Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisia löytää?

Vierailija
31.05.2016 |

Mistä tämmöinen ujo kilttimies vois löytää naisseuraa. Olen kyllä kokeillu tinderiä ja baareissakin tullut useasti rampattua mutta ei käy flaksi. Baareissa aina kun nään jonkun nätin kiinnostavan tytön ja ajattelen mennä juttelemaan nii eiköhän sen viereen heti ilmesty alfamies ja vie naisen minun edestäni. Jotain 30-40v pubiruusuja ehkä baarista saisin mutta jokin raja minullakin. Tinderissä ja netissä ylipäätän taas naiset on niin pinnallisia että tavis miehen turha ettiä seuraa sieltä. Muutaman kerran saanut treffit sovittua netinkautta ja heti ekoilla treffeillä loppuu naisella kiinnostus jostain kumman syystä? Kysyisinki mistä tämmönen mukava ujohko kilttimies löytäisi naisia.
M27

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt?

Vierailija
2/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista paikoista. 

Netin kyllä unohtaisin kun et ilmeisesti mikään pelimies ole. Ei sieltä tavallinen mies seuraa löydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämmöinen ujo kilttimies vois löytää naisseuraa. Olen kyllä kokeillu tinderiä ja baareissakin tullut useasti rampattua mutta ei käy flaksi. Baareissa aina kun nään jonkun nätin kiinnostavan tytön ja ajattelen mennä juttelemaan nii eiköhän sen viereen heti ilmesty alfamies ja vie naisen minun edestäni. Jotain 30-40v pubiruusuja ehkä baarista saisin mutta jokin raja minullakin. Tinderissä ja netissä ylipäätän taas naiset on niin pinnallisia että tavis miehen turha ettiä seuraa sieltä. Muutaman kerran saanut treffit sovittua netinkautta ja heti ekoilla treffeillä loppuu naisella kiinnostus jostain kumman syystä? Kysyisinki mistä tämmönen mukava ujohko kilttimies löytäisi naisia.

M27

Ihan vähän väsynyttä trollausta taas. Mutta eiköhän joku tähänkin halpaan mene. Jälleen kerran.

Vierailija
4/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää kun niitä ei vonkaa, eli nyt lopetat sen naisten perässä juoksemisen ja odotat että naiset tulee sun luokse. Muuten mikään ei muutu.

Vierailija
5/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sun täytyy reipastua ja voittaa ujoutesi ja mennä rohkeasti juttelemaan esim. kaupassa, kirjastossa, jossakin harrastusten parissa, kahvilassa, bussipysäkillä jne.

Vierailija
6/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ei saa naista. Tyydy kohtaloosi.

Vierailija
7/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostut elättämään mut niin tässä olen, ihan sua varten. Pillua ja persettä ja suikkia saat vaikka joka pvä jos haluat! N25

Vierailija
8/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suostut elättämään mut niin tässä olen, ihan sua varten. Pillua ja persettä ja suikkia saat vaikka joka pvä jos haluat! N25

It's a deal!

Vierailija
9/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It's a deal!

Tuo oli naiseksi naamioitunut mies :)

Vierailija
10/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä

Harrastuksista

Kaveripiiristä

Opinnoista

Vierailija
11/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It's a deal!

Laitapa sitten yhteystietoja tulemaan. N25

Vierailija
12/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It's a deal!

Tuo oli naiseksi naamioitunut mies :)

No eihän ollut. 🙄🖕🏻 N25

Vierailija
13/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut huorista.

Vierailija
14/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Ihan vähän väsynyttä trollausta taas. Mutta eiköhän joku tähänkin halpaan mene. Jälleen kerran.

Rumaako pitäisi etsiä?

Vierailija
15/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jotain harrastusta, jossa liikkuu oman ikäluokkasi väkeä. Ainakaan et tule vahingossa löytäneeksi sellaista naissa, joka viihtyy vain ja ainoastaan kotisohvalla tai baarissa. :)

.

Kiinnostaisiko esim. ratsastus, kuorolaulu, ryhmäjumpat, maalauspiirit (kunhan et valitse senioriryhmää), ryhmäsuunnistus, ...? Mikä vaan itsestäsi tuntuu mielekkäältä. Vaikea neuvoa täsmällisesti, kun en tunne sinua enkä asuinpaikkakuntaasi.

.

Muutenkin aktiivinen elämä auttaa. Ihan mieskavereidesi kanssa liikkuessa voit tutustua heidän kauttaan johonkuhun sopivaan. Tai voit viettää illanistujaisia ja pyytää heitä tuomaan muitakin mukanaan (ja vinkata, että muutkin kuin miehet on tervetulleita.) Ainakaan ei kannata nyhjöttää kotona, eikä minusta baarikaan ole mikään järkevin paikka - ainakaan minun maun mukaisen seuran etsimiseen.

.

Jos olet työtön/teet etätöitä/löydät helposti töitä muuaakin, niin muutto "naisvaltaisemmalle" paikkakunnalle voi auttaa asiaa. Katso taulukko tuon jutun lopusta: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html

Vierailija
16/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan mies halua lähteä esim. frisbeegolfaamaan? Muitakin edullisia ja kivoja tutustumistapoja on. Kysy monenlaisia naisia vaikka ilmaistapahtumiin ja mieluiten sellaisiin ettei ole aivan pakko mielettömästi tälläytyä.

Vierailija
17/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda sana kilttimies, jos et ole skotti. Äläkä koskaan, ikinä, milloinkaan käytä sanaa alfamies.

Vierailija
18/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut löytäisit painonnostosalilta.

Vierailija
19/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut löytäisit painonnostosalilta.

Ehana. Voisit opettaa mulle rinnallevedon salat jos asut pohjois-pohjanmaalla. Ei tosta mitään tule näköjään yksin opettelemalla.

Vierailija
20/20 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku kiva harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän