Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄKEMISESTÄ kiinnostunut ennustaa jonkun aikaa=) OV

Vierailija
24.02.2006 |

Ja leikkimielellä sitten=)

. Kerroppas hieman ikää,silmien väriä,lasten lukumäärää tms..

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä, neljännen kerran 27v, 3 lasta siniharmaat silmat

* Onko sulla pitkä tukka, vaalea kenties? Ollut joskus silmälasit, tai on. Olet hoikka ja tutustut toisiin ihmisiin hyvin, mutta ehkä varauksella. Lapsesi ovat aika rauhallisia, " normaalia" villiyttä kuitenkin. Poikia kaikki, tai yksi tyttö (tai sitten kenties haaveilet tytöstä?) Pojat 4-6v? Pienin mahdollisesti 2v paikkeilla. Miehellä tummahkot hiukset, mulle tulee mieleen jostain kumman syystä lippis=) Asutte rivarissa. Punainen auto? Miehesi tekee hommia autojen parissa; korjaa tai myy?

Akkojen löpinää

mutta ryhdyn minäkin nyt leikkiin!

Mies, aivan tummat hiukset (soomalainen silti! :)), kalpea iho, olen vaimokullan kanssa viihtynyt yli 10 vuotta ja meillä on pieni poika. Työskentelen arvostetulla alalla.

Kerroppa minunkin tulevaisuuteni tai mitä ikinä.

*Onko vaimosi rauhallinen ja pitkätukkainen hoikahko? Sulla on sinivihreät silmät (vai lapsellanne?) ja kulmakarvasi korostavat kasvojasi. Olet normaali raavas mies:) Sellainen kuvitelma tulee ekana mieleen:) Tykkäätm käydä ravintolassa syömässä, mutta myös vaimon kanssa yhteiset koti-illat ovat luxusta. Vaimosi viihtyy hyvin kotona lapsenne kanssa. Onko lapsellanne vaaleat hiukset? Ja tykkää touhuta paljon itsekseen ts. hyvä keskittymiskyky? Kirjoja tykkää selailla. Teillä on farmari bmw kenties tumma? Vihreä? Asutte omakotitalossa, tai se on haaveena..

" ...työhön vai parisuhteeseen, osaatko kertoa siitä enemmän? "

* Mulla on sellainen tunne, että se mitä näin mielessäni miehesi tyytymättömyydestä niin se johtuu työstä ja sitä kautta turhautuminen vaikuttaa myös suhteeseenne jollain tapaa, ei kuitenkaan vakavalla tavalla. Hän kaipaa kuuntelijaa.

" Minulla on oma firma, näetkö jatkamassa sitä vai toisessa työpaikassa? "

*Jatkat firmassasi vielä pitkään, voi olla että kaipaat jossain vaiheessa yrityskumppania, laajennusta jollain tapaa.

voih, vieläkö ehdin :)?? Olen kohta 22. Seurustelen, lapsia ei ole. Nyt hieman oranssi tukka, olkapäille asti. Vihreät, aika isot silmät. Kaksonen. Voih, kerrothan mitä näet. Opiskelen vielä, olenkohan edes oikeaan suuntaan menossa? Se on asia mikä aika ajoin askarruttaa paljonkin. :)

* Olet pirtsakka tyttö ja opiskelu kiinnostaa sinua kovin. Tottakai välillä on ollut turhautumista mutta pääasiassa kaikki on mennyt hyvin. Näen opiskelusi eteenpäin vievänä, eli oikea suunta:) Olet kovin avoin ja rehellinen, tunteellinen tyyppi:) Miehesi on suunnilleen saman ikäinen kuin sinä, ehkä 2v vanhempi. Onko hänellä silmälasit ja vaaleahko tukka? Hän on vasta valmistunut? Vaiko ihan loppusuoralla? On etsimässä töitä, jotain työtä nytkin tekee mutta kaipaa lisää haasteita. Teillä on rakastava suhde, ja miehesi tuntuu hyvin kypsältä ihmiseltä. Hänellä on järkeä päässä monessakin asiassa. Myös sinä tunnut hyvin järkevältä:) Kohta puolin olisitte valmiita ajattelemaan perheenlisäystä. Onhan se mielessä käynytkin jo liian monta kertaa:)

Heippa:)

Täällä olisi eksi kiinnostunut.

Olen 26-vuotias, jäänväriset sini-viher-harmaat silmät, meillä ei vielä lapsia.

Mitä tulee meidän polulla eteen??

*Oletko järjestelmällinen? Miehesi on yli 30? Näen jonkun kriisin elämässänne. Tulevaa tai mennyttä? Molemmat haluatte lapsia, mutta annatte hiukan ajan kulua, vaikka periaatteessa mitään estettä ei olekaan vaikka lapsia alkaisi jo tulemaan:) Teillä ei aivan heti tärppää kun alatte yrittämään, muttei kannata masentua, ei siinä niin kauaa menekään kun jännität mitä testi näyttää:) Olet rauhallinen, samoin miehesi. Oletteko ajatelleet harrastaa jotain yhdessä?

Olen 25-vuotias, naimisissa, siniharmaat silmät ja luonnostaan punertavat hiukset(ei kuitenkaan kuparinpunaiset), 2 lasta

Saanko työpaikan, olen menossa ens viikolla haastatteluun??

* Eloisa luonnonlapsi:) Pirtsakkuutta löytyy niin sinusta kuin lapsistasikin. Et viihdy hiirulaisten kanssa:) Tykkäät käydä shoppailemassa. Miehesikin kyllä viipottaa perässä, vaikkakin ei niin välitä kierrellä kauppoja.

----apuva, ajatukset sekosi... lapset heräs... hetko...

Vierailija
22/85 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat hiukset, sini-vihreä-ruskeat silmät, 1 lapsi.

Tulevaisuuden näkymiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

46v siniset silmät 2 poikaa 3v. ja 1,6v. aviomies, hoitovapaalla, parasta aikkaa elämässä.

Vierailija
24/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

46v siniset silmät 2 poikaa 3v. ja 1,6v. aviomies, hoitovapaalla, parasta aikkaa elämässä.

Vierailija
25/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana (rv 6+ jotain) ehkäisystä huolimatta...

Vierailija
26/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat hiukset ja ikää 45 ja lapsia kolme

Vierailija
27/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

32,harmaat,2lasta,avioliitossa .

*KEskipitkät hiukset, et meikkaa hirveästi, mutta jonkun verran kuitenkin. Miehesi on korkeasti koulutettu, jossain johtotehtävissä. Ittelläsi työpaikka minne mennä. Onko lapsesi 4-6vuotiaita? Asustelet kerrostalossa. Rauhallinen, mutta myös temperamenttia löytyy välillä.

24v., siniharmaat silmät, yksi lapsi, vaaleahkot hiukset luonnostaan (mustaksi värjätyt).

Palautetta luvassa :)

*Vauhdikas persoona, silmälasit?Piilarit? Toisesta lapsesta olet haaveillut, mutta vähän toppuuttelee järki? Tykkäät shoppailusta. Miehesi on autonkuljettaja tms. Rivarissa asustelette, koira on tai harkitsette sellaista.

ennustatko mulle,

24-vuotiaalle, naimisissa olevalle yhden pienen lapsen äidille. Hiukset ovat tummat ja melko lyhyet. Silmät sini-vihreät. Taitaa niissä vähän ruskeatakin olla.

*Elätte rauhallista perhe-elämää. Olet kotona, ja mies painaa töitä. Olet miettinyt jonkun harrastuksen aloittamista, lenkkeily,kuntosali? Ystäviä sinulla ei ole paljoa, ja toivoisitkin enemmän niitä. Olet rauhallinen persoona.

Kuinka suuri perhe meille tulee?

* kolme lasta.. se luku tuli ekana mieleen:)

Mulle kans, jooko :)

34 vee, sinivihreät silmät. Avioliitossa, yksi lapsi ja toinen tulossa toukokuussa.

*Vauhdikas persoona, ainakin nuorempana ollut. Mies rauhalllisempi. Raskaus on sujunut ihan hyvin, mutta väsymys vaivannut. Maalla asustelet, tai maalle muutto kiinnostaa..

Siniset silmät omaava 30.v 3 lapsen yh-äiti täällä moi!

*aurinkoinen persoona. Olet ollu reilun vuoden yh, lasten isän kanssa ihan hyvät välit. Lapset 3-7v. Ruskeat hiukset, hoikkarakenteinen. Käyt harvoin baarissa, eikä baarielämä edes oikein houkuta.

33-v kolmen lapsen äiti, silmät ruskeat.

kiitos.

*Polkkatukka? Lapset vauhdikkaita, kaksi poikaa ja 1 tyttö (toisaalta näin mielessäni kolme poikaa).Tykkäätkäydä pulkkamäessä. Shoppailukin on välillä kivaa. Omaa aikaa on, harrastus? Mies isossa firmassa töissä. Oma alasi sihteeri tms

Vierailija
28/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, sini-harmaat ja 3 lasta.

Vierailija
29/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 v, vihreät silmät, 2 lasta, avioliitossa

Vierailija
30/85 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisitko vielä? Ikää 24v., silmät siniset ja 2lasta. kiitos.

Miten näet parisuhteemme? Kestääkö? Terveyteni? Olenko onnellinen tulevaisuudessa? Ammatti? Kiitos vielä!

Vierailija
31/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 36 v, naimisissa, siniset silmät, 3 lasta.

Erityisesti kiinnostais, miten yritykseni tulee menestymään...jos voit sellasta katsoa. Kiitos :)

Vierailija
32/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

23v vihreä sininen ja ruskea siis silmät ja ruskea hiukset. 1 poika. ihana avomies

* Avomiehesi suunnilleen saman ikäinen tai korkeintaan 25v. Poikanne on rauhallinen. Olette haaveilleet omasta talosta, omakotitalosta tai rivarista. Tykkäät käydä leikkikentällä ja jossain kerhossakin käytte. Miehesi on perusduunari, automekaanikko?

Silmät siniset,

lapsia 2 ja ikää 37v

*Sinulla ollut tasaista nykyään elämä. Jokin aika sitten joku kriisi, murhe? Joskus keskenmeno? Miehesi tekee toimistotyötä. Itse haluaisit olla kotona vielä kauan. Lapset4-7v.

36 vihreät silmät ja lapsia 5

*järkkymätön kotiäiti, lapsiluku kenties täys..tai ehkä 1-2 lisää;) Tykkäät touhuta lasten kanssa. Maalaiselämä houkuttelee. Trendikäs olet nykyään;)

Vierailija
33/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät, kaksi tyttöä, 26v

Vierailija
34/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi, kotiäitinä olen. Kyselen, saadaanko toista lasta ja koska? mihin päin suomea tulemme asettumaan?koska itse menen takaisin töihin ja saanko vakituisen työpaikan. kiitos:)

Vierailija
35/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotias kahden lapsen yh. Opiskelen. Mitä näet lähitulevaisuudessani?

Ja tapaanko elämäni miehen koska? Minkälainen hän on?

Vierailija
36/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Olet hoksannut vasta jotain tärkeää elämässäsi:) Elämääsi on kuulunut jokin raskas vaihe. Olet rempseä luonne, miehesi myös. Viihdyt hyvin ikäisiäsi nuorempien seurassa. Et loukkaannu helposti.

Nainen, 33 v., ruskeat silmät, 2 lasta ja

raskaana (rv 6+ jotain) ehkäisystä huolimatta...

* keskipitkät hiukset, lapset saman luontoisia kuin sinä. Miehelläsi pitempi pinna, jaksaa touhuta lasten kanssa. Ura kiinnostaa sinua, mutta töihin et halua kovin pian. Asutte kerrostalossa.

mullekin?

vaaleat hiukset ja ikää 45 ja lapsia kolme

* Ikinuori. Hieman paino noussut 3vuoden sisällä. Oletkin aloittanut lenkkeilyn. Henkiset asiat kiinnostaa. Miehesi on saman luontoinen kuin sinä' . Silmälasit. Viikonloppuisin lepäätte javiikolla miehesi tekee pitkää päivää. Oma firma? Vastuuta?

Vierailija
37/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin:) JA sit huumorilla, en ole mikään oikea näkijä..mutta kiinnostusta kyllä on.

32,harmaat,2lasta,avioliitossa .

*KEskipitkät hiukset, et meikkaa hirveästi, mutta jonkun verran kuitenkin. Miehesi on korkeasti koulutettu, jossain johtotehtävissä. Ittelläsi työpaikka minne mennä. Onko lapsesi 4-6vuotiaita? Asustelet kerrostalossa. Rauhallinen, mutta myös temperamenttia löytyy välillä.

Tässä ei pitänyt ikävä kyllä mikään paikkaansa. Pitkät hiukset ja meikkaan joka päivä vaikka kotonakin. Mies insinööri ei johtotehtävissä. Ei työpaikkaa. Lapset alle 2v. Iso omakotitalo ja tempperamentti tulinen.

;) no tuo meni KÄÄNTeisesti oikein ja kuten sanottu huumorilla!

Vierailija
38/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin...=)

28, sini-harmaat ja 3 lasta.

* sinulla menee tovi ennen kuin tutustut uusiin ihmisiin, mutta et ehkä kaipaakaan #liikaa# ihmisiä ympärillesi. Rauhallinen luonne, mutta joskus ärhentelet miehellesi. =) Tykkäät rauhallisista koti-illoista. Olet miettiny vielä 1 lasta, mies on (vielä) erimieltä.

Yksi utelias lisää :)

32 v, vihreät silmät, 2 lasta, avioliitossa

*kotitaloelämää. Toinen lapsista eskarissa/1.luokalla. Tykkäät luonnosta, mutta kaipaat myös lähellesi ihmisiä ja kaupunkia. Hyvä keino rentoutua;oma mökki, vai unelmako? Lapset hinkuneet jotain lemmikkiä. Jos ei koiraa,ehkäpä jyrsijä?

Vieläkö katsot?

Minä 36 v, naimisissa, siniset silmät, 3 lasta.

Erityisesti kiinnostais, miten yritykseni tulee menestymään...jos voit sellasta katsoa. Kiitos :)

*Töitä,töitä..mutta ei niin rankkaa yllätykseksesi olekkaan. Hyvin menee, jossain vaiheessahieman seestyy, mutta pian taas pääsette vauhtiin. Pidät kiinni ulkonäöstäsi, mutta kotona kelpaa vaikka miehen kalsarit. Tukka ponihännällä.Miehesi on 38v, tumma.

Vierailija
39/85 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meille vielä lisää lapsia? Parisuhteemme?

Kiitos, jos vastaat:)

Vierailija
40/85 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 24.02. 21:45 vastaa tähän viestiin (4/18)

Ihanaa! Kerrankin olen ajoissa! :) Kohtapuoliin 29 ikää, silmät vihreät, hiukset tummat...

Olen kotona kahden alle 3-vuotiaani kanssa ja työtön. Työasioista siis jos jotain näet, niin kerro toki. Minne päin Suomea mahdamme asettua ja koska? Entä miltä näyttää lapsilukumme? Kerrothan kaiken, mitä näet! :)

Kiitos kovasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme