Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
41/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuvasti bakteerivaginoosi. Kesällä se pahenee aina rajusti. Olen käyttänyt jo monet lääkekuurit, mutta aina parin päivän päästä bv on tullut takaisin. Tätä on kestänyt jo monta vuotta ja häpeän vaivaani paljon.

Vierailija
42/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaaa! kirjoitti:

Sisemmät häppärit on leikattu. Kukaan ei sitä tiedä. Monen mielestä mulla on nätit hampaat, mutta OMG, tietäisivätpä vain miten romut ja paljon hoidetut.

Leikkasitko hankauksen vai kauneuden vuoksi? T.omia kurttujaan inhoava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellisen hätäsektion jäänteenä arpi navasta alaspäin, komplikaatioita tuli ja vatsa ei ole palautunut vaan toinen puoli roikkuu arven kohdalta kuroutuen vielä toista enemmän. Rinnoissa on maidonnousun tekemän turvotuksen vuoksi raskausarpia ja imetysten jälkeen rinnat on löysät. Raskausarpia ei muualla ole, alapääkin on ihan kunnossa, ei eroa ajasta ennen lapsia. Bikiniajat on kuitenkin osaltani ohi. Muutenhan vatsasta ei kukaan tiedä ja rintojakin voi liiveillä parannella.

Vierailija
44/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jatkuvasti bakteerivaginoosi. Kesällä se pahenee aina rajusti. Olen käyttänyt jo monet lääkekuurit, mutta aina parin päivän päästä bv on tullut takaisin. Tätä on kestänyt jo monta vuotta ja häpeän vaivaani paljon.

Harrastatko seksiä?

Vierailija
45/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on suorastaan voimaannuttava ketju!

*yläpeukuttaa minkä kerkeää*

Vierailija
46/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kaunis nainen mutta harva tietää, että oon aika krvanen. Tummia karvoja kasvaa ala- ja yläselässä, navan ympärillä yms. Sheivaan tai sokeroin ne. Lisäks sisäreisissä on vaaleat,mutta syvöt ja näkyvät raskausarvet ollut murkkuiästä lähtien. Nää edellä mainitut mun suurimpia kauneuavirheitä ja huolenaiheita mitä omaan ulkonäköön tulee.

Vierailija
47/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on suorastaan voimaannuttava ketju!

*yläpeukuttaa minkä kerkeää*

Mietin juuri samaa :D

Vierailija
48/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparitissit, joissa kasvaa myös karvoja. Hirvee rämemajava olen myös alakerrasta, ei auta mikään höyläys noihin. Syyliä jaloissa ja suonikohjut säärissä.

Vierailija
49/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko seksiä?

Hyvin harvoin. Parempina kausina tulee joskus harrastettua.

Vierailija
50/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvani pörröttävät tuuheina paksuna pallona eteenpäin. Puskee alushousujen läpikin. Kerran bussipysäkillä seistessä huomasin että kesämekön läpi tuli puski pari pitkää,jäykkää häpykarvaa. Miehen partakoneella joskus ajelen, mutta aina kasvavat entistä innokkaammin. 

Vierailija
51/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia lääkekuureja/hoitoja olet kokeillut ?

Vierailija
52/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa Schollin patterikäyttöinen raspi. Ihan oikeasti pelasti mun halkeilevat, kipeät kamalat kantapäät sun muut kovettumat. 

Vierailija
53/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvani pörröttävät tuuheina paksuna pallona eteenpäin. Puskee alushousujen läpikin. Kerran bussipysäkillä seistessä huomasin että kesämekön läpi tuli puski pari pitkää,jäykkää häpykarvaa. Miehen partakoneella joskus ajelen, mutta aina kasvavat entistä innokkaammin. 

*reps* :D 

Sori en halua olla ilkeä, mutta kuulostaa vaan hassulta vaikkei sulle välttis sitä ole. 

Vierailija
54/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Olen ulkoisesti hoikaksi ja ihan kauniiksikin kehuttu.

Jos kukaan koskaan tietäisi totuuden! Minulla on nuoruudessa käytettyjen huonojen, tukemattomien rintaliivien, kahden lapsen imetyksen ja painonpudotuksen jäljiltä yhdet maailman rumimmista rinnoista.

Jos olisikin vain edes pienet mutta roikkuvat tyhjinä lussukoina pusseina, semmosia rytistettyinä, apeasti alaspäin. Vihaan niitä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Kieltäydyn katsomasta niihin kun kävelen peilin ohi, ollessani mieheni kanssa sängyssä, minulla on AINA rintaliivit päällä. En voi käydä yleisissä suihkuissa uimahalleissa tai missään saunailloissa. Ne hävettävät minua niin paljon ja itsetuntoni on nollissa. Rahaa silikonioperaatioon ei ole. Jatkuvassa käytössä superpushupit jotka huijaavat ne pusero alta näyttämään ihan terhakoilta...voi kumpa tietäisitte totuuden!

Olen laihduttanut ja käynyt kuntosalilla kauan. Harrastan säännöllisesti juoksua ja syön todella tiukasti. SILTI ja siitä huolimatta mahani on kuin olisin jatkuvasti kuudennella kuulla raskaana. En todellakaan tiedä, mikä sen tekee. Maha ei kiinteydy IKINÄ. Korkeavyötäröisillä housuilla ja litistävillä alusvaatteilla huijaan illuusion litteästä mahasta. Koko karmeus paljastuu kun vapautan röllykän kotona KIRISTÄVISTÄ vaatteista!

Olen perinyt äidiltäni taipumuksen suonikohjuihin. Nyt jo näkyy selvästi ällöttävät suonet reisissä ihan pinnassa. Toisessa jalassa on peukalon paksuinen, röpelöinen suoni, joka mutkittelee pitkin jalan taivetta ja estää kaikkien shortsien ja hameiden käyttämisen kesällä sekä talvella, kuultaa jopa sukkahousuista läpi. Leikkaus maksaa hunajaa joten persaukisena tyydyn vain pitämään housuja ja piilottelemaan. Edelleen yksi syy lisää miksen voi mennä kesällä rannalle tmv :(.

Vierailija
55/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt aknesta 11-vuotiaasta saakka, lähestyn parin vuoden päästä kolmeakymppiä. Paiseita tulee edelleen leukaperiin ja ne arpeuttavat ihoa tehokkaasti. Ylipäänsä iho on aina ollut ns. epäpuhdas iho, samea ja rasvoittuva, en ole koskaan aikuisiälläni saanut kokea, millaista olisi olla kaunisihoinen ihminen. Ongelma ei koske vain kasvoja vaan myös selkä ja rinnan alue on ajoittain tulilinjalla, mikä rajoittaa vaatevalintoja. Asian eteen on kaikki tehty lääkekuureista ruokavalioon ja erittäin laadukkaaseen ihonhoitoon sekä kosmetologilla että kotona. Olen toivoton tapaus! :D

Vierailija
56/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia lääkekuureja/hoitoja olet kokeillut ?

Metrodinatsolia, vaginaalisia C-vitamiinipuikkoja ja maitohappobakteereja. Sekä päivittäinen pesu vedellä, tai intiimipesuun sopivalla pesunesteellä.

Vierailija
57/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kantapääni.. ei luoja jos joskus onnistuisin lopettamaan niiden raaputtelun, ja rasvaisin silloin tällöin.. lisäksi ukkovarpaat ja muukin jalkapohjan alue ihan järkyttävät. kuivat koppurat, joista revin paloja, joskus saksilla ahnehdin isoja suikaleita.. taas kesä tulossa, miten tän sais hallintaan taas siksi aikaa, että alkaa sukka-aika??

Suosittelen jalkaterapeutilla käyntiä. He saavat "vesihiomakoneella" ihmeitä aikaan ja jalkasi näyttävät hyvältä.

Vierailija
58/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks homo chattilee vauva palstalla?

Itellä on hirvittävät suonikohjut polvien yläpuolelta alas asti. Kaveri kerran kehui kuinka olebn missin mitoissa ja voin käyttää mitä vaatteita vaan. Mut ei. :(

Ja rinnat imetyksistä pienentyneet melkein aa kuppiin.

Jotain lievää kohdun laskeumaa, kohdunkaula tuntuu aika alhaalla..-26v.

Vierailija
59/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa, kuin ap:lla. Osaan ilmeisesti pukeutua kroppani mukaisesti, koska monet ihmettelee, miten vaatekokoni voi olla L. M menee joissakin malleissa. Painan 69kg ja olen 160cm pitkä. Mulla on pieni ylävartalo, tissit, kädet, vyötärökin melko kapea ja kapeat kasvot, mutta sitten alavartaloni on ihan jäätävän iso verrattuna yläosaan. Iso ja levee pylly ja isot reidet. Sitten pohkeet ja nilkat taas kapenee :D eli mussa on niiku pallo keskellä kroppaa... Vältän kaikkea takapuolta suurentavaa ja koitan löytää hoikentavia malleja housuista ja hameista. Mekot istuu päälleni parhaiten! Tämän kumman vartaloni erottaa vain alasti/vähissä vaatteissa, mutta uskon, että arkipukeutumisessani näytän sopusuhtaisemmalta.

Vierailija
60/453 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee finnejä päänahkaan ja mulla on iso ruma pää ja hirvee kaksoisleuka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän