Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja lapsi ei vaikuta seksielämään?

Vierailija
02.06.2016 |

http://m.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016060221667824_se.shtml

Tutkimuskin puhuu sen puolesta, että seksielämä muuttuu epätyydyttäväksi lapsen jälkeen. Miksi jotkut tälläkin palstalla vielä väittävät, ettei seksi vähene lapsen saannin jälkeen?

Tällä asialla varmasti yhteys parisuhteen tyytyväisyysasteeseen ja erotilastoihin

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet naiset välttelevät puhumasta asiasta. Uskotellaan vielä että "minun miehelleni riittää kerran kahdessa kuukaudessa :)"

Vierailija
2/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan melko arka paikka monelle tämä asia, ei edes haluta anonyymisti keskustella täällä asiasta!

Faktaa on se että seksi vähenee->mies tulee tyytymättömäksi->muukin läheisyys vähenee->ero tai liitto lasten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina puhutaan vain siitä, että MIES joutuu kärsimään seksinpuutteesta, kun asia voi olla myös toisinpäin, eli miestä ei haluta??

Kyllä, meillä väheni seksi vauvan jälkeen, mieheltä katosi halut, minulta ei.

Vierailija
4/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vain on hyvin keskeinen osa parisuhdetta, toki poikkeuksia on. Kun tämä keskeinen osa pysyvästi vähenee ei ongelmilta voi välttyä. Vaikka suoranaisia riitoja tai pettämistä ei ole niin henkisellä tasolla yhteys suhteessa kärsii.

Vierailija
5/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nykyään, kolmen lapsen jälkeen, hyvin harvoin seksiä.

Lapset ei kuitenkaan ole syynä tähän, muhun vain sattuu liikaa, ei pysty.

Läheisyyttä on kuitenkin paljon, mies silittää mua ja hellii ja hieroo, ja tyytyy käsi- ja suuhoitoon. En usko että erotaan tämän takia.

Vierailija
6/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina puhutaan vain siitä, että MIES joutuu kärsimään seksinpuutteesta, kun asia voi olla myös toisinpäin, eli miestä ei haluta??

Totta turiset. Taitaa yleisempää olla naisten haluttomuus lapsen jälkeen.

Oli kuinka päin vain, ei asiaa voi vain piilottaa sillä ettei asiasta puhuta mitenkään.

Vierailija
7/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä on kuitenkin paljon, mies silittää mua ja hellii ja hieroo, ja tyytyy käsi- ja suuhoitoon. En usko että erotaan tämän takia.

Harmi tilanne teillä:/

Miehet usein piilottavat harmistuksensa/katkeruuden yms. Seksin puutteen suhteen ja naiset luulevat miesten olevan tyytyväisiä vaikka sisällään seksin puute syö miestä.

Vierailija
8/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan melko arka paikka monelle tämä asia, ei edes haluta anonyymisti keskustella täällä asiasta!

Faktaa on se että seksi vähenee->mies tulee tyytymättömäksi->muukin läheisyys vähenee->ero tai liitto lasten takia.

Totta joka sana , + avioero tulisi minulle & monille muillekin miehille helvetin kalliiksi.

Siis paskassa suhteessa vaan jatketaan.

Ja harvoin käy niin iloisesti että vaimo kuolisi nuorena alle 40vuotta varsinkin ne joilla on iso henkivakuutus ( pariturva ) elävät ihan piruuttaankin pitkään. Että semmoista.

Hyvää kesää kuitenkin kaikille !

T:m40

Vierailija
9/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka väittää seksin vähenemisen olevan ok, voisi itse miettiä olisko kivaa jos joutuisi luopumaan esimerkiksi harrastuksistaan, lempiruoista tms.

Vierailija
10/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mietin samaa. Että mikä helvetin mies kärsii -keskustelu tämä taas on.

Meillä väheni seksi tosi paljon, itse olen kyllä haluttomampi osapuoli, mutta se taas on seurausta siitä että koen että jäin yksin koko lapsihässäkän ja vauva-arjen kanssa, kun mies jatkoi normaalia elämää. Ja voin kertoa, että jos mies kärsii niin kyllä kärsin minäkin! Siitä ettei seksiä ole, vaikka usein olen niin vittuuntunut mieheeni etten sitä häneltä edes halua. Kyllä minä silti seksiä tarvisin. Lisäksi tilaisuudet on minimissä seksiin. Kahdenkeskinen aika nolla.

Mutta onhan tämä kaikissa tutkimuksissaan todettu, että tyytyväisyys parisuhteeseen laskee (ja seksi on osa sitä).

Vähän ikävään sävyyn tässä nyt naisia syytellään, nainen on raskaana, synnyttää, on pitkään hormonihuuruissaan, paikkojen palautumiseen menee aikaa eikä seksi välttämättä edes tunnu hyvältä, ei varmasti kukaan ehdoin tahdoin halua olla haluton!? Ja silloin kun on haluton, niin sitä ei tosiaan halua sitä seksiä ja vaikea sitä on vasten tahtoaan harrastaa. Vähän armollisuutta sille, helppo se on miehenä huudella kun ei ole sitä härdelliä käynyt läpi. Yleensä se mieskin on sitä lasta kuitenkin halunnut.

Vierailija
11/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi tilanne teillä:/

Miehet usein piilottavat harmistuksensa/katkeruuden yms. Seksin puutteen suhteen ja naiset luulevat miesten olevan tyytyväisiä vaikka sisällään seksin puute syö miestä.

Niin, tokihan sinä tiedät minua paremmin miten tyytymätön mieheni on kun eihän se voi mitenkään niin olla että ollaan asiasta puhuttu paljon ja mieheni kertonut rehellisesti miltä tuntuu.

Vierailija
12/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka väittää seksin vähenemisen olevan ok, voisi itse miettiä olisko kivaa jos joutuisi luopumaan esimerkiksi harrastuksistaan, lempiruoista tms.

No mitäpä luulet onko ok paisua ku pullataikina, paikat repsahtaa, synnytys repii paikkoja, sitten on kiinni vauvassa, hormonit pukkaa päälle, ei saa nukkua, vauva on tississä kiinni, äiti ei juuri 1. vuotena pääse juuri vauvasta irroittautumaan kuin hetkiksi, lantionpohjalihakset nollassa, seksi on epämukavaa, väsymys painaa, tissit on kipeät, paikat palautumatta, kroppa tuntuu vieraalta jne.

Niin onkohan ok?

Jos on niin hankala olla miehenä vähemmällä seksillä niin VOI VOI. Pikkusen vois ajatella asioita vähän pidemmälle kuin "mies kärsii puutteesta ja sen takia suhteessa menee huonosti".

Kyllä siinä itse kukanenkin tekee niitä kompromisseja kun vauva syntyy.

Vierailija
13/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset. Taitaa yleisempää olla naisten haluttomuus lapsen jälkeen.

Oli kuinka päin vain, ei asiaa voi vain piilottaa sillä ettei asiasta puhuta mitenkään.

Ehkä suurin osa miehistä ymmärtää tilanteen ilman että siitä tarvitsee erikseen jauhaa!?

Tokihan parisuhteessa on hyvä keskustella kaikesta, mutta en tiedä millaista keskustelua haet, julkista?

Haetko ratkaisua sille, että pienten lasten isien pitäis saada enemmän seksiä?

Miten ne äitien tarpeet, joiden täyttymisestä voisi seurata enemmän seksiä?

Vierailija
14/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että lapsi on syy? Seksi vähenee monilla pitkään yhdessä olleilla pareilla oli lapsia tai ei.

Vierailija
15/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille seksin vähyys ei haittaa samalla tavoin kuin miehiä.

Vierailija
16/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin vähyydessä ole aina kyseessä homman kumman haluttomuus. Pikkulapsiperheessä ei aina löydy aikaa tai mahdollisuutta seksiin vaiko molemmat haluaa.

Vierailija
17/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nycillä ei totisesti vaikuttanut.

;-)

Vierailija
18/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yleensä se on niinpäin, et mies saa olla puutteessa.

Vierailija
19/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tai lapsi tuskin on syy, vain pelkkä seliselitys. Seksi vähenee riippumatta vauvois lapsista tai se jatkuu riippumatta vauvoista tai lapsista. Vauvat ja lapset eivät ole olennainen tekijä seksissä.

Vierailija
20/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kaikilla vaikuta. Omilla vanhemmilla ei tuntunut vaikuttavan mitään ja sitähän tietysti oli meidän lapsien ikävä kuunnella mutta yhdessä ovat edelleen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi