Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?
Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?
Kommentit (284)
laitontahan se, mutta......joskus hätä ei lue lakia.
Mä kysyisin mieheltä suoraan. Tohon puhelimen tonkimiseen en osaa sanoa koska meidän suhteessa molemmat saa näprätä toistensa puhelimia. Fiksu pettäjä yleensä poistaa puhelimesta semmoset mistä voi jäädä kiinni joten ehkä kannattaa mielummin lähteä keskustelemaan asiasta miehen kanssa.
Onneksi on pakko pitää suojakoodia kännykässä, niin eipä sitä paljoa stalkkailla.
Minä vasta stalkkasin, ja oli nolo kun mies sai mut kiinni. Mutta ei se edes tajunnut missä mielessä sitä puhelinta tutkin. Eikä sieltä mitään löytynyt. Kävin läpi koko facebookin loki-historian. Mies on vaan omissa ajatuksissaan ja minä epävarma! :D onneksi ei tajunnut/ tai tajusi muttei halunnu asettaa mua noloon tilanteeseen, kun tietää miten epävarma olen.
En hyväksyisi ikinä mun puhelin/koneen katsomista ilman lupaa. En myöskään itse katsoisi koskaan. Säälittävää touhua.
Onko teidän liitot oikeasti noin heikoilla kantimilla/niin paljon salattavaa suhteessa että avioliittokin kaatuisi jos katsoo läpi toisen puhelimen?? Hoh hoijaa...
Vierailija kirjoitti:
laitontahan se, mutta......joskus hätä ei lue lakia.
Mutta nyt ei ole kyse mistään hädästä, vaan AP skitsoilusta.
Ja jos kerran noin epäilyttää, niin eikö sitä voi ihan suosiolla erota?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehethän myöntää heti jos vaan kysyy! Tarkoitus pyhittää keinot, anna mennä ap.
Siis mitä hemmettiä?! Miksi ihmeessä sellaisessa suhteessa ja miehessä pitää enää edes roikkua jonka sanomisiin ei voi luottaa ja joka ei ole rehellinen?!
Joo, en tosiaan tajua.
N39
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyisin mieheltä suoraan. Tohon puhelimen tonkimiseen en osaa sanoa koska meidän suhteessa molemmat saa näprätä toistensa puhelimia. Fiksu pettäjä yleensä poistaa puhelimesta semmoset mistä voi jäädä kiinni joten ehkä kannattaa mielummin lähteä keskustelemaan asiasta miehen kanssa.
Raivostuttaa teidän kaltaiset pariskunnat eli jos minä kirjoitan viestin miehellesi niin voit lukea sen. Eli en voi kertoa miehellesi mitään puhelimessa kahden kesken, raivostuttava ja olisi reilua että te kerrotte tämän kaikille.
Aion tästä eteenpäin olla kirjoittamatta mitään viestiä puhelimella yhdellekään pariskunnalle johtuen näistä teidän diileistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kannattaa kyllä kysyä suoraan. Sitten alkaisin jotenkin vakoilla ja jos pakko olisi, niin sitten katsoisin puhelimen. Ystävällä oli sama tilanne, oli vahvat epäilyt, mutta mies kiisti. Lopulta nainen tarkisti puhelimen ja sieltä löytyi vahvistus epäilyille ja suhde oli jatkunut jo pari vuotta. Mies tunnusti olevansa rakastunut tähän toiseen naiseen, eli erohan siinä tuli.
Toivon että epäilysi on turha. Minäkin epäilin kerran miestäni pettämisestä, mutta paljastui ihan muuksi ja edelleen ollaan yhdessä ja vieläpä onnellisia.
Kannattaa muistaa se, että stalkkaamisesta on palkintona lähes aina ero. Jos stalkkaaja on oikeassa, erotaan pettämisen takia ja jos väärässä niin erotaan luottamuksen menettämisen, stalkkaamisen ja vainoharhaisuuden takia.
Tai kolmantena, ja ihan yhtä todennäköisenä vaihtoehtona, palkintona helpotus, kun stalkkaaja huomaa, ettei puhelimessa ole mitään pettämiseen viittaavaa, ja suhde voi jatkua normaalisti taas.
Lukisin ehdottomasti! Jos löytyy jotain, niin potku perseelle eikä selitystä tarvitse edes antaa! Jos ei mitään löydy, niin sitten hiljaa vaan. Tosin mies on voinut jo viestit poistaa.
Itse eroaisin jo nyt. Intuitio on usein oikeassa. Jos mies vaikuttaa salailevalta, hänellä on todennäköisesti jotain meneillään. Meidän suhteessa ainakin molemmat käyttävät toistensa puhelimia, eikä niitä salailla tai piilotella mitenkään. Ei ole tarvetta.
Jättäisin kenet tahansa, joka vaatisi viestejäni luettavaksi. Oli siellä mitään raskauttavaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kannattaa kyllä kysyä suoraan. Sitten alkaisin jotenkin vakoilla ja jos pakko olisi, niin sitten katsoisin puhelimen. Ystävällä oli sama tilanne, oli vahvat epäilyt, mutta mies kiisti. Lopulta nainen tarkisti puhelimen ja sieltä löytyi vahvistus epäilyille ja suhde oli jatkunut jo pari vuotta. Mies tunnusti olevansa rakastunut tähän toiseen naiseen, eli erohan siinä tuli.
Toivon että epäilysi on turha. Minäkin epäilin kerran miestäni pettämisestä, mutta paljastui ihan muuksi ja edelleen ollaan yhdessä ja vieläpä onnellisia.
Kannattaa muistaa se, että stalkkaamisesta on palkintona lähes aina ero. Jos stalkkaaja on oikeassa, erotaan pettämisen takia ja jos väärässä niin erotaan luottamuksen menettämisen, stalkkaamisen ja vainoharhaisuuden takia.
Tai kolmantena, ja ihan yhtä todennäköisenä vaihtoehtona, palkintona helpotus, kun stalkkaaja huomaa, ettei puhelimessa ole mitään pettämiseen viittaavaa, ja suhde voi jatkua normaalisti taas.
Voiko epänormaali jatkua normaalina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehethän myöntää heti jos vaan kysyy! Tarkoitus pyhittää keinot, anna mennä ap.
Siis mitä hemmettiä?! Miksi ihmeessä sellaisessa suhteessa ja miehessä pitää enää edes roikkua jonka sanomisiin ei voi luottaa ja joka ei ole rehellinen?!
Joo, en tosiaan tajua.
N39
Mulla ei ainakaan kyse ole siitä etteikö mieheeni voisi luottaa, vaan siitä etten voi ylipäänsä luottaa siihen että joku voi aidosti mua rakastaa. Siksi pelkään miehen pettävän, ja tiedostan sen, mutta välillä epäilen sitä silti tosissani vaikka kuinka yritän tiedostaa että oma pää vaan kenkkuilee. Miehessä ei sinänsä ole vikaa. T. se joka stalkkasi puhelimen ja jäi kiinni.
Huono stalkata, vaikka epäilee, jos puhelimessa sormenjälkitunnistus vaan avaa puhelimen:( ( Samsung Galaxy edge 7, vai mikälie...)
Kyllähän pitkässä suhteessa vuosien jälkeen yllättäen alkanut jatkuva kännykän räplääminen ja epämääräiset lisämenot yleensä johtuvat sivusuhteesta. Jos aiemmin (vaikka viimeisen 10 vuoden aikana) ei ole tullut mieleen epäillä puolisoa pettämisestä, vaikea on epäilijää mustasukkaisena sekopäänä pitää.
Harvemmin pettäjä tunnustaa sivusuhteen kysyttäessä, se ei tässä tilanteessa auta. Saa vai viharyöpyn ja syytökset vainoharhaisuudesta. Jos on yhteisiä lapsia, pelkän epäilyksen vuoksi on aika vaikeaa ja tyhmääkin nostaa kytkintä.
Itse en vaivautunut tutkimaan kännykkää, vaan kyselin mieheltä vaivihkaa hyvässä hengessä menoistaan, kun hän oli humalassa (sivusuhdenainen myös viinaanmenevää sorttia) ja hiljalleen viikkojen myötä puhui itsensä täysin ristiin, kun ei muistanut mitä oli valehdellut aiemmin.
Yritin jatkaa miehen kanssa suhteen jälkeen, mutta ihan turhaa oli. Mies kohteli mua ala-arvoisesti surressaan menetettyä rakkauttaan (joka oli tietysti miehen mielestä mun vika).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en tosiaan tajua.
N39
Jos et tiedä pettääkö hän, niin et voi tietää onko hän myöskään rehellinen. Eli kysymällä asiaa, et voi tietää onko vastaus rehellinen, vaikka haluaisitkin luottaa. Kaikilla ei ole niin ideaalia elämää, jossa kukaan ei koskaan petä ja, jossa voi sokeasti luottaa koko elämänsä ajan.
Näkeehän sen nyt tilastoistakin, että suurin osa liittojen päättymisistä johtuu pettämisestä. On ihan luonnollista olla välillä epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän liitot oikeasti noin heikoilla kantimilla/niin paljon salattavaa suhteessa että avioliittokin kaatuisi jos katsoo läpi toisen puhelimen?? Hoh hoijaa...
Ei ole salattavaa mutta tietynlainen käsitys avioliitosta. Jos tekisin rikoksen, jonka uhrina on mun aviomies ni ois se täysin erilainen avioliitto kuin mitä halusin. Ja puoliso viel kaiken lisäksi lakimies ja tiiän, että ei hyväksy rikoksia, joten uskoisin, että ois viel erityisen loukkaavaa hänelle, jos oma vaimo tekisi rikoksen häntä vastaan. Siksi valitsisin ihan joka tilanteessa olla tekemättä sitä tutkimista, kunnioitan liikaa avioliittoa, häntä ja itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko epänormaali jatkua normaalina?
On ihan normaalia olla välillä epävarma elämässään.
Naisenkin saa raiskata, jos oikein kovasti panettaa? Tarkoitus pyhittää keinot?