Olen juhlien ITKUPILLI, miten saan itseni pysymään kasassa tulevana lauantaina?
Muilla tätä ongelmaa? Mua alkaa helposti itkettämään liikuttavat tilanteet/tilaisuudet ja nyt lapsi pääsee ylioppilaaksi ja nyt jo tiedän että jos (kun...) aloitan itku, on vaikea lopettaa ja hillitä itseään. Ja muutun puaniseksi kuintomaatti. Hermostuttaa jo valmiiksi tämä tilanne...
Apua!
Kommentit (8)
Hassu, et sä varmastikaan ainoa vollottaja siellä ole. :D
Terveisin äiti joka epäilee kevätjuhlassa vollottavansa jo nyt vaikka poika lopettaa alakoulun vasta vuoden päästä. :D
Täällä samanlainen. Tippa linssissä jo lasten kevätjuhlien suvivirren aikana. Samoin häissä, ristiäisissä...you name it.
Olenkin panostanut kunnolliseen vedenkestävään ripsariin ja varustautunut nenäliinapaketilla.
Mä laitan ripsienpidennykset ennen juhlia. Mutta kun en osaa kyynelehtiä nätisti, räkä valuu, naama punaisena, jatkan pitkään.
Et varmasti ole ainut, eikä haittaa vaikka olisitkin! Se että silmät punottaa niin ei haittaa, mutta tietysti jos tyrslit kovaan ääneen, niin se jo vähän haittaa :D Vedenkestävää ripsaria/rajaukset ja tosiian nenäliinat. Näillä itse pärjäsin eskarin kevätjuhlassa ja itkun tiristykset aloitin jo ennen kun ohjelmatkaan oli alkaneet :)
Joo kyllä on tyrskitty urakalla kaikissa juhlatilaisuuksissa.. ; )
Jep olen ugly crier, olen jo aloittanut, neljä päivää ennen.
Oletko herkkä?
Omaan itku- ja liikuttumisherkkyytteen olen huomannut ravinnolla olevan vaikutusta. Sokeri ja viljat pahentavat ongelmaa. Kasviksia
kosolti ruokavalioon :)
Kyllä nolotti viime viikolla töissä kehityskeskustelussa, kun minulla valui kyyneleet pitkin poskia. Nyt oli suotuisa aika kuusta myös. Viime vuonna liikutui myös tuossa kehityskeskustelussa 😔 Ensi kerralla olen kieltänyt itseltäni liikuttumisen...Tietysti pms on taas päällä. Ei voi joka kerta käydä niin.
Pyri ainakin nukkumaan tarpeeksi ennen juhlia.
Tsemppiä ja hyviä juhlia ilman Niagaran putouksia :)
up
muilla ei tälläistä probleemaa?