Millainen nainen _vaatii_ miestä tyydyttämään tämän seksissä?
Vaatii, olettaa että se on miehen homma? Mitä kertoo naisesta?
Kommentit (199)
Millä tavalla vaatii? Minusta nainen, joka tietää mitä haluaa, on seksikäs. Minä haluan tyydyttää vaimoni aina ja hän varmaankin olettaa, että niin aina teen, mutta ei hän koskaan sanallisesti ole sitä vaatinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa seksiä ei olla jonkun orja ja nussia pumpattavaa barbaraa.
Yhtä vähän naista kiinostaa olla se orja ja melko harvassa taitaa nykynaisissa olla heitäkään jotka haluaisia olla miehen pumpattavana... seksi ja rakastelu kiinnostaa enemmän.
Suurimmalle osalle naisista se seksi on sitä että mies nussii kun itse vaan on paikallaan. Mies nuolee mutta penistä ei ole kiva ottaa suuhun.
Mies joka tietää mitä seksi suurimmalle osalle naisista on aika harvaa naista taitaa kiinnostaa.
Suurinta osaa naisista ei seksi kiinnosta
Jos saat siitä tyydytyksen niin sovitaan niin.
Kyllä minusta ainakin seksi on ihan molemminpuolista puuhaa, en minä ole mikään pelkkä jyystökone johon mies saa lastinsa heittää. Ensinnäkin jos haluaa pesälle päästä, niin mielellään sitä lämmiteltäisiin meininkiä puolin ja toisin, ja jos mies sattuu ensin tulemaan, niin kyllä meilläpäin ainakin on tapana että vaikka käsipelin sitten hoidetaan minutkin päätepysäkille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään edes pitäisi olla sellaisen miehen kanssa joka ei kiihota ulkonöllisesti. Joten koko juttusi on yhtä tyhjän kanssa.
Seksissä on mieskin. Oletko unohtanut sen? Seksi ei ole vain naista varten.
Seksissä hyvin vähän on merkitystä sillä miten mies ulskoisesti kiihottaa naista. Varmasti on totta että toisinpäin sillä on suurempi merkitys. Naiselle taas on suurempi merkitys sillä miten mies naista kohtelee.
Millä perusteella naisen ulkonäöllä olisi enemmän merkitystä? Saako ruma mies helpommin seksiä kuin ruma nainen?
Riippuu siitä miten ruma mies kohtelee naista.
Jos se että kutsut miestä rumaksi osoittaa että olet kusipää. Kukaan kivekset omaava mies ei olisi naisen kanssa joka kutsuu miestä rumaksi.
Kuka tässä nyt kutsumisesta on mitään puhunut. Ei minulla ole mitään tarvetta kutsua miestä rumaksi vaikka hän sitä olisikin. Toisaalta minulla ei kyllä henkilökohtaisesti ole tarvetta olla ruman miehen kanssa. Olen varsin tyytyväinen nykyiseen suhteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla vaatii? Minusta nainen, joka tietää mitä haluaa, on seksikäs. Minä haluan tyydyttää vaimoni aina ja hän varmaankin olettaa, että niin aina teen, mutta ei hän koskaan sanallisesti ole sitä vaatinut.
Mites paljon hän tekee sinun tyydyttämiseksi?
Hän imee sinua yhtä paljon kuin sinä nuolet häntä? Hän panee sinua yhtä paljon kuin sinä häntä?
Hän suostuu yhtä usein fantasioihisi ja haluihisi kuin sinä hänen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään edes pitäisi olla sellaisen miehen kanssa joka ei kiihota ulkonöllisesti. Joten koko juttusi on yhtä tyhjän kanssa.
Seksissä hyvin vähän on merkitystä sillä miten mies ulskoisesti kiihottaa naista. Varmasti on totta että toisinpäin sillä on suurempi merkitys. Naiselle taas on suurempi merkitys sillä miten mies naista kohtelee.
