Helteet tulivat ja kaikkialla Suomessa naiset kerjäävät nyt miesten huomiota pukeutumisellaan
Voisin uskoa että naiset pukeutuvat todella paljastavasti vain viilentääkseen omaa oloaan jos katselisivat kadulla vain eteenpäin, alaspäin tai omaa kännykkäänsä, mutta ihmeen paljon ne katseet tuntuvat suuntautuvan vastaantulevien miesten kasvoihin, ikäänkuin tarkistaakseen että huomaako mies naisen asun.
Typerää. En itse ainakaan tuijota paljastavia vaatteita siksi että olisin niin innoissani esimerkiksi paljaista sääristä, vaan siksi, että paljastavasti pukeutuva nainen erottuu niin selvästi massasta.....on niin huomionhakuisen näköinen, kun lähistöllä kuitenkin kävelee myös niitä hihalliseen paitaan ja pitkiin housuihin sonnustautuneita naisia.
T. Mies
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Näillä säillä näkee jopa viisikymppisiä naisia todella vähissä vaatteeissa.
Toivottavasti pukeutuvat tosiaan niin ainoastaan omaksi ilokseen eivätkä tarjotakseen "miehille silmäniloa".
Miksi luulet ettei 50v voi olla silmäniloa? Tuon ikäiseltä saa vielä hyvät kyydit, ihme ikärasismia. Yli 40 mittarissa ja harrastin ns. milffejä ennekuin olivat muotia. Aivan eri juttu saada teininä 16-18 v jotain 30-40 vuotiasta. Oman ikäiset tuntui muutaman jälkeen aika osaamattomilta.
Nykyään käy melkein kaikki täysi-ikäiset. Persoona ja ulkonäkö ratkaisee. Teoreettista kun on varattu, naisten käytöksestä päätellen valinnanvaraa olisi. Joka kerta kun käydään saluunoissa yrittäjiä löytyy.
Niin. Teillä siellä ryssilandiassahan naiset näyttävät kaikki vähän hutsahtavilta. Ei täällä sentään raiskata niin paljon, eri kulttuuri.
Jossain toisessa keskustelussa sitten taas haukutaan suomalaisia naisia kun eivät tajua pukeutua seksikkäästi kuten venäläiset ja virolaiset siskonsa. Eli niin tai näin niin et voi voittaa.
Olen ollut kaikki hellepäivät mustassa t-paidassa ja mustissa riipputaskuhousuissa. :D ehkä mä viikonloppuna vedän mekon päälleni.
N25
höpöhöpö. Pihalal on +++30 ni kuka sitä telttaan haluaa pukeutua. Tosin ne sortsit missä näkyy perseposket ei ole minusta hienoja eikä napapaidat. Muuten saa pukeutua miten haluaa =) nauti nyt, kesä on vaan hetken.