Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen _vaatii_ miestä tyydyttämään tämän seksissä?

Vierailija
03.06.2016 |

Vaatii, olettaa että se on miehen homma? Mitä kertoo naisesta?

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä, että se nainen sitten tykkää pysyä siellä keittiössäkin, kun ei pahemmin arvosta tasa-arvoa.

Vierailija
2/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies ei halua tuottaa nautintoa naiselle?

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..? Harvemmin olen kuullut kenenkään vaatimaan toista "tyydyttämään" itsensä. Mutta ainakin ne naiset, joiden kanssa asiaa on joskus puitu, vaativat kyllä miestä huomioimaan myös naisen tarpeet seksin aikana. Ja se taas johtaa aika usein tyydytykseen.

Musta on täysin perusteltua vaatia kumppania huomioimaan itsensä seksin aikana. Eihän seksi ole edes kivaa, jos osapuolet eivät ole kiinnostuneita myös toisen hyvinvoinnista.

Vierailija
4/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Oliko aloituksessa tästä kyse?

Vierailija
5/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..? Harvemmin olen kuullut kenenkään vaatimaan toista "tyydyttämään" itsensä. Mutta ainakin ne naiset, joiden kanssa asiaa on joskus puitu, vaativat kyllä miestä huomioimaan myös naisen tarpeet seksin aikana. Ja se taas johtaa aika usein tyydytykseen.

Musta on täysin perusteltua vaatia kumppania huomioimaan itsensä seksin aikana. Eihän seksi ole edes kivaa, jos osapuolet eivät ole kiinnostuneita myös toisen hyvinvoinnista.

Jos mies ei huomioi naista normaalissa seksissä (yhdyntä) niin mitä se sitten tekee? Vetää käteensä vai?

Vierailija
6/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi, mutta en harrasta seksiä sellaisen miehen kanssa jota ei kiinnosta myös minun nautintoni. 

Vierailija
7/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimalla vaatiminen vie varmasti seksihalut kummaltakin mutta kyllä oletan että mies haluaa tyydyttää mut. Ja onneksi haluaa, se on tärkeä osa hänen nautinnostaan. Saan minä orkkuni yksinkin mutta kaksin on kivempi. Olis hirveä sellainen mies joka vain rynkyttäs päällä ja pierasis ja alkais kuorsata.

Vierailija
8/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Niinpä. Mies haluaa että minäkin saan orgasmin.

Seksi ilman orgasmia ei ole kivaa.

Vierailija
9/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Oliko aloituksessa tästä kyse?

No ei kyllä, mutta esitin vastakysymyksen. Toki vaatimalla vaatiminen kuulostaa kummalta, mutta lähtökohtaisesti tuollaisen vaatimiselle ei pitäisi olla tarvetta.

Vierailija
10/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mene tuottamaan nautintoa äidillesi, pelle.

Mikäs minuttimuna se sieltä heräsi. Kolahtiko arkaan paikkaan? Mr nosto-pisto-ravistus :)

Vierailija
11/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii, olettaa että se on miehen homma? Mitä kertoo naisesta?

Kertoo siitä että nainen on hetero tai vähintään bi ja että hän haluaa seksistä tyydytyksen.

Vierailija
12/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa tyydyttää mut. Ite välillä iltaisin voisin antaa vaan miehen painaa, kun väsyttää. Mutta miespä on ennemmin ilman ku ottais itelle vaan ;)

Mutta tääpä on asia, missä ne kunnon miehet erottuu huonoista.

Vierailija
13/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen, jolla on terve itsetunto.

Vierailija
14/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei huomioi naista normaalissa seksissä (yhdyntä) niin mitä se sitten tekee? Vetää käteensä vai?

Tarkoittanee tilannetta, että nainen ei saa orgasmia pelkästä penetraatiosta ja mies ei jaksa/halua stimuloida klitorista tms.

Vierailija
15/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haluaa tyydyttää mut. Ite välillä iltaisin voisin antaa vaan miehen painaa, kun väsyttää. Mutta miespä on ennemmin ilman ku ottais itelle vaan ;)

Selitätkö vähän, että mikä se asia tuossa on, joka tekee miehestä "kunnon miehen"?

Vierailija
16/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimalla vaatiminen vie varmasti seksihalut kummaltakin mutta kyllä oletan että mies haluaa tyydyttää mut. Ja onneksi haluaa, se on tärkeä osa hänen nautinnostaan. Saan minä orkkuni yksinkin mutta kaksin on kivempi. Olis hirveä sellainen mies joka vain rynkyttäs päällä ja pierasis ja alkais kuorsata.

Minä oletan, että naisella on seksissä muukin rooli kuin olla paikalla, saada yhdyntää ja lopuksi vaatia lisäseksiä koska ei osaa laueta ja viitsi tehdä asian eteen mitään.

Vierailija
17/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka vastaa nyt kyllä iloisesti asian vierestä. Ehkä aloitus on jotenkin huonosti muotoiltu, voin itse kokeilla uudestaan. Eli: Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?

Vierailija
18/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mene tuottamaan nautintoa äidillesi, pelle.

Melko epämiellyttävä ajatus, mutta sinulla on ilmeiesti omakohtaista kokemusta insestistä?

Vierailija
19/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka vastaa nyt kyllä iloisesti asian vierestä. Ehkä aloitus on jotenkin huonosti muotoiltu, voin itse kokeilla uudestaan. Eli: Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?

Me vastataan tynkään aloitukseen ja otsikkoon. Mitäs et osaa tehdä kunnon aloitusta vaan itket muiden "vääristä" vastauksista toisella sivulla.

Vierailija
20/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijat kirjoitti:

Selitätkö vähän, että mikä se asia tuossa on, joka tekee miehestä "kunnon miehen"?

Se että osaa huomioida toisen ja että puolison hyvinvointi on itselle tärkeää. Tietää että seksi on kahden ihmisen nautintoa varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi