Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?

Vierailija
02.06.2016 |

Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?

Kommentit (284)

Vierailija
81/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies pettää (ja nainenkin) ja mikäs siihen parempi väline kuin puhelin. Ei ole oikein tutkia puhelinta, mutta ei ole oikein pettääkään, kumpi on pienempi paha, se on oma asia.

En kyllä olisi epätyydyttävässä suhteessa, pettää toinen tai ei. Vaistoon kannattaa luottaa.

Vierailija
82/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan saa stalkata. Jos kerran on niin vahva epäily, niin sitten kysyt ihan suoraan. Sillä se epätietoisuus loppuu.

Joo, pettäjäthän tunnetusti myöntävät kysyttäessä. "No nyt kun kysyit niin joo, mulla on suhde työkaverin kanssa, ei kai haittaa".

Ja vastaus kysymykseen: SAA.

Itse olin ehdottomasti sitä mieltä ettei toisen puhelimeen kajota.. Kunnes aloin epäillä pettämistä. Silloin katsoin, 1. kertaa elämässäni ja toinen nainen sieltä paljastui. En olisi ikinä saanut tietää kaikkea jos en olisi katsonut. Eläisin vieläkin valheessa.

No sehän olisi ollut ihan sun oma päätös jatkaa ja elää suhteessa jossa toiseen ja toisen sanaan ei voi luottaa. Toisaalta, kysyitkö sä edes yhtään mitään vaan aloitko samantien tutkia puhelinta?

Ja siis en tosiaan puolustele pettämistä, sen verran suoraselkäinen pitää olla että toista naista/miestä ei heilastella vaan ne lusikat jaetaan ensin ja sitten sen jälkeen saa elää kuin sinkku ja hankkia vaikka haaremin. Toisaalta en ymmärrä näitäkään, jotka pitää kynsin ja hampain kiinni siitä puolisostaan vaikka eivät enää voi/osaa/pysty luottamaan mihinkään mitä toinen sanoo/tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehellä onkin oikeasti kiire töissä ja stressin takia ei seksi maistu, siinähän rikot suhteenne tekemällä rikoksen. Ja vastauksena kysymykseen, EI SAA!

Vierailija
84/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vaan on ainoa keino saada totuus selville. Pettäjiä kun ei päällepäin voi tunnistaa.

Tietysti voi myös tuomita jyrkästi epäilemisen, toisen puhelimen katsomisen jne (eikai tarkoitus olekaan lukea puolison kavereiden viestiketjuja vaan katsoa onko joku "ulkopuolinen" viestittelykumppani), olla sinisilmäinen ja luottaa sokeasti.

Puoliso saattaa hyppiä vieraissa vuodesta toiseen, moni jo asiasta tietääkin, mutta sinulle kukaan ei kerro. Valitettavan yleinen tapahtumakuvio...

Vierailija
85/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa pitää se puhelin yksityisenä siltä puolisolta. Onko teillä omia kavereita vai nysväättekö toistenne kainalossa 24/7. Eihän ne teidän kaverit lähetä viestejä teidän puolisoidenne luettaviksi. Ihme touhua.

Vierailija
86/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Lakia ei saa rikkoa vain siksi, että omasta mielestä yhteiset säännöt eivät itseään koske.

Rahan varastaminen on kiellettyä silloin, kun raha on hyvin suojattu ja myös silloin, kun sitä olisi helposti otettavissa. 

Moraalisesti kyllä, käytännössä ei. Todellisuudessa mitä vaan saa tehdä, kunhan ei jää kiinni tai vastaa seurauksista

Esimerkkinä vaikkapa 100 kertaa kaljan varastamisesta kiinni jäänyt henkilö vastaa seurauksista lain edellyttämällä tavalla. Ne kerrat, kun ei jää kiinni, ei tule muita seurauksia kuin vaahto suupieleen. Ei se kieltäminen sitä tarkoita, että se varastaminen loppuisi.

Vierailija
87/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan saa stalkata. Jos kerran on niin vahva epäily, niin sitten kysyt ihan suoraan. Sillä se epätietoisuus loppuu.

Välttämättä tämä ei toimi kaikilla; oma mieheni EI IKINÄ myöntäisi mitään. Ideaalihan olisi, että jos kysyisi, toinen vastaisi rehellisesti. Mutta jos tilanne ei ole tämä, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin tsekata tilanne itse, jollakin tavalla. Näin itse ainakin tekisin jos tilanne sitä edellyttäisi. 

Ja sä oot suhteessa tuollaisen miehen kanssa miksi?!

Vierailija
88/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen puhelimen käyttämisessä ole mitään rikollista, kun se on yhteinen sopimus.

Vierailija
89/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa katsoa jos on vahva epäilys. Mielenkiintoista että aikana jolloin aivan kaikkea sähköistä viestintää käyvät läpi ja vakoilevat lukemattomat eri tahot yksityisistä henkilöistä ja yrityksistä valtioihin, kuitenkin sille omalle, läheisimmälle ihmiselle ei voi näyttää kenelle kirjoittelee? En koskaan alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa, kuka pitää minulta niin paljon salassa asioita, että täytyy oma puhelinkin lukita suojakoodin taakse.

Mieheni kanssa käytämme toistemme puhelimia aivan surutta ja samaa tietokonetta ja tablettia, koskaan ei ole tullut tarvetta erityisesti stalkata kun toinen ei aktiivisesti yritä salailla minulta mitä elämäänsä kuuluu. Enkä kyllä vastavuoroisesti haluaisi/halua että kukaan ystävä tai kaveri lähettelee minulle viestillä niin yksityisia asioita, että minun sen takia pitäisi kieltää miestäni koskemasta puhelimeeni jos hän sitä tarvitsee. Enkä kyllä itsekään tuollaisia arkaluontoisia asioita lähetä sähköisesti kellekään, jos tarkoituksena on ettei kukaan muu kuin tämä henkilö sitä asiaa saa tietoonsa.

Vierailija
90/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me luetaan toisten viestejä milloin huvittaa ja käytetään toistemme puhelimia, jos ne on lähinnä.Meillä on yhteiset rahat ja velatkin.Ihan outoa jos puolison kanssa on piiloitettavia salaisuuksia.

Sama. Miksi pitäisi salailla mitään?

Esimerkiksi siksi, että voi pitää työpaikkansa? Meillä se olisi irtisanomisen paikka, jos kävisi ilmi, että puoliso tai kuka tahansa ulkopuolinen saa lukea työkännyä ja sähköpostia. Ja kun on kännyetu, niin samaa laitetta käytän myös ihan privaviestintään.

Vierailija
91/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehellä onkin oikeasti kiire töissä ja stressin takia ei seksi maistu, siinähän rikot suhteenne tekemällä rikoksen. Ja vastauksena kysymykseen, EI SAA!

Ompa vakaa suhde, jos ero tulee sen takia että stalkkasi toisen puhelimen.

Lähinnä näkisin, että voi tulla riita ja siitä seurata keskusteluja asiasta, jolloin sillä voikin olla suhdetta vahvistava vaikutus. "Miksi olet epävarma, miksi ajattelit minun pettävän, oikeasti minusta tuntuu x, siksi olen ollut sellainen, koska x" jne -> kommunikaatioyhteyden avautuminen.

Vierailija
92/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tää puhelimen koskemattomuus on mennyt jo ihan naurettavuuksiin. Vielä 20 vuotta sitten ei kellään edes ollut mitään mobiililaitteita ja kaikki käytti yhteistä puhelinta kotona, puhumiseen.

Nyt sitten ihmiset kommunikoi tunteja päivässä, yksin ja hiljaa, jonkun pyhän luurinsa kautta, ja kukaan ei koskaan saa hipaistakaan sitä tai joutuu heti linnaan. Mikäs se otollisempi väline pettämiskuvioiden hallintaan, kun jatkuvasti käden ulottuvilla oleva oma pyhä puhelin, jonka sisällöstä ei muiden tarvitse koskaan tietää.

Juuri näin. Omasta mielestäni parisuhteessa ei normalisti pitäisi olla niin salaista, etteikö toinen osapuoli saisi siihen koskea. Esim: vastailla puhelimeen jos joku soittaa eikä omistaja pääse syystä tai toisesta vastaamaan tai vilaista keltä viesti on tullut jos on tarve ( mieluusti tosin ei availla ellei ole oiekasti pakko, koksa muuten toinen osapuoli en mahdollisesti sitä huomaa/muista ).

Vierailija
93/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me luetaan toisten viestejä milloin huvittaa ja käytetään toistemme puhelimia, jos ne on lähinnä.Meillä on yhteiset rahat ja velatkin.Ihan outoa jos puolison kanssa on piiloitettavia salaisuuksia.

Sama. Miksi pitäisi salailla mitään?

Koska puelimessa voi olla esimerkiksi ystäviltä tulleita viestejä liittyen heidän henkilökohtaisiin asioihin, jotka eivät puolisolleni kuulu millään tavalla.

Miksi ihmeessä ei voi luottaa toiseen sen vertaa, että puhelinta ei tarvitse erikseen vakoilla?

Vierailija
94/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kannattaa katsoa jos on vahva epäilys. Mielenkiintoista että aikana jolloin aivan kaikkea sähköistä viestintää käyvät läpi ja vakoilevat lukemattomat eri tahot yksityisistä henkilöistä ja yrityksistä valtioihin, kuitenkin sille omalle, läheisimmälle ihmiselle ei voi näyttää kenelle kirjoittelee? En koskaan alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa, kuka pitää minulta niin paljon salassa asioita, että täytyy oma puhelinkin lukita suojakoodin taakse.

Mieheni kanssa käytämme toistemme puhelimia aivan surutta ja samaa tietokonetta ja tablettia, koskaan ei ole tullut tarvetta erityisesti stalkata kun toinen ei aktiivisesti yritä salailla minulta mitä elämäänsä kuuluu. Enkä kyllä vastavuoroisesti haluaisi/halua että kukaan ystävä tai kaveri lähettelee minulle viestillä niin yksityisia asioita, että minun sen takia pitäisi kieltää miestäni koskemasta puhelimeeni jos hän sitä tarvitsee. Enkä kyllä itsekään tuollaisia arkaluontoisia asioita lähetä sähköisesti kellekään, jos tarkoituksena on ettei kukaan muu kuin tämä henkilö sitä asiaa saa tietoonsa.

Parisuhteessa kummallakin on omat rajansa. Minä en taas koskaan olisi yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka vaatisi nähdä mitä minä keskustelen yksityisesti muiden kanssa. Se mitä puhun vaikkapa kavereideni kanssa ei kuulu miehelle. Aina on vaihtoehto etsiä sellainen nainen, jolle tuo ei olisi ongelma.

Vierailija
95/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tää puhelimen koskemattomuus on mennyt jo ihan naurettavuuksiin. Vielä 20 vuotta sitten ei kellään edes ollut mitään mobiililaitteita ja kaikki käytti yhteistä puhelinta kotona, puhumiseen.

Nyt sitten ihmiset kommunikoi tunteja päivässä, yksin ja hiljaa, jonkun pyhän luurinsa kautta, ja kukaan ei koskaan saa hipaistakaan sitä tai joutuu heti linnaan. Mikäs se otollisempi väline pettämiskuvioiden hallintaan, kun jatkuvasti käden ulottuvilla oleva oma pyhä puhelin, jonka sisällöstä ei muiden tarvitse koskaan tietää.

Ennen vanhaan stalkkaaminen tarkoitti sitä, että luetaan toisen paperikirjeet ja soitetaan tai vastataan talon puhelimeen kumppanin äänellä jolloin pahaa aavistamaton kolmas osapuoli kertoo asiansa stalkkaajalle.

Näinkö sen kuuluu mennä?

Joo kaikkihan me, ja meidän vanhempamme, läheteltiin joka päivä paperikirjeitä ennen ja luettiin niitä tunti illassa hiljaa olohuoneen nurkassa, eikä kerrottu sisällöistä toisille mitään. Ja isänikin aina vastaili äitini ääntä matkimalla puhelimeen siltä varalta, että sieltä joku äitini vieras panokaveri soittaa ja jäisi näin nalkkiin. Jep.

Vierailija
96/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikeaa pitää se puhelin yksityisenä siltä puolisolta. Onko teillä omia kavereita vai nysväättekö toistenne kainalossa 24/7. Eihän ne teidän kaverit lähetä viestejä teidän puolisoidenne luettaviksi. Ihme touhua.

Tätä mäkin ihmettelen, jos mä haluaisin että mun kaverin ukkokin saa sen viestin lukea, niin silloin mä lähettäisin sen sille ihan suoraan.

Nämä parit on omasta mielestään niin onnellisia ja luottamus pelaa paremmin kuin kellään muulla, koska kaikki jaetaan ja voidaan jakaa eikä ole ollenkaan salaisuuksia. Todellisuudessa siinä kaksi luuseria kyttää toisiaan ja oikeaa luottamusta ei suhteessa ole.

Toisaalta ihan ymmärrettävää että tuollaisessa suhteessa valehdellaan myös itselleen.

N39

Vierailija
97/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Omasta mielestäni parisuhteessa ei normalisti pitäisi olla niin salaista, etteikö toinen osapuoli saisi siihen koskea. Esim: vastailla puhelimeen jos joku soittaa eikä omistaja pääse syystä tai toisesta vastaamaan tai vilaista keltä viesti on tullut jos on tarve ( mieluusti tosin ei availla ellei ole oiekasti pakko, koksa muuten toinen osapuoli en mahdollisesti sitä huomaa/muista ).

Minkä ihmeen takia minun pitäisi tietää, keneltä miehen puhelimeen tuli viesti? Oikeasti? En keksi ainuttakaan syytä.

Paitsi sairaalloisen mustasukkaisuuden.

Vierailija
98/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pettäjäthän tunnetusti myöntävät kysyttäessä. "No nyt kun kysyit niin joo, mulla on suhde työkaverin kanssa, ei kai haittaa".

Ja vastaus kysymykseen: SAA.

Itse olin ehdottomasti sitä mieltä ettei toisen puhelimeen kajota.. Kunnes aloin epäillä pettämistä. Silloin katsoin, 1. kertaa elämässäni ja toinen nainen sieltä paljastui. En olisi ikinä saanut tietää kaikkea jos en olisi katsonut. Eläisin vieläkin valheessa.

Siitä voi napsahtaa vuos linnaa pahimmassa tapauksessa.

Suomen vankilat ovatkin täynnä kotirouvia, jotka stalkkasivat miehensä puhelimen kerran ja jäivät siitä kiinni, etkö tiennyt? ;)

Eli lait ovat perseestä ja väärässä, kyllä stalkata saa?

Samaan tapaan, miehet saa kytätä teitä, seurata minne menette tyttöjen iltana ja lukea päiväkirjat?

Vierailija
99/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muille ihmisille olette yksi ja sama henkilö. Mirja-kaverisi haluaakin, että Seppo-miehesi lukee viestit Mirjan haavaisesta tussusta ja karkailevasta virtsasta jolle Mirjan mies on ilkkunut?

Vierailija
100/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teillä. Kuten muillakin täällä, niin minulla on työpaikan puhelin käytössä ja vaimolla ei ole mitään asiaa kurkkia sitä. Toisaalta suojakoodi on pakollinen ja menee nopeasti päälle, joten ei sille ole paljoa mahdollisuuksiakaan.

Ja minulla ei ole mitään tarvetta käyttää vaimon puhelinta. Joskus huikkaa lukemaan viestin, jos se pitää saada heti luettua ja hän on esimerkiksi vessassa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi