Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
1/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ihanan rehellinen avaus :)

Seurusteletko? Mitä sitten kun "totuus paljastuu"? :)

Mulla on rumat eriparitissit vaikka muka just hyvännäköset miesten mielestä olevinaan paidan päältä katsottuna. :(

Vierailija
2/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rumat eriparitissit vaikka muka just hyvännäköset miesten mielestä olevinaan paidan päältä katsottuna. :(

Juu seurustelen ja  mies painaa 130+ kg ja samalla tavalla mieheksi erikoinen kroppa kuten minulla naiseksi, joten ei ole ensimmäisenä valittamassa ulkomuodostani.  Enpä tiedä mitä mahtaa oikeasti miettiä, mutta eipä ainakaan koskaan valita päin naamaa mitään. Se riittää :)

Tosin hänkin luulee minua 70-kiloiseksi, haha :D

Olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena ja jopa nauramaan itselleni. Ei kai tässä muuta voi. On tämä aika hassua kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauheet kraaterikantapäät ja pikkuvarpaissa syyliä. Mulla kasvaa pitkät karvat ylähuulen yläpuolella ja joudun nyppiin ne pinseteillä. Mulla on tekohampaita. Mun tissit on kauheet riiput, rintsikoilla ne saa huijattua tosi hyvän näköisiksi. On peräpukamat. Kohdunkaula pullahtaa kohta pihalle. Virtsaa karkailee ja valun koko ajan valkovuotoa. Mulla on myös maksaläiskiä jotka peitän koe blascolla. Nainen 40

Vierailija
4/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieleni on usein valkeassa peitteessä vaikka yritän kaikkeni sen puhtaana pitämisessä.

Vierailija
5/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on crohnin tauti ja milloin missäkin päin suolistoa haavoja ja mätäpaiseita.

Vatsanahkani on kuin tyhjä säkki ja melkein roikkuu niin ettei pilde näy, kukaan ei uskois kun näkee mut vaatteet päällä.

Vierailija
6/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit! Ne on ihan törkeen riippuvat ja isot löllöt. Muuten olen hoikka. Käytän pari numeroa liian pieniä rintaliivejä, joskus laitan vielä litistävän topin päälle. Harva tietää kuinka järkyt tissit paidan alla on.

Vierailija
7/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieleni on usein valkeassa peitteessä vaikka yritän kaikkeni sen puhtaana pitämisessä.

Hiivatulehdus? Lähtee sitruunalla tai punaisella GUM suuvedellä, saa apteekista.

Vierailija
8/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttista! Mulla kasvaa leuan alla valkoinen partakarva, jota joudun nyppimään. Oikeassa rinnassa kasvaa 2 alapuolella 2 mustaa karvaa. Kärsin pirullisista peräpukamista. Olen mestari näyttämään pienemmältä kuin olenkaan, ylipainoa on reippaasti, mutta tasaisesti. Alasti olen sellupelto rinnoista polviin saakka.

Vierailija
9/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit. Super push up-liivejen käyttö on tuntuu kusetukselta.

Vierailija
10/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu seurustelen ja  mies painaa 130+ kg ja samalla tavalla mieheksi erikoinen kroppa kuten minulla naiseksi, joten ei ole ensimmäisenä valittamassa ulkomuodostani.  Enpä tiedä mitä mahtaa oikeasti miettiä, mutta eipä ainakaan koskaan valita päin naamaa mitään. Se riittää :)

Tosin hänkin luulee minua 70-kiloiseksi, haha :D

Olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena ja jopa nauramaan itselleni. Ei kai tässä muuta voi. On tämä aika hassua kuitenkin. 

Ei voi olla totta, ootte ihan samalainen pari vartaloltanne ku me! :D

Vierailija
11/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on crohnin tauti ja milloin missäkin päin suolistoa haavoja ja mätäpaiseita.

Vatsanahkani on kuin tyhjä säkki ja melkein roikkuu niin ettei pilde näy, kukaan ei uskois kun näkee mut vaatteet päällä.

Mulla myös. Harva tietää sitäkään, että on päiviä, jolloin en uskalla lähteä kauas kotoa. Mulla on paljon kiinnikeitä, ja normaalit ilmakuplat liikkuessaan suolissa aiheuttavat kipua. Usein jähmetyn hetkeksi paikalleni ja valehtelen Perheeni tietää. -8

Vierailija
12/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kun on tämä ärtyvän suolen oireyhtymä, niin piereskelen ihan hirveästi ja hirveän hajuisia pieruja ja ripuloin lähes päivittäin. Ja on siis erikoisruokavalio kyllä laadittuna mutta nyt olen "kokeiluvaiheessa", siksi oireet. Onneksi miehen mielestä pieru- ja kakkahuumori on parasta...

Vierailija
13/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen KARVAINEN. T. Nainen

PS. Sinä, jolla kohdunkaula roikkuu kohta ulkona, mikset mene leikkaukseen?

Vierailija
14/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eripariset hyttysen piston kokoiset minitissit, joiden nännipihat ovat kokoluokkaa juomalasin pohja. Vinkeä näky sinänsä... t. 24 v. (iki)neitsyt

Vierailija
15/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvanut teinistä lähtien muutama musta partakarva leuassa, jotka olen tietenkin silloin tällöin nyppinyt.

Rinnat ovat täynnä raskausarpia ja muutenkin aika löllöt pitkän imetyksen jälkeen. Alkujaankin ne ovat olleet hyvin pienet, nyt mahdollisesti jopa pienemmät.

Vierailija
16/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eripariset hyttysen piston kokoiset minitissit, joiden nännipihat ovat kokoluokkaa juomalasin pohja. Vinkeä näky sinänsä... t. 24 v. (iki)neitsyt

:D Hanki peppumies.

Vierailija
17/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30, lapseton, mutta lukuisten laihtumisten ja lihomisten seurauksena rintani ovat mennyttä. Nännit osoittavat alaspäin. Lisäksi minulla on lievästi tubulaariset rinnat, joka näkyy eniten nänneissä, ne ovat sellaiset "vaahtokarkit" eli eivät juuri koskaan nöpötä, mikä lisää vaikutelmaa riippumisesta entisestään.

Vierailija
18/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit. Super push up-liivejen käyttö on tuntuu kusetukselta.

Tämä. Tosin en pidä sitä kusetuksena, koska en tapaile miehiä ja tuota kellekään pettymystä.

Vierailija
19/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen KARVAINEN. T. Nainen

PS. Sinä, jolla kohdunkaula roikkuu kohta ulkona, mikset mene leikkaukseen?

En ole tuo kyseinen henkilö, mutta itselläni ei ainakaan ole varaa vain mennä leikkaukseen. Julkisella sitä en saa, koska kuulemma ongelma ei haittaa elämääni tarpeeksi. T. Toinen jolla laskeuma

Vierailija
20/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla karttakieli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi