NÄKEMISESTÄ kiinnostunut ennustaa jonkun aikaa=) OV
Ja leikkimielellä sitten=)
. Kerroppas hieman ikää,silmien väriä,lasten lukumäärää tms..
Kommentit (85)
Vierailija:
Mitä näet minulle? Parisuhde ja raha-asiat? Entä työasiat?
Heippa:)
Täällä olisi eksi kiinnostunut.
Olen 26-vuotias, jäänväriset sini-viher-harmaat silmät, meillä ei vielä lapsia.
Mitä tulee meidän polulla eteen??
*Oletko järjestelmällinen? Miehesi on yli 30? Näen jonkun kriisin elämässänne. Tulevaa tai mennyttä? Molemmat haluatte lapsia, mutta annatte hiukan ajan kulua, vaikka periaatteessa mitään estettä ei olekaan vaikka lapsia alkaisi jo tulemaan:) Teillä ei aivan heti tärppää kun alatte yrittämään, muttei kannata masentua, ei siinä niin kauaa menekään kun jännität mitä testi näyttää:) Olet rauhallinen, samoin miehesi. Oletteko ajatelleet harrastaa jotain yhdessä?
Elikkä jotain kyllä sieltä tunnistin. Tietyissä asioissa olen kyllä hyvinkin järjestelmällinen, mutta välillä myös ihan ääripää. Mieheni on saman ikäinen kanssani eli 26. Viime vuosi tosiaan on ollut elämäni kauhein vuosi ja tietysti samalla koskettanut miestäni ja meidän elämää, mutta suhteessa meillä ei kriisiä ehkä välillä vaan hieman " väsymystä" . Lapsia olemme kohta jo toivoneet kaksi vuotta, mutta tosiaan ei ole tärpännyt vaikka hoidoissa olemme olleet, mutta sitä odotellaan. Sanoisin että molemmat ollaan aika rauhallisia mutta tietyssä porukassa ja välillä keskenämme ollaan kyllä myös jotain ihan muuta;)
Kiitos ennustuksesta ja enkeleitä matkaan:)
26v,viherruskeat,2 lasta,opiskelija
*Opiskeletko Atk:ta tai merkonomiksi? Olet innokas koulussasi. Tykkäät olla lastesi kanssa paljon. Onko miehesi sinua 2v nuorempi vai vanhempi? Sinulla on " tarkat" suunnitelmat tulevaisuutta varten. Lapsia ette halua vielä lisää, tahdot nauttia nyt omasta ajastasi sekä viedä koulu loppuun. Miehelläsi on ruskeat hiukset, joku 174cm pitkä ja keskikokoa:)?
Vastasin heti ekana toiseen avaukseen.... 27v 3 lasta, siniharmaat silmät, yh pitkään, nyt palaamassa yhteen exän kanssa. Vielä kotiäiti
*Olet vakaasti sitä mieltä, että nyt kaikki sujuu hyvin, vaikka välillä hieman huolenhäivääkin on ilmassa, kelläpä ei. Olet onnellinen lastesikin puolesta, että perhe taas palaa yhteen. Tunnet onnea ja iloa, tunnet myös huolta. Koitatte olla toistamatta paria suurta virhettä, mitä ennen teitte. Haluat luottaa mieheesi. Sinä olet hyvin tunteellinen ja päättäväinen nainen. Miehesi on ollut ennen todella voimakas luonne, nyt ikää tullessa lisää on meno rauhoittunut ja hänestä on kasvanut mies isolla ämmällä;)
Olen kohta 37 v, kolme lasta, naimisissa. Vaalea ja sinisilmäinen. Näetkö mitään mahdollisista tulevista opiskeluistani?
Piti oikein tarkistaa, mitä itsestäni kerroin :)
Pitkähköt hiukset, totta. Pukeutuminen nappiin. Kotonakaan ei kuitenkaan mitään verkkarilinjaa. Mieskin on hyvä tutustumaan ihmisiin. Tekee pitkää päivää, on johtajahommissa. Itse haaveilen yhdestä lapsesta lisää, tosin hänelle tietysti voisi olla pienellä ikäerolla leikkikaveri. Ja asuinpaikkakin nappiin, samoin haaveet sijoittumisesta...
Sä todella hämmästytät mua! En tosiaan oo koskaan ehtinyt näihin ajoissa. KIITOS! Jos vielä näet jotain, otan kiitollisuudella tietoja vastaan :)
* Sulla on aika pitkät hiukset. Tykkäät pukeutua rennosti, mutta tyylikkäästi. Kotona haluat olla rennoissa vaatteissa. Olet rempseä ja lapsesi myös. Miehesi rauhallisempi, mutta välillä sähäkkyyttä löytyy sieltäkin suunnalta. Sinä olet se, joka on avoimempi ja tutustuu paremmin muihin. Miehesi tekee pitkää päivää, muttei aina. Onko hän kenties jokin johtaja?Vai tekeekö hän keikkatyötä, vaativaakin ja palkitsevaa? Kuvittelisin teille vielä 2lasta lisää. Asusteletteko jossain Pohjanmaalla? Saattaa olla että jos työpaikan saat, niin sinne jäätte aika pitkäksikin aikaa, kunnes uskallatte ottaa harppauksen eteenpäin ja muuttaa lähemmäs etelää, kenties Tampereelle?
[/quote]
26v,viherruskeat,2 lasta,opiskelija
*Opiskeletko Atk:ta tai merkonomiksi? EN. Olet innokas koulussasi. KYLLÄ Tykkäät olla lastesi kanssa paljon. OIKEIN Onko miehesi sinua 2v nuorempi vai vanhempi? 3V VANHEMPI Sinulla on " tarkat" suunnitelmat tulevaisuutta varten.KYLLÄ Lapsia ette halua vielä lisää, tahdot nauttia nyt omasta ajastasi sekä viedä koulu loppuun.PITÄÄ PAIKKAANSA Miehelläsi on ruskeat hiukset, joku 174cm pitkä ja keskikokoa:)? HÄN ON RISTIVERINEN MUTTA MUUTEN OIKEIN!
Olet mielestäni pätevä =) Kiitos ajastasi. Olisin vielä kiitollinen jos kertoisit millainen työpaikka minua odottaa ja mitä muuta erikoista tulevaisuudessa?
Olen 28 v., 4 kk vanha vauva ja avopuoliso. Mitä näet minulle? Parisuhde ja raha-asiat? Entä työasiat?
* Olet rauhallinen ja tunteellinen. Olette hullaantuneita vauvaan, miehesikin on onnellinen pienestä nyytistä. Alussa tunsit hieman epävarmuutta, mutta nyt kaikki on rutiinia vauvan kanssa. Joka päivä jaksat ihmetellä mitä olet ansainnut ollaksesi noin onnellinen. Miehellesi tulee tai on nyt jokin vaihe, että haluaa raataa töissä, ylitöitä kenties? Hänelle tulee pieni " takapakki" elämässään, muttei mitään vaarallista. Se kestää vain hetken. Sen jälkeen hän on entistä rakastuneempi. Ehkä hän vain kaipaa järjestystä ajatuksiina. Saat töitä ja raha-asiatkin on ok. Kenties se unelmien talokin tulee kuvioihin, mutta vasta vuosien päästä.
siniharmaat silmät, 1 lapsi - kerro suurin asia mitä tänä vuonna mulle tapahtuu.
* Olet utelias monissa asioissa. Haluat olla liikkeellä paljon, et viihdy kotona. Sinulle ja miehellesi tulee jostain asiasta riitaa, joka kärvistää suhdettanne, mutta pian huomaatte että se lopulta lujitti sitä. Kenties uudesta vauvasta? Menet syksyllä töihin, mutta voi olla että alat samoihin aikoihin odottamaan vauvaa. Kesällä käytte vanhempienne luona. Toisen vanhemmat asuvat " maalla" , toiset kaupungissa. Näen miehesi vanhemmat rauhallisena ja sinun vanhemmat vauhdikkaampina. Sellaisia myös itse olette. Löydät uuden ystävän, kenties jostain kerhosta? Minulla on sellainen tunne ettet ole käynyt vielä missään avoimissa kerhotoiminnoissa?
Hei!
Vastaisitko vielä? Ikää 24v., silmät siniset ja 2lasta. kiitos.
* Olet hyvin sopeutuvainen kaikkeen. Sinulla ei ole hirveästi ystäviä, mutta et niin kamalasti kaipaakaan hälinää ympärille. Tykkäät toki käydä juhlimassa ystäviesi kanssa, erityisesti kahden heistä. Et kuitenkaan ole mikään bilehile. Lisää lapsia on tulossa lähivuosina. Miehesi on myös aika nuori, kenties 26vuotias? Opiskelee? Apua.. nään myös 32v insinöörin mielessäni....?? :)
39 jatkaa; silmät on siniharmaat
Vierailija:
Mitä näet minulle? Parisuhde ja raha-asiat? Entä työasiat?
* Olet töissä ensin vähän aikaa jossain huonopalkkaisessa työssä, kunnes saat paremman työn, sitten kaikki rullaa hyvin:) Parisuhde on hyvä, ei ehkä paras tällähetkellä.. mutta jatkossa parempi;) Raha-asiat paranee, kun pääset mieleiseesi työhön.