Millä perusteella naisen ulkonäöllä olisi enemmän merkitystä? Saako ruma mies helpommin seksiä kuin ruma nainen?
Jos se että kutsut miestä rumaksi osoittaa että olet kusipää. Kukaan kivekset omaava mies ei olisi naisen kanssa joka kutsuu miestä rumaksi.
Kuka tässä nyt kutsumisesta on mitään puhunut. Ei minulla ole mitään tarvetta kutsua miestä rumaksi vaikka hän sitä olisikin. Toisaalta minulla ei kyllä henkilökohtaisesti ole tarvetta olla ruman miehen kanssa. Olen varsin tyytyväinen nykyiseen suhteeseeni.
Eli valehtelisit miehelle.
En osaa sanoa,mutta mun mies yleensä tokaisee,että "mennään tyydyttämään sua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän imee sinua yhtä paljon kuin sinä nuolet häntä? Hän panee sinua yhtä paljon kuin sinä häntä?
Vaimo tyydyttää minut täydellisesti.
Mies saattaa olla sinut rumuutensa kanssa.Ehkä kaikenkokoisilla kiveksillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valehtelisit miehelle.
Rumalle miehelle vai? Että hän saa minulta helpommin kuin komea?
Se pitää kyllä paikkansa koska en anna hänelle vaikka hän käyttäytyisi hyvin. Olen uskollinen miehelleni.
En vaadi. Enkä ala koskaan vaatimaankaan. Jos mies ei halua pitää minua tyytyväisenä, niin etsin jonkun joka haluaa.
Elämä on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten ihmisten ei pitäisi edes mennä naimisiin. Itse erosin ensimmäisestä vaimostani tuollaisen asian takia.
Ei toisten puolesta pitäisi olla mitään tarvetta määritellä pitäisikö heidän mennä naimisiin keskenään vai ei. Voit määritellä vain sen kenenkä kanssa itse avioliiton haluat solmia jos haluat ollenkaan.
Sitten on turha valittaa kun puoliso pettää tai ei halua seksiä. Syy on sen joka on mennyt naimisiin ihmisen kanssa joka ei kiihota häntä.
Pettämistä ei ole kenenkään pakko hyväksyä oli syy mikä hyvänsä.
Silloin kun sinä kieltäydyt seksistä kumppanisi kanssa tai et suostu häntä tyydyttämään niin menetät kaikki moraaliset oikeutesi vaatia uskollisuutta.
What? You really are a very sick puppy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin tässä mies josta tämän keskustelun vänkääjät voisivat ottaa mallia :D Tuollainen mies saa sängyssä naiselta muutakin kuin lahnailua.
Tämä lahnanvänkääjä on esimerkki suomalaismiehistä pahimillaan. Hänen sänkypuuhansa on sitä, että hän laskee kännykällä minuutteja joka teolle ja vaatii huutaen tasa-arvoista "työntekoa" ja vahtii kuin verikoira "oikeuksiaan". Jos seksikumppani vaihtuisi välillä, tämä herra ei sitä edes huomaisi, on niin keskittynyt vaan laskemaan minuutteja ja kirjaamaan suorituksia, ettei vaan erehdy rakkaimmalleen tuottamaan sekuntiakaan enempää nautintoa kuin hänelle on asiakirjoihin merkitty sääntöjen (?) mukaan. Nainen on hänelle vastenmielinen kuin liiskaantunut perhosen toukka metsäpolulla.
Mistään suhteesta ja vuorovaikutuksesta tai intohimosta,, saati erotiikasta, rakkaudesta, rakastelusta tai lempimisestä ei ole todellakaan kyse! Parempi termi lahnamiehen hommalle lienee "seksinkaltaisten suoritusten täytäntöönpano sääntöjen mukaisen vaatimustason mukaan". Ihmetteleekö todella kukaan, jos nainen makaa lahana tuossa teatterissa? Juu ei.
