Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
441/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasva kropassa kuin säälittäviä hajakarvoja. En siis ole täysin karvaton, vaan esimerkiksi jaloissani kasvaa karvoja vain pohkeiden takaosissa ja varpaissa muutama hassu. Kainaloissa ja alapäässä sama juttu - vain onnetonta pientä yritelmää, ei voi kuvitellakaan mitään siistimistä tai kiitorataa tms. mutta silti ei välty ajelultakaan, kun karvoja kuitenkin on, vaikkakin määrällisesti vähän. Luulen että voisin laskea yksitellen kaikki kaulan alapuolella kasvavat karvat, tosi säälittävä turkki. 😏

Vatsa mulla on ollut aina valtavan kokoinen, ihan sama onko alipainon puolella vai ei - toki se kasvaa lisää läskin myötä, mutta edes anoreksiavuosina mahani ei ollut litteä. Edestä päin näytän ihan ok:lta kun vyötärö erottuu, mutta sivusta maha pullahtaa esille. Saam vedettyä sen sisälle litteäksi, mutta jos rentoutan kehon, tuntuu sisällä kehossa pahalta, aivan kuin maha ja sisäelimet valahtaisivat polviin. Onko kenelläkään muulla samaa?? Teen lankkua ja muita staattisia vatsalihasliikkeitä, mutta tuntuu silti huonolta päästää kroppa lihaskorsetista vapaaksi.

Mulla on eripariset varpaat ja sinnikkäästä hoidosta huolimatta kivikovat kantapäät.

Raskaudesta jäi muistoksi koko keskikeho täyteen raskausarpia, niitä on vierivieressä koko maha, pitkälle selkään saakka. Ei koskaan bikineitä mulle.

Kilpirauhasen vajaatoiminnan ja hankalan lääkitystasapainon vuoksi mulla on ylipainoa joka on tullut aika nopeasti. Kerrytän sitä kamalan epäviehättävästi naamaan ja keskivartaloon, selässäkin on sellaiset läskivalumat, voi puistatus.

Ulkonäkökeskeisyys on kamalaa, ja on hirveää tajuta itse olevansa näin pinnallinen. 😢 Olisi ihanaa, jos voisi katsoa peiliin tai antaa puolison koskea hyvillä mielin.

Voisiko vatsassasi olla leikkausta vaativa ongelma. Vatsalihakset erkaantuneet jolloin sisäelimet pullahtaa ulos?

Oho, voisi ehkä ollakin! 🤔 Kiitos tästä kovasti! Vatsa kyllä tuntui samanhenkiseltä jo ennen raskauksia, sellaista outoa "keskivartalon romahtamisen tunnetta" jos ei pidä pientä jännitystä vatsalihaksissa koko ajan - mutta nyt tilanne on paljon, paljon pahempi. Taidan rohkaistua kysymään tästä lääkäriltä sun ansioistasi, kiitos kovasti! Ihanaa kesää!!

Terv. 428 ☀ 😊

Vierailija
442/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan järkyttävän suuri p*illu.

Terveisin: Äitisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- päänahkani hilseilee ja kutisee. lopetin värjäämisen ja pesen kookosoljyllä, mutta silti välillä kutisee   kovasti ja   raapiessa  irtoaa valkoisia "laattoja" ...

Kovasti kuulostaa psoriasikselta! Minulla nimittäin on se monen muun vaivan lisäksi. 

Vierailija
444/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on järkyttävän paksut pohkeet (ymp.mitta paksuin kohta 36 cm) ja nilkat (21,5 cm) suhteessa muuhun kroppaan (esim. reidet 50 cm, oon 173 cm pitkä). En ikinä liiku capri -housuissa tms., ja tämä nykyinen pillifarkkumeininki on mun osalta mahdoton. Ahdistaa varsinkin näin kesän alussa, kun  ulkona oltava aina päällä jotain leveä ja pitkälahkeista housua. Kadehtien katson naisia, joilla on huikeat sääret; sirot mut kuitenkin lihaksikkaat. Omalla kohdalla mikään treeni ei auta; kyse on rakenteesta eli kiitos geeniloton.

Sinä olet oikeasti aikamoinen rimppakinttu. Katso tästä saappaiden standardileveydet ja ekstraleveiden mitat ja ihmettele:

http://www.jdwilliams.co.uk/shop/freeformat/page.action?pageId=8537

Meinasin tulla samaa sanomaan. 36 senttisen pohkeen kutsuminen "järkyttävän paksuksi" on naurettavaa, ja oikeasti myös loukkaavaa niitä isoa osaa naisista kohtaan, joilla on vieläkin järkyttävämmän paksummat pohkeet. Sama kuin joku 170cm 75kg (eli vain hieman pulleahko) ihminen kutsuisi itseään aivan järkyttäväksi läskiksi, joka ei ilkeä kulkea julkisella paikalla.

Hieman voisi miettiä mitä suustaan päästää, näitä kun lukee varmasti teinitkin.

T. yksi niistä joilla on paksummat, mutta oikein kauniit pohkeet joita en todellakaan koe tarvetta piilotella.

En vähättele mitenkään tuota kirjoittajan pohjeongelmaa, mutta oma pohkeeni on 44 cm. Repikää siitä!

Sinäkin olet tuossa linkkaamassani taulukossa vielä ihan standardipohkeisen rajamailla, joten ei ruveta nyt repimään siitä. :)

Minä olen melkein 180-senttinen, roteva ja raamikas entinen kilpaurheilija. Pohkeeni ovat yhä niin paksut, että Suomesta ei löydy yksiäkään minulle sopivia saappaita. Koska olen pitkä ja hyvin pitkäsäärinen, pohkeeni eivät - onneksi - näytä jättimäisiltä suhteessa muuhun kroppaani, ja moni kenkämyyjä onkin yrittänyt hiki otsalla kiskoa jalkaani korkeintaan nilkan ympäri sopivaa saapasta uskomatta, että ei mahdu, kun ei kerran mahdu. Toisaalta on ihan hyvä, että saappaita ei löydy, koska jos löytäisin haaveideni mustat, mediumkorkoiset nahkasaappaat, joku voisi kysäistä, kuka on jättänyt nuo ämpärit tuonne eteiseen. :(

Senttimetrejä en mainitse (täällä on noita suunpieksäjiä, joita en kaipaa kommentoimaan), mutta voit uskoa, että niitä on vielä paljon enemmän kuin sinulla.

t. 408

Käy katsomassa jjfootwear nettikauppa, uskon että sieltä löytyy sulle saappaat!

Kiva kauppa oli ja tosi näppärä personal fit code -apuväline. Löysin kahdet sopivan kokoiset mustat (ja kahdet ruskeat) nahkasaappaat, mutta niissä oli melkein litteä korko, kun minä taas haluaisin 5-6 senttiä kannan alle. Mutta parempi kuitenkin olla löytämättä, koska vaikka kuvissa saappaat ovat upeat, kuvat on otettu normaalikokoisista saappaista, ja hyperleveällä pohkeella ne olisivat varmaan aika koomiset ja säärten pituuteen liian lyhytvartiset soikot. :)

408

Kiva että mun vinkki nappas!

Mulla on se 44-senttinen pohje ja kengännro 42, enkä ole ikinä löytänyt sopivia pitkiä saappaita paitsi tosta nettikaupasta. Melkein itkin kun ne sujahti laakista jalkaan :)

Vierailija
445/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valtavan kokoiset ihohuokoset ja suuria, ihonalaisia finnipatteja ilmestyy milloin mihinkin, varsinkin kaksoisleukaan. Myös pakaroissa on paljon näppylöitä. Nenä kiiltää aina rasvaisena, välillä se taas tuntemattomasta syystä helottaa kirkkaanpunaisena, vaikka olisinkin meikillä yrittänyt sitä peittää. Reisien sisäpuolelle kasvaa todella pitkiä karvoja ellen niitä ajele, myös patteja ilmestyy välillä samaan paikkaan. Lisäksi reisieni nahka näyttää "valuvalta", äärimmäisen rumalta siis.

Vierailija
446/453 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kärsinyt jatkuvasta bakteerivaginoosista jo vuosikausia - todella kiusallinen vaiva eikä mitkään hoidot ole auttaneet! Nyt olen saanut oireet edes jotenkuten kuriin syömällä aina aamuisin ensimmäisenä tyhjään vatsaan jogurttia, yleensä jotain luonnonjogurttia, turkkilaista tms. maustamatonta. Maitohappobakteerit purkista eivät ole auttaneet, mutta jostain syystä tuo jugu tuntuu tehoavan.

Mulle auttoi 3 kk antibioottikuuri ja seksistä pidättäytyminen sekä erityishapan saippua päivittäin. Nyt olen ollut 2,5 v täysin terve, liian pitkään tuosta kärsin....

Vierailija
447/453 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva karvankasvu, jonka takia sääret pysyy sileänä tasan 12h sheivaamisen jälkeen. Sitten alkaa jo näkyä mustia pisteitä säärissä ja kainaloissa. Karvaa on myös takareisissä, niistä nypin tummimmat pinseteillä ja loput sheivaan. Alapään sheivaamisesta olen luopunut ajat sitten. Joskus sheivaan bikinirajan ja siistin karvotusta saksilla. Persekarvoista en edes mainitse.

IBS, joka aiheuttaa vatsan turvotusta, vuorotellen ummetusta ja ripulia sekä ilmavaivoja. Pahimmillaan ummetus on sitä luokkaa, että joudun kaivamaan paskan sormella ulos perseestä. Tähän onneksi ruokavaliohoito ja ruoansulatusentsyymit auttavat hyvin.

Raskauden aikana sain sisäreisiin hormonitummentumat, jotka alkavat nivusista. Jäivät myös raskauden jälkeen. Lisäksi on mustapäitä ihan hitosti nivusissa ja sisäreisissä.

Navan alla ja ympärillä kasvaa yksittäisiä mustia paksuja karvoja, jotka nypin pinseteillä.

Hikoilen nivusista ja alapäästä niin, että samoja housuja ei voi käyttää paria päivää kauempaa, vaikka on puuvilla-alkkarit ja biohajoava tai kestopikkarisuoja. Muuten housut haisee ihan pilluhielle.

Lisäksi on 40kg ylipainoa. Hameiden ja mekkojen alla pitää aina olla pyöräilysortsit tai leggarit, koska muuten reidet hankautuu ihan nilelle.

10 vuotta oon ollut naimisissa, ollaan edelleen umpirakastuneita ja seksi on hyvää kaikista kauneusvirheistä huolimatta :)

Vierailija
448/453 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet on niin paksut, että ne vaan hinkkaa toisiaan vasten, hankautuu ja hikoaa ja hameiden ja mekkojen käyttö kesähelteellä on vaikeaa. Häpykumpuni on niin pullea ja erottuva, että en yksinkertaisesti voi pitää tiukkoja housuja ilman pidempihelmaista paitaa. Toki paksut reidetkin vaikuttaa siihen, että leggarit ja pillifarkut vaatii seurakseen ihan muuta kuin bombertakin.

Vierailija
449/453 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva karvankasvu, jonka takia sääret pysyy sileänä tasan 12h sheivaamisen jälkeen. Sitten alkaa jo näkyä mustia pisteitä säärissä ja kainaloissa. Karvaa on myös takareisissä, niistä nypin tummimmat pinseteillä ja loput sheivaan. Alapään sheivaamisesta olen luopunut ajat sitten. Joskus sheivaan bikinirajan ja siistin karvotusta saksilla. Persekarvoista en edes mainitse.

IBS, joka aiheuttaa vatsan turvotusta, vuorotellen ummetusta ja ripulia sekä ilmavaivoja. Pahimmillaan ummetus on sitä luokkaa, että joudun kaivamaan paskan sormella ulos perseestä. Tähän onneksi ruokavaliohoito ja ruoansulatusentsyymit auttavat hyvin.

Raskauden aikana sain sisäreisiin hormonitummentumat, jotka alkavat nivusista. Jäivät myös raskauden jälkeen. Lisäksi on mustapäitä ihan hitosti nivusissa ja sisäreisissä.

Navan alla ja ympärillä kasvaa yksittäisiä mustia paksuja karvoja, jotka nypin pinseteillä.

Hikoilen nivusista ja alapäästä niin, että samoja housuja ei voi käyttää paria päivää kauempaa, vaikka on puuvilla-alkkarit ja biohajoava tai kestopikkarisuoja. Muuten housut haisee ihan pilluhielle.

Lisäksi on 40kg ylipainoa. Hameiden ja mekkojen alla pitää aina olla pyöräilysortsit tai leggarit, koska muuten reidet hankautuu ihan nilelle.

