään heittäyttymistä, että on elellyt lähinnä itselleen, eikä ole uskaltanut rakastaa. Miksi tämä olisi kunnoitettavaa? Kun taas seksiä harrastanut on voinut elää täysillä, uskaltanut rakastaa ja päästää ihmisiä lähelleen silläkin uhalla, että sydän särkyy. Mielestäni edellä mainittu on paljon "kunnioitetumpaa."
Samaa mieltä.
Ei varsinaisesti huono asia, mutta ei hyväkään.
Neitsyys lähempänä kolmeakymppiä ei ole enää mikään siisti juttu, sillä NUORI ja neitsyt on se juttu.
Kolmikymppinen neitsyt ei ole edes ajatuksena kiihottava.
Naisilta(kin) odotetaan iän myötä kokeneisuutta, eli neitsyt vanhapiika ei mikään hieno juttu valitettavasti ole.
"Ei varsinaisesti huono asia, mutta ei hyväkään.Neitsyys lähempänä kolmeakymppiä ei ole enää mikään siisti juttu, sillä NUORI ja neitsyt on se juttu. Kolmikymppinen neitsyt ei ole edes ajatuksena kiihottava.
Naisilta(kin) odotetaan iän myötä kokeneisuutta, eli neitsyt vanhapiika ei mikään hieno juttu valitettavasti ole."
- Niin seksi on sellainen rakettiteteen ja baletin yhdistelmä, ettei sitä mitenkään voi enää vanhempana oppia. Itselläni on edelliskerrasta jo niin paljon aikaa,että toisinaan tuntu sille, kuin poikuus olisi palannut. Jos oikeasti joku nainen lähestyisi minua tehden selväksi, että haluaisi seksiä kanssani, niin suurempi ongelma kuin mahdollinen erektion estyminen jännityksestä saattaisi olla se, että en tietäisi, miten toimia, sitten varmaan perääntyisi ja kääntäisin kylkeä. JA lopulta pilaisin koko jutun. - Siksi kysynkin, että mitä minun sitten oikeastaan pitäisi tehdä, etten vaikuttaisi niin tumpelolta? Ja sen verran mielikuvitusta peliin, että pyydän, että ette kehoita minua "poistamaan paineita" jonkun maksullisia palveluita tarjoavan kanssa, Yhden illan juttuihinkin suhtaudun vähintäänkin pienellä varauksella; jotenkin pelkään satuttavani niissä enempi itseni kuinsaavani niistä jotain. Seksi on ja on aina llut minulle jotain muutakin kuin hätäinen ja pikainen paneskelu jonkun enempi vähempi randomin kanssa.
Tuskin siitä kukaan nokkiinsa ottaa. =)