NÄKEMISESTÄ kiinnostunut ennustaa jonkun aikaa=) OV
Ja leikkimielellä sitten=)
. Kerroppas hieman ikää,silmien väriä,lasten lukumäärää tms..
Kommentit (85)
Aika hyvin.. :) Miten näet parisuhteemme? Kestääkö? Terveyteni? Olenko onnellinen tulevaisuudessa? Ammatti? Kiitos vielä!
*Näen sinut onnellisena sekä miehesi. Teille toisen huomioiminen on tärkeää. Se mikä suhteestanne tekee mahtavan on luottamus toiseen. Lapsennekin ovat tasapainoisia. Teillä on oikea suunta elämässä. Näen sinut terveenä, jotain pientä ongelmaa välillä..n 3-5v päästä? Ammattina kaupan ala..?
Kiitos vastauksesta. Jäi kyllä häiritsemään mikä se insinööri oli minkä näit.. heh!
Vierailija:
Aika hyvin.. :) Miten näet parisuhteemme? Kestääkö? Terveyteni? Olenko onnellinen tulevaisuudessa? Ammatti? Kiitos vielä!*Näen sinut onnellisena sekä miehesi. Teille toisen huomioiminen on tärkeää. Se mikä suhteestanne tekee mahtavan on luottamus toiseen. Lapsennekin ovat tasapainoisia. Teillä on oikea suunta elämässä. Näen sinut terveenä, jotain pientä ongelmaa välillä..n 3-5v päästä? Ammattina kaupan ala..?
olen kai jotain apua vailla, mistä niitä töitä pitäisi etsiä. Näkyykö tulevaisuudessani mitään erikoista? Kestääkö parisuhde?
Olet kyllä ihana, kaikkea hyvää elämääsi!
Minulla on
tummat hiukset, sini-vihreä-ruskeat silmät, 1 lapsi.
Tulevaisuuden näkymiä?
* Olet vahva persoona, hyvin aikuismainen ja asiallinen. Sinulla on ehkä joskus ollut jokin tarve esittää joillekin enemmän mitä olet ollut? En tiedä miksi tämä tunne tuli kun ajattelin sinua. Sinua on myös vaivannut joku asia elämässäsi, kenties parisuhde? Onko sinulla ja miehelläsi tiettyjä eri haaveita ja unelmia jotka ei käy yks yhteen? Miehesi on kiireinen, mutta huomioi myös perhettään. On aika paljon puhelimessa.
Vierailija - 26.02. 21:19 vastaa tähän viestiin (81/86)
Ikää 29-vuotta, 1 lapsi, aviomies, vaaleat hiukset ja siniset silmät
Näetkö meille vielä lisää lapsia? Parisuhteemme?
Kiitos, jos vastaat:)
* Onko miehesi 28? Vai tutustuitko häneen kun hän oli 28? Miehesi on oikea herrasmies ja pitää huolta perheestään. Olet onnellinen elämääsi, vaikkakin jokin asia kaivertaa mieltä..? Haluaisitte vielä ainakin yhden lapsen, se voi toteutua..1-2 vuoden päästä. Kenties kolmas myöhemmin, mutta siihen menee enemmän aikaa. Olet kotona viihtyvä, mutta kaipaat aina sillon tällön omaa aikaa jota mies kyllä antaa sinulle jos vaan työkiireiltään ehtii. Myös toiveenasi on ollut että kumpa miehesi tekisi teillä ruokaa, se asia sinua välillä kyllästyttää:)
Vierailija:
Olen 25-vuotias, naimisissa, siniharmaat silmät ja luonnostaan punertavat hiukset(ei kuitenkaan kuparinpunaiset), 2 lastaSaanko työpaikan, olen menossa ens viikolla haastatteluun??
Kiitos jos viitsit vastata!!
olenko työelämässä? ja vielä mitä näet meidän lähitulevaisuudessa?
Piti paikkaansa se että tykkään shoppailla, mies ei niinkään, mutta lähtee mukaan tehdään isompia hankintoja. Pirtsakkakin olen, mutta viime aikoina tämä kotiäitiys, kotona oleminen on vienyt alamaihin. Lapsia rakastan suunnattomasti, mutta haasteita kaipaan esim. työelämästä.
29 kysyy vielä, näetkö työasioistani mittän tarkempaa...
olen kai jotain apua vailla, mistä niitä töitä pitäisi etsiä. Näkyykö tulevaisuudessani mitään erikoista? Kestääkö parisuhde?
Olet kyllä ihana, kaikkea hyvää elämääsi!
* Mulle tuli sellainen mielikuva että jostain tietystä kaupasta/työpaikasta kannattais käydä suoraan kysymässä töitä. Oletko miettinyt jotain tiettyä missä olisi mukava tehdä töitä? Ei kysyvä tieltä eksy:)
Parisuhteenne näen valoisana ja vakaana:) Tulevaisuuden näen ns.normaalina arkielämänä, jokseenkin joitain suurehkoja muutoksia luvassa..
Niin sun ajatukset sekosi..saisinko silti vastauksen?
Vierailija:
Olen 25-vuotias, naimisissa, siniharmaat silmät ja luonnostaan punertavat hiukset(ei kuitenkaan kuparinpunaiset), 2 lasta
Saanko työpaikan, olen menossa ens viikolla haastatteluun??
* Sinulla on suuret odotukset työpaikkahaastattelusta, se on hyvä, sillä luottaa sinun täytyy itseesi:) Tottakai se jännittää saatko työpaikan. En valitettavasti näe miten käy.. Toivottavasti saat työpaikan, ainakin vahvalta minusta tuntuu asemasi:)
Sinulla tulee muutoskausi vastaan lähiaikoina. Elämä palaa taas raiteilleen muutaman kuukauden kuluttua (puolen vuoden sisällä). Parisuhteennekin tasapainottuu.
..meinaa taas uni tulla silmiin, että keskittyminen alkaa olla taas vaikka mitä:)
AP
ja KIITOS kaikille kommenteista, pliis kertokaa muutkin miten meni:)
Oisko vielä mulle
Siniset silmät, kaksi tyttöä, 26v
* Lapsesi saavat paaaaljon rakkautta (kukapa ei saisi, mutta erityisen paljon;)). Sinulla ja miehelläsi on lämmin suhde. Teillä on elämä raiteillaan. Olet miettinyt lisää lapsia, mutta ehkä sitten iltatähti. Miehesi harrastaa jotain; Salibandya?Jalkapalloa? Hän on vaalea, parta harvoin. Olet luonteeltasi huumorintajuinen ja iloinen, rauhallinen
hei mulle kanssa, mä laitoin tuonne sun toiseen aloitukseen (2 samanlaista oli)mutten tätä huomannut. eli 28v, vihreänharmaat silmät, vaaleat hiukset, perheeseen kuuluu aviomies ja
yksi lapsi, kotiäitinä olen. Kyselen, saadaanko toista lasta ja koska? mihin päin suomea tulemme asettumaan?koska itse menen takaisin töihin ja saanko vakituisen työpaikan. kiitos:)
* Oletko keskisuomesta? Heti tuli ajatuksiini keski-Suomi ja Etelä-Suomi. Toisen lapsen aika on 2v sisään, ehkä jo 3kk saat testata plussa? Oliko ensimmäisen yrittäminen pitkä prosessi, useita kuukausia? Nyt kaikki menee ja onnistuu nopeammin.:) Töihin näen sinut menevät 4v päästä:) Ajattelet kuitenkin palata töihin mahdollisesti aikaisemminkin, mutta mieluummin jäät kotiin. Näen sinut toimistotöissä tai vanhusten parissa. Vakityön saat, kunhan asetutte aloilleen. Muutatte Etelä-Suomeen, ette ihan pääkaupunkiseudulle, mutta lähistölle.
Hei!
Olen 30 vuotias kahden lapsen yh. Opiskelen. Mitä näet lähitulevaisuudessani?
Ja tapaanko elämäni miehen koska? Minkälainen hän on?
* Näen sinut herkkänä ihmisenä. Haluat kovasti olla tietylle henkilölle mieliksi.? Koulu vie aikaa, mutta aikaa saa myös lapset. Löydät kummasti voimavaroja. Joskus 3-4v sitten siulla on ollut raskas jakso, masennus,alakulo? Nyt elämä helpottaa jo pikkuhiljaa. Tykkäät kirjoittaa ajatuksiasi " päiväkirjaan" . Harrastatko mitään? Jos et, niin koita saada aikaa myös siihen, edes kerran viikossa. Tiedä vaikka sieltä löytyy " tummapaitainen" mies elämääsi;)
Vierailija:
Niin sun ajatukset sekosi..saisinko silti vastauksen?
Vierailija:
Olen 25-vuotias, naimisissa, siniharmaat silmät ja luonnostaan punertavat hiukset(ei kuitenkaan kuparinpunaiset), 2 lastaSaanko työpaikan, olen menossa ens viikolla haastatteluun??
* Sinulla on suuret odotukset työpaikkahaastattelusta, se on hyvä, sillä luottaa sinun täytyy itseesi:) Tottakai se jännittää saatko työpaikan. En valitettavasti näe miten käy.. Toivottavasti saat työpaikan, ainakin vahvalta minusta tuntuu asemasi:)
Sinulla tulee muutoskausi vastaan lähiaikoina. Elämä palaa taas raiteilleen muutaman kuukauden kuluttua (puolen vuoden sisällä). Parisuhteennekin tasapainottuu.
Kyllä mulla on aika suuret odotukset siitä työhaastattelusta ja jännittää miten käy. Olisin kyllä valmis lähtemään sille alalle(kaupan alalle) :)
Jospa se tuo muutoskausi, minkä näet on juuri tuo työpaikka (tai joku muu työpaikka) ja lapset menisivät hoitoon? Parisuhde meillä on välillä ylä- ja alamäkeä. Hyvä jos se tasapainoittuu..
Hyvin kyllä näit.. kiitos siitä!
Olen 30v, vihertävät silmät, hiukset muuttuneet viime vuosina aika tummanruskeiksi. Yksi lapsi 1,5v. Toinen lapsi olisi toiveissa mahd. pian. Palaan töihin hoitovapaalta ensi kuussa.
Milloin toinen lapsi olisi tuloillaan? Ensimmäinen ei tullut ihan helpolla. Nyt kuitenkin olen luottavaisin mielin, yritys vasta alkanut.
Oisko vielä mulle
Siniset silmät, kaksi tyttöä, 26v
* Lapsesi saavat paaaaljon rakkautta (kukapa ei saisi, mutta erityisen paljon;)). Sinulla ja miehelläsi on lämmin suhde. Teillä on elämä raiteillaan. Olet miettinyt lisää lapsia, mutta ehkä sitten iltatähti. Miehesi harrastaa jotain; Salibandya?Jalkapalloa? Hän on vaalea, parta harvoin. Olet luonteeltasi huumorintajuinen ja iloinen, rauhallinen
Mieheni on ristiverinen ja parta aina:).Minun kuvaus meni ihan ok. Mieheni harrastaa ko. lajeja vain vedonlyöntinä. Lapsia haluaisin ainakin vielä yhden. Meidän lämpimästä suhteesta en osaa sanoa, viime aikoina ei ole juuri kukkinut
31v, siniset silmät, 2 lasta, kolmas tulossa
* Rusehtavat hiukset, keskipitkät. Silmälasit? Kovasti odotat jo kolmatta lastasi, ja tykkäät höösätä kaikkea valmiiksi:) Sinulla on kaksi tyttöä, kenties tämä kolmaskin tyttö? Olet avoin ja rehellinen. Miehesi rakastaa sinua todella paljon ja on huomaavainen sinua kohtaan. Oletko saanut vastottain ruusun?
Ihanaa! Kerrankin olen ajoissa! :) Kohtapuoliin 29 ikää, silmät vihreät, hiukset tummat...
Olen kotona kahden alle 3-vuotiaani kanssa ja työtön. Työasioista siis jos jotain näet, niin kerro toki. Minne päin Suomea mahdamme asettua ja koska? Entä miltä näyttää lapsilukumme? Kerrothan kaiken, mitä näet! :)
Kiitos kovasti!
* Sulla on aika pitkät hiukset. Tykkäät pukeutua rennosti, mutta tyylikkäästi. Kotona haluat olla rennoissa vaatteissa. Olet rempseä ja lapsesi myös. Miehesi rauhallisempi, mutta välillä sähäkkyyttä löytyy sieltäkin suunnalta. Sinä olet se, joka on avoimempi ja tutustuu paremmin muihin. Miehesi tekee pitkää päivää, muttei aina. Onko hän kenties jokin johtaja?Vai tekeekö hän keikkatyötä, vaativaakin ja palkitsevaa? Kuvittelisin teille vielä 2lasta lisää. Asusteletteko jossain Pohjanmaalla? Saattaa olla että jos työpaikan saat, niin sinne jäätte aika pitkäksikin aikaa, kunnes uskallatte ottaa harppauksen eteenpäin ja muuttaa lähemmäs etelää, kenties Tampereelle?
Mitä näet minulle? Parisuhde ja raha-asiat? Entä työasiat?
3-4 vuotta sitten erosin ja se oli kova paikka. Kirjoitan mielelläni. Ala jota opiskelen on myös harrastukseni.
Hei!
Olen 30 vuotias kahden lapsen yh. Opiskelen. Mitä näet lähitulevaisuudessani?
Ja tapaanko elämäni miehen koska? Minkälainen hän on?
* Näen sinut herkkänä ihmisenä. Haluat kovasti olla tietylle henkilölle mieliksi.? Koulu vie aikaa, mutta aikaa saa myös lapset. Löydät kummasti voimavaroja. Joskus 3-4v sitten siulla on ollut raskas jakso, masennus,alakulo? Nyt elämä helpottaa jo pikkuhiljaa. Tykkäät kirjoittaa ajatuksiasi " päiväkirjaan" . Harrastatko mitään? Jos et, niin koita saada aikaa myös siihen, edes kerran viikossa. Tiedä vaikka sieltä löytyy " tummapaitainen" mies elämääsi;)
Vastaisitko vielä? Ikää 24v., silmät siniset ja 2lasta. kiitos.
31v, siniset silmät, 2 lasta, kolmas tulossa
* Rusehtavat hiukset, keskipitkät. Silmälasit? Kovasti odotat jo kolmatta lastasi, ja tykkäät höösätä kaikkea valmiiksi:) Sinulla on kaksi tyttöä, kenties tämä kolmaskin tyttö? Olet avoin ja rehellinen. Miehesi rakastaa sinua todella paljon ja on huomaavainen sinua kohtaan. Oletko saanut vastottain ruusun?
Ruusu on kyllä jäänyt saamatta, mutta muuten meni kyllä täydellisesti. Uskomatonta. ja silmälasit on.
Oikein meni miehen ikä ja hiusten väri. Aikalailla samanlaisen vastauksen yritystoiminnastani sain toiseltakin ennustajalta. Pidän kyllä huolta itsestäni, mutta pukeudun kotonakin ihan siististi. Hiukset eivät ole ponnarilla, mutta ovat kyllä joskus olleet...
Ihan kohtuullisestihan se meni, tsemppiä jatkoon! Harjoitus tekee mestarin.