10 vuotta oon ollut naimisissa, ollaan edelleen umpirakastuneita ja seksi on hyvää kaikista kauneusvirheistä huolimatta :)

Hahaa.... tuli mieleen heti joku tämän näköinen AV mamma :D

http://www.hotflick.net/flicks/2007_Good_Luck_Chuck/tn640/fhd007GLC_Jod…

Vierailija
450/453 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasva kropassa kuin säälittäviä hajakarvoja. En siis ole täysin karvaton, vaan esimerkiksi jaloissani kasvaa karvoja vain pohkeiden takaosissa ja varpaissa muutama hassu. Kainaloissa ja alapäässä sama juttu - vain onnetonta pientä yritelmää, ei voi kuvitellakaan mitään siistimistä tai kiitorataa tms. mutta silti ei välty ajelultakaan, kun karvoja kuitenkin on, vaikkakin määrällisesti vähän. Luulen että voisin laskea yksitellen kaikki kaulan alapuolella kasvavat karvat, tosi säälittävä turkki. 😏

Vatsa mulla on ollut aina valtavan kokoinen, ihan sama onko alipainon puolella vai ei - toki se kasvaa lisää läskin myötä, mutta edes anoreksiavuosina mahani ei ollut litteä. Edestä päin näytän ihan ok:lta kun vyötärö erottuu, mutta sivusta maha pullahtaa esille. Saam vedettyä sen sisälle litteäksi, mutta jos rentoutan kehon, tuntuu sisällä kehossa pahalta, aivan kuin maha ja sisäelimet valahtaisivat polviin. Onko kenelläkään muulla samaa?? Teen lankkua ja muita staattisia vatsalihasliikkeitä, mutta tuntuu silti huonolta päästää kroppa lihaskorsetista vapaaksi.

Mulla on eripariset varpaat ja sinnikkäästä hoidosta huolimatta kivikovat kantapäät.

Raskaudesta jäi muistoksi koko keskikeho täyteen raskausarpia, niitä on vierivieressä koko maha, pitkälle selkään saakka. Ei koskaan bikineitä mulle.

Kilpirauhasen vajaatoiminnan ja hankalan lääkitystasapainon vuoksi mulla on ylipainoa joka on tullut aika nopeasti. Kerrytän sitä kamalan epäviehättävästi naamaan ja keskivartaloon, selässäkin on sellaiset läskivalumat, voi puistatus.

Ulkonäkökeskeisyys on kamalaa, ja on hirveää tajuta itse olevansa näin pinnallinen. 😢 Olisi ihanaa, jos voisi katsoa peiliin tai antaa puolison koskea hyvillä mielin.

Hei mulla on massukan kaa sama. Vedän sitä aina sisään mut sit ku en nii tekee kipeää ja tuntuu epämukavalta esim.syömisen jälkeen kun rentoutan sen. Sit ku vedän sisää helpottaa. Voisikohan siinä olla joku vatsalihas-juttu?

Vierailija
451/453 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Näin sairaanhoitajana en voi olla miettimättä että kaikki edellä kuvatut kropat on normaaleja mutta meidän kauneusihanteet on vaan jotain muuta. 

Itsellä:

-raskausarpia lantiossa, rinnoissa ja reisissä vaikken oo ollut raskaana

-viiksi- ja partakarvoja riittää nypittäväksi

-kulmakarvat kasvaisi yhteen jos en nyppisi

-peräpukama

-iso sisempi häpyhuuli

-rasvoittuva hiuslaatu

-alapään karvoitusta laajalla alueella

-ylipainoa 15kg

Oon silti ylpeä mun kehosta <3 Olkaa muutkin omistanne. 

Vierailija
452/453 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit roikkuvat ja alavatsa roikkuu. Ovat rumia. 😐

Vierailija
453/453 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lähes 10 vuotta vanha ketju. Huomioni kiinnittyi siihen, miten kauniisti silloin vielä vastattiin toisten viesteihin. Ei ollut kuin pari idioottimaista vastausta, joilla oli vain tarkoitus loukata toista. Nykyään useimmiten vastaukset ovat oksettavia, eikä yhtään ajatella, että aiheestaan kirjoittanut on ihminen jolla saattaa olla todella vaikeaa. Kunpa osaisimme suhtautua lempeämmin toisiimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi