Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?
Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?
Kommentit (284)
Tämähän on ollut rikollista jo vuodesta 2014, siis stalkkaaminen ylipäätänsä. Lisäksi syyllistyt toiseen rikokseen, jos käytät luvatta toisen puhelinta.
Opin jo aikoja sitten peittämään jälkeni ei ole mitään keinoa stalkata minua. Lisäksi en kirjoita mitään arkaluontoista tai muitakaan mielipiteitä somessa puhelimella kaikki keskustelut käydään joko kasvotusten tai ne puhutaan livenä.
Opin arvostamaan yksityisyyttäni juuri teidän stalkkaajien takia, olette syy miksi en käy mitään keskusteluja missään jotka jäisi muistiin.
Vierailija kirjoitti:
laitontahan se, mutta......joskus hätä ei lue lakia.
Mikä ihmeen hätä? Ap voi myös kysyä ja keskustella asiasta miehensä kanssa niin kuin normaalit ihmiset. Se tosin taas kertoo enemmän kuin mikään keskustelu, että ap ei luota mieheensä. Se on oikeastaan ihan se ja sama onko luottamuspulaan syytä vai ei, tuossa vaiheessa suhde on jo niin heikoissa kantimissa että sitä ei enää kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kannattaa kyllä kysyä suoraan. Sitten alkaisin jotenkin vakoilla ja jos pakko olisi, niin sitten katsoisin puhelimen. Ystävällä oli sama tilanne, oli vahvat epäilyt, mutta mies kiisti. Lopulta nainen tarkisti puhelimen ja sieltä löytyi vahvistus epäilyille ja suhde oli jatkunut jo pari vuotta. Mies tunnusti olevansa rakastunut tähän toiseen naiseen, eli erohan siinä tuli.
Toivon että epäilysi on turha. Minäkin epäilin kerran miestäni pettämisestä, mutta paljastui ihan muuksi ja edelleen ollaan yhdessä ja vieläpä onnellisia.
Kannattaa muistaa se, että stalkkaamisesta on palkintona lähes aina ero. Jos stalkkaaja on oikeassa, erotaan pettämisen takia ja jos väärässä niin erotaan luottamuksen menettämisen, stalkkaamisen ja vainoharhaisuuden takia.
Tai kolmantena, ja ihan yhtä todennäköisenä vaihtoehtona, palkintona helpotus, kun stalkkaaja huomaa, ettei puhelimessa ole mitään pettämiseen viittaavaa, ja suhde voi jatkua normaalisti taas.
Miten suhde kyttääjään ja rikolliseen voi olla normaali?
Kyllähän se sairaalloinen mustasukkaisuus on sitä, että epäillään toisen pettävän kaikkien kanssa, joiden kanssa tekemisissä ja tämä juontaa mustasukkaisen äärimmäisestä epävarmuudesta. Ettei koe olevansa rakkauden arvoinen. Huono itsetunto sitä teettää. Mutta oman kokemukseni mukaan noita eivät mitkään rakkaudenosoitukset saa rauhoittumaan vaan sitten kuvitellaan, että kieroillaan jotain?
Puhun siis sairaalloisen mustasukkaisista ihmisistä. Kun mikään ei vaan riitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kannattaa kyllä kysyä suoraan. Sitten alkaisin jotenkin vakoilla ja jos pakko olisi, niin sitten katsoisin puhelimen. Ystävällä oli sama tilanne, oli vahvat epäilyt, mutta mies kiisti. Lopulta nainen tarkisti puhelimen ja sieltä löytyi vahvistus epäilyille ja suhde oli jatkunut jo pari vuotta. Mies tunnusti olevansa rakastunut tähän toiseen naiseen, eli erohan siinä tuli.
Toivon että epäilysi on turha. Minäkin epäilin kerran miestäni pettämisestä, mutta paljastui ihan muuksi ja edelleen ollaan yhdessä ja vieläpä onnellisia.
Kannattaa muistaa se, että stalkkaamisesta on palkintona lähes aina ero. Jos stalkkaaja on oikeassa, erotaan pettämisen takia ja jos väärässä niin erotaan luottamuksen menettämisen, stalkkaamisen ja vainoharhaisuuden takia.
Tai kolmantena, ja ihan yhtä todennäköisenä vaihtoehtona, palkintona helpotus, kun stalkkaaja huomaa, ettei puhelimessa ole mitään pettämiseen viittaavaa, ja suhde voi jatkua normaalisti taas.
Voiko epänormaali jatkua normaalina?
On ihan normaalia olla välillä epävarma elämässään.
Kuten on normaalia, että välillä vähän panettaa kun muijaa ei joten voi vähän nussia muita?
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan saa stalkata. Jos kerran on niin vahva epäily, niin sitten kysyt ihan suoraan. Sillä se epätietoisuus loppuu.
Joo, pettäjäthän tunnetusti myöntävät kysyttäessä. "No nyt kun kysyit niin joo, mulla on suhde työkaverin kanssa, ei kai haittaa".
Ja vastaus kysymykseen: SAA.
Itse olin ehdottomasti sitä mieltä ettei toisen puhelimeen kajota.. Kunnes aloin epäillä pettämistä. Silloin katsoin, 1. kertaa elämässäni ja toinen nainen sieltä paljastui. En olisi ikinä saanut tietää kaikkea jos en olisi katsonut. Eläisin vieläkin valheessa.
Minulla on työpaikan puhelin, joten en edes saa näyttää viestejäni puolisolle. Ja jos vaatimalla vaatisi, niin näyttäisin ovea. Eipähän siellä mitään jännittävää edes ole, mutta kaikki viestit eivät ole puolison nähtäväksi edes tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan saa stalkata. Jos kerran on niin vahva epäily, niin sitten kysyt ihan suoraan. Sillä se epätietoisuus loppuu.
Loppuuko? Kertooko mies että ai niin unohdinkin mainita että minulla on toinen.
Ei kyllä välttämättä lopu.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisystävä tekisi tuollaista, niin olisi sen viimeinen temppu. Ensin lortolle kenkää ja sitten rikosilmoitus.
Haha, et pysty todistamaan mitään, ei ole kuin sana sanaa vastaa.
Kyllä minun mielestä saa, olen ollut itse samassa tilanteessa ja asia selvisi kun stalkkasin miehen puhelimen, whatsappin ja Facebookin. Ei löytynyt mitään epäilyttävää ja mies ei edes tiennyt operaatiosta ja mä sain mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?
Sä et sitten koskaan ole kuullut kysymisestä ja keskustelusta?
Olen kysynyt ja vastaus on aina sama, ei ole mitään.
Silti kännykän näpsytys jatkuu, seksi ei kelpaa tai ei seiso/laukea. Töissä pitää olla enemmän jne.
No sitten sinun pitää miettiä, että jatkatko suhdetta. Jos sinusta tuntuu, että suhteessa on jotain vialla, niin joko keskustelet asiasta tai eroat.
Muutenkin tää puhelimen koskemattomuus on mennyt jo ihan naurettavuuksiin. Vielä 20 vuotta sitten ei kellään edes ollut mitään mobiililaitteita ja kaikki käytti yhteistä puhelinta kotona, puhumiseen.
Nyt sitten ihmiset kommunikoi tunteja päivässä, yksin ja hiljaa, jonkun pyhän luurinsa kautta, ja kukaan ei koskaan saa hipaistakaan sitä tai joutuu heti linnaan. Mikäs se otollisempi väline pettämiskuvioiden hallintaan, kun jatkuvasti käden ulottuvilla oleva oma pyhä puhelin, jonka sisällöstä ei muiden tarvitse koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pettäjäthän tunnetusti myöntävät kysyttäessä. "No nyt kun kysyit niin joo, mulla on suhde työkaverin kanssa, ei kai haittaa".
Ja vastaus kysymykseen: SAA.
Itse olin ehdottomasti sitä mieltä ettei toisen puhelimeen kajota.. Kunnes aloin epäillä pettämistä. Silloin katsoin, 1. kertaa elämässäni ja toinen nainen sieltä paljastui. En olisi ikinä saanut tietää kaikkea jos en olisi katsonut. Eläisin vieläkin valheessa.
Siitä voi napsahtaa vuos linnaa pahimmassa tapauksessa.
Olisi säälittävää elää suhteessa, jossa täytyisi puhelinta stalkata. En ihmettele, että palstan taso on tätä, mitä on. Epävarmoja lihavia kotirouvia, jotka kuvittelevat kuuluvansa elokuvien yläluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisystävä tekisi tuollaista, niin olisi sen viimeinen temppu. Ensin lortolle kenkää ja sitten rikosilmoitus.
Haha, et pysty todistamaan mitään, ei ole kuin sana sanaa vastaa.
Kyllä minun mielestä saa, olen ollut itse samassa tilanteessa ja asia selvisi kun stalkkasin miehen puhelimen, whatsappin ja Facebookin. Ei löytynyt mitään epäilyttävää ja mies ei edes tiennyt operaatiosta ja mä sain mielenrauhan.
Sinä olet kiero paska ja toivottavasti miehesi saa touhusi selville joskus. Hän ansaitsee naisen, joka arvostaa häntä.
Miesystäväni vuosia sitten alkoi yhtäkkiä olemaan liiankin paljon puhelimensa kimpussa, koko ajan viestiä tuli ja viestiä lähti.. Kysyin mieheltä asiasta ja hän tyrmäsi epäilykseni.
Noh kerran mies nukahti kesken illan sohvalle, hetken mielijohteesta nappasin hänen puhelimen käteeni ja luin viestit.. Ja sieltähän paljastui! "Olet aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä mielessäni" yms yms. Oli jo menossa naisen kanssa kihloihin. Raivostuin, keräsin kamani ja lähdin. Suhteen päättymisen jälkeen mies kiisti viikkokausia sen toisen naisen ja yritti saada minua takaisin. Enpä ottanut, oli sen episodin jälkeen vahvasti ex painotteinen miesystävä.
Tästä oppineena jos tulevaisuudessa tulee sama epäilys ja mies vaan kiistää ja tyrmää, niin ihan varmasti luen uudestaankin miehen viestit. Nyt onnellisesti avioliitossa mutta tämäkin asia jo onneksi opittu kantapään kautta.
Ei tietenkään puhelimen stalkkaaminen oikein ole, mutta valitettavasti tuo on useimmiten ainoa keino saada tietää sivusuhteesta.
Te, jotka neuvotte kysymään suoraan, oletteko tosissanne? :D
Vierailija kirjoitti:
Olisi säälittävää elää suhteessa, jossa täytyisi puhelinta stalkata. En ihmettele, että palstan taso on tätä, mitä on. Epävarmoja lihavia kotirouvia, jotka kuvittelevat kuuluvansa elokuvien yläluokkaan.
Olipas siinä aikuismainen ja asiallinen kommentti. Jatka samaan malliin!
Toi on just se asia, joka saa miehen jättämään sut, jos epäilet ilman mitään syytä! Rakkautta saa takaisin yleensä rakastamalla itse toista ja näyttämällä sen, eikä epäilyillä. Tosi on!