Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?
Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.
Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.
Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.
Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.
Kommentit (453)
Mulla ilmeisesti hikoaa pimppi ja pyllynsuu kun siellä on aina sellasta pikku näppylää, tukkeutunutta ihohuokosta. Sellasia minimaalisia finnejä :D
Voi meitä naisparkoja! Miehet ei varmaan mieti ulkonäköongelmia samalla tavalla kuin me.
Olen hoikka, kaunis, isotissinen... ja mulla on virtsarakon laskeuma toisen synnytyksen jäljiltä :( Miehet katselevat mua hyvin mielevästi, vaan eivätpä tiedä, että tällä herkulla on aina side pöksyissä, kun en tunnista virtsaamistarvetta vaan kuset noruu alle milloin sattuu :(( Toki olen yrittänyt lantionpohjalihasten jumppaa päivittäin, mutta ei tunnu auttavan :( Kuopuksen syntymästä on puoli vuotta, joten ehkä toivoa on vielä... mutta ei loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Häpykarvani pörröttävät tuuheina paksuna pallona eteenpäin. Puskee alushousujen läpikin. Kerran bussipysäkillä seistessä huomasin että kesämekön läpi tuli puski pari pitkää,jäykkää häpykarvaa. Miehen partakoneella joskus ajelen, mutta aina kasvavat entistä innokkaammin.
😂 No noiden täytyy kyllä olla pitkät ja jäykät karvat jos mekonkin läpi puskee. 😄
Vierailija kirjoitti:
Painan 90kg ja oon 165cm pitkä. Kukaan ei ole koskaan uskonut, että painaisin noin paljon. Mulla on ihan hyvän mallinen kroppa sinällään (on vaan läskin peitossa) ja vaatteilla saa myös hyvin huijattua. Näytän omastakin mielestä ihmeellisen sopusuhtaiselta peilistä katsottuna vaatteet päällä.
Mutta kun riisun vaatteet, sieltä paljastuu kauhean ruma, aika iso maha, löllyvät paksut reidet, iso, selluliittinen perse, riippuvat tissit ja selässäkin on sellaset "makkarat".
Kaverit on kehuneet, kuinka mulla on "Hyvän näkönen kroppa" "Olisit ylpeä itestäs kun sulla on noin hyvän näkönen persekin", mutta kun sen totuuden tietäisivät niin saisivat paskahalvauksen. Välillä oikein naurattaa ja ajattelen että "Voi kumpa tietäisitte"... No parempi kun eivät saa tietääkkään.
Olet siis minä!
Ihanan lohduttavaa, että ei ole näiden ongelmien kanssa yksin :D
Mulla on venymäarpia rinnoissa, jotka eivät tosin ainakaan mulle silmiinpistävästi näy. Niitä onkin perseessä, sisäreisissä ja jopa polvitaipeissa senkin edestä. Tullut kasvupyrähdyksen myötä, mutta ainakin etureisiin tuohon lantioluun alapuolelle on tullut muutamia arpia liikuntaharrastusten myötä. Kiva, kun on muuten ihan mukava pylly, mut sit bikineissä näyttää siltä, et on täynnä sellua - vaikka ei ees oo!
Eipä silti - lenkkeilen yhä lyhyissä shortseissa (viimeksi tänään kävin juoksemassa) enkä anna ainakaa sisäreisien arpien haitata nii hirveesti.
Olen karvainen, siis reidet ja pylly tumman karvan peitossa, navan alla karvavana kanssa ja tisseissä myös. Kasvoissa yksittäisiä tummia paksuja karvoja pari jotka nypin heti pois.
Multa puuttuu yksi hammas takaa, ja sinne kuoppaan jää välillä ruokaa jumiin.
Yksi apina ilmottautuu mukaan joukkoon! Tutut ja tuntemattomat kehuvat usein pitkiä ja tuuheita hiuksia & ripsiä, mutta tietäisivät vain mikä sademetsä vaatteiden alla on piilossa.. Jalkojen ja käsien karvoitus on onneksi vielä suhkot helppo pitää kurissa, mutta selässä paksu tumma talviturkki jolle ei vain voi mitään. Teininä yritin sitä moneen otteeseen sheivata, mutta iän myötä vain luovutin ja suosiolla pidän selän piilossa.
.
Toinen ongelma on järkyttävä turvotus kuukautisten ensimmäisinä päivinä. Tällöin turpoan kuin pallokala ja napa tuntuu huitelevan jossain metrin päässä edessä. Valitettavasti saimme juuri kesäksi uudet työvaatteet jotka ovat todella istuvaa mallia, joten tässä jo odotellaan milloin kuuluu ensimmäiset onnittelut perheenlisäyksestä 👍
Minulla on selluliittia muuten näyttävässä, naisellisessa ja mielestäni kauniissakin kropassani aivan törkeästi. Siis oikeasti todella paljon, sitä on reisissä, takapuolessa ja käsivarsissa enemmän kuin sileää ihoa, se ilmestyi joskus 14-vuotiaana eikä lähde pois. Olen saanut kommentteja kavereiltani uimapuvussa ollessani että oho, onpas sulla paljon selluliittia. Kun joku kehuu takapuoltani, joka on siis hyvän muotoinen, sanon että näkisit sen ilman vaatteita niin olisit toista mieltä. Kuin ruopattu pelto joka on peitetty appelsiineilla.
Vaatteet päällä ja vatsaa automaattisesti jännittäen kukaan ei uskoisi, että jos päästän vatsani rennoksi, minulla on käytännössä raskausvatsa mallia neljännellä kuulla. Teen vatsalihaksia lähes päivittäin ja jaksan tehdä niitä kevyesti, ja aamuisin keskivartalo kyllä näyttää hyvältä, mutta päivän aikana tapahtuu kummia ja vatsa turpoaa jäätäviin mittoihin. Jos käyttäisin vartaloa nuolevia trikoomekkoja tms., näky olisi helvetin pysäyttävä ja saisin vauvauteluita jatkuvasti. Joskus pelleilen peilin edessä ja silitän tätä pallomahaa, pelottavaa on että se menee lähestulkoon itseenikin täydestä enkä varmaan oikeasti tajuaisi ennen viidettä/kuudetta odotuskuukautta että olen raskaana.
Mulla on kamala hikoilu ongelma. Hikoan koko ajan ja aivan kaikkialta: Pää, naama, selkä, rinnat, vatsa, kainalot, kädet, jalat, reidet, perse... Ja siis oikein valuu. Apteekin parhaat ansperspirantit ei auta kainaloihin, kauheet hikiläikät silti. En voi käyttää meikkivoidetta tai puuteria koska naama valuu hikee, en mene lähes minnekkään hiukset auki, koska silloin varsinkin hikoan ja hiukset ovat aivan märät, kuljen mahdollisimman vähillä vaatteilla sillä vähänkin kun kävelen niin hikeä vain valuu. Kun urheilen niin alleni tulee hikilätäköitä. Olen hyvä kuntoinen juoksen puolimaratoneja eli ei mistään huonosta kunnosta vaan lapsesta asti olen hikoillut näin. Tämä on tosi häiritsevää esim kaverit kysyy miksen ikinä ole hiukset auki ja huomauttaa miksi olet niin hikinen. Vaikuttanut meinaan jonkin verran itsetuntoonkin.
Kropassani konkreettisesti ei ole mitään ällöttävää, ellei nyt jotain ripuloimista ja muuta normaalia ihmisten toimintaa lasketa mukaan, koska se liittyy kroppaan. Ei vain oikeasti ole mitään akneselkää, rumia rintoja tmv.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pienet, hiukan tubulaariset rinnat, joiden nännipihojen ympärillä kasvaa aika paljon tummia karvoja, jotka nypin pinseteillä pois. Sheivaan kasvoni kerran viikossa. Kainaloissa ja nivustaipeissa on tummempaa, kellertävää ihoa. Mulla on etenkin jaloissa pigmenttipurppuraa. Alapäässä punajäkälä, vulvodynia ja jatkuvasti joku lievä epäspesifi tulehdus, ja häpykumpu on tosi paksu vaikka olenkin aika hoikka.
En ole näyttäytynyt uimapuvussa lapsuuden jälkeen ja muutenkin pitää pukeutua aika strategisesti. Ja en ole ikinä uskaltanut seurustella vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. :/
Tummempi iho ainakin kainaloissa saattaa olla diabeteksen merkki.
Ignooraan nuo vammaiset nuolet ihan automaattisesti aina, koska ketä helvettiä kiinnostaa jotkut NUOLET tai PEUKUT jossain netissä lol XD Tässä ketjussa ne ovat kuitenkin selkeä merkki siitä, että minä valehtelen kun sanon, ettei kropassani ole yksinkertaisesti mitään epätavallista ällöä XD Kun ei ole aknea paiseineen, ei ole epämuodostumia, ei kynsisientä, ei suonikohjuja, rinnat normaalit... Niin mitä vittua XD No okei, minussa on sellainen kuvottava ja uskomaton piirre, että paskon syömäni ruuan. Kukaan ei varmaan uskoisi tätä minusta :D
Mulla on rinnat ja pillu. Vihaan vihaan vihaan tätä.
T. Transmies
Partakarvoja mullakin. Sitten on vaivaisenluut ja kynsisieni(?) oikeassa ukkovarpaassa. Laiton kysymysmerkin, kun ei tuosta leviä ja siihen ei teho oikein mikään.
Ainoa asia mikä minulla on omasta mielestäni vikana naamassa tai kropassa on taliköhnä niminen ihottuma. Poskipäät ja kulmakarvat hilseilevät hirveästi sekä päänahka, ellen käytä apteekista saatavaa desinfiointiainetta päivittäin. Onneksi vaiva ei ole kuitenkaan levinnyt muualle kroppaan.
T: Mies 28
Jumalattomasti fordycee peniksen varressa, iho pusseissa niin ohut että karvoituksen juuret näyttävät pateilta ja sheivauksen jälkeinen pesu ei joskus ollutkaan niin perusteellinen kuin oletin ja siitä seurauksesta kaksi hyvin epämiellyttävän oloista pattia. en pidä siitä että vehkeisiini kosketaan, sitä katsotaan tai minulta otetaan suihin ja käytän aina kumia jos on aivan pakko edes käsipeliin ruveta tämän vuoksi. mitn tarttuvaa ei varmasti ole kun koululääkäri ilmoitti et on vain kosmetologisia häiriöitä eikä kyllä entisistä kumppaneistakaan ole mitn kuullut. (aivan varmasti kumi on joskus puhjennut)
Hikoilu. :/ En hikoile paljoa kainaloista, mutta kasvoista ja päästä! Se näkyykin vielä niin selkeästi. Olen 23-vuotias ja muuten ihan hyväkuntoinen joten en tiedä mistä se hikoilu johtuu. Tosi noloa vaan ku toiset on viileinä ja itsellä naama valuu ja tukka märkänä. Varsinkin jos on joku tilaisuus niin mun pitää olla siellä hyvissä ajoin, että ehdin "rauhoittua" ja lopettaa hikoilun. Muuten hikoilen vaan lisää kun stressaan sitä hikoilua.
Minulla ei ole yhtään harmaita hiuksia. Yläpäässä. Majava-alue onkin sitten täynnä hopeisia ja vaaleita 5 cm pituisia karvoja.
Kerroin tuon karvan pituuden kerran täällä ja sain bannit, joten se on ilmeisesti jotain ihan kauheaa.
Täällä tiukkojen vaatteiden avulla kasassa pysyvä läski. Ylipainoa on ihan kohtuullisesti. Liian isot ja muodottomat rinnat. Lantio kasvoi järkyttävästi synnytyksen jälkeen. Ei tunnista itseäni peilistä..