Tuollaisen Suomi-miehen ongelma vaan on se, että hän ei todellakaan ole mikään rakkauden jumala, joka saa naisen kuin naisen ulvomaan nautinnosta kuten miehet hieman etelämmässä. Se on salainen puutarha, jonne lahnamies ei koskaan löydä tietään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> miestä ei kiinnostaa tyydyttää naista
> vinkuu, kun nainen pihtaa eikä ole kiinnostunut seksistäMiehet haluaa seksiä ei olla jonkun orja ja nussia pumpattavaa barbaraa.
Et taida oikeasti tajua mitä on kahden ihmisen välinen seksi?
No meilläpäin molemmat haluaa ja pyrkii tyydyttämään toisen. Kumpikaan ei vaadi mitään, mutta oletus on, että molemmat on tyytyväisiä. Miten se teillä menee? Miksi seksiin tarvitaan kaksi ihmistä, jos molemmat pitävät huolen omista orgasmeistaan, eikö runkkaus silloin riitä?
En mä nyt vaatimalla vaadi, mutten kyllä ton kanssa mitään tekis, jos mä olisin vain kuin joku reikä patjassa. Mä tyydytän mun miehen tarpeet -> se tyydyttää mun. Win win.
Vierailija kirjoitti:
En vaadi, mutta kiinnostus seksiin voisi mennä aika pitkälle pakkaselle, jos en ikinä saisi orgasmia. Ja ennen kuin joku tulee huutelemaan että voin käyttää omia käsiänikin, niin ei auta, en saa yhdynnän aikana vaikka hyväilisin itseäni. Ja jos joudun tekemään sen ensin/jälkeenpäin itse miehen möllöttäessä vieressä niin mieluummin masturboin sitten kokonaan yksin.
No, miehenkö syy on laukeamisvaikeutesi? Koska nainen oppii ottamaan vastuun elämästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin tässä mies josta tämän keskustelun vänkääjät voisivat ottaa mallia :D Tuollainen mies saa sängyssä naiselta muutakin kuin lahnailua.
Ei vaan hän kuuluu niihin miehiin jotka ei saa ketään muuta ja tyytyvät ihan mihin tahansa. Ne on säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lahnanvänkääjä on esimerkki suomalaismiehistä pahimillaan. Hänen sänkypuuhansa on sitä, että hän laskee kännykällä minuutteja joka teolle ja vaatii huutaen tasa-arvoista "työntekoa" ja vahtii kuin verikoira "oikeuksiaan". Jos seksikumppani vaihtuisi välillä, tämä herra ei sitä edes huomaisi, on niin keskittynyt vaan laskemaan minuutteja ja kirjaamaan suorituksia, ettei vaan erehdy rakkaimmalleen tuottamaan sekuntiakaan enempää nautintoa kuin hänelle on asiakirjoihin merkitty sääntöjen (?) mukaan. Nainen on hänelle vastenmielinen kuin liiskaantunut perhosen toukka metsäpolulla.
Mistään suhteesta ja vuorovaikutuksesta tai intohimosta,, saati erotiikasta, rakkaudesta, rakastelusta tai lempimisestä ei ole todellakaan kyse! Parempi termi lahnamiehen hommalle lienee "seksinkaltaisten suoritusten täytäntöönpano sääntöjen mukaisen vaatimustason mukaan". Ihmetteleekö todella kukaan, jos nainen makaa lahana tuossa teatterissa? Juu ei.
Tuollaisen Suomi-miehen ongelma vaan on se, että hän ei todellakaan ole mikään rakkauden jumala, joka saa naisen kuin naisen ulvomaan nautinnosta kuten miehet hieman etelämmässä. Se on salainen puutarha, jonne lahnamies ei koskaan löydä tietään.
Parisuhteen tarkoitus ei ole tehdä vain naista tyytyväiseksi vaan myös mies.
Sellainen suhde missä mies tekee kaiken ja pyörii naisen ympärillä ei ole parisuhde.
Sinun suhteesi vaikuttaa joltain alistussuhteelta. Missä mies on sinun omaisuuttasi.
Suurinta osaa naisista ei seksi kiinnosta