7 vielä;) Mitä näet seuraavat pari vuotta meille?
kiitosjos jaksat vastata.
*Onnea onnea onnea:) Jokin ihana tapahtuma tulee tapahtumaan kahden vuoden sisällä.. ehkä jokin unelma toteutuu? En näe juurikaan riitoja..
Siis " pelottavan" lähelle menee! Mutta tuota 1 lasta en ole ajatellut, ehkä jossain mielen sopukoissa hiljaa itekseen. Ed. raskauden juttujen takia... Mutta, mutta.. Jos vielä jaksat niin näetkö millaisena ajatukseni uuden koulutuksen aloittamisesta? Olen siinäki asiassa kahden vaiheilla, yrittääkö vielä vai ei nuorimmaisen tilanteen takia...
Mullekin...=)
28, sini-harmaat ja 3 lasta.
* sinulla menee tovi ennen kuin tutustut uusiin ihmisiin, mutta et ehkä kaipaakaan #liikaa# ihmisiä ympärillesi. Rauhallinen luonne, mutta joskus ärhentelet miehellesi. =) Tykkäät rauhallisista koti-illoista. Olet miettiny vielä 1 lasta, mies on (vielä) erimieltä.
Aika hyvin.. :) Miten näet parisuhteemme? Kestääkö? Terveyteni? Olenko onnellinen tulevaisuudessa? Ammatti? Kiitos vielä!
Hei!
Vastaisitko vielä? Ikää 24v., silmät siniset ja 2lasta. kiitos.
* Olet hyvin sopeutuvainen kaikkeen. Sinulla ei ole hirveästi ystäviä, mutta et niin kamalasti kaipaakaan hälinää ympärille. Tykkäät toki käydä juhlimassa ystäviesi kanssa, erityisesti kahden heistä. Et kuitenkaan ole mikään bilehile. Lisää lapsia on tulossa lähivuosina. Miehesi on myös aika nuori, kenties 26vuotias? Opiskelee? Apua.. nään myös 32v insinöörin mielessäni....?? :)
....teet töitä ihmisten parissa? Jokatapauksessa saat mieleisesi työpaikan, mutta et aivan kädenkäänteessä. Nautihan elämästäsi ja keskity tärkeimpiin asioihisi,saat huomata miten tietyt asiat opastavat sinua eteenpäin.
Vierailija:
siniharmaat silmät, 1 lapsi - kerro suurin asia mitä tänä vuonna mulle tapahtuu.* Olet utelias monissa asioissa. Haluat olla liikkeellä paljon, et viihdy kotona. Sinulle ja miehellesi tulee jostain asiasta riitaa, joka kärvistää suhdettanne, mutta pian huomaatte että se lopulta lujitti sitä. Kenties uudesta vauvasta? Menet syksyllä töihin, mutta voi olla että alat samoihin aikoihin odottamaan vauvaa. Kesällä käytte vanhempienne luona. Toisen vanhemmat asuvat " maalla" , toiset kaupungissa. Näen miehesi vanhemmat rauhallisena ja sinun vanhemmat vauhdikkaampina. Sellaisia myös itse olette. Löydät uuden ystävän, kenties jostain kerhosta? Minulla on sellainen tunne ettet ole käynyt vielä missään avoimissa kerhotoiminnoissa?
Siis KAMMOTTAVAA, miten noi saattoi osua noin kohdalleen???
mutta ryhdyn minäkin nyt leikkiin!
Mies, aivan tummat hiukset (soomalainen silti! :)), kalpea iho, olen vaimokullan kanssa viihtynyt yli 10 vuotta ja meillä on pieni poika. Työskentelen arvostetulla alalla.
Kerroppa minunkin tulevaisuuteni tai mitä ikinä.
Vierailija:
Olen 28 v., 4 kk vanha vauva ja avopuoliso. Mitä näet minulle? Parisuhde ja raha-asiat? Entä työasiat?* Olet rauhallinen ja tunteellinen. Olette hullaantuneita vauvaan, miehesikin on onnellinen pienestä nyytistä. Alussa tunsit hieman epävarmuutta, mutta nyt kaikki on rutiinia vauvan kanssa. Joka päivä jaksat ihmetellä mitä olet ansainnut ollaksesi noin onnellinen.
Kaikki täsmälleen oikein tähän asti!
Miehellesi tulee tai on nyt jokin vaihe, että haluaa raataa töissä, ylitöitä kenties? Hänelle tulee pieni " takapakki" elämässään, muttei mitään vaarallista. Se kestää vain hetken. Sen jälkeen hän on entistä rakastuneempi. Ehkä hän vain kaipaa järjestystä ajatuksiina.
Miehelläni on kyllä ihan päinvastainen tilanne eli on tyytymätön työhönsä ja haluaisi vaihtaa työpaikkaa. Liittyykö tämä " takapakki" työhön vai parisuhteeseen, osaatko kertoa siitä enemmän?
Saat töitä ja raha-asiatkin on ok. Kenties se unelmien talokin tulee kuvioihin, mutta vasta vuosien päästä.
Minulla on oma firma, näetkö jatkamassa sitä vai toisessa työpaikassa?
Olet mielestäni pätevä =) Kiitos ajastasi. Olisin vielä kiitollinen jos kertoisit millainen työpaikka minua odottaa ja mitä muuta erikoista tulevaisuudessa?
....teet töitä ihmisten parissa? Jokatapauksessa saat mieleisesi työpaikan, mutta et aivan kädenkäänteessä. Nautihan elämästäsi ja keskity tärkeimpiin asioihisi,saat huomata miten tietyt asiat opastavat sinua eteenpäin.
Kiitoksia rohkaisusta. Todellakin suuntaudun ihmisten pariin ja atk epäilysi osui siinä oikeaan että vietän päiväni tietokonnen parissa opiskelujen takia. Olen myös huomannut, että asioissa tapahtuu johdatusta tai kohtaloa ja osaan luottaa niihin (kenties henkiopas)?
Kiitos sanoistasi. En ole osannut tähän asti nauttia elämästä mutta yritän nyt keskittyä tärkeimpiin asioihin. Kaikkea hyvää sinulle toivoen ja ajastasi kiittäen =)
ps. Sinulla todella on näkemisen lahja.
Ja kiitos kommenteista:) Kiva kuulla että monella meni nappiin:)
Ole onnellinen lahjastasi ap, vastauksessasi minulle täsmää melkein kaikki. Minulla ja pojallamme on isot silmät, minulla vihreät, pojalla siniset. Omakotitalo valmistunee kesän aikana, juuri olen menossa pihansuunnittelukurssille miettimään mitä sinne pihalle oikein laitettaisiin. :)
Minulla ei ole laseja, miehelläni kyllä. Olen tosi onnellinen ja usein mietin, että toivottavasti myös mieheni. Mitään merkkejä ei tosin ole, ettei hän olisi onnellinen, vaikka tietysti olemme väsyneitä molemmat kun on tätä pienen lapsen kanssa elämiseen, työntekoon ja taloprojektiin liittyvää touhua. Emme riitele juuri koskaan, mutta yksi asia suhdettamme välillä vähän rasittaa - emme pääse yksimielisyyteen siitä pitäisikö mennä naimisiin vai ei? Itse haluaisin, vaikka heti, avomieheni ei pidä asiaa niin tärkeänä. Näetkö meille häitä? Entä lisää lapsia?
Kiitti paljon ja hyvää jatkoa, onnea myös " urallesi" näkijänä. Yksi näkijänainen on parikin kertaa sanonut minulle, että minusta " näkee" ja " kuulee" selvästi asioita. Siksi rohkaistuin kysymään, mitä Sinä ehkä näkisit... :)
Katsoisitko myös minulle?
Ikää 28, mies 33, pieni poika ilonamme. Minulla tummat pitkät hiukset, ovat aina olleet (välillä kiharat, välillä suorat, välillä kiharat). Luonteeltani tyypillinen maanläheinen härkä. Kiitti jo etukäteen!
*Miehesi on atk puolella töissä.Tai tekee töitä tietokoneen parissa. Poikanne tuntuu rauhalliselta tapaukselta, isot silmät näen:) Onko sinulla silmälasit?Olette haaveilleet omakotitalosta, vai onko haaveenne juuri toteutunut. Näen mielessäni oman pihamaan, jossa katselet onnellisena ympärillesi. Olette miehenne kanssa onnellisia.
Voisitko katsoa myös minulle? En ole koskaan täällä aaveella tämmöiseen ketjuun niemäni laittanu, mutta nyt ois kiva tietää mitä tulevassani näkyy? Millaisena näet perheeni tulevassa ja muutoinkin kiinnostaa. Olen ruskeahiuksinen nainen.
31v, siniset silmät, 2 lasta, kolmas tulossa
* Rusehtavat hiukset, keskipitkät. Silmälasit? Kovasti odotat jo kolmatta lastasi, ja tykkäät höösätä kaikkea valmiiksi:) Sinulla on kaksi tyttöä, kenties tämä kolmaskin tyttö? Olet avoin ja rehellinen. Miehesi rakastaa sinua todella paljon ja on huomaavainen sinua kohtaan. Oletko saanut vastottain ruusun?
Ruusu on kyllä jäänyt saamatta, mutta muuten meni kyllä täydellisesti. Uskomatonta. ja silmälasit on.